info
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
Priča o kutijama za prvu pomoć u automobilima s oznakom hrvatske norme HRN 1112,
koje uvozimo od slovenske tvornice Tosama iz Domžala.
Donosimo u cijelosti Pravilnik koji je omogućio
slovencima (samo njima?) zaradu na hrvatskim vozačima koja se procjenjuje na
300.000.000,00 kuna.
Ministarstvo mora, turizma, prometa i razvitka
Na temelju članka 321. stavak 2. točka 3. Zakona o sigurnosti prometa na cestama
(»Narodne novine«, br. 59/96. – pročišćeni tekst), ministar mora, turizma,
prometa i razvitka uz suglasnost ministra unutarnjih poslova i ministra
gospodarstva, rada i poduzetništva donosi
PRAVILNIK
O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA
O TEHNIČKIM UVJETIMA VOZILA U PROMETU NA CESTAMA
Članak 1.
U Pravilniku o tehničkim uvjetima vozila u prometu na cestama (»Narodne novine«,
br. 59/98. i 76/98.) u članku 3. stavku 1. točka 6. mijenja se i glasi:
»autobusa s dvije osovine 13,50 m«,
Dodaje se točka 8. koja glasi:
»8) vučnog vozila i prikolice, za prijevoz
automobila 21,00 m«.
Iza stavka 2. dodaje se stavak 3. koji glasi:
»(3) Svi dijelovi vozila moraju se nalaziti unutar propisane najveće duljine
vozila uvećane za najviše 0,5% od vrijednosti iz stavka 1. i 2. ovog članka.«
Članak 2.
U članku 4. stavku 2. brojka »50« zamjenjuje se brojkom »45«.
Članak 3.
U članku 5. dodaje se stavak 2. koji glasi:
»(2) Svi dijelovi vozila moraju se nalaziti unutar propisane najveće dopuštene
visine vozila uvećane za najviše 50 mm od vrijednosti iz stavka 1. ovog članka.«
Članak 4.
Iza članka 5. dodaje se novi članak 5a. koji glasi:
»Članak 5a.
Propisane dimenzije vozila odnose se i na dopuštenu duljinu, širinu i visinu
vozila zajedno s teretom.«
Članak 5.
U članku 7. stavak 1. mijenja se i glasi:
»Prepust na motornim i priključnim vozilima može biti izveden samo u skladu s
preporukama proizvođača, a ako preporuke nisu poznate onda prepust smije
iznositi najviše 60% međuosovinskog razmaka.«
Stavak 2. briše se.
U stavku 3. brišu se riječi »i 2«.
U stavku 5. riječi »(prednje ili stražnje)« zamjenjuju se riječju »stražnje«.
Dosadašnji stavci 3., 4., 5. i 6. postaju stavci 2., 3., 4. i 5.
Članak 6.
Članak 8. mijenja se i glasi:
»(1) Najveća dopuštena masa odnosno ukupna masa vozila na motorni pogon,
priključnog vozila ili skupa vozila, osovinsko opterećenje vozila u stanju
mirovanja na vodoravnoj podlozi, ne smiju prelaziti sljedeće iznose:
1. NAJVEĆE DOPUŠTENE MASE ILI UKUPNE MASE VOZILA NA MOTORNI POGON ILI SKUPA
VOZILA
1.1 Vozila koja tvore dio skupa vozila:
1.1.1 Jednoosovinska prikolica
.................................................................. 10 t
1.1.2 Dvoosovinska prikolica
.................................................................... 18 t
1.1.3 Troosovinska prikolica
..................................................................... 24 t
1.2 Skup vozila
1.2.1 Skup vozila sa 5 ili 6 osovina:
a) dvoosovinsko motorno vozilo s troosovinskom prikolicom ............ 40 t
b) troosovinsko motorno vozilo s dvo ili
troosovinskom prikolicom
............................................................ 40 t
1.2.2 Tegljač s poluprikolicom s ukupno 5 ili 6 osovina:
a) dvoosovinski tegljač s troosovinskom prikolicom .......................... 40
t
b) troosovinski tegljač sa dvo ili troosovinskom prikolicom ................ 40
t
c) troosovinski tegljač sa dvo ili troosovinskom prikolicom kada prevozi
40-stopni ISO
kontejner kao kombiniranu prijevoznu
operaciju (jedinicu)
...................................................................... 44 t
1.2.3 Skup vozila s četiri osovine koji se sastoji od
dvoosovinskog motornog vozila i dvoosovinske
prikolice
......................................................................................
