CMS - Izrada web stranica za agencije

Turističke agencije u svijetu davno su uočile prednosti predstavljanja svoje ponude na internetu. Dostupnost velike količine informacija, pretraživanje po raznim kriterijima, a konačno i booking i plaćanje aranžmana ovaj medij čini jednostavnim i brzim.

Za one koji ne raspolażu velikim novčanim sredstvima, internet oglašavanje może biti pravi izbor. Ne samo zbog dostupnosti interneta u cijelom svijetu, pa tako i na ciljanim tržištima koje oglašivača najviše zanimaju, već i zbog izuzetnih mogućnosti predstavljanja turističke ponude putem vlastitih web stranica. Naravno, da bi uopće mogli početi razmišljati o internet oglašavanju, potrebno je prije toga imati dobare i kvalitetne web stranice.

Poslovni forum d.o.o. nudi kompletnu uslugu kreiranja učinkovitih, atraktivnih i kvalitetnih CMS web stranica.

Poslovni forum d.o.o. oblikuje jedinstvena i kvalitetna internet rješenja za one koji se prvi put predstavljaju na internetu kao i za one koji traže bolje rezultate svojih internet prezentacija nego što im omogućavaju postojeće klasične internet stranice koje nisu mogli samostalno ažurirati.


Saznajte sve o CMS web stranicama - Pratite ovaj link

U seriji 1000, u sadržaju (menu) unaprijed je definiran broj rasploživih tema (najčešće 6 tema).

U novoj CMS 2000 aplikaciji napravljena je drugačija koncepcija sadržaja. Vi sami možete putem administratorskog sučelja formirati neograničeni broj potrebnih tema, a nakon klika na odabranu temu,
odmah Vam se desno prikazuju sve pojedinačne web stranice koje ste dodali u pojedinu temu.

Vi potpuno samostalno formirate potrebne teme,
po potrebi uvijek možete sami dodati novu temu, izmjeniti postojeću temu, dodati novu web stranicu...
    Pogledajte online primjer i isprobajte menu


  Kliknite ovdje: CMS 2000 - Online primjer CMS izrada stranica



Što je to CMS?


CMS ili Content Menagment System je izraz za programirane web stranice što Vam omogućava da samostalno i jednostavno unosite ili brišete sadržaj sa svojih internet stranica putem administratorskog sučelja, a što je vrlo bitno, bez ikakvih posebnih predznanja.
Za rad Vam dovoljan je samo Vaš preglednik web stranica (browser), a to je upravo Vaš Internet Explorer ili neki drugi program koji upravo i sada koristite kada čitate ovaj tekst.



Odaberite svoj CMS - Isporuka i instalacija: Odmah! - Osiguran hosting!



Savjeti za turističke agencije

Primjer regulacije odredbi o prtljagi, obvezama putnika i prigovorima

Navedeni primjer možete slobodno koristiti. Za sastavljanje cjelokupnih općih uvjeta poslovanja, kontaktirajte nas na e-mail Poslovnog foruma d.o.o.

Prtljaga

Prijevoz prtljage do određene težine koju određuje prevoznik je besplatna. Kod zrakoplovnog prijevoza, višak prtljage doplaćuje sam putnik prema važećim pravilima i cijenama. Djeca do 2 godine nemaju pravo na besplatan prijevoz prtljage. Agencija ne preuzima odgovornost za izgubljenu ili oštećenu prtljagu u prijevozu, kao ni za krađu prtljage ili dragocjenosti u sobi/apartmanu. Prijavu za izgubljenu ili oštećenu prtljagu putnik upućuje prijevozniku ili recepciji smještajnog objekta, ovisno gdje su gubitak ili oštećenje nastupili. Kod zrakoplovnog prijevoza, za prtljagu je odgovorna isključivo zrakoplovna kompanija i to na osnovu propisa koji važe u međunarodnom prometu. U slučaju gubitka prtljage putnik ispunjava obrazac PIR zrakoplovne kompanije koja je izvršila prijevoz, te ga predaje predstavniku zrakoplovne kompanije, a jedan primjerak zadržava za sebe. Na osnovu ispunjenog obrasca, zrakoplovna kompanija mu isplaćuje odštetu po propisima koji vrijede u međunarodnom putničkom prometu. Prtljaga se prevozi na putnikov rizik, stoga preporučamo uplatu police za osiguranje prtljage kod osiguravajućeg društva.


