info
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
IZRADA POSLOVNIH INTERNET STRANICA
MINISTARSTVO MORA, TURIZMA, PROMETA I RAZVITKA
Na temelju članka 24. stavka 9., 10. i 11., članka 25. stavka 5. i 8., članka
29. stavka 4. i članka 31. stavka 1. Zakona o telekomunikacijama (»Narodne
novine«, broj 122/03., 158/03. i 177/03.) ministar mora, turizma, prometa i
razvitka donosi
PRAVILNIK
O KONCESIJAMA I DOZVOLAMA ZA OBAVLJANJE TELEKOMUNIKACIJSKIH USLUGA
I. OPĆE ODREDBE
Sadržaj i primjena Pravilnika
Članak 1.
(1) Ovim se Pravilnikom propisuju trajanje i područje koncesije za frekvenciju
za obavljanje telekomunikacijskih usluga te dozvole za obavljanje
telekomunikacijskih usluga, mjerila za dokazivanje mogućnosti ostvarivanja
tehničkih, tehnoloških, financijskih, prostornih i kadrovskih uvjeta za
obavljanje određene vrste telekomunikacijske usluge za koju se daje koncesija u
postupku javnog natječaja, odnosno koncesija na temelju podnesenog zahtjeva,
sadržaj i postupak javnog natječaja za davanje koncesije za frekvenciju za
obavljanje telekomunikacijskih usluga u pokretnoj telekomunikacijskoj mreži,
sadržaj i postupak rješavanja zahtjeva za davanje koncesije za frekvenciju za
obavljanje telekomunikacijskih usluga u nepokretnoj telekomunikacijskoj mreži,
posebni uvjeti u vezi s kakvoćom telekomunikacijskih usluga, pristupom korisnika
telekomunikacijskim uslugama i raspoloživosti telekomunikacijske mreže,
podrobniji uvjeti koje mora sadržavati zahtjev za izdavanje dozvole za
obavljanje telekomunikacijskih usluga te podaci koje mora sadržavati dozvola za
obavljanje telekomunikacijskih usluga.
(2) Odredbe ovoga Pravilnika primjenjuju se na telekomunikacijske usluge iz
članka 23. stavka 1. Zakona o telekomunikacijama (u daljnjem tekstu: Zakon).
Pojmovi i značenje
Članak 2.
U smislu ovoga Pravilnika pojedini pojmovi imaju sljedeće značenje:
1. pokretne mreže druge generacije (2G): pokretne telekomunikacijske mreže koje
su temeljene na telekomunikacijskim normama i tehnologijama GSM 900 i
GSM/DCS-1800,
2. pokretne mreže treće generacije (3G): pokretne telekomunikacijske mreže koje
su temeljene na telekomunikacijskoj normi i tehnologiji UMTS (IMT 2000),
3. kombinirane pokretne mreže: bilo koja kombinacija pokretnih mreža druge i
treće generacije, npr. GSM 900 – UMTS, GSM/DCS-1800 – UMTS i dr.,
4. nacionalni roaming: uzajamni korisnički pristup pokretnim mrežama drugih
koncesionara u Republici Hrvatskoj, koji osiguravaju koncesionari javnih
telekomunikacijskih usluga uz uporabu radiofrekvencijskog spektra u pokretnim
telekomunikacijskim mrežama, sa znatnijom tržišnom snagom na tržištu javnih
govornih usluga u pokretnoj mreži,
5. postojeći koncesionar: koncesionar javnih telekomunikacijskih usluga uz
uporabu radiofrekvencijskog spektra u pokretnoj telekomunikacijskoj mreži, koji
obavlja telekomunikacijske usluge na dan stupanja na snagu ovoga Pravilnika.
Trajanje i područje koncesije i dozvole
Članak 3.
(1) Vrijeme trajanja koncesije za frekvenciju za obavljanje pojedinih
telekomunikacijskih usluga određuje se ovisno o vrsti i složenosti
telekomunikacijske usluge i području koncesije, i to prema Tablici 1. u Prilogu
1. koji čini sastavni dio ovoga Pravilnika.
(2) Vrijeme trajanja dozvole za obavljanje pojedinih telekomunikacijskih usluga
određuje se ovisno o vrsti i složenosti telekomunikacijske usluge i području za
koje se izdaje dozvola, i to prema Tablici 2. u Prilogu 1. koji čini sastavni
dio ovoga Pravilnika.
II. koncesijA ZA FREKVENCIJU za obavljanje javnih telekomunikacijskih usluga uz
uporabu RADIOFREKVENCIJ- skog spektra u pokretnoj mreŽi
Način davanja koncesije
Članak 4.
Koncesija za frekvenciju za obavljanje javnih telekomunikacijskih usluga uz
uporabu radiofrekvencijskog spektra u pokretnoj telekomunikacijskoj mreži daje
se nakon provedenog postupka javnog natječaja iz članka 24. stavka 1. Zakona (u
daljnjem tekstu: natječaj).
