info
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE
Ustavni sud Republike Hrvatske, u Drugom vijeću za odlučivanje o ustavnim
tužbama, u sastavu sudac Jasna Omejec, predsjednik Vijeća, te suci Marijan
Hranjski, Mario Kos, Ivan Mrkonjić, Emilija Rajić i Vice Vukojević, članovi
Vijeća, odlučujući o ustavnoj tužbi koju je podnijela M. V. iz V., koju zastupa
T. B. G., odvjetnica iz Z., na sjednici održanoj 7. srpnja 2004. godine,
jednoglasno je donio
ODLUKU
I. Ustavna tužba se usvaja.
II. Na temelju članka 63. stavka 3. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike
Hrvatske (»Narodne novine«, broj 49/02 – pročišćeni tekst), podnositeljici M. V.
iz V., određuje se primjerena naknada zbog povrede ustavnog prava iz članka 29.
stavka 1. Ustava Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 41/01 – pročišćeni
tekst) u iznosu od 4.400,00 kuna.
III. Naknada iz točke II. izreke ove odluke bit će isplaćena iz državnog
proračuna u roku od tri mjeseca od dana podnošenja zahtjeva podnositeljice
Ministarstvu financija Republike Hrvatske za njezinu isplatu.
IV. Ova odluka objavit će se u »Narodnim novinama«.
Obrazloženje
1. Podnositeljica je dana 2. svibnja 2002. godine podnijela ustavnu tužbu
temeljem članka 63. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne
novine«, broj 49/02 – pročišćeni tekst, u daljnjem tekstu: Ustavni zakon) radi
nedonošenja odluke suda u razumnom roku.
U ustavnoj tužbi podnositeljica navodi da je 15. srpnja 1994. godine Općinskom
sudu u Virovitici, pod brojem: P-678/94 podnijela tužbu protiv Republike
Hrvatske radi naknade štete prouzročene miniranjem dviju obiteljskih kuća u S.,
koje je u siječnju 1991. godine razorio nepoznati počinitelj.
Podnositeljica navodi da je u parničnom postupku u povodu kojeg je podnesena
ustavna tužba, Općinski sud u Virovitici nakon održana dva ročišta (14. rujna
1995. i 30. siječnja 1996.), dana 14. veljače 1996. godine donio rješenje o
prekidu postupka, od čijeg donošenja do podnošenja ustavne tužbe nadležni sud u
predmetnoj pravnoj stvari nije postupao.
Podnositeljica smatra da su nedonošenjem meritorne odluke u razumnom roku
povrijeđena njena ustavna prava zajamčena odredbama članka 18. stavka 1., članka
26., članka 29. stavka 1., članka 34. stavka 1. i članka 48. stavka 1. Ustava.
Predlaže da Ustavni sud usvoji ustavnu tužbu, naloži Općinskom sudu u Virovitici
rok u kojem mora donijeti presudu u predmetu, broj: P-678/94 te odredi
primjerenu naknadu podnositeljci.
ČINJENICE VAŽNE ZA USTAVNOSUDSKI POSTUPAK
2. Ustavni sud je u ustavnosudskom postupku, pokrenutom temeljem članka 63.
Ustavnog zakona, utvrdio sljedeće činjenice koje su pravno relevantne za
odlučivanje o povredi ustavnog prava podnositelja, zajamčenog člankom 29.
stavkom 1. Ustava Republike Hrvatske:
– 15. srpnja 1994. godine podnositeljica je pokrenula postupak pred Općinskim
sudom u Virovitici, protiv Republike Hrvatske, tužbom radi naknade štete
prouzročene miniranjem dviju obiteljskih kuća u S., koje je u siječnju 1991.
