CMS - Google AdWords oglašavanje - Informacije

Google AdWords omogućuje oglašivačima da naprave i prikažu oglase na Google.com i na Google sadržajnoj mreži, koja uključuje Google AdSense sučelja raznih web izdavača. Možete izabrati ciljanu publiku, postaviti svoj proračun i vidjeti svoje oglase gotovo istog trenutka.

Google AdWords je jedino oglašavanje koje i najmanjim tvrtkama jamči link na 1. stranici Google rezultata pretraživanja!

Google.com najpopularnija je web stranica na svijetu i u Hrvatskoj. Korisnici Interneta svakodnevno koriste Google.com da bi pronašli proizvode i usluge koje im trebaju.

Inače usluga je besplatna sve dok netko ne klikne na vaš oglas. Dakle plačate samo kad netko klikne na Vaš oglas kako bi ga pogledao. Na taj način možete sa doista malo novaca postići velike marketinške rezultate.

Google AdWords nije isto što i regularna, jednokratna prijava na Google (i ostale tražilice). U AdWords programu Vaš se oglas prikazuje u sekciji "Sponzorirani linkovi" desno pokraj rezultata pretraživanja, a ne u samim (tzv. "organskim") rezultatima pretraživanja. Regularnu prijavu na tražilice obavljamo samo jednom, dok se plaćeno oglašavanje obično provodi kontinuirano, svakog mjeseca.

Dakako, prvo trebate imati kvalitetne CMS web stranice, jer što i vrijedi da posjetitelj dođe na Vaše stranice, ako će sa njih pobjeći glavom bez obzira.


Saznajte sve o CMS web stranicama - Pratite ovaj link

U seriji 1000, u sadržaju (menu) unaprijed je definiran broj rasploživih tema (najčešće 6 tema).

U novoj CMS 2000 aplikaciji napravljena je drugačija koncepcija sadržaja. Vi sami možete putem administratorskog sučelja formirati neograničeni broj potrebnih tema, a nakon klika na odabranu temu,
odmah Vam se desno prikazuju sve pojedinačne web stranice koje ste dodali u pojedinu temu.

Vi potpuno samostalno formirate potrebne teme,
po potrebi uvijek možete sami dodati novu temu, izmjeniti postojeću temu, dodati novu web stranicu...
    Pogledajte online primjer i isprobajte menu


  Kliknite ovdje: CMS 2000 - Online primjer Usluga je besplatna sve dok netko ne klikne na vaš oglas



Što je to CMS?


CMS ili Content Menagment System je izraz za programirane web stranice što Vam omogućava da samostalno i jednostavno unosite ili brišete sadržaj sa svojih internet stranica putem administratorskog sučelja, a što je vrlo bitno, bez ikakvih posebnih predznanja.
Za rad Vam dovoljan je samo Vaš preglednik web stranica (browser), a to je upravo Vaš Internet Explorer ili neki drugi program koji upravo i sada koristite kada čitate ovaj tekst.



Odaberite svoj CMS - Isporuka i instalacija: Odmah! - Osiguran hosting!


Google AdWords oglašavanje

Za razliku od PPV (Pay Per View) načina oglašavanja kod kojeg se zakupljuje određen broj prikazivanja nekog oglasa te se oglašavanje plaća neovisno o broju klikova na oglas, Google AdWords spada u PPC (Pay Per Click) način oglašavanja na internetu, odnosno kupac će platiti stvaran broj klikova, bez obzira na broj prikazivanja njegovog oglasa.

Za Google AdWords je posebice karakteristično da sami možete odabrati ključne riječi ili fraze za koje želite da se Vaši oglasi prikazuju, te će na taj način Vaš oglas prikazivati ciljanoj skupini ljudi.

Oglasi se prikazuju poviše ili desno od rezultata pretraživanja ili na stanicama Google oglašivačke mreže koja raste iz dana u dan i uključuje između ostalih AOL, EarthLink, HowStuffWorks, & Blogge čime Vaši oglasi mogu doprijeti do velikog broja ljudi.

Oglasi se prikazuju za ključne riječi po Vašem izboru. Moguće je zakupiti neograničen broj ključnih riječi, te za svaku ključnu riječ možete odabrati koliko ste maksimalno spremni platiti po kliku (CPK - cijena po kliku).

Uložite po Vašem izboru, odaberite CPK za pojedine ključe riječi te ograničite svoju dnevnu potrošnju na određeni iznos. Ne možete potrošiti više od tog iznosa, a u slučaju da potrošite manje novca od predviđenog Google će vam naplatiti samo ono što ste zbilja potrošili.

Oglašavanje je moguće u svim državama svijeta što je posebice interesantno za tvrtke i pojedince koji se bave turizmom budući da vrlo povoljno mogu doprijeti do velikog broja ljudi van Hrvatske.
Dovoljno je odabrati jezike i države u kojima želite da se prikazuje vaš oglas te postaviti različite jezične verzije oglasa za različite države.

Ukoliko je nekoliko oglašivaća zakupilo istu ključnu riječ ili frazu, poredak oglasa određen je umnoškom cijene po kliku (CPK) i omjera broja klikova i broja prikazivanja (CTR - Click Trough Ratio).


Google AdWords oglašavanje



IZRADA WEB STRANICA



AŽURIRANJE STRANICA



28. 12. 2024.