Mjerila za davanje koncesije
Članak 5.
(1) Koncesija iz članka 4. ovoga Pravilnika može se dati trgovačkom društvu koje
pruži uvjerljive dokaze da će ostvariti uvjete iz članka 24. stavka 9. Zakona uz
uvažavanje sljedećih mjerila:
1. za tehničke i tehnološke uvjete – elaborat o ispunjavanju tehničkih i
tehnoloških uvjeta za obavljanje određene vrste i razine telekomunikacijske
usluge, u skladu s posebnim propisima, a na temelju Zakona i natječajne
dokumentacije,
2. za financijske uvjete – vjerodostojni dokumenti o bonitetu i solventnosti
podnositelja ponude na natječaj, ovisno o određenoj vrsti i području
pokrivenosti telekomunikacijske usluge,
3. za prostorne uvjete – vjerodostojni dokaz o mogućem raspolaganju
odgovarajućim poslovnim prostorom potrebnim za obavljanje određene
telekomunikacijske usluge, uključujući i moguće raspolaganje na temelju ugovora
o najmu,
4. za kadrovske uvjete – vjerodostojni dokaz o potrebnom broju radnika s
odgovarajućom stručnom spremom, ili ovjerenu izjavu o ispunjavanju tog uvjeta u
za to određenom roku.
(2) Ispunjavanje mjerila iz stavka 1. ovoga članka dokazuje se na temelju
poslovnog plana trgovačkog društva koje sudjeluje u postupku natječaja.
Raspisivanje natječaja
Članak 6.
Hrvatska agencija za telekomunikacije (u daljnjem tekstu: Agencija) utvrđuje
raspoloživost radiofrekvencijskog spektra i drugih tehničkih parametara koji su
potrebni za donošenje odluke o raspisivanju natječaja, pri čemu mora voditi
računa o djelotvornom i gospodarski racionalnom upravljanju radiofrekvencijskim
spektrom.
Članak 7.
Odluku o raspisivanju natječaja donosi Vijeće Hrvatske agencije za
telekomunikacije (u daljnjem tekstu: Vijeće Agencije) na svojoj sjednici
otvorenoj za javnost, nakon što utvrdi da su ispunjeni svi uvjeti koje propisuje
Zakon i propisi doneseni na temelju tog Zakona.
Članak 8.
Agencija mora objaviti odluku o raspisivanju natječaja u »Narodnim novinama«, a
može je objaviti i u domaćem ili stranom tisku, te na drugi prikladan način.
Sadržaj odluke o raspisivanju natječaja
Članak 9.
Odluka o raspisivanju natječaja mora osobito sadržavati sljedeće:
1. predmet natječaja (vrstu i opis telekomunikacijske usluge),
2. pravo podnošenja ponude u postupku natječaja (u daljnjem tekstu: ponuda),
3. područje koncesije,
4. vrijeme trajanja koncesije,
5. propisani iznos naknade za koncesiju,
6. propisani iznos naknade za dodjelu i uporabu radijskih frekvencija,
7. uvjete koje mora ispunjavati ponuda podnesena u postupku natječaja,
8. obvezu i krajnji rok za podnošenje zahtjeva Agenciji za dostavu natječajne
dokumentacije potrebne za izradu ponude, koji ne može biti dulji od 30 dana od
dana objavljivanja odluke o raspisivanju natječaja,
9. obvezu prilaganja dokaza o uplati propisanog iznosa naknade koja se plaća
prigodom podnošenja zahtjeva za dostavu natječajne dokumentacije, uz naznaku
iznosa te naknade i podatke o računu na koji se uplaćuje ta naknada,
10. krajnji rok za podnošenje ponude Vijeću Agencije, koji ne može biti dulji od
60 dana od dana objavljivanja odluke o raspisivanju natječaja (u daljnjem
tekstu: natječajni rok),
11. obvezu prilaganja dokaza o uplati propisanog iznosa naknade koja se plaća za
sudjelovanje u postupku natječaja, prigodom podnošenja ponude, uz naznaku iznosa
te naknade i podatke o računu na koji se uplaćuje ta naknada,
12. napomenu da se neće prihvatiti ponuda koja ne ispunjava sve uvjete utvrđene
odlukom o raspisivanju natječaja, ili koja nije izrađena u skladu s preuzetom
natječajnom dokumentacijom, ili koja ne sadrži dokaze o uplati propisanih
naknada iz točke 9. i 11. ovoga članka,
13. napomenu da se ponuda podnosi Vijeću Agencije u najmanje osam primjeraka u
zatvorenoj omotnici, s označenim punim nazivom i sjedištem podnositelja ponude
te s naznakom broja natječaja na koji se ponuda odnosi,
14. napomenu da se podnesena ponuda i naknade uplaćene u skladu s ovim člankom
ne vraćaju,
15. dan, vrijeme i mjesto održavanja sjednice Vijeća Agencije na kojoj će se
javno otvoriti ponude podnesene u natječajnom roku,
16. krajnji rok koji ne može biti dulji od 30 dana od dana javnog otvaranja
ponuda, a u kojem Vijeće Agencije mora donijeti odluku o davanju ili ne davanju
koncesije koja je predmet natječaja.