36 t
1.2.4 Tegljač s poluprikolicom s ukupno 4 osovine,
pri čemu su i tegljač i poluprikolica dvoosovinski,
a za slučaj da je razmak između osovina
poluprikolice:
a) od 1,3 m do 1,8 m
.................................................................... 36 t
b) veći od 1,8
m............................................................................ 36
t *
*Odnosno 38 tona ako je razmak između osovina prikolice i pogonske osovine
tegljača, opremljene duplim gumama i zračnim ogibljenjem, veći od 1,8 metara.
1.2.5 Skup vozila sa tri osovine
............................................................ 28 t
1.3 Motorna vozila:
1.3.1 Dvoosovinsko motorno vozilo
....................................................... 18 t
1.3.2 Troosovinsko motorno vozilo
........................................................ 25 t *
*odnosno 26 tona ako je pogonska osovina opremljena duplim gumama i zračnim
ogibljenjem.
1.3.3 Četveroosovinsko motorno vozilo
................................................ 31 t **
** odnosno 32 tone ako je pogonska osovina opremljena duplim gumama i zračnim
ogibljenjem.
1.4 Troosovinski zglobni autobus
.......................................................... 28 t
1.5 Najveća dopuštena masa ili ukupna masa ostalih
vozila na motorni pogon ili priključnih vozila
ili skupa tih vozila koji nisu određeni u ovoj točki 1. ne smije prelaziti ...... 40 t.
2. OSOVINSKO OPTEREĆENJE VOZILA ODNOSNO SKUPA VOZILA U STANJU MIROVANJA NA
VODORAVNOJ PODLOZI NE SMIJE PRELAZITI:
2.1 Jednostruke osovine:
a) jednostruka slobodna osovina
................................................ 100 kN
b) jednostruka pogonska osovina ...............................................
115 kN
2.2 Dvostruke osovine prikolice i poluprikolice
Zbroj opterećenja osovina dvostruke osovine ne smije prijeći, ako je razmak (d)
između osovina:
a) manji od 1,0 m (d £ 1,0 m)
.................................................. 110 kN
b) od 1,0 m do manje od 1,3 m (1,0 m £ d < 1,3 m) ..................
160 kN
c) od 1,3 m do manje od 1,8 m (1,3 m £ d
< 1,8 m)
..................
180 kN
2.3 Trostruke osovine
Zbroj opterećenja trostruke osovine ne smije
prijeći, ako je razmak (d) između susjednih
osovina:
a) do 1,3 m (d £ 1,3 m)
........................................................... 210 kN
b) veći od 1,3 m do 1,4 m (1,3 m < d £ 1,4 m) .......................... 240 kN
c) veći od 1,4 m do 1,8 m (1,4 m < d < 1,8 m) .......................... 270 kN
2.4 Višestruke osovine
Osovinsko opterećenje svake pojedine osovine kod višestrukih osovina ne smije
prijeći, ako je razmak
(d) između osovina:
a) manji od 1,0 m (d < 1,0 m)
.................................................... 60 kN
b) od 1,0 m do 1,3 m (1,0 m £ d < 1,3 m) ................................... 70
kN
c) od 1,3 m do 1,4 m (1,3 m £ d < 1,4 m) ................................... 80
kN
d) od 1,4 m do 1,8 m (1,4 m £ d < 1,8 m) ................................... 90
kN
2.5 Dvostruke osovine motornih vozila
Zbroj opterećenja osovina po dvostrukoj osovini
ne smije prijeći, ako je razmak (d) između osovina:
a) manji od 1,0 m (d < 1,0 m)
............................................... 115 kN
b) od 1,0 m do manje od 1,3 m (1,0 m £ d < 1,3 m) ................
