
CMS - Internetski marketing - Izrada web stranica za marketing |
Internetski marketing
Internetski marketing obuhvaća e-mail marketing, reklamiranje bannerima, buzz
marketing, razmjenu linkova i dr. Najčešće se koristi za širenje svjesnosti
nekog branda ili za privlačenje posjetitelja na internetsku stranicu na kojoj se
oni upoznaju s proizvodima ili im je omogućena izravna kupnja.
E-mail marketing podrazumijeva svaku poruku koju putem e-maila pošaljete kupcu
ili potencijalnom kupcu. On omogućava da, uz reklamu, potencijalni kupac dobije
i dodatnu vrijednost zabavnog ili informativnog oblika.
Reklamiranje bannerima uobičajeno je na internetu koliko i reklamni okviri u
tisku. Zadnjih godina ova vrsta internetskog marketinga doživjela je zasićenje
te se sada kreće u novom smjeru. Ono što je 'in' ciljano je reklamiranje
bannerima. Sofisticirani rotatori bannera omogućuju da se određena reklama
prikazuje samo u određenim satima ili danima.
Reklame se mogu ciljano prikazivati i po ishodištu posjetitelja (ovisno o tome s
koje druge internetske stranice su proslijeđeni), a moguće je i upravljati
frekvencijom prikaza reklame pojedinom posjetitelju te tako izbjeći zasićenje
određenom reklamom. Također, širenjem tehnologije Flash pruža se mogućnost video
reklama, interakcije s posjetiteljima te čak malih igrica ili kvizova koji će
privući i zadržati primatelja marketinškog sadržaja.
Buzz marketing je ono što izvan interneta nazivamo 'usmena predaja'. Na
internetu usmenom predajom podrazumijeva se bilo koja marketinška tehnika koja
potiče internetske stranice ili korisnike da prenose marketinšku poruku drugim
stranicama ili korisnicima, potencijalno stvarajući eksponencijalni rast
prikazivanja i efekta poruke. Buzz marketing počiva na konceptu da se svaki
kupac pretvori u marketera.
Usmena predaja neosporivo je jedan od najučinkovitijih medija promocije koji
jedna internetska stranica može upotrijebiti. Troškovi su minimalni, a dobar
glas daleko će se čuti. Usmenu predaju najlakše potičemo personalizacijom odnosa
s posjetiteljem stranice. Jedan od primjera je pružanje informacija o određenom
proizvodu samo izabranim pojedincima. Ovakva sofisticirana kampanja usmene
predaje laska korisniku da je primljen u elitnu grupu te postiže da primatelj
voljno prenosi reklamnu poruku svojim prijateljima i kolegama.
U početnim godinama internetskih pretraživača jedan od principa rangiranja
internetskih stranica bio je princip popularnosti, odnosno tražilice su vašu
stranicu više rangirale što je više drugih stranica upućivalo na vašu. Ubrzo su
svi vlasnici stranica krenuli u masovne razmjene linkova kako bi postigli što
bolju poziciju na pretraživačima. Međutim, postignut je kontraefekt i zadnjih
godina tražilice su unaprijedile svoj pozadinski engine.
Više nije važno koliko drugih stranica upućuje na vašu, stvar je postala
kompliciranija i razmjena sada ima učinka samo ako se link na vašu stranicu
nalazi na stranici sličnog sadržaja. Neke tražilice mogu vam dodijeliti
negativne bodove i rangirati vas niže ako se vaš link nalazi na puno tematski
nevezanih stranica. To je otprilike kao da su vas etiketirali kao spammera.
Osnovne prednosti internetskog marketinga su niski troškovi, lako ciljanje
reklamnih sadržaja te mjerljivost. Cijena izrade i objave internetske stranice
skoro je neznatna u usporedbi s cijenama oglasnog prostora u novinama ili na
televiziji. Objava reklamnih bannera na drugim stranicama cijenom se može
mjeriti s klasičnim medijima.
Da bi se uključili u marketing, da bi javnost saznala za vaše proizvode ili
usluge, prvo naravno morate imati vlastite stranice.
Saznajte sve o CMS web stranicama - Pratite ovaj link
U seriji 1000, u sadržaju (menu) unaprijed je definiran broj rasploživih tema (najčešće 6 tema).
U novoj CMS 2000 aplikaciji napravljena je drugačija koncepcija sadržaja. Vi
sami možete putem administratorskog sučelja formirati neograničeni broj potrebnih tema, a nakon klika na odabranu temu,
odmah Vam se desno prikazuju sve pojedinačne web stranice koje ste dodali u pojedinu temu.
Vi potpuno samostalno formirate potrebne teme, po potrebi uvijek možete
sami dodati novu temu, izmjeniti postojeću temu, dodati novu web stranicu... |
|
Kliknite ovdje: CMS 2000 - Online primjer
Odaberite svoj CMS - Isporuka i instalacija: Odmah!
- Osiguran hosting!
MARKETING
Oglašavanje
Ažuriranje
29. 4. 2025.
|
|