CMS - Izrada web stranica za agencije |
Turističke agencije u svijetu davno su uočile prednosti predstavljanja svoje
ponude
na internetu. Dostupnost velike količine informacija, pretraživanje po raznim
kriterijima, a konačno i booking i plaćanje aranžmana ovaj medij čini
jednostavnim i brzim.
Za one koji ne raspolażu velikim novčanim sredstvima, internet oglašavanje może biti pravi
izbor. Ne samo zbog dostupnosti interneta u cijelom svijetu, pa tako i na
ciljanim tržištima koje oglašivača najviše zanimaju, već i zbog izuzetnih mogućnosti
predstavljanja turističke ponude putem vlastitih web stranica. Naravno, da bi
uopće mogli početi razmišljati o internet oglašavanju, potrebno je prije toga imati dobare
i kvalitetne web stranice.
Poslovni forum d.o.o. nudi kompletnu uslugu kreiranja učinkovitih, atraktivnih i
kvalitetnih CMS web stranica.
Poslovni forum d.o.o. oblikuje jedinstvena i kvalitetna internet rješenja za one
koji se prvi put predstavljaju na internetu kao i za one koji traže bolje
rezultate svojih internet prezentacija nego što im omogućavaju postojeće
klasične internet stranice koje nisu mogli samostalno ažurirati.
Saznajte sve o CMS web stranicama - Pratite ovaj link
U seriji 1000, u sadržaju (menu) unaprijed je definiran broj rasploživih tema (najčešće 6 tema).
U novoj CMS 2000 aplikaciji napravljena je drugačija koncepcija sadržaja. Vi
sami možete putem administratorskog sučelja formirati neograničeni broj potrebnih tema, a nakon klika na odabranu temu,
odmah Vam se desno prikazuju sve pojedinačne web stranice koje ste dodali u pojedinu temu.
Vi potpuno samostalno formirate potrebne teme, po potrebi uvijek možete
sami dodati novu temu, izmjeniti postojeću temu, dodati novu web stranicu... |
|
Kliknite ovdje: CMS 2000 - Online primjer
Odaberite svoj CMS - Isporuka i instalacija: Odmah!
- Osiguran hosting!
Savjeti za turističke agencije
Primjer regulacije odredbi o prtljagi, obvezama
putnika i prigovorima
Navedeni primjer možete slobodno koristiti. Za sastavljanje cjelokupnih općih
uvjeta poslovanja, kontaktirajte nas na e-mail Poslovnog foruma d.o.o.
Prtljaga
Prijevoz prtljage do određene težine koju određuje prevoznik je besplatna. Kod
zrakoplovnog prijevoza, višak prtljage doplaćuje sam putnik prema važećim
pravilima i cijenama. Djeca do 2 godine nemaju pravo na besplatan prijevoz
prtljage. Agencija ne preuzima odgovornost za izgubljenu ili oštećenu prtljagu u
prijevozu, kao ni za krađu prtljage ili dragocjenosti u sobi/apartmanu. Prijavu
za izgubljenu ili oštećenu prtljagu putnik upućuje prijevozniku ili recepciji
smještajnog objekta, ovisno gdje su gubitak ili oštećenje nastupili. Kod
zrakoplovnog prijevoza, za prtljagu je odgovorna isključivo zrakoplovna
kompanija i to na osnovu propisa koji važe u međunarodnom prometu. U slučaju
gubitka prtljage putnik ispunjava obrazac PIR zrakoplovne kompanije koja je
izvršila prijevoz, te ga predaje predstavniku zrakoplovne kompanije, a jedan
primjerak zadržava za sebe. Na osnovu ispunjenog obrasca, zrakoplovna kompanija
mu isplaćuje odštetu po propisima koji vrijede u međunarodnom putničkom prometu.
Prtljaga se prevozi na putnikov rizik, stoga preporučamo uplatu police za
osiguranje prtljage kod osiguravajućeg društva.