160 kN
b) od 1,3 m do manje od 1,8 m (1,3 m £ d < 1,8 m) ................
180 kN*
* Odnosno 190 kN ako je pogonska osovina opremljena duplim gumama i zračnim
ogibljenjem.
(2) U smislu ovog Pravilnika definicije raznovrsnih pojmova osovina ako sa »d«
označimo njihov međusobni razmak:
a) Pod »jednostrukom osovinom« podrazumijeva se svaka osovina koja je od
susjedne osovine udaljena 1,8 ili više (d ³ 1,8 m),
b) Pod »dvostrukom osovinom« podrazumijevaju se dvije osovine ako im je
međusobni razmak manji od 1,8 m (d < 1,8 m),
c) Pod »trostrukom osovinom« podrazumijevaju se tri osovine ako je razmak
susjednih osovina manji od 1,8 m (d < 1,8 m),
d) Pod »višestrukom osovinom« podrazumijevaju se četiri i više osovina ako je
razmak susjednih osovina manji od 1,8 m (d < 1,8 m).«
Članak 7.
U članku 10. stavak 2. mijenja se i glasi:
»Na pogonske kotače osobnih automobila, autobusa i motocikla, ako je vozilo
opterećeno i u mirovanju na vodoravnoj ravnini, mora otpadati najmanje jedna
trećina ukupne mase vozila, odnosno skupa vozila, a na pogonske kotače teretnih
i vučnih vozila – najmanje jedna četvrtina ukupne mase vozila ili skupa vozila.
Na kotače upravljačke osovine motocikla, osobnih automobila, autobusa, teretnih
automobila i radnih vozila, kada je vozilo opterećeno i u mirovanju na
vodoravnoj ravnini, mora otpadati najmanje jedna četvrtina ukupne mase vozila.«
Stavak 3. mijenja se i glasi:
»Ukupna masa skupa vozila ne smije biti veća od najveće dopuštene mase skupa
vozila navedene na identifikacijskoj pločici motornog vozila, a ako isti nije
poznat onda ukupna masa priključnog vozila ne smije biti veća od ukupne mase
vučnog vozila za više od 50%.«
Članak 8.
U članku 12. stavak 5. mijenja se i glasi:
»Parkirna kočnica na motornim i priključnim vozilima, osim na motociklima, mora
biti takva da se pomoću nje parkirano vozilo može osigurati u zakočenom položaju
odgovarajućim mehaničkim uređajem. Parkirna kočnica mora biti postavljena u
motornom vozilu tako da je vozač može upotrijebiti s vozačkog mjesta, a u
priključnom vozilu, tako da je vozač može aktivirati s vozačkog mjesta ili da je
može aktivirati osoba koja je izvan vozila.«
Članak 9.
U članku 13. stavku 6. iza riječi »Uređaji« dodaju se riječi »ili programi«.
Stavak 12. briše se.
Dosadašnji stavak 13. postaje stavak 12.
Članak 10.
U članku 16. stavak 3. briše se.
Dosadašnji stavci 4., 5., 6., 7. i 8. postaju stavci 3., 4., 5., 6. i 7.
Članak 11.
U članku 17. stavak 2. mijenja se i glasi:
»Na vozilima ne smiju biti postavljeni nikakvi drugi uređaji za osvjetljavanje,
označavanje i davanje svjetlosnih znakova, osim onih iz stavka 1. ovog članka.«
Članak 12.
U članku 22. stavak 1. mijenja se i glasi:
»Glavna svjetla na motornim vozilima s četiri ili više kotača i na motornim
vozilima s tri kotača, koja su šira od 1,3 m, moraju biti izvedena kao dva ili
četiri glavna svjetla, od toga dva za kratko svjetlo. Glavna svjetla na motornim
vozilima s dva kotača i motornim vozilima s tri kotača, koja nisu šira od 1,3 m,
te na invalidskim kolicima mogu biti ugrađena kao jedno ili dva kratka svjetla
i
jedno ili dva duga svjetla.«
Stavak 6. briše se.
