info
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|


USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE
Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Petar Klarić, predsjednik Suda, te
suci Marijan Hranjski, Mario Kos, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić, Jasna Omejec,
Željko Potočnjak, Agata Račan, Emilija Rajić, Smiljko Sokol, Nevenka Šernhorst,
Vice Vukojević i Milan Vuković, odlučujući o ustavnoj tužbi Lj. G. iz Z., J. Š.
iz T., Z. G. iz V. T., M. M. iz Z., J. B. iz Z., S. Č. iz V. G., A. K. iz Z., S.
K. iz Z., D. G. iz S., I. M. iz S. K., V. N. iz D., Z. P. iz V., te A. B. iz Z.,
koje zastupa Z. N., odvjetnik u Z., na sjednici održanoj 7. listopada 2004.
godine, donio je
ODLUKU
I. Ustavna tužba se usvaja.
II. Županijski sud u Zagrebu dužan je donijeti odluku o žalbi protiv presude
Općinskog suda u Zagrebu, broj: P-2530/95 od 9. listopada 2003. godine u
najkraćem mogućem roku, ali ne duljem od šest (6) mjeseci, računajući od prvog
idućeg dana od dana objave ove odluke u »Narodnim novinama«.
III. Na temelju članka 63. stavka 3. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike
Hrvatske (»Narodne novine«, broj 49/02 – pročišćeni tekst), određuje se
primjerena naknada zbog povrede ustavnog prava iz članka 29. stavka 1. Ustava
Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 41/01 – pročišćeni tekst)
podnositeljima ustavne tužbe, i to:
– Lj. G. iz Z., u iznosu od 4.000,00 kuna;
– J. Š. iz T., u iznosu od 4.000,00 kuna;
– Z. G. iz V. T., u iznosu od 4.000,00 kuna;
– M. M. iz Z., u iznosu od 4.000,00 kuna;
– J. B. iz Z., u iznosu od 4.000,00 kuna;
– S. Č. iz V. G., u iznosu od 4.000,00 kuna;
– A. K. iz Z., u iznosu od 4.000,00 kuna;
– S. K. iz Z., u iznosu od 4.000,00 kuna;
– D. G. iz S., u iznosu od 4.000,00 kuna;
– I. M. iz S. K., u iznosu od 4.000,00 kuna;
– V. N. iz D., u iznosu od 4.000,00 kuna;
– Z. P. iz V., u iznosu od 4.000,00 kuna; te
– A. B. iz Z., u iznosu od 4.000,00 kuna.
IV. Naknada iz točke III. izreke ove odluke bit će isplaćena iz državnog
proračuna u roku od tri mjeseca od dana podnošenja zahtjeva podnositelja
Ministarstvu financija Republike Hrvatske za njezinu isplatu.
V. Ova odluka objavit će se u »Narodnim novinama«.
Obrazloženje
1. Podnositelji ustavne tužbe, temeljem članka 63. Ustavnog zakona o Ustavnom
sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 49/02 – pročišćeni tekst, u
daljnjem tekstu: Ustavni zakon), podnijeli su 2. prosinca 2002. godine ustavnu
tužbu. Smatraju da je Općinski sud u Zagrebu, propustivši odlučiti o njihovim
pravima i obvezama u razumnom roku u predmetu koji se pred tim sudom vodi pod
brojem: P-2530/95, povrijedio njihovo pravo na suđenje u razumnom roku.
ČINJENICE VAŽNE ZA USTAVNOSUDSKI POSTUPAK
2. Ustavni sud je u postupku pokrenutom ustavnom tužbom, primjenom članka 63.
Ustavnog zakona, uvidom u spis Općinskog suda u Zagrebu, broj: P-2530/95,
utvrdio sljedeće činjenice koje su pravno relevantne za odlučivanje o povredi
ustavnog prava podnositelja, zajamčenog člankom 29. stavkom 1. Ustava.
