info
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE
Ustavni sud Republike Hrvatske, u Drugom vijeću za odlučivanje o ustavnim
tužbama, u sastavu sudac Jasna Omejec, predsjednik Vijeća, te suci Marijan
Hranjski, Mario Kos, Ivan Mrkonjić, Emilija Rajić i Vice Vukojević, članovi
Vijeća, odlučujući o ustavnoj tužbi M. P., M. P. i Ž. P. iz K., na sjednici
održanoj dana 28. travnja 2004. godine, jednoglasno je donio
ODLUKU
I. Ustavna tužba se usvaja.
II. Općinski sud u Zagrebu dužan je donijeti presudu u predmetu koji se vodi
pred tim sudom pod brojem: Pn-5295/03 (ranije: Pn-7392/94) u najkraćem mogućem
roku, ali ne duljem od šest (6) mjeseci, računajući od prvoga idućeg dana nakon
dana objave ove odluke u »Narodnim novinama«.
III. Na temelju članka 63. stavka 3. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike
Hrvatske (»Narodne novine«, broj 49/02. – pročišćeni tekst) podnositeljicama
ustavne tužbe određuje se primjerena naknada zbog povrede ustavnog prava iz
članka 29. stavka 1. Ustava Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 41/01. –
pročišćeni tekst):
– M. P. iz K., u iznosu od 4.400,00 kuna,
– M. P. iz K., u iznosu od 4.400,00 kuna,
– Ž. P. iz K., u iznosu od 4.400,00 kuna.
IV. Naknade iz točke III. izreke ove odluke bit će isplaćene iz državnog
proračuna u roku od tri mjeseca od dana podnošenja zahtjeva podnositeljica
Ministarstvu financija Republike Hrvatske za njihovu isplatu.
V. Ova odluka objavit će se u »Narodnim novinama«.
Obrazloženje
1. Ustavna tužba podnesena je 7. svibnja 2002. godine, temeljem članka 63.
Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj
49/02. – pročišćeni tekst, u daljnjem tekstu: Ustavni zakon) radi nedonošenja
odluke suda u razumnom roku u predmetu koji se vodi pred Općinskim sudom u
Zagrebu pod brojem: Pn-7392/94 (koji je dobio novi broj: Pn-5295/03).
U ustavnoj tužbi podnositeljice navode da je njihov pravni prednik, D. P. iz K.,
17. listopada 1994. godine, Općinskom sudu u Zagrebu podnio tužbu protiv
Republike Hrvatske radi naknade štete koju je počinio nepoznati počinitelj tako
što je pod tužiteljevo osobno vozilo te u njegov poslovni objekt ubacio
eksplozivnu napravu.
Uz ustavnu tužbu podnositeljice su dostavile Sudu rješenje o nasljeđivanju
Općinskog suda u Karlovcu, broj: O-656/00 od 20. studenoga 2000. godine, kojim
su podnositeljice proglašene nasljednicama pok. D. P. iz K.
Podnositeljice navode da je u parničnom postupku u povodu kojeg je podnesena
ustavna tužba, Općinski sud u Zagrebu održao dva ročišta za glavnu raspravu,
proveo dokaz očevidom na licu mjesta, te donio rješenje o prekidu postupka, od
čijeg donošenja do podnošenja ustavne tužbe, nadležni sud u predmetnoj pravnoj
stvari nije postupao.
Podnositeljice smatraju da je nedonošenjem meritorne odluke u razumnom roku
povrijeđeno njihovo ustavno pravo zajamčeno člankom 26. Ustava Republike
Hrvatske. Predlažu da Ustavni sud usvoji ustavnu tužbu, naloži Općinskom sudu u
Zagrebu donošenje sudske presude u predmetu, broj: Pn-7392/94, u roku od tri
mjeseca od objave odluke Ustavnog suda u »Narodnim novinama«, te da odredi
primjerenu naknadu u iznosu od po 100.000,00 kuna svakoj podnositeljici.
