TURIZAM - VIJESTI
Nije prošlo dugo od pozamašnog zalogaja - kupnje Kompasa, najveće slovenske
agencije. Grupacija Adriatica.net sada je 'progutala' i dubrovački Atlas.
Dosadašnji većinski vlasnik Atlasa, društvo Sutivan Investments Anstalt iz
Vaduza (Kneževina Lihtenštajn), u vlasništvu grupe Lukšić, prodalo im je u petak
svoj udio u kapitalu društva Atlas.
Sa 75,17 posto izdanih dionica Adriatica.net d.o.o. postala je tako najveći
dioničar, točnije, imaju 1,431.486 redovnih dionica Atlasa, bez nominalne
vrijednosti, što je 75,17 posto uplaćenog temeljnog kapitala, ukupnog iznosa
41,256.319 kuna.Uprava i odbor direktora Atlas turističke agencije d.d. smatra
kako je ovo preuzimanje zapravo znak uspjeha i rezultata koje je agencija
postigla te da su prepoznati i priznati unutar branše “u kojoj društvo
Adriatica.net. ima istaknutu ulogu”.
'Uvjereni smo da je konsolidacija budućnost u branši putničkih agencija i
uočavamo znatan sinergijski potencijal u ovom preuzimanju. S optimizmom gledamo
na buduću suradnju s novim vlasnikom, kako bi njegova strategija polučila
rezultate u koje vjerujemo', ističe Uprava Atlasa, a Uprava i Odbor direktora
društva Sutivan Investments Anstalt poručuje kako su kao 'grupa Lukšić' u
Hrvatskoj dodali znatnu vrijednost turističkoj agenciji Atlas. Podsjećaju kako
su je preuzeli u vrlo teškoj financijskoj situaciji te zajedno s radnicima
uspjeli kroz nekoliko godina doći do profitabilnog poslovanja i stvoriti tako
vrijednost za sve dioničare, partnere i radnike.
Informacije koje se mogu čuti u turističkim krugovima o interesu grupacije za
kupnjom Generalturista Brzica je ocijenio 'apsolutnom neistinom i pukim
spekulacijama'. No činjenica je kako grupacija Adriatica.net pokazuje ozbiljne
namjere da postane europski turistički lider. Jak europski iskorak bila im je
kupnja slovenskog Kompasa koji posluje u 25 zemalja i najvrjedniji je brend u
njihovu portfelju.
Ovo preuzimanje spada u red poslovnih fenomena: agencija stara šest i pol godina
kupila je poduzeće s tradicijom dugom 55 godina i prihodima 2,5 puta većim od
njihova. Kad Adriatica.net još nije bila ni u povojima, najveća slovenska
turistička agencija je 1999. godine imala prihod od 95,3 milijuna eura, a lani
čak 197,9 milijuna eura. Zajednički im je cilj u idućih tri do pet godina
ostvariti tri milijuna putnika i prihod od milijardu eura.
Duga je tradicija i Atlasa, a datira još od 1923. godine, i četvrta su hrvatska
agencija koju je uz tri slovenske u posljednjih godinu dana 'progutala' ova
grupacija. Do sada su preuzeli hrvatske agencije: Atlas Airtours, Adriagate, i
ID Riva Tours (registrirana u Njemačkoj), te slovenske: Ilirika turizam (novi
brend im je Adriatica.net Centar putovanja) Odisej i Kompas.
Saznajte sve o CMS web stranicama - Pratite ovaj link
U seriji 1000, u sadržaju (menu) unaprijed je definiran broj rasploživih tema (najčešće 6 tema).
U novoj CMS 2000 aplikaciji napravljena je drugačija koncepcija sadržaja. Vi
sami možete putem administratorskog sučelja formirati neograničeni broj potrebnih tema, a nakon klika na odabranu temu,
odmah Vam se desno prikazuju sve pojedinačne web stranice koje ste dodali u pojedinu temu.
Vi potpuno samostalno formirate potrebne teme, po potrebi uvijek možete
sami dodati novu temu, izmjeniti postojeću temu, dodati novu web stranicu... |
|
Kliknite ovdje: CMS 2000 - Online primjer
Odaberite svoj CMS - Isporuka i instalacija: Odmah!
- Osiguran hosting!
IZRADA INTERNET STRANICA
IZRADA WEB STRANICA
AŽURIRANJE STRANICA
28. 12. 2024.
|
|