info
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
U cilju postupanja u skladu s dobrim poslovnim običajima i primjene načela
savjesnosti i poštenja, a radi zaštite interesa stranaka, članice Udruženja
poslovanja nekretninama Hrvatske gospodarske komore sporazumno su na Vijeću
Udruženja održanom 11. travnja 2003. godine utvrdile slijedeća:
PRAVILA POSLOVANJA
POSREDNIKA U PROMETU NEKRETNINAMA
I OPĆE ODREDBE
Član 1.
Pravilima poslovanja posrednika u prometu nekretninama (u daljnjem tekstu:
Pravila poslovanja) uređuju se načela i pravila ponašanja obvezatna za sve
pravne osobe registrirane za djelatnost posredovanja u prometu nekretninama sa
sjedištem u Republici Hrvatskoj (u daljnjem tekstu: agencije). Tim načelima i
pravilima ponašanja u poslovanju agencije ispunjavaju svoje obveze prema struci,
nalogodavcima i svojim zaposlenicima. Odredbe Pravila poslovanja obvezne su za
sve agencije koje svojom izjavom / potpisom prihvate Pravila poslovanja.
Član 2.
U smislu Pravila poslovanja agencija je pravna osoba, koja zainteresirane pravne
i fizičke osobe nastoji dovesti u vezu radi sklapanja ugovora o prodaji,
zamjeni, zakupu ili najmu nekretnine, uz pravo na naknadu, ako taj ugovor bude
sklopljen.
Član 3.
U obavljanju posredničkog posla, agencija je obvezna postupati savjesno i
pošteno te u skladu s dobrim običajima graditi povjerenje, štiteći interes
nalogodavatelja i druge strane te nastupati nepristrano u cilju realizacije
posla, vodeći računa o dostojanstvu posredničkog poziva.
Radi postupanja u skladu sa stavkom 1. ovog članka, agencija se obvezuje na
prikladan način podizati razinu stručnog znanja zaposlenika koji obavljaju
poslove posredovanja.
Član 4.
Agencije su obvezne štititi interese stranaka te nalogodavca obavijestiti o svim
okolnostima značajnim za namjeravani posao, koje su agenciji poznate.
Agencija koja povrijedi svoju obvezu postupanja pozornošću urednog i savjesnog
gospodarstvenika odgovna je nalogodavcu za štetu koju je on zbog toga pretrpio.
Djelovanje zaposlenika agencije ili osobe kojoj je agencija povjerila da obavi
neki posao smatra se djelovanjem agencije. Oštećenoj osobi neposredno odgovara
agencija.
Član 5.
Agencija se ne smije koristiti nedostatnim informiranjem i nestručnošću stranke
radi pribavljanja poslovne koristi te u namjeri postizanja cijene koja nije u
skladu s tržišnim uvjetima.
Član 6.
Radi zaštite interesa iz članka 3. ovih Pravila poslovanja agencija ugovor o
posredovanju sa strankom zaključuje u pravilu u pisanom obliku.
Ugovor o posredovanju mora sadržavati osobito:
1. podatke o nalogodavcu;
2. podatke o agenciji;
3. podatke o vrsti i bitnom sadržaju posla za koji agencija posreduje;
4. visinu naknade za posredovanje.
Ugovor o posredovanju u prometu nekretninama može sadržavati i druge upute
agenciji o poslu za koji posreduje (npr. rok i uvjeti isplate, naknade, uvjeti
osiguranja isplate naknade, trajanje ugovora o zakupu ili najmu, posebne odredbe
i upute o preuzimanju određenih radnji agencije i nalogodavca i sl.).
II OBVEZE AGENCIJE
Član 7.
U provedbi ugovornih obveza agencija će osobito:
1. nastojati naći i dovesti u vezu s nalogodavcem osobu radi zaključivanja posredovanog posla;
2. dati mišljenje o tržišnoj vrijednosti nekretnine i upoznati nalogodavca s njom;
3. upozoriti nalogodavca na nedostatke nekretnine;
4. obaviti kontrolu isprava potrebnih za pravovaljanost posredovanog posla;
5. izvršiti uvid u isprave kojima se dokazuje vlasništvo predmetne nekretnine i
upozoriti nalogodavca na očite nedostatke u ispravama;
6. upoznati nalogodavca sa svim zakonskim, poreznim i drugim obvezama koje za
njega proizlaze iz pravnog posla glede predmetne nekretnine;
7. obaviti potrebne radnje radi predstavljanja (prezentacije) nekretnine na
tržištu, oglasiti nekretninu na odgovarajući način, kao i izvršiti sve druge
radnje dogovorene ugovorom o posredovanju u prometu nekretninama koje prelaze
uobičajenu prezentaciju, a za što ima pravo na posebne, unaprijed iskazane
troškove;
8. omogućiti pregled nekretnina;
9. posredovati u pregovorima i nastojati da dođe do sklapanja ugovora, ako se na
to posebno obvezao;
10. čuvati osobne podatke nalogodavca, te ostale podatke po nalogu nalogodavca
kao poslovnu tajnu;
11. obavijestiti nalogodavca o svim okolnostima značajnim za namjeravani posao
koje su mu poznate ili mu moraju biti poznate.