godine razorio nepoznati počinitelj,
– 12. listopada 1994. godine tuženik je dao odgovor na tužbu,
– 22. studenoga 1994. godine tužiteljica se podneskom očitovala na odgovor na
tužbu,
– 19. srpnja 1995. godine sud je od Općinskog odvjetništva Virovitica zatražio
na uvid policijski zapisnik o obavljenom očevidu štetnog događaja i druge
dokaze,
– 24. srpnja 1995. godine Općinsko državno odvjetništvo sudu je dostavilo
traženu dokumentaciju,
– na ročištu od 14. rujna 1995. godine naloženo je tužiteljici da precizira
tužbeni zahtjev, te je tužiteljica 26. siječnja 1996. godine podneskom ispravila
tužbu,
– na ročištu od 30. siječnja 1996. godine tuženik je dopunio tužbu,
– 14. veljače 1996. godine sud je donio rješenje o prekidu postupka primjenom
članaka 1. i 2. Zakona o izmjeni Zakona o obveznim odnosima (»Narodne novine«,
broj 7/96),
– do dana podnošenja ustavne tužbe, 2. svibnja 2002. godine, postupak je i dalje
bio u prekidu,
– 29. listopada 2003. godine Općinski sud u Virovitici donio je rješenje kojim
se postupak u predmetu, broj: P-678/94 nastavlja, pozivom na Zakon o
odgovornosti za štetu nastalu uslijed terorističkih akata i javnih demonstracija
(»Narodne novine«, broj 117/03),
– na ročištu održanom 10. prosinca 2003. godine, tuženik predlaže da sud odbaci
tužbu tužiteljice, budući da je u ovoj pravnoj stvari sud nenadležan, te je
tužiteljici dodijeljen rok od osam dana radi očitovanja na navode tuženika,
– dana 30. prosinca 2003. godine Općinski sud u Virovitici donio je rješenje,
broj: P-633/03-18 kojim se proglasio nenadležnim, ukinuo radnje provedene u
postupku i tužbu odbacio, pozivom na Zakon o odgovornosti za štetu nastalu
uslijed terorističkih akata i javnih demonstracija,
– dana 26. siječnja 2004. godine na prvostupanjsko rješenje tužiteljica je
uložila žalbu,
– dana 13. svibnja Županijski sud u Virovitici rješenjem, broj: Gž-337/04-2
odbio je žalbu tužiteljice i potvrdio prvostupanjsko rješenje.
PRAVO VAŽNO ZA USTAVNOSUDSKI POSTUPAK
3.1. Podnositeljica je pokrenula postupak pred Općinskim sudom u Virovitici 15.
srpnja 1994. godine tužbom podnesenom temeljem članka 180. Zakona o obveznim
odnosima (»Narodne novine«, broj 53/91, 73/91 i 3/94), koji je glasio:
»Članak 180.
Za štetu nastalu smrću, tjelesnom povredom ili oštećenjem odnosno uništenjem
imovine fizičke osobe uslijed akata nasilja ili terora te prilikom javnih
demonstracija i manifestacija odgovara društveno-politička zajednica čiji su
organi po važećim propisima bili dužni spriječiti takvu štetu«.
Zakonom o izmjeni Zakona o obveznim odnosima (»Narodne novine«, broj 7/96.),
koji je stupio na snagu 3. veljače 1996. godine, bilo je propisano:
»Članak 1.
U Zakonu o obveznim odnosima (»Narodne novine«, br. 53/91., 73/91. i 3/94.)
članak 180. briše se.
Članak 2.
Postupci za naknadu štete pokrenuti po odredbama članka 180. Zakona o obveznim
odnosima, prekidaju se.
Postupci iz stavka 1. ovoga članka nastavit će se nakon što se donese poseban
propis kojim će se urediti odgovornost za štetu nastalu uslijed terorističkih
akata«.
Zakonom o dopunama Zakona o obveznim odnosima (»Narodne novine«, broj 112/99)
koji je stupio na snagu 6. studenoga 1999. godine, bilo je propisano:
»Članak 2.
