|
Istraživanje i analiza tržišta - O istraživanjima i analizama
Poslovni izvještaji i pregledi - O izvještajima i pregledima
Internet marketing - SEO - O internet marketingu
Izrada CMS stranica - O izradi CMS stranica
Imenici i baze podataka - O imenicima i bazama
Primjeri ugovora - Praktični primjeri ugovora
Trgovačko posredovanje - O trgovačkom posredovanju
|
OCJENA STRATEGIJSKOG POLOŽAJA I RIZIKA Izvod iz projekta broj 36266-PT-832/2004 Ocjena strategijskog položaja pokazuje čime se tvrtka zapravo bavi i što je njena glavna djelatnost. Tu se ne radi samo o statičkom razvrstavanju po djelatnostima nego i o potrebi da se razumije što je naš posao i kome je naš proizvod namjenjen. U definiranju strategijskog položaja postoje različiti pristupi kojima se tvrtka može približiti svojim kupcima: • Uvažavanje mišljenja kupaca polazi od mišljenja da je kupcima uvijek najvažnije imati nešto: bolje, brže i jeftinije. Vrlo je teško uvjeriti kupce da je novi proizvod kvalitetniji ili da će njegova usluga održavanja biti bolja, ali se može odmah pokazati učinak niže cijene. Ako smo našu cjenu dovoljno agresivno promovirali, a kalkulacija ju je podnjela, tada ćemo već biti dobro utrvrđeni na tržištu, i to prije nego što konkurencija stigne reagirati. • Tržišna segmentacija je usmjeravanje na određeni dio cjelovitog tržišta. Mi se možemo obraćati kupcima samo kao ljudima u određenoj regiji, možemo nuditi svoje proizvode i usluge kupcima određene životne dobi, društvenog položaja ili posebnih navika. Svaka nabrojena skupina kupaca može pokazati određeni interes za naše proizvode ili usluge i može biti vrlo atraktivna s obzirom na svoju kupovnu moć I navike. • Tržišni udjeli U nekim je industrijskim granama nemoguće osvojiti zbog postojeće konkurencije I velike zasićenosti nuditelja( automobilska industrija, proizvodnja športske obuće, …). Bitne promjene dešavaju se jedino u slučajevima spajanja ili preuzimanja pojedinih tvrtki. • Proizvodno-tehnološka prednost. Primjenjuju je ili izuzetno bogate i jake tvrtke koje mogu kupit najsuvremenije strojeve i opremu ili one tvrtke koje same stvaraju tehnološke prednosti vlastitim izumima, patentima i poboljšicama. • Prodajni kapital velika je prednost u nastojanju da se proizvod ili usluga približe kupcu. Odabir poslovne strategije utemeljen na uporabi tuđih prodajnih lanaca oslobađa tvrtku brige o tržištu što umanjuje rizik poslovanja i troškove marketinške funkcije), ali I smanjuje zaradu jer se svaka proizvodnja prodaje po unaprijed dogovorenoj cijeni ne ostavlja mnogo prostora za uštede i povećanje dobiti. • Prednost prvog poteza. Ako tko uspije doći na tržište s novom ponudom prije svih ostalih, tada ima mogućnost pridobiti toliko kupaca koliko ih stvarno ima, realizirati svoju ponudu po cijeni koja sigurno osigurava dobit te steći povjerenje kupaca i poslovnih partnera prije nego konkurencija počne utrku za svoj dio tržišta. • Stvaranje vlastite robne marke. Robne marke pojavljuju se svakodnevno, pa izgleda kao da one nastaju preko noći. Pitanje marke nije samo promocija novog imena koje se lako pamti, atraktivan logo i obilje poruka u svim medijima, to je ponajviše stvaranje povjerenja kod kupaca. Ocjena rizika prikazana je djelomično u posebnom odjeljku nakon prikaza opravdanosti ulaganja u samom početku izrade poslovnog plana. Rizik se u poslovanju poduzeća javlja u brojnim oblicima koji mogu djelovati različitim intezitetom. Rizik je uvijek neizvjesnost nastupa određenog nepovoljnog događaja koji nastaje slučajno ili djelovanjem više sile, a može prouzročiti posljedice na poslovanje poduzeća. Tržišni rizik je normalna pojava u poduzetničkim pothvatima. Tržišni rizik najteže je prevladat jer se on javlj kao tržišna pasivnost na našu ponudu. Pojava tržišnog rizika mora se procijeniti uoči poslovnog pothvata uz procjenu se moraju priložiti i planirane mjere i postupci kojima se može djelovati preventivno, na uklanjanje rizika ili kurativno, na liječenje posljedica. Konkurencijski rizik vrlo je blizak tržišnom riziku jer je konkurencija jedna od bitnih sastavnica svekolikog tržišta. Ulazak naših proizvoda / usluga na tržišta najvjerojatnije će izazvati promjene u ponašanju konkurencije. Planirane mjere za sprečavanje I uklanjanja konkurencijskog rizika moraju uključiti sve naše postupke kojima možemo uzvratiti na jednu od spomenutih pojava. Tehnološki rizik vezan je uz brojne i brze promjene u razvoju znanosti i tehnologije. Najveća opasnost za novog proizvođača je usvajanje nove tehnologije u konkurentnim tvrtkama upravo u trenutku njegova ulaska na tržište. Velika opasnost od tehnološkog rizika postoji u nerazvijenim zemljama čije tvrtke kupuju tehnologiju od pojedinih tvrtki iz visokorazvijenih država zato što se njima najčešće nudi takva tehnologija koja je već prevladana i nije na razini najnovijih dostignuća. Rizik proizvoda Moguće je da novi proizvod neće biti oblikovan u skladu s planiranim očekivanjima, da ne funkcionira onako kako je to bilo zamišljeno te da ne može ispuniti sva očekivanja glede funkcionalnosti, estetike ili troškovne učinkovitosti. Troškovni rizik vezan je uz usvajanje novih proizvoda, uvođenje nove tehnologije ili izvođenje bilo kojeg projekta u sklopu ostvarivanja poslovnog pothvata. > Izrada poslovnih planova i investicijskih projekata |
POSLOVNI FORUM pored centralne baze podataka, poduzetnicima pruža i druge usluge i djelatnosti: - trgovačko posredovanje na domačem i inozemnom tržištu - konzalting u području investicija, izrada investicijskih studija i njihova ocjena (Poslovni planovi / Investicijski projekti) - izrada web stranica (internet stranica); pisanje programa prema uputama i potrebama korisnika - obradu podataka uz uporabu programa korisnika ili vlastitog programa i usluge unosa podataka - razvoj baze podataka: povezivanje podataka iz različitih izvora, pohranjivanje podataka - ispitivanje mogućnosti tržišta prodaje za proizvode i ispitivanje javnoga mnijenja o političkim, ekonomskim i sl. pitanjima - kreiranje i provođenje promidžbenih djelatnosti; organiziranje sajmova, izložaba i kongresa - agencijsko posredovanje u korist pojedinaca za dobivanje angažmana (zaposlenja) u filmskoj i drugim djelatnostima Ukoliko Vam je potrebna neka od navedenih usluga, kontaktirajte nas! Kontakt podaci za Poslovni forum d.o.o. - Link na web stranicu sa e-mail adresama i telefonima POSEBNA PONUDA: IZRADA WEB STRANCA Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i web stranice prilagođene vašem poslovanju i budžetu. Savjetovanje i Podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno!
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|