Dana 28. ožujka 1995. godine, podnositelji su Općinskom sudu u Zagrebu podnijeli
tužbu protiv tuženika F.I.S., financijski marketing, iz Z., i drugotužene J. S.
iz Z., radi povrata novca.
U razdoblju do 5. studenoga 1997. godine sud nije uspio pribaviti adresu
drugotužene, te nije održano niti jedno ročište.
Dopisom od 13. ožujka 2002. godine sud je zatražio podatak o adresi drugotužene
od Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske, a od Trgovačkog suda u
Zagrebu zatražio je obavijest o tome da li prvotuženik još uvijek postoji.
Ročište određeno za 21. lipnja 2002. godine je odgođeno jer šest tužitelja nije
pristupilo, a bilo je predviđeno izvesti dokaz saslušanjem tužitelja.
Dana 1. srpnja 2002. godine tužitelji su uskladili tužbene zahtjeve koji su do
tada bili izraženi u valuti koja je prestala postojati, s novom, važećom,
valutom.
Podneskom od 8. siječnja 2003. godine tužitelji su dostavili potvrde o imovnom
stanju.
Ročišta su održana 9. lipnja, 15. rujna i 9. listopada 2003. godine kada je
glavna rasprava zaključena i donijeta presuda prvog stupnja. Na presudu je
drugotužena uložila žalbu.
Dana 16. ožujka 2004. godine predmet je dostavljen Županijskom sudu u Zagrebu
radi odluke o žalbi. Do dana donošenja ove odluke o žalbi još nije odlučeno.
OČITOVANJE OPĆINSKOG I ŽUPANIJSKOG SUDA U ZAGREBU
3. Na temelju članka 69. alineje 2. Ustavnog zakona, Ustavni sud je zatražio od
Općinskog i Županijskog suda u Zagrebu da se izjasne o navodima ustavne tužbe.
U očitovanju od 28. travnja 2003. godine, Općinski sud u Zagrebu navodi
kronologiju postupanja u predmetu, te obrazlaže dugotrajnost postupka problemom
utvrđivanja adrese drugotužene, velikim brojem tužitelja te promjenom valute
tijekom trajanja postupka te preopterećenošću Općinskog suda u Zagrebu. Također
se navodi da su podnositelji, koji su zatražili oslobođenje od plaćanja sudskih
pristojbi, potvrde o imovnom stanju dostavili tek u siječnju 2003. godine. Svoje
očitovanje također je dostavio Županijski sud u Zagrebu dana 1. srpnja 2004.
godine u kojem navodi daljnju kronologiju postupanja u predmetu.
PRAVO VAŽNO ZA USTAVNOSUDSKI POSTUPAK
4. Odredbom članka 29. stavka 1. Ustava Republike Hrvatske, propisano je:
»Svatko ima pravo da zakonom ustanovljeni neovisni i nepristrani sud (...) u
razumnom roku odluči o njegovim pravima i obvezama (...).«.
Odredbama članka 63. Ustavnog zakona propisano je:
»(1) Ustavni sud će pokrenuti postupak po ustavnoj tužbi i prije no što je
iscrpljen pravni put, u slučaju kad o pravima i obvezama stranke (...) nije u
razumnom roku odlučio sud (...).
(2) U odluci kojom usvaja ustavnu tužbu zbog nedonošenja akta u razumnom roku iz
stavka 1. ovoga članka, Ustavni sud će nadležnom sudu odrediti rok za donošenje
akta kojim će taj sud meritorno odlučiti o pravima i obvezama (...)
podnositelja. Rok za donošenje akta počinje teći idućeg dana od dana objave
odluke Ustavnog suda u »Narodnim novinama«.
(3) U odluci iz stavka 2. ovoga članka Ustavni sud će odrediti primjerenu
naknadu koja pripada podnositelju zbog povrede njegova ustavnog prava koju je
sud učinio kada o pravima i obvezama podnositelja (...) nije odlučio u razumnom
roku. Naknada se isplaćuje iz državnog proračuna u roku od tri mjeseca od dana
podnošenja zahtjeva stranke za njezinu isplatu.«.