Obvezuje se Vlada Republike Hrvatske da posebne zakone iz članka 1. (članka
184.a. stavka 2. i 184.b. stavka 2.) ovoga Zakona, te članka 2. stavka Zakona o
izmjeni Zakona o obveznim odnosima (»Narodne novine«, br. 7/96.) podnese radi
donošenja najkasnije u roku od šest mjeseci od dana stupanja na snagu ovoga
Zakona«.
3.2. Hrvatski sabor je na sjednici održanoj dana 14. srpnja 2003. godine donio
Zakon o odgovornosti za štetu nastalu uslijed terorističkih akata i javnih
demonstracija (»Narodne novine«, broj 117/03), koji je stupio na snagu 31.
srpnja 2003. godine, a kojim je propisano:
»Članak 10.
Sudski postupci radi naknade štete prekinuti stupanjem na snagu Zakona o izmjeni
Zakona o obveznim odnosima (»Narodne novine«, br. 7/96.) nastavit će se po
odredbama ovoga Zakona.«
Iz navedenog slijedi da je Zakonom o izmjeni Zakona o obveznim odnosima određen
prekid postupaka u kojima je odlučivano o naknadi štete nastale uslijed
terorističkih akata i javnih demonstracija do stupanja na snagu Zakona o
odgovornosti za štetu nastalu uslijed terorističkih akata i javnih
demonstracija, odnosno da je navedenim zakonom bilo određeno da se spomenuta
vrsta postupaka mora prekinuti tijekom razdoblja od sedam (7) godina, pet (5)
mjeseci i dvadeset osam (28) dana.
3.3. Podnositeljica je podnijela ustavnu tužbu temeljem članka 63. Ustavnog
zakona zbog povrede ustavnog prava na donošenje sudske odluke u razumnom roku,
zajamčenog člankom 29. stavkom 1. Ustava Republike Hrvatske.
Članak 29. stavak 1. Ustava Republike Hrvatske propisuje:
»Članak 29.
Svatko ima pravo da zakonom ustanovljeni neovisni i nepristrani sud (...) u
razumnom roku odluči o njegovim pravima i obvezama (...)«.
Članak 63. Ustavnog zakona propisuje:
»Članak 63.
(1) Ustavni sud će pokrenuti postupak po ustavnoj tužbi i prije no što je
iscrpljen pravni put, u slučaju kad o pravima i obvezama stranke (...) nije u
razumnom roku odlučio sud (...).
(2) U odluci kojom usvaja ustavnu tužbu zbog nedonošenja akta u razumnom roku iz
stavka 1. ovoga članka, Ustavni sud će nadležnom sudu odrediti rok za donošenje
akta kojim će taj sud meritorno odlučiti o pravima i obvezama (...)
podnositelja. Rok za donošenje akta počinje teći idućeg dana od dana objave
odluke Ustavnog suda u »Narodnim novinama«.
(3) U odluci iz stavka 2. ovoga članka Ustavni sud će odrediti primjerenu
naknadu koja pripada podnositelju zbog povrede njegova ustavnog prava koju je
sud učinio kada o pravima i obvezama podnositelja (...) nije odlučio u razumnom
roku. Naknada se isplaćuje iz državnog proračuna u roku od tri mjeseca od dana
podnošenja zahtjeva stranke za njezinu isplatu.«
Ustavna tužba je osnovana.
4. Povredu ustavnog prava na donošenje sudske odluke u razumnom roku Ustavni sud
razmatra u svjetlu osobitih okolnosti svakog pojedinog slučaja.
Razmatrajući navode ustavne tužbe i dokumentaciju koja prileži tužbi, Ustavni
sud je utvrdio da su u konkretnom slučaju ispunjene pretpostavke za postupanje u
smislu odredbi članka 63. Ustavnog zakona.
4.1. DULJINA SUDSKOG POSTUPKA
Podnositeljica ustavne tužbe pokrenula je parnični postupak radi naknade štete
15. srpnja 1994. godine. Ustavna tužba podnijeta je 2. svibnja 2002. godine.
