info
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
![PREGLED USLUGA ZA PODUZETNIKE](../images/hot_line.gif)
![PREGLED USLUGA ZA PODUZETNIKE](../images/hot_line.gif)
Tržišni neuspjesi
Prema neoklasičnoj teoriji u uvjetima savršene konkurencije resursi su
učinkovito raspoređeni. U takvim okolnostima korisnost potrošača dostigla je
najviši stupanj, pa se može pokazati da je granična korisnost potrošnje nekog
dobra (korisnost koju pojedinac ima od potrošnje dodatne jedinice nekog dobra)
tada jednaka cijeni toga dobra. Teorija ponašanja poduzeća pretpostavlja da se
maksimizira profit, pa je tada granični trošak proizvodnje nekog dobra (trošak
dodatne jedinice proizvodnje) jednak njegovoj cijeni. Dakle, u ravnoteži na
savršenom tržištu bit će izjednačeni granični trošak i granična korisnost sa
cijenom nekoga dobra. Tada su resursi Pareto učinkovito raspoređeni, tj.
njihovim preraspoređivanjem između poduzeća odnosno potrošača neće doći do
povećanja proizvodnje / korisnosti nekoga dobra a da se u isto vrijeme ne smanji
proizvodnja / korisnost nekog drugog dobra. No postoje slučajevi kada tržište nije
Pareto učinkovito, tj. postoje tržišne situacije koje se nazivaju tržišnim
neuspjesima. Smatra se opravdanim da tada država intervenira kako bi pokušala
ispraviti tržišne neuspjehe.
Osnovnim oblicima tržišnih neuspjeha smatraju se:
monopoli, javna dobra, eksterni učinci i informacijski nedostaci.
Monopoli. Mnogi su razlozi nastajanja monopola: visoki transportni
troškovi ograničavaju tržište u određene geografske granice, a izdavanje
patenata i licenci može dovesti do monopolskog ponašanja. No, najčešći razlog
postojanja monopola predstavlja postojanje ekonomija razmjera, tj. opadanje
prosječnih troškova s porastom obujma proizvodnje. Ako ekonomije razmjera
postoje za veliko područje outputa, poduzeće će povećavati svoju veličinu i
javit će se sklonost monopolskom ponašanju. Ukoliko se ekonomije razmjera ne
iscrpe niti na onoj razini proizvodnje koja zadovoljava ukupnu krivulju
potražnje, dakle ako jedan proizvođač opskrbljuje cjelokupno tržište uz najniže
prosječne troškove, pojavljuje se prirodni monopol. U takvom je slučaju s
obzirom na prosječne troškove učinkovito postojanje jednog ponuđač za cijelo
tržište. No tada je potrebno regulirati cijenu i kako prirodni monopol ne bi
koristio tržišnu moć koju kao jedini proizvođač na tržištu ima i tako povećavao
cijenu u cilju postizanja monopolskog ekstraprofita.
Kad je konkurencija ograničena javlja se neučinkovitost. Proizvođač tada
smanjuje proizvodnju i povećava cijenu kako bi ostvario ekstraprofit. Cijene
postaju više od graničnog troška, kapaciteti se nedovoljno koriste, a
proizvodnja je manja od idealne. Cijene više ne predstavljaju znakove relativne
rijetkosti resurs i time više ne mogu služiti kao putokaz za učinkovito
raspoređivanje. Tada je potrebno da država zaštiti potrošača i regulira
monopolsko ponašanje, tj. odredi cijenu po kojoj monopol može poslovati.
Vanjski učinci. U nekim slučajevima pojedine odluke potrošača ili
proizvođača mogu utjecati na blagostanje drugih gospodarskih jedinki. Klasičan
primjer vanjskog učinka predstavlja zagađenje okoliša. Smog, smrad ili buka koji
dopiru iz pogona tvornica umanjuju blagostanje ve1ikag troja ljudi. No
proizvođač pri donošenju odluke o količini proizvodnje ne uzima u obzir i
troškove koje zbog zagađenja imaju, na primjer, stanovnici u tvorničkoj okolini
(veće troškove liječenja ili zaštita od buke), jer te troškove sam niti ne
snosi. Trošak proizvodnje nekog poduzeća trebao bi zato biti uvećan za trošak
vanjskog učinka i tako činiti društveni trošak te proizvodnje. Kako poduzeće
nije obvezno nadoknaditi trošak vanjskog učinka to je i cijena njegova proizvoda
niža od stvarnog, društvenog troška koji proizvodi. Poduzeće tada podcjenjuje
stvarni trošak proizvodnje od koristi previše resursa. Raspoređivanje tada
postaje neučinkovito, a država se nalazi u prilici da povećanim porezima prisili
proizvođača da trošak vanjskoga učinka uključi u cijenu proizvoda. No nisu svi
vanjski učinci štetni. Tako su, na primjer, pčele čije je košnice pčelar
postavio u blizini voćnjaka, korisne za oprašivanje cvjetova voćarevih voćaka.
