info
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
Načela oporezivanja
Poželjan porezni sustav neke države zasniva se na četiri važna načela: ekonomska
učinkovitost, pravednost, jednostavnost i provedivost, te elastičnost i
izdašnost. Ipak gotovo svakoj državi teško polazi za rukom izgraditi porezni
sustav koji istovremeno u potpunosti zadovoljava sva četiri načela. Naime, ova
načela često mogu postati međusobno konfliktna. Tako porezi koji imaju odlike
visoke ekonomske učinkovitosti i pravednosti mogu biti skupi u postupku svoje
provedbe, te vrlo složeni za ubiranje od strane porezne uprave. Osim toga
jednostavan porezni sustav sa stanovišta ubiranja i provedbe ne mora
zadovoljavati načela pravednosti i ekonomske učinkovitosti.
Dakle, kako bi se u život proveo što bolji porezni sustav treba krenuti putem
kompromisa, tj. izgraditi takve poreze koji u najvećoj mogućoj mjeri poštuju
četiri osnovna porezna načela:
- učinkovitost - porezni sustav ne smije remetiti učinkovitu alokaciju
resursa;
- pravednost - porezi trebaju biti pravedno i razumno raspoređeni između
pojedinaca u društvu;
- jednostavnost i provedivost - za poreznu administraciju porezi moraju uz
razumni fiskalni trošak, biti jednostavni za ubiranje a za porezne obveznike ne
smiju biti presloženi da bi se razumjeli;
- izdašnost i elastičnost - porezima se treba ubrati dovoljno sredstava u
državnu blagajnu, te je nužno da budu elastični na promjenu gospodarskih
prilika.
Za neko gospodarstvo se kaže da je učinkovito kada su svi resursi upotrijebljeni
tako da nikome ne može u tom gospodarstvu biti bolje a da nekom drugom ne bude
lošije. U tom smislu uvođenjem oporezivanja u gospodarstvo zapravo se uvodi
neučinkovitost. Naime, da se porezi ukinu nekim pojedincima u društvu bilo bi
mnogo bolje a da nekim drugima ne postane lošije. Dakle, ukidanjem poreza javlja
se prostor za povećanje učinkovitosti. No kada treba birati između učinkovitog
svijeta bez poreza i neučinkovitog svijeta s porezima, valja se ipak
opredijeliti za drugi izbor, tj. za neučinkovitost s porezima. Porezi su nužnost
jer je ipak osnovni cilj njihova ubiranja sakupljanje dovoljnih sredstava za
osiguranje javnih usluga kojima se koriste svi pojedinci u društvu. Budući da su
porezi u suvremenom društvu nužnost, ekonomisti - kada raspravljaju o
učinkovitosti poreznog sustava - uglavnom razmišljaju o takvim porezima koji u
najmanjoj mogućoj mjeri remete gospodarsku učinkovitost.
Međutim, kako mjeriti visinu neučinkovitosti koju porezi unose u gospodarstvo?
Uvođenje poreza navodi ljude da promijene svoje ponašanje. Tako, na primjer, ako
se više oporezuju veliki automobili od malih, većina će se ljudi, iako se voli
voziti u luksuznim automobilima, odlučiti za kupnju manjih, ali u poreznom
smislu jeftinijih vozila. Iako će plaćeni porez za manji automobil biti manji
nego za veliki, porezni obveznik ipak će biti nesretan jer ga je porez natjerao
da se vozi u mnogo manjem autu nego što bi on to želio. Povrh plaćenog poreza
postoji nezadovoljstvo poreznog obveznika, jer su ga porezi natjerali da
promijeni svoje ponašanje, tj. da "iskrivi" svoj izbor između dvije mogućnosti.
Nezadovoljstvo koje postoji povrh plaćenog poreza ekonomisti nazivaju viškom
poreznog tereta, pa se tako ukupan porezni teret dijeli na uhrani porez i višak
poreznog tereta. Cilj je svakog poreznog sustava da upravo smanji što je moguće
više višak poreznog tereta koji predstavlja mjeru gospodarske neučinkovitosti.
Tako će biti maksimalno zadovoljeno načelo gospodarske učinkovitosti poreza.
Načelo pravednosti predviđa da se porezi moraju plaćati prema općim objektivnim
pravilima koja se smatraju razumno pravednim. No o načelu pravednosti ipak
postoje različita stanovišta. Prema jednom tumačenju načela pravednosti, porezi
bi se trebali plaćati prema koristi koju pojedinci imaju od poreza. Tako bi
porezni obveznici trebali plaćati porez u zavisnosti od svoje potražnje za
javnim uslugama. Veća potražnja znači veći porez i obratno, manja potražnja
donosi i manju poreznu obvezu. No, kako se preferencije pojedinaca za javnim
uslugama međusobno razlikuju, tako se i porezi ne bi trebali plaćati po nekoj
općoj osnovi, već u zavisnosti od pojedinačne potražnje za tim uslugama. Iako se
ovakvo tumačenje načela pravednosti može činiti zanimljivim, ono je u praksi
vrlo teško provedivo jer je nemoguće mjeriti individualne potražnje za javnim
uslugama. Osim toga u suprotnosti je i sa samom definicijom poreza prema kojoj
porezima nije cilj da budu jednaki koristi koju pojedinci za uzvrat primaju od
države.
