Naslovna
O nama
Tema 1
Tema 2
Tema 3
Tema 4
Tema 5
Tema 6
Linkovi
Kontakt
      

 Naručite izradu CMS-a!


POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga
  Prostor za dodatni tekst ispod linkova što se može iskoristiti za neku važniju objavu...  


 

 Upiši traženi pojam
 
 

 Google Yahoo MSN

 
 
Milijuni ljudi svakodnevno koriste Internet za zabavu, posao, komunikaciju, reklamiranje, trgovinu, bankarstvo, istraživanje, itd. Budući da je Internet postao nezaobilazan u svakodnevici, biti on-line više nije luksuz već potreba bez koje se u 21. stoljeću jednostavno ne može. Internet je sredstvo poslovne komunikacije koje donosi dodatnu efikasnost i konkurentnost. U svijetu zasnovanom na računalnim mrežama, od ključne je važnosti da tvrtka ima vlastite web stranice. Stalna komunikacija unutar tvrtke i prema svijetu neophodna je za ozbiljno poslovanje. Ukoliko niste ponudu i potražnju, proizvode i usluge svojeg poduzeća ili obrta predstavili na Internetu, veliki dio potencijalnih kupaca i poslovnih partnera će Vas svakako zaobići. Putem interneta možete pružati podršku klijentima, primati komentare od posjetitelja vezane uz Vaš rad, usluge ili proizvode, istraživati tržište, prodavati proizvode i usluge posjetiteljima iz cijelog svijeta, 24 sata dnevno, brzo i jednostavno razmjenjivati poslovne dopise i dokumente itd. Poduzeća i obrtnici  koje danas svoju prodaju preusmjeravaju na online prodaju ili se isključivo bave takvom djelatnošću, brzo su shvatile da je to jedan od najisplativijih oblika poslovanja. U Hrvatskoj postoji već preko 1.000.000 registriranih korisnika Interneta. Bez obzira na profil Vašeg posla, ne možete ignorirati tu brojku. Biti prisutan na Internetu, najjeftiniji je i najjednostavniji način da svoje proizvode i usluge predstavite svojim potencijalnim korisnicima. Ako to ne učinite Vi, Vaši konkurenti svakako hoće. Dok putem reklame na TV-u ili u novinama o svojem proizvodu možete samo ukratko obavijestiti kupce, na Internetu, uz mnogo manje uloženog novca, omogućujete potencijalnim klijentima da dođu do mnogo detaljnijih informacija i to u bilo koje doba dana ili noći, 24 sata dnevno, 365 dana u godini. Internet je suvremeni medij kojim možete ne samo doprijeti do šireg kruga kupaca, nego i saznati znatno više o njihovom ponašanju, željama i potrebama. Kada netko preko Interneta traži tko nudi određene proizvode ili usluge, neka nađe Vas i neka zaključi da ste Vi oni s kojima želi poslovati! Zašto milijune posjetitelja prepuštati konkurenciji! Pored informacija o poduzeću ili obrtu, možete objaviti i odgovore na česta pitanja. Velika većina pitanja koje Vaši korisnici postavljaju se ponavljaju, tj. većina onih koji traže informaciju, pitaju isto. To su odgovori koje traže Vaši potencijalni kupci ili korisnici usluga prije poslovanja s Vama. Sva ta pitanja i odgovore možete objaviti putem Vaših web stranica, a djelatnika zaduženog za informacije zaposliti na drugim poslovima. Izračunajte koliko vremena dnevno provedete odgovarajući uvijek na ista pitanja. Već samo ušteda na tom vremenu, uveliko je veća od cijene izrade čak i vrlo opširnih web stranica sa dodatnim aplikacijama (npr. web shop). Putem e-maila jeftino, efikasno i brzo kontaktirati svoje dobavljače i saznati trenutne cijene i rokove isporuke, bez obzira gdje u svijetu se isti nalaze. Putem Web stranica i e-maila, Vi ste otvoreni za razgovor s poslovnim partnerima širom svijeta. Tiskali ste klasične papirnate brošure, kataloge, oglase i sl., ali prodaja nije povećana. Umjesto odaziva građana, jedino što dobivate je njihov bijes što im zatrpavate poštanske sandučiće. U čemu je greška? Pogrešna boja, cijena ili ponuda? Potrebno je izvršiti analizu tržišta i promijeniti strategiju. Pomoću web stranica ili e-maila možete od potencijalnih kupaca ili korisnika usluga zatražiti povratnu informaciju bez dodatnih troškova. - Tema 1 - Tema 2 - Tema 3 - Tema 4 - Tema 5 - Tema 6 - POKRETNI TEKST TAKOĐER MOŽETE SAMI DODATI PREKO VAŠEG ADMINISTRATORSKOG CONTROL PANELA

