info
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
![PREGLED USLUGA ZA PODUZETNIKE](../images/hot_line.gif)
![PREGLED USLUGA ZA PODUZETNIKE](../images/hot_line.gif)
AKCIJSKA PONUDA INTERNET USLUGA
MINISTARSTVO FINANCIJA
Na temelju članka 8. Zakona o koncesijama (»Narodne novine«, broj 89/92),
ministar financija donosi
PRAVILNIK O USTROJU I VOĐENJU REGISTRA KONCESIJA
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Ovim Pravilnikom propisuje se ustroj Registra koncesija i podnošenje prijava za
upis ugovora o koncesiji u Registar koncesija, sadržaj potrebne dokumentacije,
postupak provjere njezine potpunosti i ispravnosti, unos i pohranjivanje
podataka, dostupnost podataka, evidentiranje naknade te način zaštite i čuvanja
podataka u sustavu Registra koncesija.
II. USTROJ, OBLIK I VOĐENJE REGISTRA KONCESIJA
Članak 2.
Registar koncesija središnji je izvor informacija o svim koncesijama danima na
području Republike Hrvatske.
Registar koncesija jedinstvena je elektronička evidencija ugovora o svim
koncesijama ugovorenim na području Republike Hrvatske.
Registar koncesija prikuplja i evidentira podatke iz dokumentacije, pohranjuje
podatke, upravlja bazom podataka, osigurava dostupnost podacima te zaštitu baze
podataka i dokumenata pohranjenih u arhivi.
Registar je javan.
Članak 3.
Registar koncesija iz članka 2. stavak 3. ovoga Pravilnika ustrojava i vodi
Ministarstvo financija za potrebe utvrđivanja obuhvata korisnika koncesija u
Republici Hrvatskoj.
Poslove vođenja Registra koncesija Ministarstvo financija može povjeriti drugoj
pravnoj osobi.
Članak 4.
U Registru koncesija evidentiraju se podaci iz ugovora koje s korisnikom
koncesije sklopi Vlada Republike Hrvatske, odnosno mjerodavno ministarstvo, ili
izvršno tijelo županije, odnosno grada i općine.
Navedena tijela obveznici su prema Registru koncesija.
U Registru koncesija evidentiraju se ugovori o koncesijama kojima do dana
stupanja na snagu ovoga Pravilnika nije istekao rok trajanja koncesije te svi
ugovori koji će se sklopiti nakon stupanja na snagu ovoga Pravilnika.
III. SUBJEKTI UPISA, OBVEZNIK I PODNOŠENJE DOKUMENTACIJE ZA UPIS
Članak 5.
Subjekti upisa u Registar koncesija su obje strane potpisnice ugovora o
koncesiji.
Upis u Registar koncesija obavlja se na papirnom mediju na temelju ispunjenog
obrasca UK – Prijava za upis ugovora o koncesiji, (dalje u tekstu: prijava za
upis), koji je sastavni dio ovoga Pravilnika (prilog 1).
Evidentiranje promjene podataka u Registru koncesija obavlja se na papirnom
mediju na temelju ispunjenog obrasca UPK – Prijava za upis promjena ugovora o
koncesiji (dalje u tekstu: prijava za upis promjena), koji je sastavni dio ovoga
Pravilnika (prilog 2).
Davatelj koncesije obveznik je podnošenja prijave za upis i prijave za upis
promjena.
Obrasci se moraju ispuniti čitko, tintanom ili kemijskom olovkom. Obrasci
prijava za upis i prijava za upis promjena dostupni su na internetskoj stranici
Ministarstva financija (www.mfin.hr).
Članak 6.
Uz prijavu za upis prilaže se ugovor o koncesiji, u izvorniku ili kao ovjeren
preslik.
Ugovor o koncesiji s ispunjenom prijavom za upis davatelj koncesije dužan je
dostaviti u roku 7 (sedam) dana od dana potpisivanja ugovora.
