CMS - Internetski marketing - Izrada web stranica za marketing

Internetski marketing

Internetski marketing obuhvaća e-mail marketing, reklamiranje bannerima, buzz marketing, razmjenu linkova i dr. Najčešće se koristi za širenje svjesnosti nekog branda ili za privlačenje posjetitelja na internetsku stranicu na kojoj se oni upoznaju s proizvodima ili im je omogućena izravna kupnja.

E-mail marketing podrazumijeva svaku poruku koju putem e-maila pošaljete kupcu ili potencijalnom kupcu. On omogućava da, uz reklamu, potencijalni kupac dobije i dodatnu vrijednost zabavnog ili informativnog oblika.

Reklamiranje bannerima uobičajeno je na internetu koliko i reklamni okviri u tisku. Zadnjih godina ova vrsta internetskog marketinga doživjela je zasićenje te se sada kreće u novom smjeru. Ono što je 'in' ciljano je reklamiranje bannerima. Sofisticirani rotatori bannera omogućuju da se određena reklama prikazuje samo u određenim satima ili danima.
Reklame se mogu ciljano prikazivati i po ishodištu posjetitelja (ovisno o tome s koje druge internetske stranice su proslijeđeni), a moguće je i upravljati frekvencijom prikaza reklame pojedinom posjetitelju te tako izbjeći zasićenje određenom reklamom. Također, širenjem tehnologije Flash pruža se mogućnost video reklama, interakcije s posjetiteljima te čak malih igrica ili kvizova koji će privući i zadržati primatelja marketinškog sadržaja.

Buzz marketing je ono što izvan interneta nazivamo 'usmena predaja'. Na internetu usmenom predajom podrazumijeva se bilo koja marketinška tehnika koja potiče internetske stranice ili korisnike da prenose marketinšku poruku drugim stranicama ili korisnicima, potencijalno stvarajući eksponencijalni rast prikazivanja i efekta poruke. Buzz marketing počiva na konceptu da se svaki kupac pretvori u marketera.
Usmena predaja neosporivo je jedan od najučinkovitijih medija promocije koji jedna internetska stranica može upotrijebiti. Troškovi su minimalni, a dobar glas daleko će se čuti. Usmenu predaju najlakše potičemo personalizacijom odnosa s posjetiteljem stranice. Jedan od primjera je pružanje informacija o određenom proizvodu samo izabranim pojedincima. Ovakva sofisticirana kampanja usmene predaje laska korisniku da je primljen u elitnu grupu te postiže da primatelj voljno prenosi reklamnu poruku svojim prijateljima i kolegama.
U početnim godinama internetskih pretraživača jedan od principa rangiranja internetskih stranica bio je princip popularnosti, odnosno tražilice su vašu stranicu više rangirale što je više drugih stranica upućivalo na vašu. Ubrzo su svi vlasnici stranica krenuli u masovne razmjene linkova kako bi postigli što bolju poziciju na pretraživačima. Međutim, postignut je kontraefekt i zadnjih godina tražilice su unaprijedile svoj pozadinski engine.

Više nije važno koliko drugih stranica upućuje na vašu, stvar je postala kompliciranija i razmjena sada ima učinka samo ako se link na vašu stranicu nalazi na stranici sličnog sadržaja. Neke tražilice mogu vam dodijeliti negativne bodove i rangirati vas niže ako se vaš link nalazi na puno tematski nevezanih stranica. To je otprilike kao da su vas etiketirali kao spammera.

Osnovne prednosti internetskog marketinga su niski troškovi, lako ciljanje reklamnih sadržaja te mjerljivost. Cijena izrade i objave internetske stranice skoro je neznatna u usporedbi s cijenama oglasnog prostora u novinama ili na televiziji. Objava reklamnih bannera na drugim stranicama cijenom se može mjeriti s klasičnim medijima.

Da bi se uključili u marketing, da bi javnost saznala za vaše proizvode ili usluge, prvo naravno morate imati vlastite stranice.


Saznajte sve o CMS web stranicama - Pratite ovaj link

U seriji 1000, u sadržaju (menu) unaprijed je definiran broj rasploživih tema (najčešće 6 tema).

U novoj CMS 2000 aplikaciji napravljena je drugačija koncepcija sadržaja. Vi sami možete putem administratorskog sučelja formirati neograničeni broj potrebnih tema, a nakon klika na odabranu temu,
odmah Vam se desno prikazuju sve pojedinačne web stranice koje ste dodali u pojedinu temu.

Vi potpuno samostalno formirate potrebne teme,
po potrebi uvijek možete sami dodati novu temu, izmjeniti postojeću temu, dodati novu web stranicu...
    Pogledajte online primjer i isprobajte menu


  Kliknite ovdje: CMS 2000 - Online primjer CMS izrada stranica



Što je to CMS?


CMS ili Content Menagment System je izraz za programirane web stranice što Vam omogućava da samostalno i jednostavno unosite ili brišete sadržaj sa svojih internet stranica putem administratorskog sučelja, a što je vrlo bitno, bez ikakvih posebnih predznanja.
Za rad Vam dovoljan je samo Vaš preglednik web stranica (browser), a to je upravo Vaš Internet Explorer ili neki drugi program koji upravo i sada koristite kada čitate ovaj tekst.



Odaberite svoj CMS - Isporuka i instalacija: Odmah! - Osiguran hosting!




MARKETING



Oglašavanje



Ažuriranje



29. 4. 2025.