Smatra se da je agencija omogućila nalogodavcu vezu s drugom osobom o
pregovaranju za sklapanje posredovanog posla, ako je omogućeno nalogodavcu
stupanje u vezu s drugom osobom (fizičkom ili pravnom) s kojom je pregovarao za
sklapanje pravnog posla, a naročito ako je - neposredno odveo ili uputio nalogodavca ili treću osobu u razgledavanje
predmetne nekretnine;
- organizirao susret između nalogodavca i druge ugovorne osobe radi pregovaranja
za sklapanje pravnog posla;
- nalogodavcu priopćio ime, broj telefona, telefaksa druge osobe ovlaštene za
sklapanje pravnog posla ili mu je priopćio točnu lokaciju tražene nekretnine.
Član 8.
Agencija je dužna čuvati kao poslovnu tajnu sve podatke koje sazna obavljajući
poslove posredovanja, a odnose se na nalogodavca, nekretninu za koju posreduje
ili su u svezi s tom nekretninom ili s poslom za koji posreduje ili koji sklapa
na temelju posebne ovlasti.
Ako povrijedi svoju obvezu čuvanja poslovne tajne, agencija je obvezna oštećenim
osobama nadoknaditi štetu, koju su one zbog odavanja odnosno nečuvanja poslovne
tajne pretrpjele.
Ne smatra se da je povrijeđena dužnost čuvanja poslovne tajne, ako podatke radi
zaštite agencija otkrije osobama s kojima nastoji nalogodavca dovesti u vezu, a
to je bilo prijeko potrebno da bi agencija ispunila svoju obvezu iz ugovora o
posredovanju sklopljenog s nalogodavcem.
Član 9.
Zaposleni u agencijama moraju voditi računa o profesionalnom nastupu i
primjerenom izgledu pred strankama, u skladu s poslovnim običajima.
Pri razgledanju nekretnina predstavnik/zaposlenik agencije dužan je strankama
pružiti dokaz o pripadnosti agenciji.
Pripadnost agenciji dokazuje se potvrdom o upisu u Popis agencija, odnosno
posebnom iskaznicom koju izdaje Hrvatska gospodarska komora – Udruženje
poslovanja nekretninama.
Član 10.
Agencija ne smije posredovati za nekretnine koje nije razgledao njezin
predstavnik i s vlasnikom te nekretnine sklopio ugovor o posredovanju, osim u
slučajevima kada se radi o zajedničkom poslu nekoliko agencija.
Bez dogovora s vlasnikom nekretnine, agencija ne smije upućivati stranke na
samostalno razgledavanje te nekretnine.
III ODNOS PREMA DRUGIM AGENCIJAMA
Član 11.
Agencije su obvezne poštovati temeljna etička načela, čime se isključuju radnje
koje bi mogle štetiti drugim agencijama i to posebice:
• iznošenje neistinitih podataka o poslovanju radi pribavljanja poslova i
stranaka,
• omalovažavanje drugih agencija na bilo koji način, radi pribavljanja poslova i
stranaka,
• nerealne procjene nekretnina radi pribavljanja posredničkih poslova i
isključivanja drugih agencija s tržišta,
• istupanje u sredstvima informiranja s namjerom osobne promidžbe, a na štetu
drugih agencija.
Član 12.
Ukoliko jedna agencija zaključi ugovor o posredovanju i odvede zainteresiranu
stranku na razgledavanje nekretnine, a ugovor između stranaka bude zaključen
posredovanjem druge agencije, posrednička naknada će se platiti prvoj agenciji,
ukoliko se agencije drukčije ne dogovore.
IV POSREDNIČKA NAKNADA
Član 13.
Agenciji za posredovanje pripada posrednička naknada (u daljnjem tekstu:
naknada).
Pri određivanju visine naknade agencija će se pridržavati Cjenika koji je
utvrdilo Vijeće Udruženja poslovanja nekretninama, koji je sastavni dio Pravila
poslovanja.