Natječajna dokumentacija
Članak 10.
Natječajnu dokumentaciju utvrđuje Vijeće Agencije prije donošenja odluke o
raspisivanju natječaja, te je dostavlja na uvid ministarstvu nadležnom za
telekomunikacije prije objavljivanja natječaja.
Članak 11.
(1) Natječajna dokumentacija mora biti jasna i razumljiva, te mora biti
sastavljena na hrvatskom jeziku, a u slučaju objavljivanja odluke o raspisivanju
natječaja u stranom tisku, mora biti sastavljena i na engleskom jeziku.
(2) U slučaju spora mjerodavan je tekst natječajne dokumentacije na hrvatskom
jeziku.
Članak 12.
Podaci u natječajnoj dokumentaciji moraju odgovarati podacima u odluci o
raspisivanju natječaja.
Sadržaj natječajne dokumentacije
Članak 13.
Natječajna dokumentacija mora osobito sadržavati sljedeće:
1. odluku o raspisivanju natječaja,
2. krajnji rok i mjesto podnošenja ponude iz članka 9. točke 10. ovoga
Pravilnika,
3. podatke o osobama Agencije ovlaštenima za vezu i način komunikacije s
podnositeljima ponuda,
4. dan, vrijeme i mjesto održavanja sjednice Vijeća Agencije iz članka 9. točke
15. ovoga Pravilnika,
5. krajnji rok i način dostave odluke Vijeća Agencije iz članka 9. točke 16.
ovoga Pravilnika,
6. upute podnositeljima ponuda,
7. metodologiju ocjenjivanja ponuda i odabira najpovoljnije ponude, u skladu s
mjerilima iz članka 5. ovoga Pravilnika,
8. drugu potrebnu dokumentaciju,
9. prijedlog ugovora o koncesiji u skladu s člankom 30. stavkom 2. Zakona.
Natječajni postupak
Članak 14.
(1) Agencija mora dostaviti natječajnu dokumentaciju svakoj osobi koja je
podnijela zahtjev za dostavu natječajne dokumentacije u natječajnom roku te
priložila dokaz o uplati propisane naknade iz članka 9. točke 9. ovoga
Pravilnika.
(2) Ponudu na natječaj može podnijeti trgovačko društvo koje je ispunilo uvjete
iz stavka 1. ovoga članka.
(3) Ponuda se podnosi na hrvatskom jeziku.
Članak 15.
Naziv, sjedište i drugi podaci o podnositeljima ponuda na natječaj tajni su do
trenutka javnog otvaranja ponuda.
Članak 16.
(1) Na sve pisane zahtjeve za objašnjenjem natječajne dokumentacije, koje
sudionici u postupku natječaja podnesu Agenciji najkasnije u roku od sedam dana
nakon isteka krajnjeg roka iz članka 9. točke 8. ovoga Pravilnika, Agencija mora
odgovoriti u daljnjem roku od najviše deset dana.
(2) Agencija će istodobno dostaviti isto objašnjenje svim drugim sudionicima u
postupku natječaja, bez navođenja podataka o podnositelju zahtjeva iz stavka 1.
ovoga članka.
Članak 17.
(1) Ako Vijeće Agencije prije isteka natječajnog roka izmijeni ili dopuni uvjete
natječaja ili odluku o raspisivanju natječaja, ta se izmjena ili dopuna mora
objaviti na isti način kao i izvorna odluka o raspisivanju natječaja.
(2) Izmjena ili dopuna iz stavka 1. ovoga članka dostavlja se svim sudionicima u
postupku natječaja koji su preuzeli natječajnu dokumentaciju.
(3) Natječajni se rok mora produljiti ako izmijenjeni ili dopunjeni uvjeti
natječaja znatno utječu na izradu ponude, ili ako je proteklo više od polovice
natječajnog roka.
Članak 18.
(1) Vijeće Agencije može prije isteka natječajnog roka, prema vlastitoj prosudbi
ili na temelju pisanog zahtjeva za objašnjenjem iz članka 16. stavka 1. ovoga
Pravilnika, izmijeniti ili dopuniti natječajnu dokumentaciju u obliku dodatka.
(2) Nakon isteka natječajnog roka natječajna dokumentacija ne smije se mijenjati
niti dopunjavati.
(3) Dodatak o izmjeni ili dopuni natječajne dokumentacije Agencija će bez
naknade dostaviti svim sudionicima u postupku natječaja, koji su preuzeli
natječajnu dokumentaciju, i to najkasnije deset dana prije isteka natječajnog
roka.