Mnogo je raširenije drugo tumačenje načela pravednosti, prema kojem bi se porez
trebao plaćati u zavisnosti od mogućnosti plaćanja koje ima porezni obveznik. To
znači da bi isti porez trebali plaćati pojedinci s istom platežnom moći (tzv.
vodoravna pravednost). Platežna moć se veže uz ekonomsku snagu poreznog
obveznika, a mjeri se dohotkom, imovinom i1i potrošnjom. Načelo mogućnosti
plaćanja također zahtijeva da se porezno različito terete osobe koje imaju
različitu platežnu moć (tzv. okomita pravednost). Opće je mišljenje da platežna
moć raste mnogo brže od porasta dohotka imovine ili potrošnje, pa tako porezi
trebaju biti progresivni, tj. njima se mora uzimati sve veći dio dohotka u višim
dohodovnim razredima. No ekonomisti vezani uz ideje ekonomike ponude smatraju da
jedinstvena porezna stopa uz značajne osobne odbitke vezane
uz veličinu obitelji ima u svojem sustavu ugrađen dovoljan stupanj
progresivnosti.
Jednostavnost i provedivost. Poreze koji se ne mogu u potpunosti ubirati, te se
teško provode, bez obzira kako visoko zadovoljavali kriterije učinkovitosti i
pravednosti, valja smatrati lošim porezima. Jednostavnost poreznog sustava
predstavlja veliku administrativnu prednost. Zemlje često nepotrebno opterećuju
poreznu upravu velikim brojem različitih poreza ili kompliciranim poreznim
propisima, a da mnogi od njih ne donose gotovo nikakve porezne prihode. Posebno
je važno za zemlje koje imaju nedovoljnu i neopremljenu poreznu administraciju,
te dugu povijest porezne evazije da svoju poreznu strukturu definiraju što je
jednostavnije moguće. Tada će i porezni prihodi biti veći od onih koje donose
komplicirani porezni sustavi.
Izdašnost i elastičnost. Porezni sustav treba biti izdašan, tj. treba osigurati
dovoljno sredstava za podmirenje javnih potreba. Država, naime, treba takav
porezni sustav koji će uredno i neinflatorno dovesti do željenog transfera
sredstava iz privatnih ruku u državnu blagajnu iz kojih će se zatim moći
podmirivati javni rashodi.
Kako postoji tendencija da državni rashodi rastu hrže od nacionalnog dohotka,
porezni sustav trebao bi imati visoku elastičnost, tj. porezni prihodi trebali
bi rasti hrže od nacionalnog dohotka a da se u tu svrhu ne uvode novi porezi ili
povećavaju porezne stope. Da bi se postigla ovakva elastičnost poreznog sustava,
potrebno je da posjeduje određene značajke, kao što su na primjer oporezivanje
sektora koji imaju visoke stope rasta, oporezivanje dohotka i profita, primjena
progresivnih poreznih stopa, oporezivanje potrošnje koja ima visoku dohodovnu
elastičnost potražnje i slično.
Elastičnost poreza posebno je značajna u uvjetima gospodarskog rasta.
gospodarski rast zahtijeva visoka državna ulaganja u gospodarsku infrastrukturu.
Samostalni rast poreznih prihoda omogućit će da se takva ulaganja ne financiraju
iz inozemnih izvora ili domaćeg zaduženja. Osim toga takva samostalnost porast
poreznih prihoda umanjuje potrebu poduzimanja poreznih stopa čiji porast
negativno djeluje na opću investicijsku klimu.
(Marina Kesner-Škreb, Institut za javne
financije, Hrvatska)
|
Admin; adresar imenik
|
POSLOVNI FORUM pored centralne baze podataka, poduzetnicima pruža i druge usluge i djelatnosti:
- trgovačko posredovanje na domačem i inozemnom tržištu
- konzalting u području investicija, izrada investicijskih studija i njihova ocjena (Poslovni planovi / Investicijski projekti)
- izrada web stranica (internet stranica); pisanje programa prema uputama i potrebama korisnika
- obradu podataka uz uporabu programa korisnika ili vlastitog programa i usluge unosa podataka
- razvoj baze podataka: povezivanje podataka iz različitih izvora, pohranjivanje podataka
- ispitivanje mogućnosti tržišta prodaje za proizvode i ispitivanje javnoga mnijenja o političkim, ekonomskim i sl. pitanjima
- kreiranje i provođenje promidžbenih djelatnosti; organiziranje sajmova, izložaba i kongresa
- agencijsko posredovanje u korist pojedinaca za dobivanje angažmana (zaposlenja) u filmskoj i drugim djelatnostima
Ukoliko Vam je potrebna neka od navedenih usluga, kontaktirajte nas!
Kontakt podaci za Poslovni forum d.o.o. -
POSEBNA PONUDA: IZRADA WEB STRANCA
Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i web stranice prilagođene vašem poslovanju i budžetu. Savjetovanje i Podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno!
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
|
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|
|
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
|