info
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|


Lafferova krivulja
Jedna od ideja o kojoj se vodila velikih rasprava u SAD-u osamdesetih godina
kada je u ekonomskoj politici Reaganovog doba prevladavala ekonomika ponude bila
je vezana uz porezne stope i visinu poreznih prihoda državnog proračuna. Škola
ekonomike ponude bila je uvjerena kako visoke granične porezne stope
predstavljaju glavnog krivca za postojanje niske nacionalne štednje, malih
investicija i recesije u SAD-u. Zagovornici ekonomike ponude, predvođeni
Arthurom Lafferom, bili su uvjereni kako će smanjivanje graničnih poreznih stopa
dovesti do poboljšanja ekonomskih prilika u SAD-u. Osnovni analitički instrument
pomoću kojeg su oni uspjeli uvjeriti predsjednika Reagana u nužnost provedbe
porezne reforme bila je krivulja koja je pokazivala odnos između poreznih stopa
i poreznih prihoda. Ova je krivulja po svojem tvorcu i nazvana Lafferovom
krivuljom i pod tim imenom zauzela je svoje mjesto u ekonomskoj teoriji.
Kako se vidi iz prikazane krivulje pri poreznoj stopi od nula posto i pri stopi
od sto posto porezni su prihodi jednaki nuli. Porastom porezne stope rastu i
porezni prihodi, no nakon neke točke porast porezne stope više ne puni dodatno i
poreznu blagajnu već upravo obrnuto. Daljnjim porastom porezne stope nakon točke
M opadaju i porezni prihodi. Naime, visoke porezne stope destimuliraju ljude da
rade i da štede. Oni svoju gospodarsku aktivnost ili sele u područje neslužbenog
gospodarstva, ili se pak odlučuju na više dokolice, a manje rada. Točka M
predstavlja optimalnu poreznu stopu uz koju se ostvaruju maksimalni porezni
prihodi. Povećanjem porezne stope iznad visine određene u točki M ljudi počinju
manje raditi, a država ostvaruje i niže porezne prihode. Povećanjem porezne
stope država nije dakle posegnula za prihvatljivom mjerom fiskalne politike:
državni prihodi su manji, manji je radni napor, niže investicije i niži rast.
Zadržala se recesija, i država nije uspjela potaknuti rast.
Ekonomisti ekonomike ponude smatrali su da se američko gospodarstvo nalazi
nadesno od točke M, te su predsjedniku Reaganu predlagali da smanji porezne
stope. Naime, ako se gospodarstvo nalazi nadesno od točke M, tada bi
smanjivanjem porezne stope došlo do porasta poreznih prihoda. Dakle, sasvim
suprotno od uvriježene veze kojom se tumači da pad porezne stope za sobom
povlači i pad poreznih prihoda. Država se dakle ne mora bojati smanjivanja
porezne stope. Ono bi dovelo do porasta poreznih prihoda, te do smanjenja
proračunskog deficita. No istovremeno s povećanjem poreznih prihoda, smanjenje
porezne stope dovelo bi do porasta radnog napora i do porasta štednje čime bi se
i gospodarstvo izvelo na veću stopu rasta. Fiskalna mjera smanjenja porezne
stope tako se činila izuzetno prihvatljivom. Ona je trebala poslužiti ostvarenju
većeg broja gospodarskih ciljeva: povećanju poreznih prihoda i oživljavanju
proizvodnje. Ovi su se ciljevi trebali ostvariti pomakom krivulje ponude, a
mirovanjem krivulje potražnje, čime se trebao ostvariti veći rast gospodarstva,
ali bez pratećeg povećanja cijena.
Ostali ekonomisti bili su uglavnom podozrivi prema ovakvom prijedlogu fiskalne
politike za SAD. Oni su smatrali da ljudi nisu posebno osjetljivi na pomake
poreznih stopa, te da na američko gospodarstvo utječu brojni drugi čimbenici.
Neki su ekonomisti nakon empirijskih istraživanja pokazali da se točka
maksimalnih poreznih prihoda nalazi mnogo više u desno od točke koju su
predlagali ekonomisti ponude. Tako su oni tvrdili da se maksimalni porezni
prihodi ostvaruju kod točke koja prikazuje poreznu stopu od 80 posto. Tek nakon
te točke snižavanje porezne stope dovelo bi do porasta poreznih prihoda.
No bez obzira na sve kritike predsjednik Reagan ipak je prihvatio poreznu
reformu kojom je snizio porezne stope u osamdesetim godinama. Nakon smanjivanja
poreznih stopa 1981., 1984. i 1986. godine dohodak najbogatijih Amerikanaca
oporezivan je po stopi od 28 posto, dok je većina građana bila oporezivana po
stopi od 15 posto. Smatralo se da će se takvom politikom povećati ponuda kako
rada, tako i kapitala i potaknuti oporavak američkog gospodarstva bez popratnih
neželjenih nuspojava (bez većeg proračunskog deficita i većih cijena).
Međutim, praksa je demantirala Lafferovu krivulju. Empirija je pokazala da su se
stope štednje nakon smanjivanja poreza smanjile. Porezni prihodi nisu se
povećali već su se prema predviđanjima mnogih ekonomista zaista i smanjili što
je između ostalog pridonijelo povećanju proračunskog deficita. Tako su se
predviđanja ekonomista ponude pokazala pogrešnim. Snižavanje poreznih stopa nije
dovelo do veće ponude rada, veće štednje i većih poreznih prihoda. Ekonomisti su
smatrali da zagovornici ekonomike ponude preuveličavaju blagotvorne učinke
smanjivanja poreznih stopa na poticaje za rad i štednju pojedinaca, te da
zanemaruju neželjene nuspojave. To se prvenstveno odnosilo na povećanje
agregatne potražnje koja potiče porast cijena. Osnovni prigovori bili su
slijedeći:
- Smanjivanje poreznih stopa potaknut će možda pojednce da više rade, ali će ih
svakako potaknuti da više troše. Osim veće ponude povećat će se tako i agregatna
potražnja, te će učinak na proizvodnju i cijene biti kombinacija povećane ponude
(rada i kapitala) i povećane potražnje (trošenja pojedinaca i poduzeća), a ne
samo rezultat povećane ponude kako tvrde ekonomisti ekonomike ponude. U takvim
uvjetima doći će ipak do povećanja cijena.
- Smanjivanje poreznih stopa povećat će investicije poduzetnika. No ponekad može
proći i više godina dokle se kapaciteti doista povećaju. Troškovi nabave opreme
dolaze mnogo prije povećanja kapaciteta. Tako snižavanje poreznih stopa prvo
djeluje na povećanje agregatne potražnje, a tek u dugom roku dolazi do povećanja
ponude.
- Smanjivanje poreznih stopa trebalo bi dovesti do većeg radnog napora i veće
štednje. Ali, ovaj se poticaj odnosi na one koji su zaposleni. Njih će smanjenje
poreznih stopa upućivati na takvo ponašanje. Oni koji su u tržišnoj utakmici
bili lošije sreće pa su nezaposleni kako niti ne plaćaju porez, tako niti
smanjenje poreznih stopa neće utjecati na promjenu njihova ponašanja. Zato se
ekonomici ponude i prigovara da širi ekonomske nejednakosti.
- Snižavanje stopa poreza nije povećalo porezne prihode. Upravo obrnuto -
porezni su prihodi opali, a proračunski se deficit povećao. Pad poreznih stopa
nije prtio i potreban porast porezne osnovice koji bi osigurao porast poreznih
prihoda. Dakle, ljudi na pad poreznih stopa nisu odgovorili povećanim radnim
naporom. Zato pad poreznih stopa ne jamči da će ljudi više raditi.
Tako su i praksa i teorija opovrgnule postojanje Lafferove krivulje, te je ona
izašla iz mode u primjeni fiskalne politike, a ubrzo je napustila i ekonomske
udžbenike.
(Izvor; Marina Kesner-Škreb, Institut za javne financije)