Dosadašnji stavci 7., 8. i 9. postaju stavci 6., 7. i 8.
Članak 13.
U članku 23. stavku 1. iza riječi »vozilima« dodaju se riječi », osim
motocikla,«.
Članak 14.
U članku 28. stavku 1. iza riječi »izvedena kao« dodaje se riječ »najmanje«, a
riječi »kao jedno prednje pozicijsko svjetlo« zamjenjuju se riječima »kao jedno
ili dva prednja pozicijska svjetla«.
Stavci 2. i 6. brišu se.
Dosadašnji stavci 3., 4. i 5. postaju stavci 2., 3. i 4.
Članak 15.
U članku 29. stavku 1. iza riječi »izvedena kao« dodaje se riječ »najmanje«, a
riječi »kao jedno stražnje pozicijsko svjetlo« zamjenjuju se riječima »kao jedno
ili dva stražnja pozicijska svjetla«.
Članak 16.
U članku 35. stavak 10. mijenja se i glasi:
»Na motornim vozilima čija duljina prelazi 6 metara i priključnim vozilima
moraju biti ugrađeni bočni katadiopteri prema Pravilniku o homologaciji vozila u
pogledu ugradbe uređaja za osvjetljavanje i svjetlosnu signalizaciju ECE-R 48.«
Iza stavka 11. dodaju se stavci 12. i 13. koji glase:
»(12) Na motornim i priključnim vozilima čija duljina prelazi 6 metara moraju
biti ugrađena bočna svjetla prema Pravilniku o homologaciji vozila u pogledu
ugradbe uređaja za osvjetljavanje i svjetlosnu signalizaciju ECE-R 48.
(13) Odredba iz stavka 12. ovog članka primjenjuje se na vozila koja se prvi
puta registriraju u Republici Hrvatskoj od 1. siječnja 2001. godine.«
Članak 17.
U članku 37. stavku 4. iza riječi »vozilu«, dodaju se riječi », osim mopeda i
motocikla,«.
Članak 18.
U članku 40. stavak 2. mijenja se i glasi:
»Vjetrobran i sva stakla na motornom ili priključnom vozilu, osim prednjeg
vjetrobrana na motociklu s dva kotača, moraju biti sukladna odredbama Pravilnika
o homologaciji sigurnih stakala i gradiva za stakla namijenjenih za ugradbu na
cestovna vozila ECE-R 43.«
Iza stavka 2. dodaje se stavak 3. koji glasi:
»(3) Vjetrobran i bočna stakla u ravnini vozača ne smiju se na nikakav način
dodatno zatamnjivati (postavljanjem folija ili dodatnim bojanjem stakala).«
Članak 19.
U članku 46. stavak 4. mijenja se i glasi:
»Odredbe stavka 1. točka 5. pod e) i točka 6. pod a) ovog članka ne odnose se na
vozila Hrvatske vojske, vozila civilne zaštite, vatrogasna vozila, komunalna
vozila i vozila za potrebe pčelara.«
Stavak 5. briše se.
Članak 20.
U članku 47. stavku 2. brišu se riječi »jednaka ili«.
Stavak 4. mijenja se i glasi:
»Odredba iz stavka 1. ovog članka odnosi se na teretna motorna vozila i autobuse
ako su proizvedeni od 1988. godine i koji se prvi puta registriraju u Republici
Hrvatskoj od 1. siječnja 1999. godine. Vozila koja su oslobođena posjedovanja
tahografa ne moraju imati niti ograničivač brzine.«
Članak 21.
U članku 51. stavku 1. iza riječi »0,15 m2« briše se točka, te se dodaju riječi:
», a za gradske autobuse 0,125 m2.«
Članak 22.
