info
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
Povećanjem izvoza smanjiti vanjskotrgovinski deficit
Hrvatski je izvoz trenutačno na približno istoj razini kao i prije desetak
godina, ali prema strukturi broj je proizvoda koji se izvoze četverostruko
manji. Takvo stanje zahtjeva novu industrijsku politiku, posebno nakon gubljenja
značaja nekad velikih tvrtki, kazao je predsjednik HGK Nadan Vidošević
Osobito je važan zadatak podržati malo i srednje poduzetništvo odnosno izgraditi
sustav koji će povezati male i srednje tvrtke, a očuvati velike, kazao je
predsjednik HGK Nadan Vidošević na konstituirajućoj sjednici Skupštine HGK u
novom sazivu 13. svibnja u HGK. Na sjednici su izabrani novi članovi Upravnog te
Nadzornog odbora HGK.
Razmatrajući aktualno gospodarsko stanje u Hrvatskoj, predsjednik HGK naglasio
je kako posljednjih desetak godina izvoz stagnira, plaće su udvostručene, a
gospodarski je rast financiran inozemnim zaduživanjem, povećavajući vanjski dug
za dvije-tri milijarde dolara godišnje. Hrvatski je izvoz trenutačno na
približno istoj razini kao i prije desetak godina, ali prema strukturi broj je
proizvoda koji se izvoze četiri puta manji. Takvo stanje zahtjeva novu
industrijsku politiku, posebno nakon gubljenja značaja nekad velikih tvrtki
poput sisačke Željezare, Đure Đakovića ili šibenskog TLM-a, napomenuo je
Vidošević navodeći pozitivan primjer gospodarskog uspjeha Finske, kojoj je
trebalo više desetaka godina sveobuhvatnih reformi kako bi postala bogata i
razvijena zemlja. Makroekonomski pokazatelji govore o stabilnosti hrvatskoga
gospodarstva, no stabilnost nikad i ni u jednom aspektu nije bila temelj rasta i
razvoja, zaključio je Vidošević.
Stabilne te većinom pozitivne gospodarske pokazatelje predstavila je u pregledu
hrvatskoga gospodarstva početkom 2004. direktorica Sektora za makroekonomske
analize HGK Jasna Belošević-Matić, istaknuvši da oni sami po sebi ne donose neke
značajnije pozitivne pomake u društvu. Kao primjer tome Belošević-Matić je
navela stopu nezaposlenosti, koja je početkom ove godine bila 19,1 posto,
jednako kao i lani.
Više od toga, napomenula je Belošević-Matić, zabrinjava stalno opadanje broja
zaposlenih, posebno u prerađivačkoj industriji, u kojoj radi 22,5 posto
zaposlenih. Za promjenu tog trenda te drugih negativnih pokazatelja nužno je
usporavanje rasta vanjskotrgovinskog deficita, i to tako da se postigne veća
stopa rasta izvoza od uvoza, što je, prema njenim riječima, širokim konsenzusom
već prihvaćeno kao najznačajnije nacionalno pitanje.
Na Skupštini je prihvaćeno izvješće o radu HGK 2003., a Marina Čizmar, pomoćnica
direktora Sektora za informatiku i statistiku HGK, predstavila je strukturu te
trenutačne aktivnosti HGK u sklopu koje djeluje 40 udruženja, 18 zajednica te
više od 80 strukovnih grupacija u županijskim komorama. Kao posebno važne
aktivnosti predsjednik HGK Nadan Vidošević naglasio je aktivnosti
predstavništava HGK u Srbiji i Crnoj Gori, BiH te u Bruxellesu. Predstavništvo
HGK u Bruxellesu bit će ojačano stalnom nazočnošću mladih komorskih djelatnika,
čime se želi ostvariti permanentan sustav edukacije te ostvarivanja kontakata u
sjedištu EU, napomeno je Nadan Vidošević.
U predstavljanju izvješća Nadzornog odbora o pregledu Završnog računa HGK za
2003. navedeno je kao su prihodi ostvareni prošle godine tri posto veći. HGK je
lani ponajviše ulagala te radila na promociji hrvatskoga gospodarstva kao i
pomoći malim i srednjim tvrtkama pri dobivanju ISO certifikata. Dobit će, kako
je rečeno, biti usmjerena u informatičku te drugu infrastrukturu HGK.
U novi Upravni odbor HGK u sljedećem četverogodišnjem mandatu izabrano je 11
članova: Zdenko Adrović, Raiffeisenbank Austria d.d., Zvjezdana Blažić, Kraš
d.d., Vladimir Ferdelji, Elektrokontakt d.d., Vlado Jerbić, Belišće d.d., Božo
Jusup, Tankerkomerc d.d., Darko Marinac, Podravka d.d., Željko Mažuran, Kordun
d.d., Franko Palma, Rivijera Poreč d.d., Zvonimir Radić, Piramida d.d., Martina
Velnić, HGK, i Nadan Vidošević, HGK.
U peteročlani Nadzorni odbor HGK izabrani su Vinko Dumičić, Coca Cola Beverages
Hrvatska d.d., koji je ujedno i predsjednik Nadzornog odbora, Miljenko Baković,
Autohrvatska d.d., Ivan Vanja Frančišković, Croatia osiguranje, Damir Skender,
Saponija d.d., Mijo Šimić, Tekstilpromet.