(4) Vijeće Agencije može, radi izmjene ili dopune natječajne dokumentacije,
produljiti natječajni rok. Obavijest o produljenju natječajnog roka Agencija će
dostaviti svim sudionicima u postupku natječaja te je objaviti na isti način kao
i izvornu odluku o raspisivanju natječaja.
Sadržaj ponude
Članak 19.
Ponuda mora sadržavati sljedeće:
1. puni naziv i sjedište trgovačkog društva koje podnosi ponudu,
2. dokaz o pravnoj osobnosti podnositelja ponude,
3. izjavu o osnivanju društva, društveni ugovor, odnosno statut društva,
4. dokaz o bonitetu i solventnosti podnositelja ponude,
5. odgovarajuće bankovno jamstvo ili pismo namjere banke,
6. tehnički opis telekomunikacijske usluge,
7. plan izgradnje telekomunikacijskog sustava s općim opisom, rokovima i fazama
izgradnje, uključujući očekivanu zemljopisnu pokrivenost i kakvoću usluge,
8. poslovni plan za razdoblje od tri godine od dana podnošenja ponude,
9. postojeći i/ili planirani broj radnika s odgovarajućom stručnom spremom.
Dokazivanje sposobnosti podnositelja ponude
Članak 20.
(1) Podnositelj ponude na natječaj mora dokazati sljedeće:
– pravnu osobnost,
– financijsku sposobnost,
– tehničku i tehnološku osposobljenost i
– kadrovsku osposobljenost.
(2) Vijeće Agencije neće razmatrati ponudu podnositelja u sljedećim slučajevima:
1. ako je pokrenut stečajni postupak, osim u slučaju postojanja pravomoćnog
rješenja o potvrdi stečajnog plana,
2. ako je u postupku likvidacije ili je prestao poslovati,
3. ako je odgovornoj osobi podnositelja ponude izrečena pravomoćna presuda u
kaznenom postupku u proteklih pet godina koja je povezana s djelatnošću,
4. ako nije ispunio obvezu plaćanja svih dospjelih poreznih obveza i doprinosa
za mirovinsko i zdravstveno osiguranje,
5. ako je dao netočne podatke ili izjave, ili je prikrio podatke u vezi s
dokazima o sposobnosti iz stavka 1. ovoga članka,
6. u slučaju iz članka 25. ovoga Pravilnika.
(3) Iznimno, na novoosnovano trgovačko društvo, koje je započelo obavljati
djelatnost u razdoblju kraćem od godine dana prije podnošenja ponude na
natječaj, ne primjenjuje se odredba iz stavka 2. točke 4. ovoga članka.
Članak 21.
(1) Agencija mora uvjete, koji dokazuju sposobnosti podnositelja ponuda iz
članka 20. stavka 1. ovoga Pravilnika, navesti u natječajnoj dokumentaciji.
Uvjeti i dokazi o sposobnosti jednaki su za sve podnositelje ponuda.
(2) Dokazi se prilažu u izvorniku ili u ovjerenoj preslici, koji se obvezno
dostavljaju u najmanje jednom primjerku ponude.
(3) Dokazi o urednom izvršenju dospjelih poreznih obveza i o plaćenim
doprinosima za mirovinsko i zdravstveno osiguranje ne smiju biti stariji od 30
dana, a ostali dokazi ne smiju biti stariji od šest mjeseci od dana objave
natječaja.
Članak 22.
Dokazi o sposobnosti jesu:
1. izvadak iz sudskog registra trgovačkog suda,
2. odgovarajuće bankovno jamstvo ili dokaz o pokriću osiguranja odgovornosti iz
djelatnosti, jamstvo za ponudu, prikaz bilanci ili izvadaka bilanci ili
izvješća,
3. izvadak iz kaznene evidencije ili odgovarajuća potvrda sudskih ili upravnih
tijela za odgovornu osobu,
4. potvrda nadležne ustanove mirovinskog i zdravstvenog osiguranja te potvrda
nadležne porezne uprave, ili drugi odgovarajući dokumenti,
5. izjava o potrebnom broju radnika s odgovarajućom stručnom spremom, ili drugi
odgovarajući dokaz iz članka 5. ovoga Pravilnika,
6. izjava o tehničkoj opremljenosti ili drugi odgovarajući dokaz iz članka 5.
ovoga Pravilnika.
Zaprimanje ponuda
Članak 23.
Agencija zaprima i pohranjuje sve ponude podnesene u natječajnom roku. Na
omotnici svake ponude naznačuje se dan i vrijeme njezina zaprimanja.
Javno otvaranje ponuda
Članak 24.
(1) Vijeće Agencije provodi postupak javnog otvaranja ponuda podnesenih u
natječajnom roku na svojoj sjednici otvorenoj za javnost, koja se mora održati u
vrijeme i na mjestu utvrđenom u članku 9. točki 15. ovoga Pravilnika.