Obveze putnika

Putnik je dužan posjedovati valjane putne isprave (osobne dokumente). Troškove gubitka ili krađe osobnih dokumenata tijekom putovanja snosi putnik. Pratitelj ili predstavnik organizatora će pomoći, ali uz uvjet da se program neometano odvija. Putnik je dužan cijepiti se i posjedovati potvrde i dokumente o cijepljenju za putovanja u zemlje za koje je ono potrebno prema propisima "Svjetske zdravstvene organizacije". U tom slučaju putnik prilaže liječničku potvrdu. Neposjedovanje ovih dokumenata kao i/ili neispravnost osobnih putnih dokumenata koji dovedu do odustajanja od putovanja ili nemogućnosti nastavka putovanja ne obvezuju organizatora putovanja, te se obračunavaju otkazni troškovi. Putnik je dužan poštivati carinske i devizne propise Republike Hrvatske, kao i država u kojima se boravi tijekom putovanja. Putnik je dužan surađivati u dobroj namjeri s turističkim pratiteljem ili predstavnikom organizatora putovanja ili davateljem usluga te se pridržavati kućnog reda u svim posjećenim objektima. Putnik je dužan prilikom polaska na putovanje turističkom pratitelju odnosno predstavniku organizatora putovanja predočiti dokument o plaćenom aranžmanu (ova stavka se odnosi samo na organizirana grupna putovanja). U slučaju nepoštivanja ovih obveza putnik odgovara sam za načinjenu štetu, a Agencija otklanja svaku odgovornost za štetu.


Rješavanje prigovora

Ako su usluge iz programa nepotpuno ili nekvalitetno izvršene, putnik može zahtijevati razmjernu odštetu tako da priloži pismeni prigovor. Svaki putnik - nositelj ugovora prigovor podnosi zasebno. Agencija neće primiti u postupak grupne pritužbe.
Postupak u svezi s prigovorom:
Odmah, na samome mjestu, putnik reklamira neodgovarajuću uslugu kod turističkog pratitelja ili predstavnika organizatora putovanja, a ako ih nema, kod davatelja usluga. Ukoliko putnik ne podnese prigovor na gore navedeni način, a konzumira uslugu, odriče se prava na odštetu. Putnik je dužan surađivati s turističkim pratiteljem ili predstavnikom organizatora putovanja ili davateljem usluga u dobroj namjeri da se otklone uzroci prigovora. Ako putnik na samome mjestu ne prihvati ponuđeno rješenje prigovora koje odgovara uplaćenoj usluzi, Agencija neće uvažiti naknadnu putnikovu reklamaciju niti na nju odgovoriti.
Ako uzrok prigovoru ne bi bio otklonjen, putnik s turističkim pratiteljem ili predstavnikom organizatora putovanja ili davateljem usluga o tome sastavlja pismenu potvrdu u dva primjerka koju obojica potpisuju. Putnik zadržava jedan primjerak ove potvrde.
Najkasnije 8 dana po povratku putnik predaje pismeni prigovor u prodajnom mjestu gdje je uplatio aranžman, te prilaže pismenu potvrdu koju je potpisao turistički pratitelj ili predstavnik organizatora putovanja ili davatelj usluga i možebitne račune za dodatne troškove. Agencija će primiti u postupak samo potpuno dokumentirane pritužbe koje primi u navedenom roku od 8 dana.
Agencija je dužna donijeti pismeno rješenje na ovaj prigovor u roku od 14 dana po primitku prigovora u prodajnom mjestu. Agencija može odgoditi rok rješenja pritužbe zbog prikupljanja informacija i provjere navoda žalbe kod davatelja usluga najviše za još 14 dana. Agencija će rješavati samo one pritužbe kojima se uzrok nije mogao otkloniti u mjestu boravka. Dok Agencija ne donese rješenje, putnik se odriče posredovanja bilo koje druge osobe, arbitraže UHPA-e, sudske ustanove ili davanja informacija u medije. Za sve sporove koje je nemoguće rješiti sporazumno, nadležan je sud u Rijeci.


TURIZAM



28. 12. 2024.