info
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
Hotelijeri strahuju od iduće sezone
Najveći troškovni udar, prema zakonu velikih brojki, očekuje hotelijere.
Hoće
li on imati dvoznamenkasti rast, kako se neki pribojavaju, ili će ga obuzdati?
Skupa nafta i poskupljenja koja ona za sobom povlači (za struju, recimo, 10
posto više cijene već su najavljene), jednima istek počeka na kredite, drugima
vrijeme za nove ulaganja, povećana davanja lokalnoj upravi, digitalizacija
satelitskih sustava, samo su neke od stavki koje će, kako se očekuje, turizmu u
2005. bitno povećati troškove.
Hotelijeri na udaru
Ilustracije radi, samo na digitalizaciju satelitskog TV sustava hotelske će kuće
s dvjestotinjak soba, koje to još nisu obavile, morati izdvojiti oko 300.000
kuna.
Iduća će godina uistinu biti jedna od težih za hrvatski turizam. Razloga je tako
mnogo da se eliminacijom samo jednoga ne bi ništa bitno popravilo. Zato i
tražimo susret s predstavnicima Vlade za skorašnjeg kongresa hotelijera kazao je
predsjednik Hrvatske udruge hotelijera Franco Palma.
Za hotelijersku branšu čak ni priželjkivana selektivna stopa PDV-a (od šest do
osam posto za smještaj i do 15 posto za ugostiteljske usluge) ne bi sve
riješila. U paketu bi se morale naći i obilne investicije, tržište diktira
daljnje dizanje kvalitete, a turizam u cjelini nije zaradio toliko da bi one
mogle premašiti ovogodišnjih 200 milijuna eura.
Recesija na tržištu
Istodobno, sve je vidljivije i to da nije dovoljno imati dobar hotel ako njegovu
razinu ne prati cijela destinacija, pa bi i to trebalo zaokružiti za 2005.
godinu. Rigorozno se kresanje troškova podrazumijeva i većina menadžera s time
računa. No i sa svime time 2005. ostaje nepoznanica.
Kalkulacije usložnjava recesija u Njemačkoj dok iz najjačeg emitivnog tržišta,
koje Mediteranu daje desetke milijuna gostiju, stižu vijesti o štrajkovima, za
turističke radnike nema mira. Od svega je tako najizvjesnije da ukupna
turistička potražnja u Europi dogodine neće bitnije a možda ni uopće rasti.
Za razliku od ponude, koja će biti bogatija, raznolikija i najčešće reklamirana
s puno više novca nego ove godine. Talijani, Grci i Španjolci to su već
najavili. Plan za 2005. je zbog svega zaokružen na nevelikih dva posto više
gostiju.
Koliko će se tko od toga namiriti, valja reći, jednim dijelom ovisi i o vještini
samih menadžera.
Zbog incidenata hitno se sklapa crna lista agencija
Je li Fibuli, pita se "Večernji list", čijih je tridesetak putnika četiri
dana čekalo da se vrati s ljetovanja u Turskoj, mjesto na crnoj listi agencija?
Je li Fibuli, čijih je tridesetak putnika četiri dana čekalo da se vrati s
ljetovanja u Turskoj, mjesto na crnoj listi agencija? Dvoje ih se, piše
"Večernji list", preko Beograda vratilo jučer riječ je o paru Osječana koji
danas mora biti na svadbi, jer je djevojka mladenkina kuma a ostali trebaju
danas sletjeti na sarajevski aerodrom. Posljednjoj Fibulinoj skupini turista iz
Antaliye boravak je prisilno produljen, kako objašnjavaju u agenciji, zbog kvara
aviona. Zamjenski, kažu, kompanija nije uspjela dati, pa je hrvatska skupina
pridružena Fibulinim sarajevskim putnicima.
Ta je neugodnost samo jedna u nizu koje se posljednjih dana redaju pred očima
hrvatske javnost, s putničkim agencijama kao glavnim akterima. Maturantima koji
su trebali putovati s agencijom "Vidra" put je propao, satima su autobus u Prag
prije nekoliko dana bezuspješno čekali i zagrebački maturanti u organizaciji Bon
turizma. Krenuli su tek idućeg dana.
Kolikih je razmjera nered u agencijskom poslovanju? Uzimaju li maha neugodna
iznenađenja, zakidanja putnika, pa i prijevare? U Udruzi hrvatskih putničkih
agencija kažu da, usprkos slici koja se može steći na osnovi posljednjih
incidenata, u Hrvatskoj ima više reda nego u drugim zemljama bivše Jugoslavije,
pa i više nego, recimo, u Češkoj, Slovačkoj ili Mađarskoj.
U tim su zemljama situacije kao ove češće, svako malo neka agencija propadne,
putnici im ostanu u inozemstvu i slično kaže Ivan Pukšar, predsjednik Udruge
hrvatskih putničkih agencija. Činjenica je da su na naše tržište ušle neke nove
agencije te da stalno niču nove. Maturalcima se bavi desetak agencija, a neke se
uistinu pokazuju kao nepouzdane.
Zbog posljednjih incidenata za ponedjeljak je sazvan sastanak predstavnika
ministarstava prosvjete i znanosti, mora i turizma, te UHPA-e.
Prosvjetno ministarstvo očekuje da se uz pomoć sudionika sastanka sastavi popis
nepouzdanih putničkih agencija, što bi bila velika pomoć školama pri izboru
organizatora putovanja. U najvećoj agencijskoj udruzi svojevrsna crna lista
agencija već postoji. Na njoj ih je, doduše, samo nekoliko, a prevladavaju
strane agencije, koje su ostale nekome dužne. Naravno da smo spremni pomoći, jer
takve agencije nanose štetu svima ostalima. Mogu nam se obratiti i građani. U
UHPA-i skupljamo napise o agencijama, pa čak i kad netko nije na crnoj listi,
ili zato što nije naš član ili zato što se nije toliko ogriješio o pravila
posla, pružit ćemo informaciju koju znamo kaže Pukšar.