ČINJENICE VAŽNE ZA USTAVNOSUDSKI POSTUPAK
2. Ustavni sud je u ustavnosudskom postupku, pokrenutom temeljem članka 63.
Ustavnog zakona, utvrdio sljedeće činjenice koje su pravno relevantne za
odlučivanje o povredi ustavnog prava podnositeljica, zajamčenog člankom 29.
stavkom 1. Ustava Republike Hrvatske:
– 17. listopada 1994. godine D. P. iz K. pokrenuo je postupak pred Općinskim
sudom u Zagrebu, protiv Republike Hrvatske, tužbom radi naknade štete koju je
počinio nepoznati počinitelj tako što je pod tužiteljevo osobno vozilo te u
njegov poslovni objekt ubacio eksplozivnu napravu,
– 22. veljače 1995. godine održano je ročište za glavnu raspravu,
– podnescima od 27. ožujka 1995., 8. lipnja 1995. i od 15. siječnja 1996.
godine, tužitelj je tražio zakazivanje ročišta u predmetu,
– dana 7. travnja 1997. godine, održano je ročište u predmetu,
– dana 29. travnja 1997. godine, proveden je očevid na licu mjesta u D.,
– podneskom od 11. prosinca 1997. godine, tužitelj je tražio zakazivanje
ročišta,
– rješenjem Općinskog suda u Zagrebu, broj: Pn-7392/94 od 5. veljače 1998.
godine, utvrđen je prekid postupka temeljem članka 2. Zakona o izmjeni Zakona o
obveznim odnosima (»Narodne novine«, broj 7/96.),
– rješenjem Županijskog suda u Zagrebu, broj: Gž-6035/98-2 od 31. kolovoza 1999.
godine (zbog bitnih povreda odredaba parničnog postupka) ukinuto je rješenje
Općinskog suda u Zagrebu od 5. veljače 1998. godine i predmet vraćen
prvostupanjskom sudu na ponovni postupak,
– rješenjem Općinskog suda u Zagrebu, broj: Pn-7392/94 od 16. srpnja 2001.
godine, ponovno je utvrđen prekid postupka,
– do dana podnošenja ustavne tužbe, dana 7. svibnja 2002. godine, postupak je i
dalje bio u prekidu,
– prema informaciji dobivenoj od Općinskog suda u Zagrebu, predmet je dobio novi
broj: Pn-5295/03.
3. PRAVO VAŽNO ZA USTAVNOSUDSKI POSTUPAK
3.1. Pravni prednik podnositeljica pokrenuo je postupak pred Općinskim sudom u
Zagrebu 17. listopada 1994. godine tužbom podnesenom temeljem članka 180. Zakona
o obveznim odnosima (»Narodne novine«, broj 53/91., 73/91. i 3/94.), koji je
glasio:
»Članak 180.
Za štetu nastalu smrću, tjelesnom povredom ili oštećenjem odnosno uništenjem
imovine fizičke osobe uslijed akata nasilja ili terora te prilikom javnih
demonstracija i manifestacija odgovara društveno-politička zajednica čiji su
organi po važećim propisima bili dužni spriječiti takvu štetu.«.
Zakonom o izmjeni Zakona o obveznim odnosima (»Narodne novine«, broj 7/96.),
koji je stupio na snagu 3. veljače 1996. godine, bilo je propisano:
»Članak 1.
U Zakonu o obveznim odnosima (»Narodne novine«, br. 53/91., 73/91. i 3/94.)
članak 180. briše se.«.
Članak 2.
Postupci za naknadu štete pokrenuti po odredbama članka 180. Zakona o obveznim
odnosima, prekidaju se.
Postupci iz stavka 1. ovoga članka nastavit će se nakon što se donese poseban
propis kojim će se urediti odgovornost za štetu nastalu uslijed terorističkih
akata.«.
Zakonom o dopunama Zakona o obveznim odnosima (»Narodne novine«, broj 112/99.)
koji je stupio na snagu 6. studenoga 1999. godine, bilo je propisano:
»Članak 2.
Obvezuje se Vlada Republike Hrvatske da posebne zakone iz članka 1. (članka
184.a. stavka 2. i 184.b. stavka 2.) ovoga Zakona, te članka 2. stavka 2. Zakona
o izmjeni Zakona o obveznim odnosima (»Narodne novine«, br. 7/96.) podnese radi
donošenja najkasnije u roku od šest mjeseci od dana stupanja na snagu ovoga
Zakona.«.