Ustavni sud utvrđuje da je od dana pokretanja parničnog postupka do dana
podnošenja ustavne tužbe proteklo ukupno sedam (7) godina, devet (9) mjeseci i
sedamnaest (17) dana.
Pravo na donošenje sudske odluke u razumnom roku čini dio unutarnjeg pravnog
poretka Republike Hrvatske od dana stupanja na snagu Zakona o potvrđivanju
Konvencije za zaštitu ljudskih prava i temeljnih sloboda i protokola broj 1, 4,
6, 7 i 11 uz Konvenciju za zaštitu ljudskih prava i temeljnih sloboda (»Narodne
novine – Međunarodni ugovori« broj 18/97, 6/99 – pročišćeni tekst i 8/99 –
ispravak, u daljnjem tekstu: Europska konvencija), a to je 5. studenoga 1997.
godine. Pravo na donošenje sudske odluke u razumnom roku je ustavno pravo u
Republici Hrvatskoj od 9. studenoga 2000. godine. Ispitivanje razumnosti
trajanja sudskih postupaka prije 5. studenoga 1997. godine, u pravilu, ne bi
moglo biti predmetom ustavnosudskih postupaka temeljenih na članku 63. Ustavnog
zakona, jer u dotadašnjem pravnom poretku Republike Hrvatske takvo pravo nije
postojalo.
Stoga, računajući od 5. studenoga 1997. godine do dana podnošenja ustavne tužbe,
pravno relevantno razdoblje koje Ustavni sud razmatra u konkretnom
ustavnosudskom postupku obuhvaća četiri (4) godine, sedam (7) mjeseci i
dvadeset sedam (27) dana.
4.2. POSTUPANJE NADLEŽNOG SUDA
Prema članku 117. stavku 3. Ustava Republike Hrvatske, sudovi sude na temelju
Ustava i zakona.
Prekid parničnog postupka u predmetu koji se vodio pred Općinskim sudom u
Virovitici pod brojem: P-678/94-11 nastupio je po sili zakona (ex lege) dana 3.
veljače 1996. godine, stupanjem na snagu Zakona o izmjeni Zakona o obveznim
odnosima.
Rješenje o prekidu postupka koje je donio Općinski sud u Virovitici imalo je
deklaratorno značenje.
Zakonom određeni prekid postupka, do donošenja novog propisa, onemogućio je
nadležni sud da tijekom prekida poduzima radnje usmjerene na rješavanje
podnesenog tužbenog zahtjeva te da odluči o tom zahtjevu.
4.3. UTJECAJ ZAKONOM ODREĐENOG PREKIDA POSTUPKA NA POVREDU USTAVNOG PRAVA
U ovoj pravnoj stvari Ustavni sud ocjenjuje postoje li zbog zakonom određenog
prekida postupka pretpostavke za postupanje Suda u skladu s člankom 63. stavkom
1. Ustavnog zakona te je li zbog takvog prekida postupka povrijeđeno člankom 29.
stavkom 1. Ustava zajamčeno pravo podnositelja da o njegovim pravima i obvezama
u razumnom roku odluči neovisni i nepristrani sud.
U vezi s pitanjem postojanja pretpostavke za postupanje u skladu s člankom 63.
stavkom 1. Ustavnog zakona u slučaju zakonom određenog prekida postupka, Sud
smatra da se tako određenim prekidom postupka može povrijediti člankom 29.
stavkom 1. Ustava zajamčeno pravo na suđenje u razumnom roku. Naime, tijekom
zakonom određenog prekida nadležni sud ne može postupati, pa ako je takav prekid
neopravdano dugotrajan može doći do povrede prava na suđenje u razumnom roku.