Svaka izmjena i dopuna, odnosno dodatak ugovora o koncesiji prilaže se uz
prijavu za upis promjena.
Prijavu za upis promjena davatelj koncesije dužan je dostaviti radi promjene
jednog ili više podataka koji su evidentirani u Registru na temelju prijave za
upis, i to u roku od 7 (sedam) dana od dana nastanka promjene.
Prijavu za upis promjena davatelj koncesije dužan je dostaviti radi utvrđivanja
varijabilnog dijela naknade ili utvrđivanja naknade ako se naknada određuje na
temelju podataka o ostvarenom ukupnom prihodu ili dobiti, do ugovorenog roka za
plaćanje naknade.
U prijavi za upis promjena obvezno treba upisati identifikacijski broj ugovora,
podatke o davatelju koncesije i podatke na koje se promjene odnose.
Članak 7.
Prijava za upis i druga dokumentacija podnose se Registru koncesija kao
preporučena pošiljka s povratnicom na adresu: Ministarstvo financija,
Katančićeva 5, 10 000 Zagreb.
Povratnica s upisanim datumom, ovjerena štambiljem i potpisana od službene osobe
Registra koncesija vraća se pošiljatelju.
IV. PROVJERA DOKUMENTACIJE I UPIS PODATAKA
Članak 8.
Registar koncesija obavlja vizualnu i logičku provjeru ispunjenosti svih
elemenata u prijavi za upis i prijavi za upis promjena za koje postoje podaci u
ugovoru i dodatku ugovora.
Ako se provjerom utvrdi da u prijavi za upis ili prijavi za upis promjena
nedostaje neki podatak ili da neki od podataka ne odgovara podatku navedenom u
ugovoru, podnositelju se šalje obavijest o zaprimljenoj nepotpunoj i/ili
netočnoj dokumentaciji (prilog 3) radi dopune podataka, odnosno dostave nove
prijave za upis ili prijave za upis promjena.
Davatelj koncesije dužan je u roku 15 dana udovoljiti zahtjevu za dopunu
podataka, odnosno dostaviti novu prijavu za upis ili prijavu za upis promjena.
Za dostavljenu nepotpunu ili netočnu dokumentaciju smatra se kao da i nije
podnesena Registru koncesija.
Članak 9.
Registar koncesija vodi se upisivanjem podataka u registarski list.
Registarski se list sastoji od dva dijela. Prvi sadrži sve podatke iz prijave za
upis, a drugi sve podatke iz prijave za upis promjena. Registarski je list po
obliku i sadržaju istovjetan s prijavom za upis, odnosno s prijavom za upis
promjena.
Registarski list ima redni broj po redoslijedu njegova otvaranja, a označavanje
počinje od 00001.
U Registru koncesija evidentiraju se ugovori o koncesiji na osnovi potpuno i
točno ispunjene prijave za upis, a sve promjene na osnovi potpuno i točno
ispunjene prijave za upis promjena.
Registar koncesija obavještava subjekte upisa o upisu ugovora o koncesiji u
Registar koncesija dostavom obavijesti o upisu u Registar koncesija (prilog 4) i
dostavom ispisa podataka iz registarskog lista.
V. PLAĆANJE I EVIDENTIRANJE NAKNADE
Članak 10.
Koncesijsku naknadu korisnik koncesije plaća u skladu s ugovorenim uvjetima iz
ugovora o koncesiji.
U Registru koncesija evidentira se je li korisnik koncesije podmirio sve svoje
obveze utvrđene ugovorom. Ako korisnik koncesije nije podmirio dug iz prethodnog
razdoblja, svakom sljedećom uplatom najprije se podmiruje zaostali dug po
redoslijedu dospijeća, i to tako da se prvo podmiruje iznos obračunane zakonske
zatezne kamate za pojedinu ratu, a zatim iznos rate.
Ako se prije sklapanja ugovora plaća predujam, davatelj koncesije Registru
koncesija podnosi prijavu za upis radi određivanja računa za uplatu predujma. U
prijavi za upis, u slobodan prostor u zaglavlju, treba upisati »za avans«.