Agencija je za svoj rad obvezna naplatiti naknadu određenu ugovorom o
posredovanju.
Nedopušteno je pribavljanje poslova nuđenjem usluga posredovanja bez naplate
posredničke naknade.
> >
Član 14.
Naknada se naplaćuje u trenutku potpisivanja ugovora ili predugovora o kupnji,
odnosno zamjeni nekretnine, ili kod primitka kapare uz potpis.
Agencija može iznimno u ime i za račun nalogodavca zastupati i zaključiti
posredovani ugovor, samo ako je nalogodavac za to izdao posebnu punomoć.
Član 15.
Ukoliko stranka sama ponudi agenciji naknadu, veću od ugovorene, posrednik smije
primiti takvu nagradu, ali pod uvjetom da ona nije u očitom nesrazmjeru s
njegovim uslugama, s ishodom njegova rada i imovinskim stanjem stranke.
Član 16
Agencija može ugovoriti pravo na naknadu troškova nužnih za izvršenje naloga i
zatražiti da joj se unaprijed akontiraju sredstva za određene izdatke za
troškove.
Član 17.
U slučaju posredovanja, u kojem je stranka nalogodavatelj sama ili preko treće
osobe našla zainteresiranu osobu, agencija može u skladu sa svojom savješću
naplatiti stvarne troškove nastale u svezi predmetnog poslovanja.
V UVJETI POSLOVANJA
Član 18
Agencija mora raspolagati odgovarajućim poslovnim prostorom u kojem obavlja
djelatnost, i mora biti dostupna u uredovnom radnom vremenu putem telefona i
telefaxa.
Član 19.
Poslovni prostor u kojem agencija posluje mora imati na vidnom mjestu istaknutu
tvrtku agencije koja mora sadržavati naznaku "posredovanje u prometu
nekretninama."
Agencija ne smije oglašavati nekretnine ili nuditi svoje usluge bez isticanja
vlastite tvrtke.
Član 20.
Agencija je obvezna za svaku nekretninu pribaviti potrebnu dokumentaciju, a kod
prijepornih nekretnina, i mišljenje nadležnih stručnjaka.
Agencija je obvezna predmete evidentirati, pohraniti i čuvati spise koje joj
stranke povjere.
Član 21.
Preporučljivo je da agencije koriste pravnu pomoć odvjetničkog ureda, utemeljenu
na ugovornoj suradnji.
VI RJEŠAVANJE SPOROVA
Član 22.
Za slučaj povrede odredaba Pravila poslovanja, Vijeće Udruženje poslovanja
nekretninama u HGK osniva Arbitražnu komisiju.
Član 23.
Arbitražna komisija sastoji se od 3 člana, koje bira Vijeće Udruženja poslovanja
nekretninama (među potpisnica Pravila poslovanja).
Član 24.
Agencija koja smatra da je oštećena radnjama druge agencije, može nastali
problem iznijeti Arbitražnoj komisiji. Arbitražna komisija je dužna očitovati se
o predmetnom problemu i poduzeti potrebne radnje radi utvrđivanja odgovornosti
pojedinih agencija u roku 30 dana od prijave.
Član 25.
U slučaju utvrđene povrede odredaba Pravila poslovanja i poslovnih običaja
Arbitražna komisija podnosi izvješće Vijeću Udruženja, koje o povredi Pravila
poslovanja obavještava sve potpisnice Pravila i podnosi prijavu Sudu časti pri
Hrvatskoj gospodarskoj komori.
VII PRIHVAĆANJE PRAVILA POSLOVANJA
Član 26.
Odredbe ovih Pravila poslovanja obvezuju sve agencije koje se bave posredovanjem
u prometu nekretninama na području Republike Hrvatske, koje su potpisale Izjavu
o prihvaćanju Pravila poslovanja.
Izjava o prihvaćanju Pravila poslovanja dostavlja se HGK - Udruženju poslovanja
nekretninama na obrascu koji je sastavni dio Pravila poslovanja.
Član 27.
Popis agencija potpisnica Pravila poslovanja (u daljnjem tekstu: Popis agencija)
vodi se i ažurira u Udruženju poslovanja nekretninama HGK.
U Popis agencija upisuju se slijedeći podaci: naziv trgovačkog društva ili
obrta, matični broj, godina utemeljenja, sjedište tvrtke, telefon, fax, e-mail
adresa, web adresa, broj stalno zaposlenih, šifra djelatnosti, direktor, broj
poslovnica, podaci o stalno zaposlenima koji neposredno obavljaju poslove
posredovanja (posrednicima).
