CMS - Atraktivna web stranica diže ugled tvrtke - Izrada web stranica |
Atraktivna web stranica diže ugled tvrtke
Prepoznatljiv vizualni identitet web stranice jedan je od najvažnijih aduta
kompanije u komuniciranju s javnošću, kupcima, investitorima, partnerima,
dioničarima, pa čak i zaposlenicima.
Dobro oblikovana internetska stranica posjetitelju mora biti dopadljiva,
pobuditi povjerenje, omogućiti prepoznatljivost tvrtke ili tržišne marke,
poštujući istovremeno specifičnost interaktivnog medija. Kreiranje razlikovnosti
treba biti osnovna ideja vodilja u izgradnji vizualnog identiteta jer se na taj
način brand oslobađa tržišne zagušenosti mijenjajući ga u jedinstvenu ikonu u
očima posjetitelja. Osnovni elementi vizualnog identiteta web stranice su:
zaštitni znak kompanije, boja i dizajn.
Zaštitni znak (trade mark, brand mark) je posebno dizajniran simbol koji
odražava kompaniju ili njezinu djelatnost te predstavlja osnovnu konstantu
njezina vizualnog identiteta. On štiti od krivotvorina, služi brzom
raspoznavanju i razlikovanju od sličnih proizvoda i jamči stalnost kvalitete.
Postavljanjem zaštitnog znaka na web stranicu tvrtke stvara se povjerenje u
virtualnom prostoru te jača imidž tvrtke.
Dizajn je kompleksan i vrlo značajan činitelj vizualnog identiteta web stranice.
Sastavni je dio integralnog marketinškog komuniciranja, a odnosi se na
oblikovanje i kombinaciju likovnih i grafičkih elemenata web stranice.
Cjelokupna vizualna prezentacija stranica uključuje vrste i veličine fontova,
prijelom teksta, vizualne efekte i boje.
Vrsta tipografije specificirane pravilima cjelokupnog grafičkog rješenja, koja
se dosljedno pojavljuje u svim tiskanim promocijskim i komunikacijskim
aplikacijama tvrtke, postaje nepogrešiv element njezinog vizualnog identiteta i
igra važnu ulogu u prepoznatljivosti i imidžu tvrtke ili tržišne marke. Zato je
cilj internetske stranice konzistentno pratiti vizualni identitet koji je
izgradio tiskani medij, usprkos ograničenom broju kvalitetnih tipografskih
znakova koje internet browseri podržavaju.
Vodilja pri odabiru boja za web stranice jesu korporativne ili kućne boje (house
color), tj. boje koje proizlaze iz vizualnog identiteta tvrtke, a upotrebljavaju
se radi jasnije identifikacije na tržištu. Pojavljuju se kao osnovna boja
natpisa i naziva tvrtke,
a na web stranici se može koristiti i kao osnovna boja
pozadine.
Vizualni dojam koji će posjetitelj dobiti nakon posjeta internetskim stranicama
vrlo je bitan za ukupni dojam koji će steći o kompaniji. Stoga prilikom izrade
internetskih stranica tvrtka mora pronaći kompromis između atraktivnog izgleda i
kvalitetno predstavljenih informacija. Naime, iako je dizajn iznimno važan,
uvijek treba imati na umu da posjetitelji neće doći i ostati na siteu samo zato
što ima originalan dizajn, vješto izrađene padajuće menije ili atraktivnu flash
prezentaciju. Glavni razlog njihovog ponovnog dolaska ipak je sadržaj. (Izvor:
T-portal)
Saznajte sve o CMS web stranicama - Pratite ovaj link
U seriji 1000, u sadržaju (menu) unaprijed je definiran broj rasploživih tema (najčešće 6 tema).
U novoj CMS 2000 aplikaciji napravljena je drugačija koncepcija sadržaja. Vi
sami možete putem administratorskog sučelja formirati neograničeni broj potrebnih tema, a nakon klika na odabranu temu,
odmah Vam se desno prikazuju sve pojedinačne web stranice koje ste dodali u pojedinu temu.
Vi potpuno samostalno formirate potrebne teme, po potrebi uvijek možete
sami dodati novu temu, izmjeniti postojeću temu, dodati novu web stranicu... |
|
Kliknite ovdje: CMS 2000 - Online primjer
Odaberite svoj CMS - Isporuka i instalacija: Odmah!
- Osiguran hosting!
IZRADA INTERNET STRANICA
IZRADA WEB STRANICA
AŽURIRANJE STRANICA
28. 12. 2024.
|
|