info
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
![PREGLED USLUGA ZA PODUZETNIKE](../images/hot_line.gif)
![PREGLED USLUGA ZA PODUZETNIKE](../images/hot_line.gif)
1. Šifriranje
Šifriranjem se u informatici definira zamjena jedne skupine znakova, riječi ili
skupova riječi drugom skupinom znakova ili riječi koja je u pravilu manja i
naziva se šifra. Zaliha znakova pritom se u pravilu mijenja, najčešće u smislu
maksimalnog sužavanja broja znakova s kojima raspolažemo za šifriranje. U
engleskom govornom području šifriranje se naziva kodiranje (engl. coding ili
codifying), a šifra kôd (engl. code).
Dobar sustav šifriranja medicinskog nazivlja morao bi uvijek zadovoljavati
pravilo "jedan pojam– jedna šifra", uz odgovarajuću obradu sinonima, eponima,
homonima i polisemije. Samo će tako uporaba sustava oblikovati jasnu i
nedvosmislenu informaciju kao temelj pouzdane medicinske komunikacije.
1.1. Šifrarnik
Propis šifriranja u medicini se najčešće ne može definirati nekim matematičkim
algoritmom, osim ako razlog šifriranja nije tajnopis, tj. potreba da poruka bude
gramatički besmislena i semantički nerazumljiva svima osim pošiljatelju i
primatelju. Stoga se u svrhu šifriranja mora obznaniti šifrarnik, tj. tiskani
ili elektronički zapis koji u nekom logičkom slijedu niže pojmove koji se
šifriraju, te zajedno s njima njihove šifre. Primjer takvog sustava šifriranja u
medicini je već spomenuta Međunarodna klasifikacija bolesti (MKB).
1.2. Šifre
Šifre se u djelokrugu informatike najčešće oblikuju uporabom brojeva, slova
abecede i znakova alfanumeričkih skupova. Postoji nekoliko definiranih vrsta, od
kojih su za medicinsku znanost od važnosti brojčane, mnemonične, hijerarhijske i
jukstapozicijske šifre.
1.2.1. Brojčane šifre
Brojčane šifre oblikuju se uporabom brojevnih sustava, najčešće dekadskog, a
ponekad i binarnog, a brojevi koji se pridružuju medicinskim pojmovima mogu se
stvarati na nekoliko načina.
Serijsko stvaranje brojeva znači da svaki novi pojam ili klasifikacijska skupina
dobiva sljedeći slobodni broj u rastućem nizu. Tipičan primjer takvog sustava je
priručno šifriranje za potrebe elektroničke obrade podataka, npr. šifriranje
liječnika koji sudjeluju u nekom istraživanju. Ako je istraživanje započelo s
pet istraživača, onda su njihove oznake brojevi 1-5, a sljedeći koji se uključi
u istraživanje dobit će oznaku 6 i tako redom. Dobra strana ovakvog sustava
šifriranja je neograničenost dodavanja novih šifri.
Sustav sličan navedenom je serijsko šifriranja s unaprijed zadanim rasponom
brojeva. Ako klinički laboratorij ima pet osnovnih radilišta s nizom od po
najviše desetak laboratorija, onda je jedan od mogućih načina šifriranja takav
da se laboratorijima prvog radilišta unaprijed dodijele šifre 01-19,
laboratorijima drugog radilišta šifre 21-39, i tako redom do petog radilišta
(81-99). Tako se sve šifre mogu prikazati dvoznamenkastim brojem, a preko broja
se jednostavno može prepoznati radilište laboratorija. Osnovni nedostatak takvog
šifriranja je nemogućnost proširivanja zadanih raspona brojeva kad, primjerice,
broj laboratorija na nekom radilištu preraste 19.
Randomizirano brojčano šifriranje znači da svaki pojam dobija slučajno odabrani
broj iz nekog unaprijed zadanog raspona brojeva. Rabi se najčešće u svrhu
maskiranja ispitanika i istraživača u tijeku sprovođenja slijepih pokusa, tako
da se osnovna informacija o šifriranom subjektu ni na koji način ne bi mogla
povezati sa šifrom. Pri randomiziranom šifriranju pozornost treba obratiti na
mogućnost da se za novi pojam generira isti slučajni broj, što se ne smije
dogoditi.
Šifriranje brojevima binarnog sustava rabi se u pravilu pri brojčanom
označavanju binariziranih pokazatelja, kod kojih se stanje može označiti s da
(1) i ne (0), npr. ima li bolesnik infarkt miokarda, uzima li antihipertenzive,
je li pušač i sl. Programi za pomoć u medicinskom odlučivanju često rabe upravo
takav sustav šifriranja podataka zbog prikladnosti za kasniju obradu.
1.2.2. Mnemonične šifre
Mnemonične šifre oblikuju se s nekoliko znakova koji se lako pamte i poput
kratice upućuju na pojam koji se šifrira, a rabe u pravilu alfanumeričku zalihu
znakova. Rabe se samo za šifriranje manjih skupina pojmova jer u suprotnom šifre
postaju prevelike i ne mogu se pamtiti, pa samim time gube smisao. Bolnički
informacijski sustavi često rabe takve šifre kao oznake bolničkih odjela i
zavoda, npr. JIL (jedinica intenzivnog liječenja), KKIR (kardijalna kirurgija) i
MLAB (mikrobiološki laboratorij).
