CMS - TURIZAM - VIJESTI

TURIZAM - VIJESTI

Nije prošlo dugo od pozamašnog zalogaja - kupnje Kompasa, najveće slovenske agencije. Grupacija Adriatica.net sada je 'progutala' i dubrovački Atlas. Dosadašnji većinski vlasnik Atlasa, društvo Sutivan Investments Anstalt iz Vaduza (Kneževina Lihtenštajn), u vlasništvu grupe Lukšić, prodalo im je u petak svoj udio u kapitalu društva Atlas.

Sa 75,17 posto izdanih dionica Adriatica.net d.o.o. postala je tako najveći dioničar, točnije, imaju 1,431.486 redovnih dionica Atlasa, bez nominalne vrijednosti, što je 75,17 posto uplaćenog temeljnog kapitala, ukupnog iznosa 41,256.319 kuna.Uprava i odbor direktora Atlas turističke agencije d.d. smatra kako je ovo preuzimanje zapravo znak uspjeha i rezultata koje je agencija postigla te da su prepoznati i priznati unutar branše “u kojoj društvo Adriatica.net. ima istaknutu ulogu”.

'Uvjereni smo da je konsolidacija budućnost u branši putničkih agencija i uočavamo znatan sinergijski potencijal u ovom preuzimanju. S optimizmom gledamo na buduću suradnju s novim vlasnikom, kako bi njegova strategija polučila rezultate u koje vjerujemo', ističe Uprava Atlasa, a Uprava i Odbor direktora društva Sutivan Investments Anstalt poručuje kako su kao 'grupa Lukšić' u Hrvatskoj dodali znatnu vrijednost turističkoj agenciji Atlas. Podsjećaju kako su je preuzeli u vrlo teškoj financijskoj situaciji te zajedno s radnicima uspjeli kroz nekoliko godina doći do profitabilnog poslovanja i stvoriti tako vrijednost za sve dioničare, partnere i radnike.

Informacije koje se mogu čuti u turističkim krugovima o interesu grupacije za kupnjom Generalturista Brzica je ocijenio 'apsolutnom neistinom i pukim spekulacijama'. No činjenica je kako grupacija Adriatica.net pokazuje ozbiljne namjere da postane europski turistički lider. Jak europski iskorak bila im je kupnja slovenskog Kompasa koji posluje u 25 zemalja i najvrjedniji je brend u njihovu portfelju.

Ovo preuzimanje spada u red poslovnih fenomena: agencija stara šest i pol godina kupila je poduzeće s tradicijom dugom 55 godina i prihodima 2,5 puta većim od njihova. Kad Adriatica.net još nije bila ni u povojima, najveća slovenska turistička agencija je 1999. godine imala prihod od 95,3 milijuna eura, a lani čak 197,9 milijuna eura. Zajednički im je cilj u idućih tri do pet godina ostvariti tri milijuna putnika i prihod od milijardu eura.

Duga je tradicija i Atlasa, a datira još od 1923. godine, i četvrta su hrvatska agencija koju je uz tri slovenske u posljednjih godinu dana 'progutala' ova grupacija. Do sada su preuzeli hrvatske agencije: Atlas Airtours, Adriagate, i ID Riva Tours (registrirana u Njemačkoj), te slovenske: Ilirika turizam (novi brend im je Adriatica.net Centar putovanja) Odisej i Kompas.


Saznajte sve o CMS web stranicama - Pratite ovaj link

U seriji 1000, u sadržaju (menu) unaprijed je definiran broj rasploživih tema (najčešće 6 tema).

U novoj CMS 2000 aplikaciji napravljena je drugačija koncepcija sadržaja. Vi sami možete putem administratorskog sučelja formirati neograničeni broj potrebnih tema, a nakon klika na odabranu temu,
odmah Vam se desno prikazuju sve pojedinačne web stranice koje ste dodali u pojedinu temu.

Vi potpuno samostalno formirate potrebne teme,
po potrebi uvijek možete sami dodati novu temu, izmjeniti postojeću temu, dodati novu web stranicu...
    Pogledajte online primjer i isprobajte menu


  Kliknite ovdje: CMS 2000 - Online primjer CMS izrada stranica



Što je to CMS?


CMS ili Content Menagment System je izraz za programirane web stranice što Vam omogućava da samostalno i jednostavno unosite ili brišete sadržaj sa svojih internet stranica putem administratorskog sučelja, a što je vrlo bitno, bez ikakvih posebnih predznanja.
Za rad Vam dovoljan je samo Vaš preglednik web stranica (browser), a to je upravo Vaš Internet Explorer ili neki drugi program koji upravo i sada koristite kada čitate ovaj tekst.



Odaberite svoj CMS - Isporuka i instalacija: Odmah! - Osiguran hosting!




IZRADA INTERNET STRANICA



IZRADA WEB STRANICA



AŽURIRANJE STRANICA



28. 12. 2024.