CMS - Google AdWords oglašavanje - Informacije |
Google AdWords omogućuje oglašivačima da naprave i prikažu oglase na Google.com
i na Google sadržajnoj mreži, koja uključuje Google AdSense sučelja raznih web
izdavača. Možete izabrati ciljanu publiku, postaviti svoj proračun i vidjeti
svoje oglase gotovo istog trenutka.
Google AdWords je jedino oglašavanje koje i najmanjim tvrtkama jamči link na 1.
stranici Google rezultata pretraživanja!
Google.com najpopularnija je web stranica na svijetu i u Hrvatskoj. Korisnici
Interneta svakodnevno koriste Google.com da bi pronašli proizvode i usluge koje
im trebaju.
Inače usluga je besplatna sve dok netko ne klikne na vaš oglas. Dakle plačate
samo kad netko klikne na Vaš oglas kako bi ga pogledao. Na taj način možete sa
doista malo novaca postići velike marketinške rezultate.
Google AdWords nije isto što i regularna, jednokratna prijava na Google (i
ostale tražilice). U AdWords programu Vaš se oglas prikazuje u sekciji
"Sponzorirani linkovi" desno pokraj rezultata pretraživanja, a ne u samim (tzv.
"organskim") rezultatima pretraživanja. Regularnu prijavu na tražilice obavljamo
samo jednom, dok se plaćeno oglašavanje obično provodi kontinuirano, svakog
mjeseca.
Dakako, prvo trebate imati kvalitetne CMS web stranice, jer što i vrijedi da
posjetitelj dođe na Vaše stranice, ako će sa njih pobjeći glavom bez obzira.
Saznajte sve o CMS web stranicama - Pratite ovaj link
U seriji 1000, u sadržaju (menu) unaprijed je definiran broj rasploživih tema (najčešće 6 tema).
U novoj CMS 2000 aplikaciji napravljena je drugačija koncepcija sadržaja. Vi
sami možete putem administratorskog sučelja formirati neograničeni broj potrebnih tema, a nakon klika na odabranu temu,
odmah Vam se desno prikazuju sve pojedinačne web stranice koje ste dodali u pojedinu temu.
Vi potpuno samostalno formirate potrebne teme, po potrebi uvijek možete
sami dodati novu temu, izmjeniti postojeću temu, dodati novu web stranicu... |
|
Kliknite ovdje: CMS 2000 - Online primjer
Odaberite svoj CMS - Isporuka i instalacija: Odmah!
- Osiguran hosting!
Google AdWords oglašavanje
Za razliku od PPV (Pay Per View) načina oglašavanja kod kojeg se zakupljuje
određen broj prikazivanja nekog oglasa te se oglašavanje plaća neovisno o broju
klikova na oglas, Google AdWords spada u PPC (Pay Per Click) način oglašavanja
na internetu, odnosno kupac će platiti stvaran broj klikova, bez obzira na broj
prikazivanja njegovog oglasa.
Za Google AdWords je posebice karakteristično da sami možete odabrati ključne
riječi ili fraze za koje želite da se Vaši oglasi prikazuju, te će na taj način
Vaš oglas prikazivati ciljanoj skupini ljudi.
Oglasi se prikazuju poviše ili desno od rezultata pretraživanja ili na stanicama
Google oglašivačke mreže koja raste iz dana u dan i uključuje između ostalih
AOL, EarthLink, HowStuffWorks, & Blogge čime Vaši oglasi mogu doprijeti do
velikog broja ljudi.
Oglasi se prikazuju za ključne riječi po Vašem izboru. Moguće je zakupiti
neograničen broj ključnih riječi, te za svaku ključnu riječ možete odabrati
koliko ste maksimalno spremni platiti po kliku (CPK - cijena po kliku).
Uložite po Vašem izboru, odaberite CPK za pojedine ključe riječi te ograničite
svoju dnevnu potrošnju na određeni iznos. Ne možete potrošiti više od tog
iznosa, a u slučaju da potrošite manje novca od predviđenog Google će vam
naplatiti samo ono što ste zbilja potrošili.
Oglašavanje je moguće u svim državama svijeta što je posebice interesantno za
tvrtke i pojedince koji se bave turizmom budući da vrlo povoljno mogu doprijeti
do velikog broja ljudi van Hrvatske.
Dovoljno je odabrati jezike i države u kojima želite da se prikazuje vaš oglas
te postaviti različite jezične verzije oglasa za različite države.
Ukoliko je nekoliko oglašivaća zakupilo istu ključnu riječ ili frazu, poredak
oglasa određen je umnoškom cijene po kliku (CPK) i omjera broja klikova i broja
prikazivanja (CTR - Click Trough Ratio).
Google AdWords oglašavanje
IZRADA WEB STRANICA
AŽURIRANJE STRANICA
28. 12. 2024.
|
|