info
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE
Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Petar Klarić, predsjednik Suda, te
suci Marijan Hranjski, Mario Kos, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić, Jasna Omejec,
Željko Potočnjak, Agata Račan, Emilija Rajić, Smiljko Sokol, Nevenka Šernhorst,
Vice Vukojević i Milan Vuković, odlučujući o prijedlogu Gradskog kotara Špinut u
Splitu, kojeg zastupa Zdravko Mišurac, odvjetnik iz Splita, za pokretanje
postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom i zakonom drugog propisa, na sjednici
održanoj 28. rujna 2004. godine, donio je
RJEŠENJE
I. Ne prihvaća se prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s
Ustavom i zakonom Odluke o donošenju Detaljnog plana uređenja Obrtne tehničke
škole i športskih sadržaja u Špinutu, klasa: 021-01/02-01/121, urbroj:
2181/01-14-02-1 od 13. srpnja 2002. godine, objavljene u »Službenom glasniku
Grada Splita«, broj 24/02. od 22. srpnja 2002. godine, koju je donijelo Gradsko
vijeće Grada Splita.
II. Ovo rješenje objavit će se u »Narodnim novinama« i u »Službenom glasniku
Grada Splita«.
Obrazloženje
1. Građani Gradskog kotara Špinut u Splitu podnijeli su Ustavnom sudu Republike
Hrvatske podnesak koji se odnosi na Odluku o donošenju Detaljnog plana uređenja
Obrtne tehničke škole i športskih sadržaja u Špinutu, klasa: 021-01/02-01/121,
urbroj: 2181/01-14-02-1, objavljene u »Službenom glasniku Grada Splita«, broj
24/02. od 22. srpnja 2002. godine, koju je donijelo Gradsko vijeće Grada Splita
13. srpnja 2002. godine (u daljnjem tekstu: osporena Odluka), a kojim predlažu
da Ustavni sud:
– provede postupak nadzora nad zakonitošću osporene Odluke,
– donese odluku o obustavi od primjene osporene Odluke,
– stavi osporenu Odluku izvan snage kao nezakonitu.
2. Prijedlog podnositelja, u dijelu u kojem se predlaže stavljanje izvan pravne
snage osporene Odluke kao nezakonite, po ocjeni Ustavnog suda, ima značenje
prijedloga za pokretanje postupka za ocjenu ustavnosti i zakonitosti te Odluke,
u smislu odredaba članka 40. stavka 1. u svezi s člankom 39. Ustavnog zakona o
Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 49/02. – pročišćeni
tekst, u daljnjem tekstu: Ustavni zakon).
Podnositelj ukazuje na postojanje nesuglasja osporene Odluke s odredbama članaka
10., 11., 28. i 30. Zakona o prostornom uređenju (»Narodne novine«, broj 30/94.,
68/98., 61/00. i 32/02.), kao i na nesuglasje te Odluke s određenim općim aktima
podzakonske razine, te sa sadržajem pojedinih drugih akata.
Podnositelj navodi da donošenju osporene Odluke nije prethodila izrada novog
Izvješća o stanju u prostoru, novog dvogodišnjeg Programa mjera za unaprjeđenje
stanja u prostoru, a da postojeći ne sadrži utvrđenu obvezu izrade Detaljnog
plana uređenja, te da je osporena Odluka, protivno Zakonu o prostornom uređenju,
u neskladu s Generalnim urbanističkim planom Grada Splita, kao dokumentom
prostornog uređenja šireg područja, i to stoga što postoji znatna neusklađenost
pojedinih građevinskih i urbanističkih parametara (koeficijenata izgrađenosti i
iskorištenosti, gustoće izgrađenosti, ukupne bruto-izgrađene površine, visine i
katnosti objekata).
Nadalje, ukazuje na povrede Programa mjera za unaprjeđenje stanja u prostoru
Grada Splita (»Službeni glasnik« Grada Splita, broj 2/97.), Pravilnika o mjerama
zaštite od elementarnih nepogoda i ratnih opasnosti u prostornom planiranju i
uređenju prostora (»Narodne novine«, broj 29/83., 36/85. i 42/86.), stava
Ministarstva zaštite okoliša i prostornog uređenja Republike Hrvatske od 3.
srpnja 2000. godine, te zaključaka Prometne analize stambene zone Špinut koju je
izradio Upravni odjel za urbanizam Grada Splita.