(2) Prigodom javnog otvaranja podnesenih ponuda svaki član Vijeća Agencije
preuzima po jedan primjerak svake ponude.
Članak 25.
Ponuda podnesena nakon isteka natječajnog roka neće se razmatrati i bit će
vraćena ponuditelju neotvorena.
Članak 26.
Vijeće Agencije vodi zapisnik o postupku javnog otvaranja ponuda, koji čini
sastavni dio zapisnika sjednice Vijeća Agencije.
Članak 27.
Ponude podnesene u natječajnom roku, zajedno s cjelokupnom dokumentacijom i
podacima, ne vraćaju se podnositeljima ponuda.
Odluka o davanju koncesije
Članak 28.
(1) Vijeće Agencije mora u roku iz članka 9. točke 16. ovoga Pravilnika obaviti
pregled, usporedbu i ocjenu svih javno otvorenih ponuda, izvršiti odabir i
donijeti odluku o davanju ili nedavanju koncesije koja je predmet natječaja.
(2) Vijeće Agencije donijet će odluku o poništenju natječaja ili dijela
natječaja u sljedećim slučajevima:
1. ako nije podnesena niti jedna prihvatljiva ponuda u smislu odredbe iz članka
9. točke 12. ovoga Pravilnika, ili
2. ako se prije isteka natječajnog roka utvrdi da se natječajna dokumentacija
mora bitno mijenjati.
Članak 29.
(1) Odlukom o davanju koncesije mora se odrediti rok u kojem je trgovačko
društvo, koje je dobilo koncesiju, obvezno Agenciji podnijeti zahtjev za
obavljanje tehničkog pregleda u svrhu utvrđivanja ispunjavanja uvjeta utvrđenih
Zakonom i propisima donesenim na temelju tog Zakona.
(2) Tehnički pregled iz stavka 1. ovoga članka obavlja Agencija ili pravna osoba
koju je ovlastilo Vijeće Agencije.
Članak 30.
(1) Odluka o davanju ili nedavanju koncesije mora se objaviti u »Narodnim
novinama«, a može se objaviti i na drugi prikladan način.
(2) Odluka o davanju ili nedavanju koncesije obvezno se dostavlja povratnicom
svim podnositeljima ponuda.
Posebni uvjeti u vezi s kakvoćom usluge, pristupom korisnika telekomunikacijskim
uslugama i raspoloživosti pokretne telekomunikacijske mreže
Članak 31.
Postojećim koncesionarima javnih telekomunikacijskih usluga uz uporabu
radiofrekvencijskog spektra u sustavu pokretne mreže druge generacije (GSM 900),
koji sudjeluju u postupku natječaja, dat će se koncesija u sustavu pokretne
mreže treće generacije (UMTS), i to uz jednake uvjete kao i novom koncesionaru.
Članak 32.
(1) Koncesionar javnih telekomunikacijskih usluga uz uporabu radiofrekvencijskog
spektra u sustavu pokretne mreže druge generacije (GSM 900, GSM/DCS-1800) mora
osigurati osnovne zahtjeve kakvoće usluge i raspoloživosti telekomunikacijske
mreže na temelju sljedeće pokrivenosti:
1. za sustav GSM 900 – najmanje 75% stanovništva ili 60% područja Republike
Hrvatske, u razdoblju od dvije godine od dana dobivanja koncesije,
2. za sustav GSM/DCS-1800 – najmanje 40% stanovništva ili 50% područja Republike
Hrvatske, u razdoblju od tri godine od dana dobivanja koncesije.
(2) Radiofrekvencijski spektar, koji se dodjeljuje koncesionarima javnih
telekomunikacijskih usluga uz uporabu radiofrekvencijskog spektra u sustavu
pokretne mreže druge generacije GSM/DCS-1800, obuhvaća upareno frekvencijsko
područje u tri frekvencijska bloka širine po 25 MHz (po 125 radijskih kanala).
(3) Postojećim koncesionarima javnih telekomunikacijskih usluga uz uporabu
radiofrekvencijskog spektra u sustavu pokretne mreže druge generacije (GSM 900),
koji sudjeluju u postupku natječaja, može se, u sklopu koncesije u sustavu
pokretne mreže druge generacije GSM/DCS-1800, dodijeliti frekvencijsko područje
koje obuhvaća najmanje 60 radijskih kanala.
Članak 33.
(1) Koncesionar javnih telekomunikacijskih usluga uz uporabu radiofrekvencijskog
spektra u sustavu kombinirane pokretne mreže druge generacije (GSM 900,
GSM/DCS-1800) i treće generacije (UMTS), ili samo u sustavu pokretne mreže treće
generacije (UMTS), mora osigurati osnovne zahtjeve kakvoće usluge i
raspoloživosti telekomunikacijske mreže na temelju sljedeće pokrivenosti:
1. najmanje 25% stanovništva Republike Hrvatske – u razdoblju od dvije godine od
dana dobivanja koncesije,
2. najmanje 50% stanovništva Republike Hrvatske – u razdoblju od pet godina od
dana dobivanja koncesije.