Tema 2
CANON POWERSHOT PRO1

Prvi Canonov kompaktni digitalac s rezolucijom od 8 megapiksela i oznakom kvalitete objektiva "L-series", kakvu je Canon dosad stavljao samo na objektive za profesionalne SLR aparate, zaista se čini vrlo profesionalnim uređajem. Gotovo sve što valja naslijedio je od sjajnog PowerShota G5, no ne i par nezanemarivih detalja.

Nakon zaista sjajnog Canonovog fotoaparata PowerShota G5 i pravog malog tržišnog buma kompaktnih modela s rezolucijom od 8 megapiksela, za očekivati je bilo da će Canon proizvesti uređaj koji bi se zvao PowerShot G8 te donio sve što taj respektabilni naziv nosi. Unatoč takvim očekivanjima, Canon je odlučio svoj prvi 8-megapikselni kompaktni aparat predstaviti u ultrazumirajućoj SLR-like klasi kroz aparat PowerShot Pro1, donijevši štošta novog čak i u odnosu na G5, ali ne i neke sitnice koje bismo očekivali u još uvijek nepostojećem G8.

Prva stvar koju će zahtjevno oko uočiti na aparatu, odnosno u Canonovim materijalima kojima se marketinški obrađuje tržište za ovaj model, jest oznaka "L-series" za kvalitetu ugrađenog objektiva koja se dosad rabila isključivo na objektivima namijenjenima profesionalnoj SLR fotografiji. Takvi objektivi donose kvalitetnije leće s vrlo niskom disperzijom svjetlosti, što bi na visokim rezolucijama snimanja trebalo rezultirati "čišćom" snimkom. Ipak, CCD senzor veličine 2/3 inča u najvišoj rezoluciji ne daje kvalitetu slike kakvu smo navikli vidjeti kod Canona, već je ona zrnasta i s ne uvijek dovoljno realno interpretiranim bojama.

Maksimalan otvor blende od F2,4 uz širokokutno snimanje i F3,5 na najjačem zumu, uz nešto nižu rezoluciju snimanja, ipak daju solidno izoštrene snimke, pravilno eksponirane, bez uočljivog šuma. Objektiv koji daje raspon fokusne duljine od vrlo malih 28 mm do 200 mm (izraženo u jedinicama ekvivalentnim za 35-milimetarski film) izvrsno se nosi s izobličenjima u rubnim dijelovima intervala fokusne duljine. Ugrađena bljeskalica je prosječna, no zato je tu hot-shue za jaču umjetnu rasvjetu. Svakako valja istaknuti i sjajan preklopivi LCD ekran dijagonale čak dva inča, što uređaj čini iznimno praktičnim. Mnogima će upravo taj detalj biti presudan prilikom odluke o kupnji, budući da su konkurenti koji nude istu stvar još uvijek iznimno rijetki.

Svidjela nam se i uobičajeno duga izdržljivost Canonove litij-ionske punjive baterije, a ono što nam nikako nije bilo milo jest digitalno tražilo (doduše, ne odveć sporo) i kolut za zumiranje smješten na objektivu koji djeluje elektronički, a ne mehanički. Samim time se zumira sporije nego, recimo, na PowerShotu G5, no dugi objektiv koji izlazi iz aparata, s označenim fokusnim duljinama, uvelike pridodaje profesionalnom ukupnom dojmu.
(Izvor: BUG)



(25.05.2006.)

Tekst ispod svih vijesti za neku važniju najavu ili obavijest


 
 
 
Pretraži stranice


 

 
Upiši se u Mailing listu
Ime:
E-mail:

 

 
Pošalji preporuku
E-mail primatelja

Vaše ime i prezime

Vaša dodatna poruka


 
Anketa
Koliko je oglašavanje na internetu potrebno?
Neophodno
Služi svrsi
Nije potrebno
Rezultati

 
Online korisnika: 267
Ažurirano: 20. 10. 2024.
Design & Hosting
Poslovni forum d.o.o.
 

 
 
Poslovni forum d.o.o.
Dodatni prostor za važniju informaciju ili naznake kontakta