CMS - E-trgovina u 2006. porasla za 30 posto |
E-trgovina u 2006. porasla za 30 posto
Internetska trgovina u Hrvatskoj premašila je iznos od pola milijarde dolara.
U odnosu na godinu prije domaća
e-trgovina u 2006. godini porasla je za 30 posto
na 570 milijuna dolara. To je prva cjelovita procjena vrijednosti domaće
e-trgovine za prošlu godinu, a za Poslovni dnevnik napravila ju je agencija IDC
Adriatics.
E-trgovina u Hrvatskoj raste vrlo stabilno već nekoliko godina. U 2002. godini
iznosila je svega 49 milijuna dolara, godinu poslije se utrostručila na 141
milijun dolara, pa udvostručila na 263 milijuna dolara, da bi u 2005. skočila za
66 posto na 437 milijuna dolara. Iako je rast od 30 posto u 2006. godini
najmanji do sada, u agenciji IDC Adriatics pojašnjavaju da su visoki postotci
rasta proteklih godina rezultat vrlo niske baze, odnosno male nominalne
vrijednosti e-trgovanja.
'Preliminarno, u 2006. godini online trgovina u Hrvatskoj zabilježila je rast od
nešto više od 30 posto. Točnije, vrijednost tog tržišta, prema prvim procjenama,
iznosit će oko 570 milijuna američkih dolara. E-trgovina u Hrvatskoj već
tradicionalno bilježi stabilan rast, kako u maloprodaji tako i u veleprodaji',
izjavio je za Poslovni dnevnik Igor Križevan, glavni analitičar za internetsko
tržište agencije IDC Adriatics.
Najveći rast u 2006. godini zabilježen je u online veleprodaji. Naime, prema
prvim analizama, njezin će obujam s iznosom od približno 495 milijuna dolara
znatno premašiti ukupnu vrijednost online trgovine iz prethodne godine. U
agenciji IDC Adriatics naglašavaju da tvrtke sve aktivnije rabe Internet za
međusobno trgovanje. Prije četiri godine promet u online veleprodaji iznosio je
124,6 milijuna dolara, godinu poslije 233, a u 2005. godini 380 milijuna dolara.
Domaće web-trgovine ostvarile su rast od 30 posto te prihod od približno 74
milijuna dolara. Usporedbe radi, godinu prije rast je iznosio čak 111 posto uz
prihod od 57 milijuna dolara. Križevan dodaje da će po svim pokazateljima
struktura
e-trgovine u 2006. ostati ista kao i u 2005. godini. No ističe da su
moguća iznenađenja, posebno u segmentu maloprodaje.
Inače, 2005. godine u online maloprodaji najbolje su poslovale web-trgovine koje
su prodavale turističke aranžmane ostvarivši prihod od 28,7 milijuna dolara.
Među njima je najuspješnija Adriatica.net koja je ostvarila prihod od približno
12 milijuna dolara. Trgovine potrošačkom elektronikom na drugom su mjestu s 10
milijuna dolara, a slijede web-trgovine računalnom opremom s prometom od 6,6
milijuna dolara i internetske knjižare s 1,5 milijuna dolara.
Križevan smatra da će u idućih nekoliko godina e-trgovina u Hrvatskoj rasti
prosječno 30 posto godišnje. Uz takav rast 2009. godine domaća e-trgovina probit
će iznos od milijardu dolara, a u 2010. njezina bi vrijednost trebala premašiti
1,6 milijardi dolara. 'Procjenjujemo da će u idućih nekoliko godina e-trgovina u
Hrvatskoj rasti približno 30 posto godišnje. Naša predviđanja se temelje na
analitičkom modelu koji uključuje podatke o rezultatima e-trgovine unazad
nekoliko godina, kao i na razgovoru o stanju s pružateljima usluga i rješenja za
e-trgovinu tijekom prvih šest mjeseci 2006. godine, te njihovim dojmovima o
brzini vlastitog rasta', zaključio je Križevan. (Izvor: T-portal, Poslovni
dnevnik)
Saznajte sve o CMS web stranicama - Pratite ovaj link
U seriji 1000, u sadržaju (menu) unaprijed je definiran broj rasploživih tema (najčešće 6 tema).
U novoj CMS 2000 aplikaciji napravljena je drugačija koncepcija sadržaja. Vi
sami možete putem administratorskog sučelja formirati neograničeni broj potrebnih tema, a nakon klika na odabranu temu,
odmah Vam se desno prikazuju sve pojedinačne web stranice koje ste dodali u pojedinu temu.
Vi potpuno samostalno formirate potrebne teme, po potrebi uvijek možete
sami dodati novu temu, izmjeniti postojeću temu, dodati novu web stranicu... |
|
Kliknite ovdje: CMS 2000 - Online primjer
Odaberite svoj CMS - Isporuka i instalacija: Odmah!
- Osiguran hosting!
IZRADA INTERNET STRANICA
IZRADA WEB STRANICA
AŽURIRANJE STRANICA
28. 12. 2024.
|
|