(2) Radiofrekvencijski spektar, koji se dodjeljuje koncesionarima javnih
telekomunikacijskih usluga uz uporabu radiofrekvencijskog spektra u sustavu
pokretne mreže treće generacije (UMTS), obuhvaća 2 x 15 MHz uparenog
frekvencijskog područja i 5 MHz neuparenog frekvencijskog područja.
Članak 34.
U slučaju kombinirane pokretne mreže iz članka 33. ovoga Pravilnika, koncesionar
ima pravo na odgodu početka obavljanja javnih telekomunikacijskih usluga uz
uporabu radiofrekvencijskog spektra u sustavu pokretne mreže treće generacije
(UMTS), uz prethodnu suglasnost Vijeća Agencije, u trajanju od najviše dvije
godine od dana dobivanja koncesije.
Članak 35.
(1) Koncesionari javnih telekomunikacijskih usluga uz uporabu
radiofrekvencijskog spektra u sustavu pokretne mreže druge generacije (GSM 900,
GSM/DCS-1800) i u sustavu pokretne mreže treće generacije (UMTS) obvezni su, na
zahtjev novoga koncesionara, uz uvjete iz članka 36. ovoga Pravilnika, osigurati
nacionalni roaming.
(2) Nacionalni roaming koncesionara iz stavka 1. ovoga članka može se ostvariti
samo ako pokretne mreže druge generacije (GSM/DCS-1800) i treće generacije
(UMTS), u kojima je obvezno osigurati nacionalni roaming, imaju pokrivanje od
najmanje 20% stanovništva Republike Hrvatske, uz zadovoljavajuću kakvoću usluge
i brzinu prijenosa digitalnog signala (bit/s), što se utvrđuje u natječajnoj
dokumentaciji i ugovoru o koncesiji.
(3) Ispunjavanje uvjeta iz stavka 2. ovoga članka utvrđuje Vijeće Agencije.
Članak 36.
Koncesionari iz članka 35. ovoga Pravilnika obvezni su osigurati nacionalni
roaming novom koncesionaru u trajanju od najmanje tri godine od dana sklapanja
ugovora o koncesiji novoga koncesionara, uz uvjet da novi koncesionar ostvari
pokrivenost od najmanje 20% stanovništva Republike Hrvatske vlastitom izgrađenom
telekomunikacijskom infrastrukturom u prvoj godini ostvarivanja koncesije.
Članak 37.
(1) Naknada troškova nacionalnog roaminga, koju novi koncesionar plaća
postojećem koncesionaru, utvrđuje se njihovim međusobnim ugovorom.
(2) U slučaju spora u vezi s naknadom troškova iz stavka 1. ovoga članka
nadležno je Vijeće Agencije.
III. koncesijA za FREKVENCIJU ZA obavljanje javnih telekomunikacijskih usluga uz
uporabu radiofrekvencij- skog spektra u NEpokretnoj mreŽi
Način davanja koncesije
Članak 38.
Koncesija za frekvenciju za obavljanje javnih telekomunikacijskih usluga uz
uporabu radiofrekvencijskog spektra u nepokretnoj telekomunikacijskoj mreži iz
članka 24. stavka 2. Zakona daje se na zahtjev trgovačkog društva koje pruži
uvjerljive dokaze da će ostvariti uvjete iz članka 24. stavka 10. Zakona, uz
uvažavanje mjerila iz članka 5. stavka 1. ovoga Pravilnika.
Zahtjev za davanje koncesije
Članak 39.
Zahtjev iz članka 38. ovoga Pravilnika mora sadržavati sljedeće:
1. puni naziv i sjedište trgovačkog društva koje podnosi zahtjev,
2. odgovornu osobu podnositelja zahtjeva,
3. izvadak iz sudskog registra trgovačkog suda,
4. vrstu i opis telekomunikacijske usluge za koju se podnosi zahtjev,
5. područje obavljanja telekomunikacijske usluge,
6. potreban radiofrekvencijski spektar,
7. odgovarajuće bankovno jamstvo ili pismo namjere banke,
8. plan izgradnje telekomunikacijskog sustava s općim opisom, rokovima i fazama
izgradnje, uključujući i očekivanu zemljopisnu pokrivenost i kakvoću usluge.
Obavijest o zaprimanju zahtjeva za davanje koncesije
Članak 40.
(1) Vijeće Agencije objavit će obavijest o zaprimanju zahtjeva iz članka 38.
ovoga Pravilnika, zajedno s osnovnim tehničkim značajkama, u »Narodnim
novinama«, i to u roku od deset dana od dana zaprimanja tog zahtjeva.
