
Kultura slanja e-maila
Prema nekim statističkim podacima, već gotovo 30 posto stanovništva Lijepe Naše
se svakodnevno 'spaja' na internet te na neki način međusobno komunicira.
Najčešći oblik interakcije među korisnicima svakako je e-pošta, a kao i u
'stvarnom' svijetu postoji nekoliko osnovnih pravila kojih bi se trebalo držati
i koja nikako ne bismo trebali zaboraviti.
Header polje ili naslov poruke, zbog činjenice da je upravo naslov prva stvar
koju primatelj poruke po primitku ugleda, nikako ne bi trebalo ostaviti prazno.
Naslov je najbolje smisleno sažeti tako da se najavi osnovni tematski sadržaj
poruke.
Ako pojedinu poruku iz nekog razloga morate poslati na više različitih adresa,
svakako koristite opciju BCC (Blind carbon Copy) koja će adresu primatelja
e-pošte sakriti od ostalih kojima je poruka također namijenjena. Opcija BCC
sastavni je dio svakog klijenta e-pošte i osnovna joj je namjena zaštita
privatnosti pojedinog korisnika; vjerujemo da ni vi ne biste željeli da netko
vaš broj mobitela dijeli šakom i kapom nepoznatim osobama.
Sadržaj poruke mora imati 'glavu i rep', od uvodnog pozdrava, teksta poruke pa
do pozdrava i potpisa. Preporučljivo je da poruku prije slanja i gramatički
provjerite jer u slučajevima poslovne komunikacije takva 'nažvrljana' poruka
može odavati dojam neprofesionalnosti i neurednosti, dok vam tipfelere
prijatelji i obitelj vjerojatno neće zamjeriti.
Korištenje pozadinskih boja ili određenih animacija unutar poruke se ne
preporučuje jer, osim što su poimanja 'lijepe' pozadine kod svakog korisnika
različita, nepotrebno zagušujete ionako sve zagušeniji internetski promet.
Ponekad je uz poruku e-pošte potrebno i dodati privitak u obliku neke datoteke.
Izbjegavajte slanje 'velikih' privitaka, a pojedini pružatelji internetskih
usluga ni ne dopuštaju prijenos takve poruke, tako da će vam poruka biti
vraćena. Ako već morate, nastojte datoteku 'smanjiti' nekim od alata za
kompresiju prija samog slanja.
Pri prosljeđivanju tuđe poruke e-pošte morate se uvjeriti želi li primatelj
primiti upravo tu poruku i da li se originalni pošiljatelj slaže s
prosljeđivanjem poruke trećim osobama. Svaka pojedina poruka je vlasništvo
njenog autora i kao takva je zaštićena autorskim pravima.
Kada na određenu poruku odgovarate svakako izbacite dijelove originalne poruke
na koje se vaš odgovor ne odnosi te ostavite samo bitne dijelove. Isto tako
nastojte pri odgovaranju na određeni dio poruke tekst upisivati ispod
originalnog dijela kako bi primatelju bilo jasno na koji određeni dio
odgovarate. U ovom obliku komunikacije, u stvari kao i u bilo kojem drugom,
poželjno je na poruku promptno odgovoriti, a ako već ne možete, bar se
pošiljatelju javite te najavite skorašnji odgovor.
Jedan od vrlo uobičajenih načina maltretiranja ostalih korisnika, priznajte,
vrlo je malo onih koji to stvarno žele svakodnevno primati, jest prosljeđivanje
'duhovitih' poruka, najčešće s privicima u obliku PowerPoint ili datoteka video
sadržaja. Ova zanimacija najčešća je kod zaposlenika s pristupom internetu i
stvarno je nevjerojatno kako im poslodavci još uvijek ne uspijevaju stati na
kraj.
Neželjene poruke e-pošte ili SPAM je pošast koja zahvaća sve korisnike interneta
i globalna zajednica ulaže velik trud kako bi spammerima stala na kraj.
Neželjenom poštom, kako joj i samo ime govori, smatra se svaka poruka koju
određeni primatelj ne želi primiti, pogotovo o pojedinim proizvodima i uslugama.
Pravila koja smo vam predstavili izuzetno su jednostavna za korištenje i ne
zahtijevaju ništa drugo nego da ih se držite, kako bi vas ostali korisnici
doživljavali kao zrelog člana virtualne zajednice.
Saznajte sve o CMS web stranicama - Pratite ovaj link
U seriji 1000, u sadržaju (menu) unaprijed je definiran broj rasploživih tema (najčešće 6 tema).
U novoj CMS 2000 aplikaciji napravljena je drugačija koncepcija sadržaja. Vi
sami možete putem administratorskog sučelja formirati neograničeni broj potrebnih tema, a nakon klika na odabranu temu,
odmah Vam se desno prikazuju sve pojedinačne web stranice koje ste dodali u pojedinu temu.
Vi potpuno samostalno formirate potrebne teme, po potrebi uvijek možete
sami dodati novu temu, izmjeniti postojeću temu, dodati novu web stranicu... |
|
Kliknite ovdje: CMS 2000 - Online primjer
Odaberite svoj CMS - Isporuka i instalacija: Odmah!
- Osiguran hosting!
IZRADA INTERNET STRANICA
IZRADA WEB STRANICA
AŽURIRANJE STRANICA
30. 4. 2025.
|
|