Savjetnica predsjednika HGK Jasminka Trzun predstavila je članovima Skupštine
Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o mirenju, kojim se, među ostalim,
određuje aktivnija promocija Centra za mirenje HGK te osnivanje regionalnih
centara za mirenje u Splitu, Rijeci, Varaždinu i Osijeku, a prema potrebi i u
drugim županijskim komorama. Osim toga, govorila je i o Pravilniku o izmjenama i
dopunama Pravilnika o Stalnom izbranom sudištu, čime se uvodi doživotna počasna
funkcija predsjednika Stalnog izbranog sudišta, koju obnaša akademik Siniša
Triva. Također se određuje mogućnost osnivanja arbitražnih sudišta u navedenim
županijskim centrima uz moguće osnivanje i u drugim županijskim komorama.
Predsjednik HGK naglasio je kako se u Hrvatskoj arbitraža premalo ugovara, pa će
stoga u suradnji s Ministarstvom pravosuđa trebati poraditi na tome da se
mogućnost arbitraže više koristi.
Rezultati ankete provedene među najvećim izvoznicima
U anketi provedenoj među najvećim hrvatskim izvoznicima u travnju 2004., koja je
prikazana članovima Skupštine HGK, navedeno je kako je kao osnovna prepreka za
realizaciju i povećanje izvoza najčešće isticana cjenovna nekonkurentnost na
inozemnom tržištu, što je u odgovorima navelo 53% ispitanih. Slijedi pitanje
tečaja i tečajne politike (39%), nedostatak gospodarske strategije, razvojnoga
koncepta i strategije razvoja pojedinih grana (31%), neadekvatna financijska
podrška izvoznicima (22%) te tehnička i tehnološka zaostalost proizvodnje (17%).
Nedostatak izvoznih proizvoda i programa, robnih marki te neučinkovite poticajne
politike i izravnih izvoznih poticaja navelo je 11% ispitanih.
Vladi se za povećanje izvoza ponajviše predlaže (56% ispitanih) uvođenje
stimulativnih mjera kojima bi se izravno poticala izvozna aktivnost, dakle
novčane stimulacije, subvencije kao u zemljama EU itd. Za smanjivanje troškova
proizvodnje i povećanje konkurentnosti domaćih proizvoda na inozemnom tržištu te
uvođenje stimulativne tečajne politike izjasnilo se 33% ispitanih. Uvođenje
povoljnijih programa kreditiranja odnosno investicijsko kreditiranje i
kreditiranje pripreme proizvodnje za izvoz predlaže 31% tvrtki. Unapređivanje
sustava gospodarske diplomacije odnosno sustavno predstavljanje potencijala
hrvatskoga gospodarstva u inozemstvu te podršku izvoznicima na pojedinim
tržištima kao i kontinuirane kontakte s gospodarstvenicima u zemlji navodi 22%
ispitanih.
Na pitanje o očekivanjima od HGK u stvaranju uvjeta za povećanje izvoza, 58%
tvrtki smatra kako HGK treba aktivno i trajno zastupati interese izvoznika pred
Vladom, aktivno sudjelovati kroz radne grupe u izradi zakonodavnih prijedloga,
osiguravati protok informacija između gospodarstva i Vlade te predlagati mjere
za poticanje rasta proizvodnje i izvoza. Nastavak promidžbene aktivnosti
gospodarstva u inozemstvu navodi se u prijedlozima 33% ispitanih. Potrebno je
organiziranje više nastupa na sajmovima i popratnih prezentacija u inozemstvu,
istraživanje stranih tržišta te davanje preporuka o mogućnosti plasmana
proizvoda. Prijedlog za stvaranje izvoznih grupa, organizaciju i vođenje
klastera ističe 19% ispitanih, a potrebu veće ponude edukativnih programa za
izvoznike naglašava 14% ispitanih.
|
Gospodarstvo
|
POSLOVNI FORUM pored centralne baze podataka, poduzetnicima pruža i druge usluge i djelatnosti:
- trgovačko posredovanje na domačem i inozemnom tržištu
- konzalting u području investicija, izrada investicijskih studija i njihova ocjena (Poslovni planovi / Investicijski projekti)
- izrada web stranica (internet stranica); pisanje programa prema uputama i potrebama korisnika
- obradu podataka uz uporabu programa korisnika ili vlastitog programa i usluge unosa podataka
- razvoj baze podataka: povezivanje podataka iz različitih izvora, pohranjivanje podataka
- ispitivanje mogućnosti tržišta prodaje za proizvode i ispitivanje javnoga mnijenja o političkim, ekonomskim i sl. pitanjima
- kreiranje i provođenje promidžbenih djelatnosti; organiziranje sajmova, izložaba i kongresa
- agencijsko posredovanje u korist pojedinaca za dobivanje angažmana (zaposlenja) u filmskoj i drugim djelatnostima
Ukoliko Vam je potrebna neka od navedenih usluga, kontaktirajte nas!
Kontakt podaci za Poslovni forum d.o.o. -
POSEBNA PONUDA: IZRADA WEB STRANCA
Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i web stranice prilagođene vašem poslovanju i budžetu. Savjetovanje i Podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno!
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
|
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|
|
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
|