1.2.3. Hijerarhijske šifre
Struktura hijerarhijskih šifra podudarna je strukturi hijerarhijskih
klasifikacija, samo su klasificirani pojmovi prikazani šifrirano, a ne u
izvornom obliku. Hijerarhijske šifre se oblikuju tako da se nekoj osnovnoj šifri
pridodaje šifra podskupine, pod-podskupine, i tako redom sve do razine zadnje
klasifikacije. Ako se kao oznake rabe brojevi dekadskog sustava i ako se
hijerarhijske skupine odvajaju točkom (a sintaksa im jest u pravilu takva), onda
šifre imaju strukturu jednaku ili sličnu brojčanim oznakama metodskih cjelina
ovoga teksta (v. primjer sadržaja na početku teksta).
Prednost hijerarhijskih šifra je neograničenost proširenja i pregledna
strukturiranost, što je i razlog da takav šifrarnik kao standard rabi već
spomenuta Međunarodna klasifikacija bolesti (MKB).
1.2.4. Jukstapozicijske šifre
Jukstapozicijske šifre nastaju redanjem ili nizanjem šifra pojmova koji su
klasificirani višestrukim podjelama, pa im je struktura podudarna (v. SNOMED i
ICPM).
U dijelu teksta o višestrukim podjelama (1.5.3.) opisan je primjer klasifikacije
leukemija prema brzini napredovanja bolesti (akutne i kronične) i staničnom
podrijetlu (limfocitne, mijelocitne i nediferencirane). Ako kao šifre podskupina
odredimo njihova početna slova i pridodamo im oznaku L (leukemija), onda će se
jukstapozicijske šifre klasifikacije gotovo u potpunosti podudarati s
uobičajenim kraticama bolesti: ALL (akutna limfocitna leukemija), AML (akutna
mijelocitna leukemija), ANL (akutna nediferencirana leukemija), KLL (kronična
limfocitna leukemija), KML (kronična mijelocitna leukemija) i KNL (kronična
nediferencirana leukemija). Kako je već rečeno, KNL kao medicinski entitet ne
postoji, pa i njezina šifra nema smisla. Uz to, međunarodne oznake se temelje na
engleskom jeziku, pa se oznaka K (kronična) u kraticama zamijenjuje oznakom C
(engl. chronic). Bez obzira na to, primjer zorno prikazuje oblikovanje
jukstapozicijskih šifra.
(www.medri.hr )
![PREGLED USLUGA ZA PODUZETNIKE](../images/hot_line.gif)
![PREGLED USLUGA ZA PODUZETNIKE](../images/hot_line.gif)
|
![Istraživanje tržišta - Opširnije...](../usluge/grafika/ikona014.jpg)
![Poslovni imenici i adresari - Opširnije...](../usluge/grafika/ikona066.gif)
![INVESTICIJSKI PROJEKTI - POSLOVNI PLANOVI - Opširnije...](../usluge/grafika/ikona019.jpeg)
![Istraživanje tržišta - Opširnije...](../usluge/grafika/ikona014.jpg)
![Poslovni imenici i adresari - Opširnije...](../usluge/grafika/ikona066.gif)
![INVESTICIJSKI PROJEKTI - POSLOVNI PLANOVI - Opširnije...](../usluge/grafika/ikona019.jpeg)
![Istraživanje tržišta - Opširnije...](../usluge/grafika/ikona014.jpg)
Admin; adresar imenik
|
POSLOVNI FORUM pored centralne baze podataka, poduzetnicima pruža i druge usluge i djelatnosti:
- trgovačko posredovanje na domačem i inozemnom tržištu
- konzalting u području investicija, izrada investicijskih studija i njihova ocjena (Poslovni planovi / Investicijski projekti)
- izrada web stranica (internet stranica); pisanje programa prema uputama i potrebama korisnika
- obradu podataka uz uporabu programa korisnika ili vlastitog programa i usluge unosa podataka
- razvoj baze podataka: povezivanje podataka iz različitih izvora, pohranjivanje podataka
- ispitivanje mogućnosti tržišta prodaje za proizvode i ispitivanje javnoga mnijenja o političkim, ekonomskim i sl. pitanjima
- kreiranje i provođenje promidžbenih djelatnosti; organiziranje sajmova, izložaba i kongresa
- agencijsko posredovanje u korist pojedinaca za dobivanje angažmana (zaposlenja) u filmskoj i drugim djelatnostima
Ukoliko Vam je potrebna neka od navedenih usluga, kontaktirajte nas!
Kontakt podaci za Poslovni forum d.o.o. -
POSEBNA PONUDA: IZRADA WEB STRANCA
Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i web stranice prilagođene vašem poslovanju i budžetu. Savjetovanje i Podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno!
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
|
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|
|
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
|