Iako se u ovom slučaju neodlučivanje u razumnom roku ne može pripisati sudu, već
je posljedica intervencije zakonodavca u započeti sudski postupak, takvom se
intervencijom može povrijediti pravo na suđenje u razumnom roku. Stoga postoje,
odredbama članka 63. stavka 1. Ustavnog zakona, utvrđene pretpostavke za
postupanje po podnesenoj ustavnoj tužbi i prije nego što je iscrpljen pravni
put.
U vezi s pitanjem je li u ovom slučaju došlo do povrede prava na suđenje u
razumnom roku, Sud utvrđuje da je u uvjetima podnošenja, temeljem članka 180.
Zakona o obveznim odnosima, velikog broja tužbi protiv Republike Hrvatske za
naknadu štete prouzročene terorističkim aktima, a kojima su potraživani
relativno značajni iznosi naknada šteta, postojalo opravdanje za dodatno
zakonsko uređenje te odgovornosti, pa i za određivanje prekida započetih
postupaka do donošenja novog propisa. Međutim, tako određeni prekid postupka
svojim trajanjem nije smio onemogućiti ostvarivanje Ustavom zajamčenog prava na
suđenje u razumnom roku. O navedenom ograničenju vodio je računa i Hrvatski
sabor kada je na sjednici održanoj 22. listopada 1999. godine obvezao Vladu
Republike Hrvatske da najkasnije u roku od šest mjeseci podnese Saboru prijedlog
zakona kojim će se urediti to pitanje. Nakon proteka zakonom određenog roka u
kojem je Vlada bila dužna Hrvatskom saboru podnijeti prijedlog novog zakonskog
uređenja i time omogućiti nastavak prekinutih postupaka, podnositeljica je bila
u neizvjesnosti hoće li se i kada će se nastaviti prekinuti postupak.
Vodeći računa o svim ovim okolnostima te o činjenici da je zakonom određen
prekid sudskog postupka radi naknade štete prouzročenih terorističkim aktima i
javnim demonstracijama trajao sedam (7) godina, pet (5) mjeseci i dvadeset osam
(28) dana te da je prekid obuhvatio cjelokupno pravno relevantno razdoblje od
stupanja na snagu Europske konvencije do podnošenja ustavne tužbe u trajanju od
četiri (4) godine, sedam (7) mjeseci i dvadeset sedam (27) dana, Ustavni sud
utvrđuje da je takvim zakonom određenim prekidom postupka povrijeđeno člankom
29. stavkom 1. Ustava zajamčeno pravo podnositeljice da zakonom ustanovljeni
neovisni i nepristrani sud u razumnom roku odluči o njezinim pravima i obvezama.
Takvim zakonom određenim prekidom postupka u ovom je slučaju podnositeljici
povrijeđeno i pravo na pristup sudu, koji je dio prava na sud, također
zajamčenog odredbom članka 29. stavka 1. Ustava o temeljnom ljudskom pravu na
pravično suđenje.
POSEBNE OKOLNOSTI SLUČAJA
5. Županijski sud u Virovitici izvijestio je Ustavni sud da je u konkretnom
predmetu odlučujući o žalbi tužiteljice protiv rješenja Općinskog suda u
Virovitici, broj: P-633/03 od 30. prosinca 2003. godine, dana 13. svibnja 2004.
godine, rješenjem, broj: Gž-337/04-2 odbio žalbu podnositeljice kao neosnovanu i
potvrdio prvostupanjsko rješenje. Tim rješenjem prvostupanjski sud proglasio se
nenadležnim, ukinuo radnje provedene u postupku i tužbu odbacio, pozivom na
Zakon o odgovornosti za štetu nastalu uslijed terorističkih akata i javnih
demonstracija. Na dan donošenja rješenja Županijskog suda u Zagrebu postupak
pred Ustavnim sudom još nije bio okončan.
