CMS - Pay per click (plaćanje po kliku)

Pay per click (PPC) ili (plaćanje po kliku) je model plaćanja kod online oglašavanja gdje se plaća samo za konkretni klik kroz oglas. Najpoznatiji servisi koji nude ovakvu uslugu su Google adwords i Yahoo search marketing (Overture).

Oglašavanje na internetu tj. internet marketing u cijelosti jedini može dati potpune izvještaje o tome koliko je osoba vidilo vašu reklamu, koliko je njih posjetilo vaše web stranice, i koliko njih su postali Vaši kupci.
Ovako dobivena vrijednost se zove ROI (return of investment) tj. povrat uložene investicije u marketing. Ovo je najpopularnije oglašavanje na Internetu zato jer možete oglašavati prema osobama koje traže određeni pojam na Google i Yahoo. Čak i ako se već pojavljujete u Googleovim rezultatima pretraživanja, AdWords Vam može pomoći u ciljanju na nove korisnike na Googleu i na našoj oglasnoj mreži.

Možete urediti Vaše oglase i podesiti Vaš proračun dok ne dobijete rezultate koje želite. Također možete prikazivati različite formate oglasa i čak ciljati Vaše oglase na određena govorna područja i zemljopisne lokacije.
Nema najnižeg obveznog iznosa potrošnje niti vremenske obveze. A uz opciju cijena-po-kliku, Vi plaćate samo ako netko klikne na Vaše oglase. To znači da svaki dolar iz Vašeg proračuna odlazi na privlačenje novih potencijalnih kupaca.

Nema najnižeg obveznog iznosa potrošnje, odluka o iznosu koji ćete platiti za AdWords je u cijelosti prepuštena Vama. Na primjer, možete postaviti dnevni proračun u iznosu od pet dolara i odlučiti se za plaćanje iznosa od pet centi svaki put kada netko klikne na Vaš oglas.

Ciljani marketing na pretraživačima pomoću ključnih riječi u kojem se nudi maksimalna cijena koja se plaća za klik
Oglasi sa većim ponudama bolje su rangirani. To je model po kojem se plaća samo kada posjetitelj klikne na određeni oglas

Cilj  ovakve  internet marketing kampanje je povećavanje broja ciljanih posjetitelja sa najpopularnijh pretraživaća na Internetu  Google i Yahoo tj, preko njihovih internet marketing proizvoda  Google Adwords i Yahoo search marketing (Overture).

Google AdWords omogućuje oglašivačima da naprave i prikažu oglase na Google.com i na Google sadržajnoj mreži, koja uključuje Google AdSense sučelja raznih web izdavača. Možete izabrati ciljanu publiku, postaviti svoj proračun i vidjeti svoje oglase gotovo istog trenutka.

Google AdWords je jedino oglašavanje koje i najmanjim tvrtkama jamči link na 1. stranici Google rezultata pretraživanja!

Google.com najpopularnija je web stranica na svijetu i u Hrvatskoj. Korisnici Interneta svakodnevno koriste Google.com da bi pronašli proizvode i usluge koje im trebaju.

Inače usluga je besplatna sve dok netko ne klikne na vaš oglas. Dakle plačate samo kad netko klikne na Vaš oglas kako bi ga pogledao. Na taj način možete sa doista malo novaca postići velike marketinške rezultate.

Google AdWords nije isto što i regularna, jednokratna prijava na Google (i ostale tražilice). U AdWords programu Vaš se oglas prikazuje u sekciji "Sponzorirani linkovi" desno pokraj rezultata pretraživanja, a ne u samim (tzv. "organskim") rezultatima pretraživanja. Regularnu prijavu na tražilice obavljamo samo jednom, dok se plaćeno oglašavanje obično provodi kontinuirano, svakog mjeseca.

Dakako, prvo trebate imati kvalitetne vlastite CMS web stranice, jer što i vrijedi da posjetitelj dođe na Vaše stranice, ako će sa njih pobjeći glavom bez obzira.


Saznajte sve o CMS web stranicama - Pratite ovaj link

U seriji 1000, u sadržaju (menu) unaprijed je definiran broj rasploživih tema (najčešće 6 tema).

U novoj CMS 2000 aplikaciji napravljena je drugačija koncepcija sadržaja. Vi sami možete putem administratorskog sučelja formirati neograničeni broj potrebnih tema, a nakon klika na odabranu temu,
odmah Vam se desno prikazuju sve pojedinačne web stranice koje ste dodali u pojedinu temu.

Vi potpuno samostalno formirate potrebne teme,
po potrebi uvijek možete sami dodati novu temu, izmjeniti postojeću temu, dodati novu web stranicu...
    Pogledajte online primjer i isprobajte menu


  Kliknite ovdje: CMS 2000 - Online primjer CMS izrada stranica



Što je to CMS?


CMS ili Content Menagment System je izraz za programirane web stranice što Vam omogućava da samostalno i jednostavno unosite ili brišete sadržaj sa svojih internet stranica putem administratorskog sučelja, a što je vrlo bitno, bez ikakvih posebnih predznanja.
Za rad Vam dovoljan je samo Vaš preglednik web stranica (browser), a to je upravo Vaš Internet Explorer ili neki drugi program koji upravo i sada koristite kada čitate ovaj tekst.



Odaberite svoj CMS - Isporuka i instalacija: Odmah! - Osiguran hosting!




Pay per click



IZRADA WEB STRANICA



AŽURIRANJE STRANICA



28. 12. 2024.