3. Člankom 10. stavkom 2. Zakona o prostornom uređenju propisano je: »O stanju
prostora na području Države, županije, Grada Zagreba, općine i grada izrađuje se
dvogodišnje Izvješće.«
Članak 11. stavak 1. istog Zakona propisuje: »Sabor Republike Hrvatske, odnosno
predstavnička tijela županije, Grada Zagreba, općine i grada na temelju Izvješća
donose dvogodišnji Program mjera za unaprjeđenje stanja u prostoru.«
Člankom 28. tog Zakona propisano je: »Obveza izrade detaljnog plana uređenja s
granicama obuhvata utvrđuje se prostornim planom šireg područja odnosno
Programom mjera. Detaljni plan uređenja donosi općinsko ili gradsko vijeće,
odnosno Gradska skupština.«
Člankom 30. Zakona o prostornom uređenju propisano je: »Dokument prostornog
uređenja užeg područja mora biti usklađen s dokumentom prostornog uređenja šireg
područja.«
4. U tijeku razmatranja podnesenog prijedloga Ustavni sud je, temeljem odredbe
članka 25. stavka 1. Ustavnog zakona, zatražio očitovanje Ministarstva zaštite
okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva Republike Hrvatske, te je navedeno
Ministarstvo traženo očitovanje dostavilo.
Iz očitovanja je razvidno da je Urbanistička inspekcija Uprave za inspekcijske
poslove tog Ministarstva provela postupak nadzora, te da glede osporenog
detaljnog plana uređenja nisu utvrđene nepravilnosti.
5. Ustavni sud je također zatražio očitovanje Ureda državne uprave u
Splitsko-dalmatinskoj županiji, o tome je li pred tim Uredom, sukladno odredbama
Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine«, broj
33/01.), proveden postupak za nadzor zakonitosti osporene Odluke, te je li
donesena odluka o njezinom obustavljanju od primjene.
Iz odgovora Ureda državne uprave u Splitsko-dalmatinskoj županiji proizlazi da
je osporena Odluka zaprimljena, radi nadzora, dana 19. srpnja 2002. godine, te
je nad njom dana 19. kolovoza 2002. godine izvršen nadzor, kojom prigodom nisu
utvrđene nepravilnosti.
6. Analizirajući osporenu Odluku u odnosu na navode i razloge istaknute u
prijedlogu podnositelja, Ustavni sud nije prihvatio podneseni prijedlog, zbog
sljedećih razloga:
Zakon o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi u članku 78. propisuje:
»Država radi zaštite ustavnosti i zakonitosti kao i zaštite prava građana
obavlja nadzor nad zakonitošću rada i akata tijela jedinica lokalne i područne
(regionalne) samouprave. Nadzor nad zakonitošću rada i akata jedinica lokalne i
područne (regionalne) samouprave provodi se na način i u postupku utvrđenim
zakonom kojim se uređuje državna uprava.«
Odredbama članaka 79. do 82. istog Zakona propisana su nadležna tijela i
postupak za provođenje nadzora nad zakonitošću općih akata i za obustavu od
primjene nezakonitih općih akata.
U konkretnom slučaju, tijela koja su na temelju zakona mjerodavna za provođenje
nadzora nad zakonitošću osporene Odluke utvrdila su da osporena Odluka ne sadrži
nikakve nepravilnosti.
Ustavni sud stoga stoji na stajalištu da ne postoje elementi koji bi ukazivali
na protivnost osporene Odluke s odredbama Zakona o prostornom uređenju na koje
podnositelj ukazuje.
7. U odnosu na navode podnesenog prijedloga, o povredi Programa mjera za
unaprjeđenje stanja u prostoru Grada Splita i o povredi Pravilnika o mjerama
zaštite od elementarnih nepogoda i ratnih opasnosti u prostornom planiranju i
uređenju prostora, ističe se da je Ustavni sud Republike Hrvatske, na temelju
odredaba članka 128. podstavaka 1. i 2. Ustava Republike Hrvatske, nadležan
odlučivati o suglasnosti zakona s Ustavom, odnosno o suglasnosti drugih propisa
s Ustavom i zakonom.