Ustavna tužba je osnovana.
5. Uvidom u spis Općinskog suda u Zagrebu, broj: P-2530/95 Ustavni sud je
utvrdio da su se u ovom slučaju ostvarile pretpostavke za postupanje temeljem
odredbe članka 63. Ustavnog zakona.
Svoju odluku Ustavni sud obrazlaže sljedećim utvrđenjima:
5.1. DULJINA SUDSKOG POSTUPKA
Prvostupanjski parnični postupak započeo je 28. ožujka 1995. godine, tužbom
podnositelja protiv tuženika F.I.S., financijski marketing, iz Z., i drugotužene
J. S. iz Z., radi povrata novca.
Ustavna tužba je podnesena 2. prosinca 2002. godine, a do tog dana sudski
postupak nije pravomoćno okončan pa Ustavni sud utvrđuje da do dana podnošenja
ustavne tužbe postupak u ovom predmetu traje ukupno sedam (7) godina, osam (8)
mjeseci i četiri (4) dana.
Zakon o potvrđivanju Konvencije za zaštitu ljudskih prava i temeljnih sloboda i
Protokola, broj 1, 4, 6, 7 i 11 uz Konvenciju za zaštitu ljudskih prava i
temeljnih sloboda (»Narodne novine – Međunarodni ugovori«, broj 18/97, 6/99 –
pročišćeni tekst i 8/99 – ispravak, u daljnjem tekstu: Zakon o potvrđivanju
Konvencije) stupio je na snagu 5. studenoga 1997. godine.
Od dana stupanja na snagu Zakona o potvrđivanju Konvencije, odredbe Konvencije
za zaštitu ljudskih prava i temeljnih sloboda Vijeća Europe (u daljnjem tekstu:
Europska konvencija) čine, temeljem članka 140. Ustava Republike Hrvatske, dio
unutarnjeg pravnog poretka Republike Hrvatske. Dio unutarnjeg pravnog poretka
Republike Hrvatske od tog dana čini i odredba članka 6. stavka 1. Europske
konvencije pod nazivom »Pravo na pošteno suđenje«, koja, između ostalog,
propisuje:
»Radi utvrđivanja svojih prava i obveza građanske naravi (...) svatko ima pravo
da zakonom ustanovljeni neovisni i nepristrani sud (...) u razumnom roku ispita
njegov slučaj.«.
Pravo na donošenje sudske odluke u razumnom roku čini dio unutarnjeg pravnog
poretka Republike Hrvatske od dana stupanja na snagu Zakona o potvrđivanju
Konvencije (5. studenoga 1997. godine). Pravo na donošenje sudske odluke u
razumnom roku je ustavno pravo u Republici Hrvatskoj od 9. studenoga 2000.
godine (dana proglašenja Promjena Ustava). Ispitivanje razumnosti trajanja
sudskih postupaka prije 5. studenoga 1997. godine, u pravilu, ne bi moglo biti
predmetom ustavnosudskih postupaka temeljenih na članku 63. Ustavnog zakona, jer
u dotadašnjem pravnom poretku Republike Hrvatske takvo pravo nije postojalo.
Ustavni sud je ocijenio da se u ovom slučaju pravno relevantnim razdobljem, s
aspekta povrede prava na donošenje sudske odluke u razumnom roku, smatra
razdoblje od 5. studenoga 1997. godine (to jest od dana stupanja na snagu Zakona
o potvrđivanju Konvencije) do 2. prosinca 2002. godine (to jest do dana
podnošenja ustavne tužbe), što ukupno iznosi pet (5) godina i dvadeset i sedam
(27) dana.