Popis agencija je javan.
Agencije se obvezuju dostavljati sve promjene radi ažuriranja podataka u Popisu agencija.
Član 28.
Hrvatska gospodarska komora će svakoj potpisnici izdati Potvrdu o prihvaćanju
Pravila poslovanja i upisu u Popis agencija, te iskaznicu iz članka 9. Pravila
poslovanja.
Iskaznica sadrži podatke o agenciji i predstavniku/zaposleniku agencije.
Iskaznica se izdaje na ime predstavnika / zaposlenika agencije.
U slučaju prestanka rada u Agenciji osobe iz st. 3. ovoga članka agencija je
dužna vratiti iskaznicu Hrvatskoj gospodarskoj Komori – Udruženju poslovanja
nekretninama.
Član 29.
Potpisnica Pravila poslovanja biti će brisana iz Popisa agencija potpisnica u
slučaju ako joj Sud časti pri HGK izreče mjeru povrede Pravila poslovanja i
dobrih poslovnih običaja.
Član 30.
Ova Pravila poslovanja utvrdilo je Vijeće Udruženja poslovanja nekretninama pri
HGK u Zagrebu 11. travnja 2003. godine.
Ova Pravila poslovanja zamjenjuju Etički kodeks posrednika u prometu
nekretninama koji je usvojio Odbor Grupacije agencija za promet nekretninama
13.11.1998. na Trećem forumu hrvatskih posrednika u prometu nekretninama u
Zagrebu.
Agencije primjenjuju Pravila poslovanja od dana potpisivanja Izjave o
prihvaćanju Pravila poslovanja.
Broj: XIX-1658/1-2003. Zagreb, 11. travnja 2003.
> >
|
Record set from admin; adresar imenik baza društvo s ograničenom odgovornošću d.o.o. obrt Zagreb Sesvete Vrbovec Koprivnica Osijek Split Vinkovci Đakovo Slavonski brod.
Virovitica Našice osječko baranjska županija međimurska županija primorsko-goranska županija istarska županija. Pula Umag Pazin Buje Buzet Pazin Medulin Brijuni Labin Motovun export import Šibenik Dubrovnik Zadar Biograd na moru Makarska
Opatija Rijeka otok pag otok krk otok rab turizam Novalja Gospić Delnice Ogulin Karlovac Sisak Pitomača Đurđevac Ludbreg Virje toplice bregana Ivanić grad Jastrebarsko Donji Miholjac Borovo Podravska slatina Veliki zdenci Vukovar
osnivanje obrta obrtnička komora registracija popis ulica telefon telefonski broj mobitel vlasnik direktor poslovni imenik. Hrvatska poduzetnički centar inkubator natječaj zaposlenje posao industrija sektor porez registrirani pretraživanje .
Ulaganje u nove projekte, kreditiranje krediti za djelatnost uvjeti. 01 10 20 100 50 2004 2005 031 051 021 023 052 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0 poštanski broj. Burza banak butiga berza tržište zavod croatiabiz poslovni imenik. Grad Zagreb i zagrebačka županija.
|
POSLOVNI FORUM pored centralne baze podataka, poduzetnicima pruža i druge usluge i djelatnosti:
- trgovačko posredovanje na domačem i inozemnom tržištu
- konzalting u području investicija, izrada investicijskih studija i njihova ocjena (Poslovni planovi / Investicijski projekti)
- izrada web stranica (internet stranica); pisanje programa prema uputama i potrebama korisnika
- obradu podataka uz uporabu programa korisnika ili vlastitog programa i usluge unosa podataka
- razvoj baze podataka: povezivanje podataka iz različitih izvora, pohranjivanje podataka
- ispitivanje mogućnosti tržišta prodaje za proizvode i ispitivanje javnoga mnijenja o političkim, ekonomskim i sl. pitanjima
- kreiranje i provođenje promidžbenih djelatnosti; organiziranje sajmova, izložaba i kongresa
- agencijsko posredovanje u korist pojedinaca za dobivanje angažmana (zaposlenja) u filmskoj i drugim djelatnostima
Ukoliko Vam je potrebna neka od navedenih usluga, kontaktirajte nas!
Kontakt podaci za Poslovni forum d.o.o. -
POSEBNA PONUDA: IZRADA WEB STRANCA
Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i web stranice prilagođene vašem poslovanju i budžetu. Savjetovanje i Podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno!
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
|
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|
|
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
|