Obveze putnika
Putnik je dužan posjedovati valjane putne isprave (osobne dokumente). Troškove
gubitka ili krađe osobnih dokumenata tijekom putovanja snosi putnik. Pratitelj
ili predstavnik organizatora će pomoći, ali uz uvjet da se program neometano
odvija. Putnik je dužan cijepiti se i posjedovati potvrde i dokumente o
cijepljenju za putovanja u zemlje za koje je ono potrebno prema propisima
"Svjetske zdravstvene organizacije". U tom slučaju putnik prilaže liječničku
potvrdu. Neposjedovanje ovih dokumenata kao i/ili neispravnost osobnih putnih
dokumenata koji dovedu do odustajanja od putovanja ili nemogućnosti nastavka
putovanja ne obvezuju organizatora putovanja, te se obračunavaju otkazni
troškovi. Putnik je dužan poštivati carinske i devizne propise
Republike Hrvatske, kao i država u kojima se boravi tijekom putovanja. Putnik je
dužan surađivati u dobroj namjeri s turističkim pratiteljem ili predstavnikom
organizatora putovanja ili davateljem usluga te se pridržavati kućnog reda u
svim posjećenim objektima. Putnik je dužan prilikom polaska na putovanje
turističkom pratitelju odnosno predstavniku organizatora putovanja predočiti
dokument o plaćenom aranžmanu (ova stavka se odnosi samo na organizirana grupna
putovanja). U slučaju nepoštivanja ovih obveza putnik odgovara sam za načinjenu
štetu, a Agencija otklanja svaku odgovornost za štetu.
Rješavanje prigovora
Ako su usluge iz programa nepotpuno ili nekvalitetno izvršene, putnik može
zahtijevati razmjernu odštetu tako da priloži pismeni prigovor. Svaki
putnik - nositelj ugovora prigovor podnosi zasebno. Agencija neće primiti u
postupak grupne pritužbe.
Postupak u svezi s prigovorom:
Odmah, na samome mjestu, putnik reklamira neodgovarajuću uslugu kod turističkog
pratitelja ili predstavnika organizatora putovanja, a ako ih nema, kod davatelja
usluga. Ukoliko putnik ne podnese prigovor na gore navedeni način, a konzumira
uslugu, odriče se prava na odštetu. Putnik je dužan surađivati s turističkim
pratiteljem ili predstavnikom organizatora putovanja ili davateljem usluga u
dobroj namjeri da se otklone uzroci prigovora. Ako putnik na samome mjestu ne
prihvati ponuđeno rješenje prigovora koje odgovara uplaćenoj usluzi, Agencija
neće uvažiti naknadnu putnikovu reklamaciju niti na nju odgovoriti.
Ako uzrok prigovoru ne bi bio otklonjen, putnik s turističkim pratiteljem ili
predstavnikom organizatora putovanja ili davateljem usluga o tome sastavlja
pismenu potvrdu u dva primjerka koju obojica potpisuju. Putnik zadržava jedan
primjerak ove potvrde.
Najkasnije 8 dana po povratku putnik predaje pismeni prigovor u prodajnom mjestu
gdje je uplatio aranžman, te prilaže pismenu potvrdu koju je potpisao turistički
pratitelj ili predstavnik organizatora putovanja ili davatelj usluga i možebitne
račune za dodatne troškove. Agencija će primiti u postupak samo potpuno
dokumentirane pritužbe koje primi u navedenom roku od 8 dana.
Agencija je dužna donijeti pismeno rješenje na ovaj prigovor u roku od 14 dana
po primitku prigovora u prodajnom mjestu. Agencija može odgoditi rok rješenja
pritužbe zbog prikupljanja informacija i provjere navoda žalbe kod davatelja
usluga najviše za još 14 dana. Agencija će rješavati samo one pritužbe kojima se
uzrok nije mogao otkloniti u mjestu boravka. Dok Agencija ne donese rješenje,
putnik se odriče posredovanja bilo koje druge osobe, arbitraže UHPA-e, sudske
ustanove ili davanja informacija u medije. Za sve sporove koje je nemoguće
rješiti sporazumno, nadležan je sud u Rijeci.
TURIZAM
28. 12. 2024.
|