5.2. POSTUPANJE NADLEŽNOG SUDA
Ustavni sud je utvrdio da u razmatranom, pravno relevantnom razdoblju, Općinski
sud u Zagrebu nije utvrdio adresu drugotužene te se nije još uopće upustio u
raspravljanje o glavnoj stvari. Ustavni sud utvrđuje nadalje da je u postupku
pred prvostupanjskim sudom, u pravno relevantnom razdoblju, period potpune
neaktivnosti suda trajao od 5. studenoga 1997. godine do 13. ožujka 2002. godine
što iznosi četiri (4) godine, četiri (4) mjeseca i osam (8) dana.
5.3. PONAŠANJE PODNOSITELJA USTAVNE TUŽBE (TUŽITELJA U SUDSKOM POSTUPKU)
Od podnositelja ustavne tužbe, njih šestero, kao tužitelji u sudskom postupku,
prema utvrđenju Ustavnog suda, pridonijeli su duljini trajanja postupka jer je
ročište određeno za dan 21. lipnja 2002. godine odgođeno radi njihovog
nedolaska. Preostali podnositelji nisu pridonijeli duljini trajanja sudskog
postupka.
5.4. SLOŽENOST SUDSKOG PREDMETA
Navodi tužbe ne ukazuju da bi se radilo o složenom predmetu.
5.5. DRUGE OKOLNOSTI OD UTJECAJA NA DULJINU SUDSKOG POSTUPKA
U povodu navoda Općinskog suda u Zagrebu o tome da je dugotrajnost postupka
uzrokovana brojem tužitelja i promjenom valute, Ustavni sud utvrđuje da takve
okolnosti ni u kojem slučaju ne opravdavaju iznimnu duljinu postupka pred sudom
prvog stupnja kao niti potpunu neaktivnost suda u periodu duljem od četiri
godine. U odnosu na navod Općinskog suda u Zagrebu da tužitelji nisu na vrijeme
dostavili potvrde o imovnom stanju uz zahtjev za oslobođenjem od plaćanja
sudskih pristojbi, Ustavni sud utvrđuje da je Općinski sud imao mogućnost
podnositelje i ranije pozvati da dostave takve potvrde, a u slučaju neodaziva
podnositelja, odlučiti o njihovom zahtjevu na temelju činjenice da potvrde nisu
priložene.
U povodu isticanja nadležnog prvostupanjskog suda o opterećenosti brojem
predmeta Ustavni sud utvrđuje da se pozivanje na organizacijske ili kadrovske
probleme suda ne bi moglo smatrati opravdanim razlogom za nerazumno dugo
trajanje sudskog postupka.
Ustavni sud je utvrdio da je glavni razlog duljine parničnog postupka pred
Općinskim sudom u Zagrebu okolnost da se u postupku nije utvrdila adresa
drugotužene. Člankom 148. Zakona o parničnom postupku (»Narodne novine«, broj
53/91, 91/92, 112/99, 88/01 i 117/03) propisano je da će sud nastojati od
nadležnog organa tijela uprave ili na drugi način dobiti potrebne podatke ako
stranka ne može sama saznati adresu osobe kojoj pismeno treba dostaviti.
Nadalje, člankom 84. istog Zakona propisano je da će sud postaviti tuženiku
privremenog zastupnika, između ostalog, i ako je njegovo boravište nepoznato, a
tuženik nema punomoćnika ako se u tijeku postupka pred prvostupanjskim sudom
pokaže da bi redovan postupak oko postavljanja zakonskog zastupnika tuženiku
trajao dugo, tako da bi zbog toga za jednu ili obje stranke mogle nastati štetne
posljedice. S obzirom na navedeno, proizlazi da Općinski sud u Zagrebu nije
iskoristio sve mogućnosti koje mu pruža Zakon o parničnom postupku, a koje su u
konkretnom predmetu, mogle ubrzati postupak.
Napominje se da je Europski sud za ljudska prava u više svojih presuda izrijekom
utvrdio da su države-ugovornice obvezne organizirati svoje pravne poretke na
način koji omogućava sudovima da ispune zahtjeve propisane člankom 6. stavkom 1.
