CMS - Izrada CMS web stranica


Saznajte sve o CMS web stranicama - Pratite ovaj link

U seriji 1000, u sadržaju (menu) unaprijed je definiran broj rasploživih tema (najčešće 6 tema).

U novoj CMS 2000 aplikaciji napravljena je drugačija koncepcija sadržaja. Vi sami možete putem administratorskog sučelja formirati neograničeni broj potrebnih tema, a nakon klika na odabranu temu,
odmah Vam se desno prikazuju sve pojedinačne web stranice koje ste dodali u pojedinu temu.

Vi potpuno samostalno formirate potrebne teme,
po potrebi uvijek možete sami dodati novu temu, izmjeniti postojeću temu, dodati novu web stranicu...
    Pogledajte online primjer i isprobajte menu


  Kliknite ovdje: CMS 2000 - Online primjer CMS izrada stranica



Što je to CMS?


CMS ili Content Menagment System je izraz za programirane web stranice što Vam omogućava da samostalno i jednostavno unosite ili brišete sadržaj sa svojih internet stranica putem administratorskog sučelja, a što je vrlo bitno, bez ikakvih posebnih predznanja.
Za rad Vam dovoljan je samo Vaš preglednik web stranica (browser), a to je upravo Vaš Internet Explorer ili neki drugi program koji upravo i sada koristite kada čitate ovaj tekst.



Odaberite svoj CMS - Isporuka i instalacija: Odmah! - Osiguran hosting!



INTERNET VIJESTI


Online kupovina je tijekom tri tjedna blagdanskog razdoblja u Velikoj Britaniji rasla 19 puta brže od prometa u ukupnoj maloprodaji, rečeno je iz izvora bliskih toj industriji. Online prodaja bila je 79 posto veća nego godinu dana ranije, pri čemu je izvršeno 949 milijuna britanskih funti vrijednih narudžbi, dok je godišnji je rast prometa u maloprodaji, prema podacima Britanskog maloprodajnog konzorcija, iznosio tek 4,1 posto. Ti podaci ukazuju na rast povjerenja u online kupnju sve sofisticiranijih korisnika Interneta.

Zaposlenici na radnom mjestu troše sve više vremena čitajući vijesti na Internetu nego u novinama, slušajući ih na radiju ili televiziji. Prema najnovijoj studiji koju je Market Facts sproveo za MSNBC.com, 35 posto ispitanika tijekom radnog vremena vijesti i informacije traži na Internetu, dok 25 posto čita novine, 21 posto čita časopise i 17 posto sluša radio program. Zaključak studije je da news siteovi preživljavaju dot-com krah.

Prema ocjeni tvrtke NetRatings, internetska lokacija Yahoo! Music bila je najposjećenija adresa za internetsku zabavu u zadnjem tjednu veljače, s 8,94 milijuna posjeta, od toga 8% aktivnih (radnih), u prosječnom trajanju od 17 minuta. Na drugom je mjestu AOL Music s 8,76 milijuna posjeta (7,92% aktivnih, prosječnog trajanja od 9,2 minute), a na trećem RealPlayer s 8,22 milijuna posjeta (7,43%, 19 minuta). Slijede: Yahoo! Games (4,9 milijuna, 4,5%, 33 minute), Gorilla Nation Media (4,32 milijuna, 3,9%, 7 minuta), EA Online (4,01 milijun, 3,6%, 1,5 sat), ESPN (3,51 milijun, 3,1%, 23 minute), Windowsmedia (3,07 milijuna, 2,7%, 3 minute), eBay Entertainment (3,03 milijuna, 2,7%, 6 minuta) i AOL Entertainment (2,91 milijun posjeta, 2,6% aktivnih, u prosječnom trajanju od 5,4 minute).

Poznato da je Google najpopularnija i najkorištenija tražilica, ali zanimljivo je da Yahoo! ima najveću posjećenost u populaciji između 18-34 godine te u tom segmentu nadmašuje i Google, ali i ostale konkurente poput MSN-a i Ask Jeevesa. Google i Ask Jeeves su popularniji kod muške populacije jer ih koristi 53.6 tj. 58.7 posto muškaraca, dok žene više vole Yahoo! sa sitnom prednošću od 50.2 posto, a naročito MSN sa 53.7 posto. Zanimljivo je da MSN prednjači u odnosu na konkurenciju i kada je u pitanju populacija starija od 55.

Prema istraživanju Forrester Researcha o navikama Amerikanaca pri surfanju Internetom, danas samo 6 posto korisnika Mreže čita blogove, a njih čak 70 posto pretražuje Internet tražeći proizvode koje će kupiti. U kućanstvima u kojima se posjeduju i osobno računalo i notebook ljudi nekoliko sati manje tjedno gledaju televiziju, te sat manje čitaju novine nego "offline" kućanstva. U posljednja tri mjeseca čak je 43 posto Amerikanaca koristilo online usluge banaka, 41 posto njih je provjeravao stanje na računu, a 24 posto njih je vršilo određene prijenose novca.