Ustavni sud, prema tome, nije ovlašten ocjenjivati usklađenost propisa s aktima
koji po svojoj prirodi nisu propisi (Program mjera za unaprjeđenje stanja u
prostoru Grada Splita), kao niti međusobnu usklađenost propisa iste razine
(Pravilnik o mjerama zaštite od elementarnih nepogoda i ratnih opasnosti u
prostornom planiranju i uređenju prostora).
Što se tiče ukazivanja podnositelja na nesuglasje osporene Odluke sa stavom
Ministarstva zaštite okoliša i prostornog uređenja Republike Hrvatske od 3.
srpnja 2000. godine, kao i sa zaključcima Prometne analize stambene zone Špinut,
napominje se da navedeni dokumenti ne predstavljaju zakone, pa se u odnosu na
njih, sa ustavnosudskog gledišta, ne može ocjenjivati zakonitost osporenog
propisa.
8. Zbog izloženih razloga, a na temelju odredaba članka 128. podstavka 2.
Ustava, te članka 43. stavaka 1. i 2. Ustavnog zakona, doneseno je rješenje kao
u izreci.
9. U svezi s traženjem Gradskog kotara Špinut da Ustavni sud provede, u smislu
odredaba Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi, postupak
nadzora nad zakonitošću osporene Odluke i donese odluku o njezinoj obustavi od
primjene, ponovo se ističe da su nadležnosti Ustavnog suda propisane odredbama
članka 128. Ustava. Podstavkom 2. navedene ustavne odredbe propisano je da
Ustavni sud odlučuje o suglasnosti drugih propisa s Ustavom i zakonom.
Prema tome, Ustavni sud nije nadležan za provođenje postupka nadzora nad
zakonitošću općih akata koje donose predstavnička tijela jedinica lokalne i
područne (regionalne) samouprave, niti za donošenje odluka o obustavi od
primjene takvih općih akata.
Postupak nadzora u konkretnom slučaju već je bio proveden pred tijelom koje je
za to, na temelju mjerodavnog zakona, nadležno.
10. Objava rješenja temelji se na odredbama članka 29. Ustavnog zakona.
Broj: U-II-1427/2003 Zagreb, 28. rujna 2004. N.N. 141/04
Predsjednik Suda
dr. sc. Petar Klarić, v. r.
|
Građani Gradskog kotara Špinut u Splitu podnijeli su Ustavnom sudu Republike
Hrvatske podnesak koji se odnosi na Odluku o donošenju Detaljnog plana uređenja
Obrtne tehničke škole i športskih sadržaja u Špinutu, klasa: 021-01/02-01/121,
urbroj: 2181/01-14-02-1, objavljene u »Službenom glasniku Grada Splita«, broj Prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom i zakonom Odluke
24/02. od 22. srpnja 2002. godine, koju je donijelo Gradsko vijeće Grada Splita 13. srpnja 2002. godine (u daljnjem tekstu: osporena Odluka), a kojim predlažu da Ustavni sud
|
POSLOVNI FORUM pored centralne baze podataka, poduzetnicima pruža i druge usluge i djelatnosti:
- trgovačko posredovanje na domačem i inozemnom tržištu
- konzalting u području investicija, izrada investicijskih studija i njihova ocjena (Poslovni planovi / Investicijski projekti)
- izrada web stranica (internet stranica); pisanje programa prema uputama i potrebama korisnika
- obradu podataka uz uporabu programa korisnika ili vlastitog programa i usluge unosa podataka
- razvoj baze podataka: povezivanje podataka iz različitih izvora, pohranjivanje podataka
- ispitivanje mogućnosti tržišta prodaje za proizvode i ispitivanje javnoga mnijenja o političkim, ekonomskim i sl. pitanjima
- kreiranje i provođenje promidžbenih djelatnosti; organiziranje sajmova, izložaba i kongresa
- agencijsko posredovanje u korist pojedinaca za dobivanje angažmana (zaposlenja) u filmskoj i drugim djelatnostima
Ukoliko Vam je potrebna neka od navedenih usluga, kontaktirajte nas!
Kontakt podaci za Poslovni forum d.o.o. -
POSEBNA PONUDA: IZRADA WEB STRANCA
Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i web stranice prilagođene vašem poslovanju i budžetu. Savjetovanje i Podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno!
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
|
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|
|
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
|