3.2. Hrvatski sabor, na sjednici održanoj dana 14. srpnja 2003. godine, donio je
Zakon o odgovornosti za štetu nastalu uslijed terorističkih akata i javnih
demonstracija (»Narodne novine«, broj 117/03.), koji je stupio na snagu 31.
srpnja 2003. godine, a kojim je propisano:
»Članak 10.
Sudski postupci radi naknade štete prekinuti stupanjem na snagu Zakona o izmjeni
Zakona o obveznim odnosima (»Narodne novine«, br. 7/96.) nastavit će se po
odredbama ovoga Zakona.«.
Iz navedenog slijedi da je Zakonom o izmjeni Zakona o obveznim odnosima određen
prekid postupaka u kojima je odlučivano o naknadi štete nastale uslijed
terorističkih akata i javnih demonstracija do stupanja na snagu Zakona o
odgovornosti za štetu nastalu uslijed terorističkih akata i javnih
demonstracija, odnosno da je navedenim zakonom spomenuta vrsta postupaka bila
prekinuta tijekom razdoblja od sedam (7) godina, pet (5) mjeseci i dvadeset i
pet (25) dana.
3.3. Podnositeljice su podnijele ustavnu tužbu temeljem članka 63. Ustavnog
zakona zbog povrede ustavnog prava na donošenje sudske odluke u razumnom roku,
zajamčenog člankom 29. stavkom 1. Ustava Republike Hrvatske.
Članak 29. stavak 1. Ustava Republike Hrvatske propisuje:
»Članak 29.
Svatko ima pravo da zakonom ustanovljeni neovisni i nepristrani sud (...) u
razumnom roku odluči o njegovim pravima i obvezama (...).«.
Članak 63. Ustavnog zakona propisuje:
»Članak 63.
(1) Ustavni sud će pokrenuti postupak po ustavnoj tužbi i prije no što je
iscrpljen pravni put, u slučaju kad o pravima i obvezama stranke (...) nije u
razumnom roku odlučio sud (...).
(2) U odluci kojom usvaja ustavnu tužbu zbog nedonošenja akta u razumnom roku iz
stavka 1. ovoga članka, Ustavni sud će nadležnom sudu odrediti rok za donošenje
akta kojim će taj sud meritorno odlučiti o pravima i obvezama (...)
podnositelja. Rok za donošenje akta počinje teći idućeg dana od dana objave
odluke Ustavnog suda u »Narodnim novinama«.
(3) U odluci iz stavka 2. ovoga članka Ustavni sud će odrediti primjerenu
naknadu koja pripada podnositelju zbog povrede njegova ustavnog prava koju je
sud učinio kada o pravima i obvezama podnositelja (...) nije odlučio u razumnom
roku. Naknada se isplaćuje iz državnog proračuna u roku od tri mjeseca od dana
podnošenja zahtjeva stranke za njezinu isplatu.«.
Ustavna tužba je osnovana.
4. Povredu ustavnog prava na donošenje sudske odluke u razumnom roku Ustavni sud
razmatra u svjetlu osobitih okolnosti svakoga pojedinog slučaja.
Razmatrajući navode ustavne tužbe i dokumentaciju koja prileži ustavnoj tužbi,
Ustavni sud je utvrdio da su u konkretnom slučaju ispunjene pretpostavke za
postupanje u smislu odredaba članka 63. Ustavnog zakona.
4.1. DULJINA SUDSKOG POSTUPKA
Parnični postupak pred Općinskim sudom u Zagrebu pokrenut je 17. listopada 1994.
godine. Ustavna tužba podnesena je 7. svibnja 2002. godine. Ustavni sud utvrđuje
da je od dana pokretanja parničnog postupka do dana podnošenja ustavne tužbe
proteklo ukupno sedam (7) godina, šest (6) mjeseci i devetnaest (19) dana.