Nakon potpisivanja ugovora davatelj koncesije dostavlja ugovor i ispunjenu
prijavu za upis promjena, u koju se obvezno upisuje identifikacijski broj
ugovora, naziv davatelja koncesije i datum sklapanja ugovora.
U Registru koncesija osigurava se evidencija o plaćanju naknade koja je dostupna
davatelju koncesije odnosno mjerodavnom ministarstvu, ili izvršnom tijelu
županije odnosno grada.
VI. DOSTUPNOST PODATAKA
Članak 11.
Podaci upisani u Registar koncesija dostupni su subjektima upisa u odnosne
evidencije na Internetu uz korištenje smart kartice. Pristup podacima preko
Interneta omogućen je dnevno svakoga dana u godini, osim u dane tehničkog
održavanja Registra koncesija. Informatičke i druge uvjete za dostupnost
podacima Registar koncesija objavljuje na Internetu.
Davatelju koncesije dostupan je pregled podataka iz svih pojedinačnih ugovora o
koncesiji za korisnike s kojima je sklopio ugovor o koncesiji.
Korisniku koncesije dostupan je pregled podataka iz svih njegovih ugovora o
koncesiji.
Mjerodavnom ministarstvu i izvršnom tijelu županije odnosno grada dostupan je
pregled podataka iz svih pojedinačnih ugovora o koncesiji na temelju kojih
obavljaju nadzor nad ostvarivanjem koncesije.
U skladu s odredbama ovoga Pravilnika, oba subjekta upisa mogu, na temelju
pisanog zahtjeva i uz naknadu, od Registra koncesija zahtijevati izdavanje
ispisa podataka evidentiranih u Registru koncesija, a koji se odnose na jedan
ili više ugovora koje su ti subjekti sklopili.
Javni podaci iz Registra koncesija dostupni su, uz naknadu, pravnim i fizičkim
osobama te građanima preko Interneta na stranici www.mfin.hr ili u Ministarstvu
financija.
Javnim podacima smatraju se sljedeći podaci iz Registra koncesija: naziv
davatelja koncesije, matični broj davatelja koncesije, naziv/ime korisnika
koncesije, datum početka ostvarivanja koncesije, datum isteka koncesije, naziv
(vrsta) koncesije i lokacija koncesije.
VII. POHRANJIVANJE PODATAKA
Članak 12.
Ugovor o koncesiji, prijava za upis odnosno prijava za upis promjena i druga
dokumentacija o promjenama ugovora o koncesiji čine zbirku isprava koje se
pohranjuju i čuvaju u izvorniku u Ministarstvu financija.
VIII. ZAŠTITA I ČUVANJE PODATAKA
Članak 13.
Registar koncesija upravlja bazom podataka te osigurava zaštitu baze podataka i
dokumenata koji su pohranjeni u arhivi.
IX. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 14.
Davatelj koncesije dostavit će Registru koncesija ugovore o koncesiji,
sklopljene prije stupanja na snagu ovoga Pravilnika, u izvorniku ili kao
preslik, te specifikaciju ugovora o koncesiji (prilog 5) s upisanim podacima
prema elementima iz specifikacije.
Ako ugovor i specifikacija ne sadrže sve podatke potrebne za upis u Registar
koncesija,
Registar koncesija ovlašten je od davatelja koncesije zatražiti dopunu podataka
u skladu sa odredbama članka 8. ovoga Pravilnika.
Rok za dostavu podataka je 60 dana od dana objave Pravilnika, i to preporučenom
poštanskom pošiljkom s povratnicom ili osobnom dostavom na adresu: Ministarstvo
financija, Registar koncesija, Katančićeva 5, 10 000 Zagreb.
Na temelju dostavljenih ugovora, specifikacija i druge raspoložive dokumentacije
Registar koncesija ispunjava prijave za upis.