Prema pisanju na stranicama News.com, u telefonskom intervjuu s Ericom Schmidtom, glavnim direktorom Googlea, ovaj im se pohvalio da njihov pretraživački servis ima najveći indeks stranica na Internetu – barem tri puta veći od bilo koga drugoga. Koliki je taj indeks Schmidt nije rekao jer, navodno, svatko ga drugačije računa. Svojedobno je na Googleu pisalo da imaju preko 8 milijardi indeksiranih stranica, ali su taj podatak u međuvremenu makli. Prošli mjesec je Yahoo ustvrdio da ima preko 20 milijardi indeksiranih stranica, te da oni imaju najveći indeks stranica na svijetu, na što su se Googleovci pobunili. Znači li to da ih Googleovci imaju indeksiranih 60 milijardi (ima li ih uopće toliko?) ili se uistinu radi o posve različitom načinu brojanja, ostat će nepoznanica.

Tvrtka America Online je predstavila snažan novi višerazinski paket zaštite AOL Spyware Protection 2.0 od špijunskih programa koji obuhvaća četiri različita pregleda sustava, uključujući minutni pregled, pregled svakih 15 minuta, dnevni i tjedni pregled
Program ASP 2.0 pokretan je eTrust PestPatrol Anti-Spyware tehnologijom tvrtke Computer Associates, a predstavlja jedan od najopsežnijih paketa zaštite dostupnih na tržištu koji pronalazi više od 28.000 poznatih vrsta malicioznih programa (spyware, adware, keystroke loggers i trojan horse). Ovaj alat pretplatnicima AOL-a dostupan je besplatno i omogućava prilagodbu korisnikovu načinu rada, tako da je moguće podesiti razinu zaštite i vremenski interval provjere sustava. Za vrijeme rada program je cijelo vrijeme aktivan u memoriji te svakih 60-ak sekundi provjerava radnu memoriju računala, a svakih 15 minuta provjerava je li eventualno neki maliciozni program preuzet s interneta. Na kraju radnog dana sustav se detaljnije provjerava, a jednom tjedno slijedi potpuni pregled sustava, u kojem se traži jedan od 28.000 programa za koji ASP posjeduje definicije.

Flock je izdao novi preglednik Internet stranica baziran na Firefoxu u koji su inkorporirane neke od najčešćih funkcija kojima se služimo surfajući Mrežom – razmjena tekstualnih i foto datoteka, RSS te podrška za blog. Suosnivač Flocka Bart Decrem ,koji je u prošlosti radio za Mozillu Foundation te na razvoju Firefoxa, rekao je da oni razvijaju tzv. social browser te je uvjeren da će dobiti podršku od mnoštva korisnika. Po njegovim riječima Internet je odavno evoluirao od velike interaktivne knjižnice do trgovačkog centra gdje ljudi obavljaju kupovinu svih stvari koje im trebaju te do prostora za virtualno druženje u kojem se novi ljudi upoznaju te razmjenjuju informacije i komuniciraju jedni s drugima. No, usprkos velikoj evoluciji Weba, nije npravljen veliki pomak kod preglednika Internet stranica. Decrem za Firefox kaže da je drugačiji, bolji i sigurniji od Microsoftova Internet Explorera, ali općenito browseri izgledaju slično kao i pred deset godina te se nada da će Flock to promijeniti integrirajući mnoštvo funkcija u svoj Internet preglednik. Kako će se Flock Browser snaći na tržištu na kojem dominira IE te na kome su još Firefox, Opera i Netscape ostaje nam vidjeti u slijedećim mjesecima.

Prema informacijama OECD-a o penetraciji širokopojasnog Interneta koje uključuju i DSL i kabelski Internet te druge načine broadbanda, na prvom mjestu se nalazi Koreja sa penetracijom od 5,5 posto. U toj zemlji postoji više od dvanaest milijuna korisnika širokopojasnog Interneta, od toga 13,9 milijuna koristi DSL, 8,9 milijuna kabel, a 2,7 milijuna druge načine. Poslije Koreje slijedi Nizozemska sa 3,6 milijuna korisnika broadbanda i penetracijom od 22,5 posto te Danska sa 1,1 milijunom korisnika i penetracijom od 21,8 posto. Sa penetracijom iznad 20 posto još se mogu pohvaliti i Island koji ima samo 63 tisuće korisnika širokopojasnog Interneta te Švicarska. Iznad 15 posto još se nalaze Kanada, Finska, Belgija, Norveška, Švedska i Japan koji ima 21 milijuna korisnika. Tek poslije Japana slijedi SAD, sa penetracijom od 14,1 posto.



28. 12. 2024.