U članku 52. stavak 1. mijenja se i glasi:
»Vrata na autobusima i priključnim vozilima za prijevoz putnika moraju biti
izvedena u skladu s Pravilnikom o homologaciji velikih vozila za prijevoz
putnika s obzirom na njihove opće konstrukcijske značajke ECE-R 36. Najmanji
zahtijevani broj vrata za putnike je:
Broj putnika
Broj vrata za putnike
I. razred
II. razred
III. razred
23-45
1
1
1
46-70
2
1
1
71-100
3
2
1
>100
4
3
1
Najmanji broj vrata na vozilu je dva.«
Stavak 4. mijenja se i glasi:
»Ako bočna vrata na motornim vozilima prilikom otvaranja izlaze van gabarita
vozila, moraju imati bravu postavljenu prema stražnjem dijelu vozila, a šarke
vrata postavljene prema prednjem dijelu vozila. U slučaju dvostrukih vrata,
vrata koja se prva otvaraju moraju imati bravu postavljenu prema stražnjem
dijelu vozila, a šarku vrata postavljenu prema prednjem dijelu vozila.«
Članak 23.
U članku 59. stavak 2. mijenja se i glasi:
»Gume na istoj osovini vozila moraju biti jednake po dimenzijama, nosivosti,
brzinskoj karakteristici, vrsti (zimske, ljetne), konstrukciji (radijalne,
dijagonalne itd.) i marci/tipu (proizvođaču).«
Stavak 3. mijenja se i glasi:
»Dubina utora guma po gaznoj površini mora biti viša od tvornički dopuštene
dubine označene TWI oznakama, odnosno ako iste ne postoje najmanja dopuštena
dubina je 1,6 mm.«
Stavak 5. mijenja se i glasi:
»Obnovljene gume moraju na bočnici gume imati oznaku RETREAD te moraju biti
proizvedene sukladno Pravilniku o homologaciji proizvodnje obnovljenih guma za
osobne automobile ECE-R 108 ili Pravilniku o homologaciji proizvodnje
obnovljenih guma za gospodarska vozila i njihove prikolice ECE-R 109.«
Članak 24.
U članku 60. stavak 3. mijenja se i glasi:
»Blatobrani moraju biti postavljeni tako da pokrivaju širinu kotača vozila.
Blatobrani ne smiju imati oštre rubove. Na opterećenom vozilu, osim kod mopeda i
motocikla, blatobran mora pokrivati najmanje gornju trećinu promjera kotača s
prednje strane kotača i najmanje polovicu promjera kotača sa stražnje strane
kotača.«
Članak 25.
U članku 61. stavci 3. i 4. mijenjaju se i glase:
»Na teretnim vučnim i priključnim vozilima čija najveća dopuštena masa prelazi
3,5 t mora biti ugrađena stražnja zaštita protiv podlijetanja prema Pravilniku o
homologaciji uređaja za zaštitu od stražnjega podlijetanja, vozila s obzirom na
ugradbu uređaja za zaštitu od stražnjeg podlijetanja homologiranog tipa te
vozila s obzirom na zaštitu od stražnjeg podlijetanja ECE-R 58.
Odredba iz stavka 3. ovog članka, odnosi se na vozila koja se prvi put
registriraju u Republici Hrvatskoj od 1. siječnja 1985. godine.«
Stavci 5., 6. i 7. brišu se.
Dosadašnji stavak 8. postaje stavak 5.
U dosadašnjem stavku 9. koji postaje stavak 6. brojka »8.« zamjenjuje se brojkom
»5.«.
Članak 26.
U članku 63. stavku 2. iza riječi »osobni«, dodaju se riječi »i kombinirani«.
Članak 27.
Članak 66. stavak 5. mijenja se i glasi:
»Uređaji i oprema za pogon motornih vozila plinom i njihova ugradba u motorna
vozila moraju udovoljavati odredbama Pravilnika o uvjetima kojima moraju
udovoljavati uređaji i oprema za pogon motornih vozila plinom.«
Članak 28.