(2) Ako u roku od 45 dana od dana objavljivanja obavijesti iz stavka 1. ovoga
članka Vijeće Agencije zaprimi više zahtjeva koji ispunjavaju sve uvjete iz
članka 39. ovoga Pravilnika, a nije u mogućnosti udovoljiti svim zahtjevima s
obzirom na raspoloživi dio radiofrekvencijskog spektra, donijet će odluku o
raspisivanju natječaja za davanje koncesije u skladu s odredbama ovoga
Pravilnika.
(3) Natječaj iz stavka 2. ovoga članka Vijeće Agencije raspisuje najkasnije u
roku od 90 dana od dana objavljivanja obavijesti iz stavka 1. ovoga članka.
Rješavanje zahtjeva za davanje koncesije
Članak 41.
(1) Zahtjev iz članka 38. ovoga Pravilnika, kojemu se može udovoljiti bez
raspisivanja natječaja, i koji ispunjava sve uvjete iz članka 39. ovoga
Pravilnika, Vijeće Agencije riješit će u roku od 60 dana od dana zaprimanja tog
zahtjeva.
(2) Zahtjevi iz stavka 1. ovoga članka rješavaju se prema redoslijedu njihova
zaprimanja u Agenciji.
(3) Pri rješavanju zahtjeva iz stavka 1. ovoga članka i donošenju odluke o
davanju koncesije Agencija mora voditi računa o djelotvornom i gospodarski
racionalnom upravljanju radiofrekvencijskim spektrom.
(4) Odluke o davanju koncesija iz stavka 3. ovoga članka moraju se objavljivati
u »Narodnim novinama« najmanje svaka tri mjeseca, a mogu se objavljivati i na
drugi prikladan način.
Telekomunikacijske usluge uz uporabu slobodnoga radiofrekvencijskog spektra
Članak 42.
Za obavljanje telekomunikacijskih usluga uz uporabu slobodnoga
radiofrekvencijskog spektra iz članka 23. stavka 1. Zakona potrebno je pribaviti
dozvolu iz članka 44. ovoga Pravilnika.
Koncesije za obavljanje djelatnosti radija i televizije
Članak 43.
(1) Uvjeti i postupak davanja koncesija za obavljanje djelatnosti radija i
televizije uređuju se Zakonom o elektroničkim medijima.
(2) Ugovor o koncesiji za obavljanje djelatnosti radija i televizije sklapa se u
skladu s odredbama Zakona o elektroničkim medijima, nakon obavljenog tehničkog
pregleda u svrhu utvrđivanja ispunjavanja uvjeta utvrđenih Zakonom i propisima
donesenim na temelju tog Zakona.
(3) Tehnički pregled iz stavka 2. ovoga članka obavlja Agencija ili pravna osoba
koju je ovlastilo Vijeće Agencije.
(4) Agencija obavlja stručne poslove u vezi s davanjem koncesija iz stavka 1.
ovoga članka, koji se odnose na tehničke uvjete dodjele radijskih frekvencija.
(5) Plan dodjele radijskih frekvencija, koje se odnose na frekvencijsko područje
radija i televizije, Agencija je obvezna svakih šest mjeseci dostavljati Vijeću
za elektroničke medije.
IV. DOZVOLA ZA OBAVLJANJE TELEKOMUNIKACIJSKIH USLUGA
Vrste dozvola za obavljanje telekomunikacijskih usluga
Članak 44.
Dozvola za obavljanje telekomunikacijskih usluga (u daljnjem tekstu: dozvola)
izdaje se za sljedeće vrste telekomunikacijskih usluga:
1. javne govorne usluge u nepokretnoj mreži bez uporabe radiofrekvencijskog
spektra,
2. davanje u najam telekomunikacijskih vodova,
3. davanje u najam telekomunikacijske mreže ili njezinih dijelova,
4. usluge kabelske distribucije,
5. telekomunikacijske usluge u mreži profesionalnog pokretnog radija (PMR),
6. telekomunikacijske usluge uz uporabu slobodnoga radiofrekvencijskog spektra,
7. usluge virtualnog pokretnog mrežnog operatora.
Zahtjev za izdavanje dozvole
Članak 45.
(1) Dozvola se izdaje na zahtjev pravne osobe, a mora se temeljiti na načelima
objektivnosti, nediskriminacije, transparentnosti i razmjernosti.
(2) Zahtjev za izdavanje dozvole iz stavka 1. ovoga članka mora sadržavati
sljedeće:
1. naziv i sjedište podnositelja zahtjeva,
2. dokaz o pravnoj osobnosti podnositelja zahtjeva,
3. vrstu i opis telekomunikacijske usluge za koju se podnosi zahtjev,
4. odgovornu osobu podnositelja zahtjeva,
5. odgovarajuće bankovno jamstvo ili pismo namjere banke,
6. dokaze o raspolaganju potrebnom telekomunikacijskom infrastrukturom i/ili
opremom i poslovnim prostorom, što uključuje i raspolaganje na temelju ugovora o
najmu, ili ovjerenu izjavu podnositelja zahtjeva o ispunjavanju navedenih uvjeta
u roku određenom u dozvoli.