|



Admin; adresar imenik
|
POSLOVNI FORUM pored centralne baze podataka, poduzetnicima pruža i druge usluge i djelatnosti:
- trgovačko posredovanje na domačem i inozemnom tržištu
- konzalting u području investicija, izrada investicijskih studija i njihova ocjena (Poslovni planovi / Investicijski projekti)
- izrada web stranica (internet stranica); pisanje programa prema uputama i potrebama korisnika
- obradu podataka uz uporabu programa korisnika ili vlastitog programa i usluge unosa podataka
- razvoj baze podataka: povezivanje podataka iz različitih izvora, pohranjivanje podataka
- ispitivanje mogućnosti tržišta prodaje za proizvode i ispitivanje javnoga mnijenja o političkim, ekonomskim i sl. pitanjima
- kreiranje i provođenje promidžbenih djelatnosti; organiziranje sajmova, izložaba i kongresa
- agencijsko posredovanje u korist pojedinaca za dobivanje angažmana (zaposlenja) u filmskoj i drugim djelatnostima
Ukoliko Vam je potrebna neka od navedenih usluga, kontaktirajte nas!
Kontakt podaci za Poslovni forum d.o.o. -
POSEBNA PONUDA: IZRADA WEB STRANCA
Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i web stranice prilagođene vašem poslovanju i budžetu. Savjetovanje i Podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno!
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
|
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|
|
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
|