U članku 84. dodaje se stavak 2. koji glasi:
»(2) Rezervni kotač ne moraju imati niti osobni, kombinirani ili teretni
automobili ako su gume ili naplatci opremljeni nekim sigurnosnim sustavom za
sigurnu vožnju s ispuhanom gumom ili ako vozilo posjeduje odgovarajuće sredstvo
za privremeno osposobljavanje ispuhane gume (npr. sprej ili pjena u boci pod
tlakom itd.).«
Članak 29.
Članak 87. mijenja se i glasi:
»Motorna vozila, osim motocikla, moraju imati opremu za pružanje prve pomoći
(kutiju prve pomoći). Sadržaj kutije prve pomoći mora biti u skladu s hrvatskom
normom HRN 1112.«
Članak 30.
U članku 89. dodaje se stavak 2. koji glasi:
»(2) Vozila koja su opremljena svjetlosnim tijelima bez žarne niti (ksenon,
neon, LED i sl.), ne moraju imati rezervne žarulje za ta rasvjetna tijela.«
Članak 31.
U članku 91. stavak 1. mijenja se i glasi:
»Vozila namijenjena za prijevoz opasnih tvari moraju imati opremu u skladu s ADR
propisima.«
Članak 32.
U članku 92. stavak 1. mijenja se i glasi:
»Pod zimskom opremom motornih i priključnih vozila, prema ovom Pravilniku,
podrazumijevaju se zimske gume (M+S) na svim kotačima ili ljetne gume s
najmanjom dubinom profila od 4 mm i s lancima za snijeg pripravnim za
postavljanje na pogonske kotače.«
Stavak 2. briše se.
Dosadašnji stavak 3. postaje stavak 2.
Članak 33.
U članku 93. stavku 1. brišu se riječi: »Ostale vrste vozila ne smiju biti
obilježene tim znakom.«.
U stavku 4. brišu se riječi: »(znak može biti nehomologiranog tipa ali izgledom,
bojama, dimenzijama i položajem na vozilu mora odgovarati zahtjevima iz ovog
članka)«.
Članak 34.
U članku 94. stavku 1. brišu se riječi: »Ostale vrste vozila ne smiju biti
obilježene tim znakom/znakovima.«.
U stavku 8. brišu se riječi: »(znak može biti nehomologiranog tipa ali izgledom,
bojama, dimenzijama i položajem na vozilu mora odgovarati zahtjevima iz ovog
članka)«.
Članak 35.
U članku 95. stavku 1. iza riječi »strojevima« briše se zarez i dodaje riječ
»i«, a riječi »vozilima pogonjenim isključivo na plin«, brišu se.
Točka 2. mijenja se i glasi:
»Benzinski motori s reguliranim katalizatorom trostrukog djelovanja –
koncentracija ugljičnog monoksida (CO), nakon što je motor postigao radnu
temperaturu pri brzini vrtnje na praznom hodu, ne smije prelaziti vrijednost
propisanu od strane proizvođača vozila. Radna temperatura motora i brzina vrtnje
na praznom hodu trebaju biti propisane od strane proizvođača vozila.
Koncentracija ugljičnog monoksida (CO) i vrijednost faktora zraka (l) pri
povećanoj brzini vrtnje motora ne smiju prelaziti vrijednost propisanu od strane
proizvođača vozila. Povećana brzina vrtnje motora mora biti propisana od strane
proizvođača vozila. Ako podaci proizvođača nisu poznati, sadržaj ugljičnog
monoksida (CO) i vrijednost faktora zraka (l) ne smiju prelaziti:
– CO £ 0,5% volumnih udjela, pri temperaturi ulja u motoru od najmanje 80°C i
brzini vrtnje motora na praznom hodu;
– CO £ 0,3% volumnih udjela, l = 1,00 ± 0,03, pri temperaturi ulja u motoru od
najmanje 80°C i brzini vrtnje motora od 2500 do 3000 min-1.«
Iza stavka 1. dodaje se stavak 2. koji glasi:
»(2) Količine štetnih tvari navedene u prvom stavku ne odnose se na sljedeća
vozila:
vozila opremljena s benzinskim dvotaktnim motorima;
vozila opremljena benzinskim motorima ako su proizvedena prije 1970. godine;
vozila opremljena benzinskim motorima ako im konstrukcijska brzina nije veća od
50 km/h;
vozila opremljena dizelskim motorima ako su proizvedena prije 1980. godine;
vozila opremljena dizelskim motorima ako im konstrukcijska brzina nije veća od
30 km/h;
vozila pogonjena alternativnim pogonskim motorom ili izvorom energije (vodik,
metan, propan-butan, gorive ćelije, alkohol i sl.).«
Članak 36.