Javna dobra. Postoje dabra čija potrošnja od strane jednog potrošača ne
ograničava potrošnju toga dabra i za druge potrošače. Vrlo se često za primjer
javnih dobara navode ulična rasvjeta ili obrana zemlje. Takva dobra imaju dvije
osnovne osobine: (1) besplatno je korištenje javnog dabra za dodatnog korisnika
ili formalnije rečeno, granični trošak je jednak nuli; (2) općenito je nemoguće
ili vrlo teško pojedinca isključiti iz potrošnje javnog dobra. Ova svojstva
javnih dobara imaju niz posljedica po njihovu proizvodnju i korištenje: nemoguće
je isključiti švercere iz njihove potrošnje (engl. free rider problem), ne može
se tražiti plaćanje za svakog korisnika ponaosob, javno dobro se ne maže
podijeliti na jedinice koje se mogu posebno prodavati svakom korisniku. Privatni
poduzetnik ne želi preuzeti proizvodnju takvih dobara jer ne može izvršiti
njihovu naplatu, niti isključiti neplatiše iz proizvodnje. Tržište bi tako
potcjenilo potražnju i formiralo nedovoljnu ponudu javnih dobara, pa alokacija
raspoređivanja resursa više ne bi bila učinkovita. Kako jedino država može
oporezivanjem privrede i građana, tj. potencijalnih korisnika javnih dobara,
neizravnim putem osigurati i naplatu njihova korištenja, opravdano je da se ona
brine o proizvodnji javnih dobara. No postaje i neka dobra kao zdravstvo,
školstvo ili stanovi za siromašne koja danas u većini zemalja osigurava država,
a mogla bi ih proizvoditi i privatno poduzeće. To su "kvazi" javna dobra čiju
proizvodnju je na sebe preuzela država jer smatra da bi ponuda tih dobara od
strane privatnika bila neadekvatna bilo po količini, bilo po kakvoći.
Informacijski nedostaci. Na savršenom tržištu informacije su svima
dostupne, besplatne i potpune. No često se događa da tržište svoju informacijsku
ulogu obavlja samo djelomično uspješno. Tako informacije mogu postati rijetke,
nepravovremene, nepotpune ili skupe, pa tržište ne pruža ispravne znakove za
učinkovitu alokaciju resursa. Država treba ispraviti ovaj tržišni nedostatak i
osigurati svima potrebne informacije.
No gospodarstvo može biti Pareto učinkovito, a da ipak postoje dvije dodatne
situacije koje se mogu smatrati tržišnim neuspjesima i tako potaknuti državnu
intervenciju. Prvu predstavlja raspodjela dohotka. Činjenica da je ekonomija
Pareto učinkovita ništa ne kaže o raspodjeli dohotka. Naime, tržište može
dovesti do vrlo nejednake raspodjele dohotka. Tada je jedna od glavnih zadaća
države da preraspodjeljuje dohodak. S druge strane postoje i dobra za koja
država smatra da ih potrošači samoinicijativno ne bi trošili u dovoljnoj
količini (sigurnosni pojasevi, ili osnovno školstvo). Zato država obvezuje
pojedince da troše takva dobra koja se nazivaju dobrima višeg reda (merit good).
Samo postojanje tržišnih neuspjeha nije dovoljan razlog za uvođenje državne
intervencije. Potrebno je, naime, pokazati da je država u stanju ispraviti
tržišne neuspjehe, odnosno privredu dovesti u stanje Pareto učinkovitog
raspoređivanja resursa. No u posljednje se vrijeme sve više dovodi u pitanje
sposobnost države da to užini, odnosno mnogi ekonomisti smatraju kako i država
posluje uz značajne neuspjehe.
![PREGLED USLUGA ZA PODUZETNIKE](../images/hot_line.gif)
![PREGLED USLUGA ZA PODUZETNIKE](../images/hot_line.gif)
|
![Istraživanje tržišta - Opširnije...](../usluge/grafika/ikona014.jpg)
![Poslovni imenici i adresari - Opširnije...](../usluge/grafika/ikona066.gif)
![INVESTICIJSKI PROJEKTI - POSLOVNI PLANOVI - Opširnije...](../usluge/grafika/ikona019.jpeg)
Admin; adresar imenik
|
POSLOVNI FORUM pored centralne baze podataka, poduzetnicima pruža i druge usluge i djelatnosti:
- trgovačko posredovanje na domačem i inozemnom tržištu
- konzalting u području investicija, izrada investicijskih studija i njihova ocjena (Poslovni planovi / Investicijski projekti)
- izrada web stranica (internet stranica); pisanje programa prema uputama i potrebama korisnika
- obradu podataka uz uporabu programa korisnika ili vlastitog programa i usluge unosa podataka
- razvoj baze podataka: povezivanje podataka iz različitih izvora, pohranjivanje podataka
- ispitivanje mogućnosti tržišta prodaje za proizvode i ispitivanje javnoga mnijenja o političkim, ekonomskim i sl. pitanjima
- kreiranje i provođenje promidžbenih djelatnosti; organiziranje sajmova, izložaba i kongresa
- agencijsko posredovanje u korist pojedinaca za dobivanje angažmana (zaposlenja) u filmskoj i drugim djelatnostima
Ukoliko Vam je potrebna neka od navedenih usluga, kontaktirajte nas!
Kontakt podaci za Poslovni forum d.o.o. -
POSEBNA PONUDA: IZRADA WEB STRANCA
Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i web stranice prilagođene vašem poslovanju i budžetu. Savjetovanje i Podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno!
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
|
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|
|
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
|