Pravo na donošenje sudske odluke u razumnom roku čini dio unutarnjega pravnog
poretka Republike Hrvatske od dana stupanja na snagu Zakona o potvrđivanju
Konvencije za zaštitu ljudskih prava i temeljnih sloboda i protokola broj 1, 4,
6, 7 i 11 uz Konvenciju za zaštitu ljudskih prava i temeljnih sloboda (»Narodne
novine« – Međunarodni ugovori, broj 18/97., 6/99. – pročišćeni tekst i 8/99. –
ispravak, u daljnjem tekstu: Europska konvencija), a to je 5. studenoga 1997.
godine. Pravo na donošenje sudske odluke u razumnom roku je ustavno pravo u
Republici Hrvatskoj od 9. studenoga 2000. godine. Ispitivanje razumnosti
trajanja sudskih postupaka prije 5. studenoga 1997. godine, u pravilu, ne bi
moglo biti predmetom ustavnosudskih postupaka temeljenih na članku 63. Ustavnog
zakona, jer u dotadašnjem pravnom poretku Republike Hrvatske takvo pravo nije
postojalo.
Stoga, računajući od 5. studenoga 1997. do dana podnošenja ustavne tužbe, pravno
relevantno razdoblje koje Ustavni sud razmatra u konkretnom ustavnosudskom
postupku obuhvaća četiri (4) godine, šest (6) mjeseci i jedan (1) dan.
4.2. POSTUPANJE NADLEŽNOG SUDA
Analizirajući postupanje nadležnog suda u pravno relevantnom razdoblju, Ustavni
sud je utvrdio da Općinski sud u Zagrebu nije poduzeo niti jednu radnju koja bi
bila relevantna za meritorno odlučivanje o pravima i obvezama stranaka u tom
sudskom postupku.
Prema članku 117. stavku 3. Ustava Republike Hrvatske, sudovi sude na temelju
Ustava i zakona.
Prekid parničnog postupka u predmetu koji se vodio pred Općinskim sudom u
Zagrebu pod brojem: Pn-7392/94 nastupio je po sili zakona (ex lege) dana 3.
veljače 1996. godine, stupanjem na snagu Zakona o izmjeni Zakona o obveznim
odnosima.
Rješenje o prekidu postupka koje je donio Općinski sud u Zagrebu imalo je
deklaratorno značenje.
Zakonom određeni prekid postupka, do donošenja novog propisa, onemogućio je
nadležni sud da tijekom prekida poduzima radnje usmjerene na odlučivanje o
osnovanosti tužbenog zahtjeva.
4.3. UTJECAJ ZAKONOM ODREĐENOG PREKIDA POSTUPKA NA POVREDU USTAVNOG PRAVA
U ovoj pravnoj stvari Ustavni sud ocjenjuje postoje li zbog zakonom određenog
prekida postupka pretpostavke za postupanje Suda u skladu s člankom 63. stavkom
1. Ustavnog zakona te je li zbog takvog prekida postupka povrijeđeno člankom 29.
stavkom 1. Ustava zajamčeno pravo podnositeljica da o njihovim pravima i
obvezama u razumnom roku odluči neovisni i nepristrani sud.
U svezi s pitanjem postojanja pretpostavke za postupanje u skladu s člankom 63.
stavkom 1. Ustavnog zakona u slučaju zakonom određenog prekida postupka, Sud
smatra da se tako određenim prekidom postupka može povrijediti člankom 29.
stavkom 1. Ustava zajamčeno pravo na suđenje u razumnom roku. Naime, tijekom
zakonom određenog prekida nadležni sud ne može postupati, pa ako je takav prekid
neopravdano dugotrajan može doći do povrede prava na suđenje u razumnom roku.
Iako se u ovom slučaju neodlučivanje u razumnom roku ne može pripisati sudu, već
je posljedica intervencije zakonodavca u započeti sudski postupak, takvom se
intervencijom može povrijediti pravo na suđenje u razumnom roku. Stoga, postoje
odredbama članka 63. stavka 1. Ustavnog zakona utvrđene pretpostavke za
postupanje po podnesenoj ustavnoj tužbi i prije nego što je iscrpljen pravni
put.
U svezi s pitanjem je li u ovom slučaju došlo do povrede prava na suđenje u
razumnom roku, Sud utvrđuje da je u uvjetima podnošenja, temeljem članka 180.