U članku 96. stavku 12. u tablici pod OZNAKA L5 pod OPIS KATEGORIJE brišu se
riječi: », najveće dopuštene mase < 1000 kg«.
Članak 37.
U članku 101. stavak 1. mijenja se i glasi:
»Najviše granice dopuštene vanjske buke za pojedina vozila ne smiju prelaziti
vrijednosti navedene u Pravilniku o homologaciji motocikla u pogledu emisije
buke ECE-R 41, Pravilniku o homologaciji motornih vozila s četiri kotača u
pogledu emisije buke ECE-R 51 i Pravilniku o homologaciji mopeda s dva kotača u
pogledu emisije buke ECE-R 63.«
Članak 38.
Iza članka 102. dodaje se novi članak 102a. koji glasi:
»Članak 102a.
Ministar mora, turizma, prometa i razvitka može za vozila koja se prvi puta
registriraju u Republici Hrvatskoj, ako su starija od 30 godina i ako njihovi
vlasnici imaju potvrdu o pripadnosti »oldtimer« klubu, donijeti odluku o
oslobođenju pojedinih zahtjeva iz ovog Pravilnika.«
Članak 38.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu 1. travnja 2004. godine.
Klasa: 011-01/03-05/42
Urbroj: 530-01-04-8
Zagreb, 3. veljače 2004.
Ministar;
Božidar Kalmeta, dipl. ing., v. r.
Nagradno pitanje; Iz koje političke stranke dolazi
ministar koji je potpisao ovaj Pravilnik?
>>


|















PRAVILNIK O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O TEHNIČKIM UVJETIMA VOZILA U PROMETU NA CESTAMA - PRAVILNIK - IZMJENE I DOPUNE PRAVILNIKA O TEHNIČKIM UVJETIMA VOZILA U PROMETU NA CESTAMA - KUTIJA PRVE POMOĆI - PRVAPOMOĆ - HRN 1112
|
POSLOVNI FORUM pored centralne baze podataka, poduzetnicima pruža i druge usluge i djelatnosti:
- trgovačko posredovanje na domačem i inozemnom tržištu
- konzalting u području investicija, izrada investicijskih studija i njihova ocjena (Poslovni planovi / Investicijski projekti)
- izrada web stranica (internet stranica); pisanje programa prema uputama i potrebama korisnika
- obradu podataka uz uporabu programa korisnika ili vlastitog programa i usluge unosa podataka
- razvoj baze podataka: povezivanje podataka iz različitih izvora, pohranjivanje podataka
- ispitivanje mogućnosti tržišta prodaje za proizvode i ispitivanje javnoga mnijenja o političkim, ekonomskim i sl. pitanjima
- kreiranje i provođenje promidžbenih djelatnosti; organiziranje sajmova, izložaba i kongresa
- agencijsko posredovanje u korist pojedinaca za dobivanje angažmana (zaposlenja) u filmskoj i drugim djelatnostima
Ukoliko Vam je potrebna neka od navedenih usluga, kontaktirajte nas!
Kontakt podaci za Poslovni forum d.o.o. -
POSEBNA PONUDA: IZRADA WEB STRANCA
Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i web stranice prilagođene vašem poslovanju i budžetu. Savjetovanje i Podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno!
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
|
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|
|
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
|