Izdavanje dozvole
Članak 46.
(1) Vijeće Agencije izdat će dozvolu za obavljanje telekomunikacijskih usluga u
roku od 60 dana od dana zaprimanja zahtjeva za izdavanje dozvole, ako su
ispunjeni uvjeti iz članka 45. stavka 2. ovoga Pravilnika.
(2) Ovisno o vrsti i složenosti telekomunikacijske usluge Agencija ili pravna
osoba, koju je ovlastilo Vijeće Agencije, može prije početka obavljanja te
usluge, u za to primjerenom roku, obaviti tehnički pregled u svrhu utvrđivanja
ispunjavanja uvjeta utvrđenih Zakonom i propisima donesenim na temelju tog
Zakona.
Sadržaj dozvole
Članak 47.
Dozvola mora sadržavati sljedeće:
1. osnovne podatke o pravnoj osobi koja obavlja telekomunikacijsku uslugu,
2. vrstu telekomunikacijske usluge za koju se izdaje dozvola,
3. područje obavljanja telekomunikacijske usluge,
4. rok valjanosti dozvole,
5. iznos i rok plaćanja propisane naknade za dozvolu,
6. krajnji rok za obavljanje tehničkog pregleda iz članka 46. stavka 2. ovoga
Pravilnika,
7. krajnji rok za početak obavljanja telekomunikacijske usluge.
Prijenos prava obavljanja telekomunikacijskih usluga
Članak 48.
(1) Pravo obavljanja telekomunikacijskih usluga, za koje se izdaje dozvola, može
se prenijeti na drugu pravnu osobu.
(2) Prijenos prava obavljanja telekomunikacijskih usluga iz stavka 1. ovoga
članka smatra se izvršenim nakon što pravna osoba, na koju se prenosi pravo
obavljanja tih usluga, pribavi novu dozvolu u skladu s odredbama Zakona i ovoga
Pravilnika.
Međunarodno povezivanje telekomunikacijskih mreža
Članak 49.
Za međusobno povezivanje telekomunikacijskih mreža stranih operatora preko
državnog područja Republike Hrvatske, bez posredovanja operatora u Republici
Hrvatskoj, potrebno je pribaviti dozvolu koju izdaje ministarstvo nadležno za
telekomunikacije uz suglasnost ministarstva nadležnog za upravne poslove
graditeljstva, i uz prethodno pribavljenu suglasnost Vlade Republike Hrvatske.
V. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Propis koji prestaje važiti
Članak 50.
Stupanjem na snagu ovoga Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o koncesijama za
obavljanje djelatnosti u javnim telekomunikacijama (»Narodne novine«, broj
88/01.), osim odredaba Tablice 1. iz članka 3. stavka 1. tog Pravilnika, koje se
odnose na radio i televiziju, a koje ostaju na snazi do donošenja odgovarajućeg
propisa prema Zakonu o elektroničkim medijima (»Narodne novine«, broj. 122/03).
Stupanje na snagu Pravilnika
Članak 51.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 011-01/04-02/27 Urbroj: 530-01-04-1
Zagreb, 29. ožujka 2004.
Ministar
Božidar Kalmeta, dipl. ing., v. r.
NN 49/04 (Tablice iz priloga ne objavljujemo u ovom
članku.)
|
INFO
|
POSLOVNI FORUM pored centralne baze podataka, poduzetnicima pruža i druge usluge i djelatnosti:
- trgovačko posredovanje na domačem i inozemnom tržištu
- konzalting u području investicija, izrada investicijskih studija i njihova ocjena (Poslovni planovi / Investicijski projekti)
- izrada web stranica (internet stranica); pisanje programa prema uputama i potrebama korisnika
- obradu podataka uz uporabu programa korisnika ili vlastitog programa i usluge unosa podataka
- razvoj baze podataka: povezivanje podataka iz različitih izvora, pohranjivanje podataka
- ispitivanje mogućnosti tržišta prodaje za proizvode i ispitivanje javnoga mnijenja o političkim, ekonomskim i sl. pitanjima
- kreiranje i provođenje promidžbenih djelatnosti; organiziranje sajmova, izložaba i kongresa
- agencijsko posredovanje u korist pojedinaca za dobivanje angažmana (zaposlenja) u filmskoj i drugim djelatnostima
Ukoliko Vam je potrebna neka od navedenih usluga, kontaktirajte nas!
Kontakt podaci za Poslovni forum d.o.o. -
POSEBNA PONUDA: IZRADA WEB STRANCA
Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i web stranice prilagođene vašem poslovanju i budžetu. Savjetovanje i Podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno!
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
|
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|
|
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
|