Europske konvencije, opetovano ističući naročitu važnost tog zahtjeva za
pravilno i uredno vođenje sudskih postupaka (v., primjerice, presude Europskog
suda u predmetima Bucholoz protiv Njemačke od 6. svibnja 1981., Guincho protiv
Portugala od 10. srpnja 1984., Union Alimentaria Sanders SA od 7. srpnja 1989.,
Brigandi protiv Italije od 19. veljače 1991. i dr.). Slijedom iznijetog,
proizlazi da su države dužne osigurati suđenje u razumnom roku i u predmetima u
kojima je otežano utvrđivanje adrese tuženika, kao i bez obzira na
organizacijske teškoće sudova.
6. Ustavni sud utvrđuje da je predmetni parnični postupak do podnošenja ustavne
tužbe trajao preko sedam godina. Dugotrajnost postupka je posljedica okolnosti
koje se mogu pripisati neučinkovitom postupanju nadležnog suda. Stoga, Ustavni
sud utvrđuje da je povrijeđeno ustavno pravo podnositelja da zakonom
ustanovljeni neovisni i nepristrani sud u razumnom roku odluči o njihovim
pravima ili obvezama, koje je zajamčeno člankom 29. stavkom 1. Ustava Republike
Hrvatske.
Stoga je, u smislu odredbe članka 63. stavka 2. Ustavnog zakona, donesena odluka
kao pod točkama I. i II. izreke ove odluke.
7. Sukladno odredbi članka 63. stavka 3. Ustavnog zakona, odlučeno je kao pod
točkama III. i IV. izreke odluke.
Visinu naknade zbog povrede ustavnog prava na donošenje sudske odluke u razumnom
roku Ustavni sud, u pravilu, određuje za razmatrano, pravno relevantno
razdoblje, uz iznimnu mogućnost uvažavanja nerazumno dugog razdoblja potpune
neaktivnosti suda i prije 5. studenoga 1997. godine, što ovisi o osobitim
okolnostima svakog pojedinog slučaja.
Pri utvrđivanju visine naknade, temeljem članka 63. stavka 2. Ustavnog zakona,
Ustavni sud uzima u obzir sve okolnosti slučaja, uz istodobno uvažavanje ukupnih
gospodarskih i socijalnih prilika u Republici Hrvatskoj.
8. Odluka o objavi odluke (točka V. izreke) temelji se na odredbi članka 29.
stavka 1. Ustavnog zakona.
Broj: U-IIIA-2891/2002 Zagreb, 27. listopada 2004.
USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE


|






Admin; adresar imenik



Admin; adresar imenik



Admin; adresar imenik



Admin; adresar imenik



Admin; adresar imenik
Admin; adresar imenik
|
POSLOVNI FORUM pored centralne baze podataka, poduzetnicima pruža i druge usluge i djelatnosti:
- trgovačko posredovanje na domačem i inozemnom tržištu
- konzalting u području investicija, izrada investicijskih studija i njihova ocjena (Poslovni planovi / Investicijski projekti)
- izrada web stranica (internet stranica); pisanje programa prema uputama i potrebama korisnika
- obradu podataka uz uporabu programa korisnika ili vlastitog programa i usluge unosa podataka
- razvoj baze podataka: povezivanje podataka iz različitih izvora, pohranjivanje podataka
- ispitivanje mogućnosti tržišta prodaje za proizvode i ispitivanje javnoga mnijenja o političkim, ekonomskim i sl. pitanjima
- kreiranje i provođenje promidžbenih djelatnosti; organiziranje sajmova, izložaba i kongresa
- agencijsko posredovanje u korist pojedinaca za dobivanje angažmana (zaposlenja) u filmskoj i drugim djelatnostima
Ukoliko Vam je potrebna neka od navedenih usluga, kontaktirajte nas!
Kontakt podaci za Poslovni forum d.o.o. -
POSEBNA PONUDA: IZRADA WEB STRANCA
Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i web stranice prilagođene vašem poslovanju i budžetu. Savjetovanje i Podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno!
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
|
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|
|
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
|