Prema stajalištu Ustavnog suda, izraženom u predmetu, broj: U-IIIA-905/2003 od
5. svibnja 2004. godine i objavljenog u »Narodnim novinama«, broj 58 od 7.
svibnja 2004. godine, u skladu s načelom vladavine prava, u primjeni članka 63.
Ustavnog zakona Ustavni sud ispituje eventualnu povredu ustavnog prava na
donošenje sudske odluke u razumnom roku, nastalu u razmatranom pravno
relevantnom razdoblju koje prema čvrstoj i ustaljenoj ustavnosudskoj praksi
završava danom podnošenja ustavne tužbe, kao samostalnu povredu, neovisno o tome
je li sudska odluka ipak donesena prije no što je okončan sam ustavnosudski
postupak.
6. U konkretnom slučaju, odluka nadležnog suda nije donesena do podnošenja
ustavne tužbe Ustavnom sudu, pa je pravno relevantno razdoblje, za koje je
Ustavni sud utvrdio povredu ustavnog prava podnositeljici zajamčenog člankom
29. stavkom 1. Ustava, trajalo od 5. studenoga 1997. godine do dana podnošenja
ustavne tužbe 2. svibnja 2002. godine.
Za navedeno razdoblje, u kojem je povreda nastupila, podnositeljici pripada
pravo na primjerenu naknadu u iznosu od 4.400,00 kuna. Pri utvrđivanju visine
naknade, temeljem članka 63. stavka 3. Ustavnog zakona, Ustavni sud uzeo je u
obzir sve okolnosti slučaja, imajući pritom u vidu i vrstu postupka o kojem se
radi.
Uvažavajući činjenicu da je sudska odluka u konkretnom predmetu donesena nakon
prestanka trajanja pravno relevantnog razdoblja u kojem je Ustavni sud ispitivao
i utvrdio povredu ustavnog prava podnositeljici zajamčenog člankom 29. stavkom
1. Ustava, ovlaštenje Ustavnog suda da nadležnom redovnom sudu naloži donošenje
sudske odluke u određenom roku, utemeljeno na članku 63. stavku 2. Ustavnog
zakona, u konkretnom slučaju nije potrebno primijeniti.
7. Sukladno članku 63. stavku 3. Ustavnog zakona, odlučeno je kao u točkama II.
i III. izreke ove odluke.
8. Odluka o objavi (točka IV. izreke) temelji se na odredbi članka 29. Ustavnog
zakona.
Broj: U-IIIA-940/2002
Zagreb, 7. srpnja 2004.
USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE
Predsjednik Vijeća
dr. sc. Jasna Omejec, v. r.
|
Admin; adresar imenik
|
POSLOVNI FORUM pored centralne baze podataka, poduzetnicima pruža i druge usluge i djelatnosti:
- trgovačko posredovanje na domačem i inozemnom tržištu
- konzalting u području investicija, izrada investicijskih studija i njihova ocjena (Poslovni planovi / Investicijski projekti)
- izrada web stranica (internet stranica); pisanje programa prema uputama i potrebama korisnika
- obradu podataka uz uporabu programa korisnika ili vlastitog programa i usluge unosa podataka
- razvoj baze podataka: povezivanje podataka iz različitih izvora, pohranjivanje podataka
- ispitivanje mogućnosti tržišta prodaje za proizvode i ispitivanje javnoga mnijenja o političkim, ekonomskim i sl. pitanjima
- kreiranje i provođenje promidžbenih djelatnosti; organiziranje sajmova, izložaba i kongresa
- agencijsko posredovanje u korist pojedinaca za dobivanje angažmana (zaposlenja) u filmskoj i drugim djelatnostima
Ukoliko Vam je potrebna neka od navedenih usluga, kontaktirajte nas!
Kontakt podaci za Poslovni forum d.o.o. -
POSEBNA PONUDA: IZRADA WEB STRANCA
Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i web stranice prilagođene vašem poslovanju i budžetu. Savjetovanje i Podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno!
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
|
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|
|
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
|