Zakona o obveznim odnosima, velikog broja tužbi protiv Republike Hrvatske za
naknadu štete prouzročene terorističkim aktima, a kojima su potraživani
relativno značajni iznosi naknada šteta, postojalo opravdanje za dodatno
zakonsko uređenje te odgovornosti, pa i za određivanje prekida započetih
postupaka do donošenja novog propisa. Međutim, tako određeni prekid postupka
svojim trajanjem nije smio onemogućiti ostvarivanje Ustavom zajamčenog prava na
suđenje u razumnom roku. O navedenom ograničenju vodio je računa i Hrvatski
sabor kada je na sjednici održanoj 22. listopada 1999. godine obvezao Vladu
Republike Hrvatske da najkasnije u roku od šest mjeseci podnese Saboru prijedlog
zakona kojim će se urediti to pitanje. Nakon proteka zakonom određenog roka u
kojem je Vlada bila dužna Hrvatskom saboru podnijeti prijedlog novog zakonskog
uređenja i time omogućiti nastavak prekinutih postupaka, podnositeljice su bile
u neizvjesnosti hoće li se i kada će se nastaviti prekinuti postupak.
Vodeći računa o svim ovim okolnostima te o činjenici da je zakonom određen
prekid sudskog postupka radi naknade štete prouzročenih terorističkim aktima i
javnim demonstracijama trajao sedam (7) godina, pet (5) mjeseci i dvadeset i pet
(25) dana te da je prekid obuhvatio cjelokupno pravno relevantno razdoblje od
stupanja na snagu Europske konvencije do podnošenja ustavne tužbe u trajanju od
četiri (4) godine, šest (6) mjeseci i jedan (1) dan, Ustavni sud utvrđuje da je
takvim zakonom određenim prekidom postupka povrijeđeno člankom 29. stavkom 1.
Ustava zajamčeno pravo podnositeljica da zakonom ustanovljeni neovisni i
nepristrani sud u razumnom roku odluči o njihovim pravima i obvezama. Takvim
zakonom određenim prekidom postupka u ovom je slučaju podnositeljicama
povrijeđeno i pravo na pristup sudu, koje je dio prava na sud, također
zajamčenog odredbom članka 29. stavka 1. Ustava o temeljnom ljudskom pravu na
pravično suđenje.
5. Imajući u vidu sve navedene činjenice i okolnosti, u smislu odredbe članka
63. stavka 2. Ustavnog zakona, donesena je odluka kao pod točkama I. i II.
izreke ove odluke.
6. Sukladno odredbi članka 63. stavka 3. Ustavnog zakona, odlučeno je kao u
točkama III. i IV. izreke ove odluke.
7. Odluka o objavi (točka V. izreke) temelji se na odredbama članka 29. Ustavnog
zakona.
Broj: U-IIIA-991/2002
Zagreb, 28. travnja 2004.
USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE
Predsjednik Vijeća
dr. sc. Jasna Omejec, v. r.
|
|
POSLOVNI FORUM pored centralne baze podataka, poduzetnicima pruža i druge usluge i djelatnosti:
- trgovačko posredovanje na domačem i inozemnom tržištu
- konzalting u području investicija, izrada investicijskih studija i njihova ocjena (Poslovni planovi / Investicijski projekti)
- izrada web stranica (internet stranica); pisanje programa prema uputama i potrebama korisnika
- obradu podataka uz uporabu programa korisnika ili vlastitog programa i usluge unosa podataka
- razvoj baze podataka: povezivanje podataka iz različitih izvora, pohranjivanje podataka
- ispitivanje mogućnosti tržišta prodaje za proizvode i ispitivanje javnoga mnijenja o političkim, ekonomskim i sl. pitanjima
- kreiranje i provođenje promidžbenih djelatnosti; organiziranje sajmova, izložaba i kongresa
- agencijsko posredovanje u korist pojedinaca za dobivanje angažmana (zaposlenja) u filmskoj i drugim djelatnostima
Ukoliko Vam je potrebna neka od navedenih usluga, kontaktirajte nas!
Kontakt podaci za Poslovni forum d.o.o. -
POSEBNA PONUDA: IZRADA WEB STRANCA
Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i web stranice prilagođene vašem poslovanju i budžetu. Savjetovanje i Podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno!
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
|
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|
|
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
|