U Specifikaciju iz stavka 1. ovoga članka upisuju se sljedeći podaci: naziv
davatelja koncesije, naziv korisnika koncesije, urudžbeni broj ugovora o
koncesiji, ukupno uplaćeni iznos naknade i iznos ukupno utvrđene obveze za
varijabilni dio naknade od dana sklapanja ugovora do dana slanja ili dostave
specifikacije u Registar, te iznos tekuće obveze za varijabilni dio naknade ako
su u vrijeme podnošenja specifikacije ispunjeni uvjeti iz ugovora za njezino
utvrđivanje. Ako uvjeti za utvrđivanje tekuće obveze za varijabilni dio nisu
ispunjeni, tada davatelj koncesije postupa u skladu s odredbom članka 6. stavak
5. ovoga Pravilnika.
Članak 16.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 310-01/03-01/21
Urbroj: 513-12/04-1
![PREGLED USLUGA ZA PODUZETNIKE](../images/hot_line.gif)
![PREGLED USLUGA ZA PODUZETNIKE](../images/hot_line.gif)
|
![Istraživanje tržišta](../usluge/grafika/ikona014.jpg)
![Poslovni imenici i adresari](../usluge/grafika/ikona066.gif)
![INVESTICIJSKI PROJEKTI - POSLOVNI PLANOVI](../usluge/grafika/ikona019.jpeg)
![Istraživanje tržišta](../usluge/grafika/ikona014.jpg)
![Poslovni imenici i adresari](../usluge/grafika/ikona066.gif)
![INVESTICIJSKI PROJEKTI - POSLOVNI PLANOVI](../usluge/grafika/ikona019.jpeg)
![Istraživanje tržišta](../usluge/grafika/ikona014.jpg)
![Poslovni imenici i adresari](../usluge/grafika/ikona066.gif)
![INVESTICIJSKI PROJEKTI - POSLOVNI PLANOVI](../usluge/grafika/ikona019.jpeg)
![Istraživanje tržišta](../usluge/grafika/ikona014.jpg)
![Poslovni imenici i adresari](../usluge/grafika/ikona066.gif)
![INVESTICIJSKI PROJEKTI - POSLOVNI PLANOVI](../usluge/grafika/ikona019.jpeg)
![Istraživanje tržišta](../usluge/grafika/ikona014.jpg)
![Poslovni imenici i adresari](../usluge/grafika/ikona066.gif)
![INVESTICIJSKI PROJEKTI - POSLOVNI PLANOVI](../usluge/grafika/ikona019.jpeg)
Admin; adresar imenik - Narodne novine - PRAVILNIK O USTROJU I VOĐENJU REGISTRA KONCESIJA
|
POSLOVNI FORUM pored centralne baze podataka, poduzetnicima pruža i druge usluge i djelatnosti:
- trgovačko posredovanje na domačem i inozemnom tržištu
- konzalting u području investicija, izrada investicijskih studija i njihova ocjena (Poslovni planovi / Investicijski projekti)
- izrada web stranica (internet stranica); pisanje programa prema uputama i potrebama korisnika
- obradu podataka uz uporabu programa korisnika ili vlastitog programa i usluge unosa podataka
- razvoj baze podataka: povezivanje podataka iz različitih izvora, pohranjivanje podataka
- ispitivanje mogućnosti tržišta prodaje za proizvode i ispitivanje javnoga mnijenja o političkim, ekonomskim i sl. pitanjima
- kreiranje i provođenje promidžbenih djelatnosti; organiziranje sajmova, izložaba i kongresa
- agencijsko posredovanje u korist pojedinaca za dobivanje angažmana (zaposlenja) u filmskoj i drugim djelatnostima
Ukoliko Vam je potrebna neka od navedenih usluga, kontaktirajte nas!
Kontakt podaci za Poslovni forum d.o.o. -
POSEBNA PONUDA: IZRADA WEB STRANCA
Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i web stranice prilagođene vašem poslovanju i budžetu. Savjetovanje i Podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno!
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
|
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|
|
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
|