Budući da se turističkog posla laćaju i oni koji za njega nisu registrirani,
putnicima se savjetuje da najprije provjere ima li agencija obvezni ID kod. Bez
toga će pravdu još teže istjerati.
|
Hotelijeri strahuju od iduće sezone
Skupa nafta i poskupljenja koja ona za sobom povlači (za struju, recimo, 10 posto više cijene već su najavljene), jednima istek počeka na kredite, drugima vrijeme za nove ulaganja, povećana davanja lokalnoj upravi, digitalizacija satelitskih sustava, samo su neke od stavki koje će, kako se očekuje, turizmu u 2005. bitno povećati troškove.
Hotelijeri na udaru
Ilustracije radi, samo na digitalizaciju satelitskog TV sustava hotelske će kuće s dvjestotinjak soba, koje to još nisu obavile, morati izdvojiti oko 300.000 kuna.
Iduća će godina uistinu biti jedna od težih za hrvatski turizam. Razloga je tako mnogo da se eliminacijom samo jednoga ne bi ništa bitno popravilo. Zato i tražimo susret s predstavnicima Vlade za skorašnjeg kongresa hotelijera kazao je predsjednik Hrvatske udruge hotelijera Franco Palma.
Za hotelijersku branšu čak ni priželjkivana selektivna stopa PDV-a (od šest do osam posto za smještaj i do 15 posto za ugostiteljske usluge) ne bi sve riješila. U paketu bi se morale naći i obilne investicije, tržište diktira daljnje dizanje kvalitete, a turizam u cjelini nije zaradio toliko da bi one mogle premašiti ovogodišnjih 200 milijuna eura.
Recesija na tržištu
Istodobno, sve je vidljivije i to da nije dovoljno imati dobar hotel ako njegovu razinu ne prati cijela destinacija, pa bi i to trebalo zaokružiti za 2005. godinu. Rigorozno se kresanje troškova podrazumijeva i većina menadžera s time računa. No i sa svime time 2005. ostaje nepoznanica.
Kalkulacije usložnjava recesija u Njemačkoj dok iz najjačeg emitivnog tržišta, koje Mediteranu daje desetke milijuna gostiju, stižu vijesti o štrajkovima, za turističke radnike nema mira. Od svega je tako najizvjesnije da ukupna turistička potražnja u Europi dogodine neće bitnije a možda ni uopće rasti.
Za razliku od ponude, koja će biti bogatija, raznolikija i najčešće reklamirana s puno više novca nego ove godine. Talijani, Grci i Španjolci to su već najavili. Plan za 2005. je zbog svega zaokružen na nevelikih dva posto više gostiju.
Koliko će se tko od toga namiriti, valja reći, jednim dijelom ovisi i o vještini samih menadžera.
dana redaju pred očima hrvatske javnost, s putničkim agencijama kao glavnim akterima. Maturantima koji su trebali putovati s agencijom "Vidra" put je propao, satima su autobus u Prag prije nekoliko dana bezuspješno čekali i zagrebački maturanti u organizaciji Bon turizma. Krenuli su tek idućeg dana.
Kolikih je razmjera nered u agencijskom poslovanju? Uzimaju li maha neugodna iznenađenja, zakidanja putnika, pa i prijevare? U Udruzi hrvatskih putničkih agencija kažu da, usprkos slici koja se može steći na osnovi posljednjih incidenata, u Hrvatskoj ima više reda nego u drugim zemljama bivše Jugoslavije, pa i više nego, recimo, u Češkoj, Slovačkoj ili Mađarskoj.
U tim su zemljama situacije kao ove češće, svako malo neka agencija propadne, putnici im ostanu u inozemstvu i slično kaže Ivan Pukšar, predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija. Činjenica je da su na naše tržište ušle neke nove agencije te da stalno niču nove. Maturalcima se bavi desetak agencija, a neke se uistinu pokazuju kao nepouzdane.
Zbog posljednjih incidenata za ponedjeljak je sazvan sastanak predstavnika ministarstava prosvjete i znanosti, mora i turizma, te UHPA-e.
Prosvjetno ministarstvo očekuje da se uz pomoć sudionika sastanka sastavi popis nepouzdanih putničkih agencija, što bi bila velika pomoć školama pri izboru organizatora putovanja. U najvećoj agencijskoj udruzi svojevrsna crna lista agencija već postoji. Na njoj ih je, doduše, samo nekoliko, a prevladavaju strane agencije, koje su ostale nekome dužne. Naravno da smo spremni pomoći, jer takve agencije nanose štetu svima ostalima. Mogu nam se obratiti i građani. U UHPA-i skupljamo napise o agencijama, pa čak i kad netko nije na crnoj listi, ili zato što nije naš član ili zato što se nije toliko ogriješio o pravila posla, pružit ćemo informaciju koju znamo kaže Pukšar.
Budući da se turističkog posla laćaju i oni koji za njega nisu registrirani, putnicima se savjetuje da najprije provjere ima li agencija obvezni ID kod. Bez toga će pravdu još teže istjerati.
|
POSLOVNI FORUM pored centralne baze podataka, poduzetnicima pruža i druge usluge i djelatnosti:
- trgovačko posredovanje na domačem i inozemnom tržištu
- konzalting u području investicija, izrada investicijskih studija i njihova ocjena (Poslovni planovi / Investicijski projekti)
- izrada web stranica (internet stranica); pisanje programa prema uputama i potrebama korisnika
- obradu podataka uz uporabu programa korisnika ili vlastitog programa i usluge unosa podataka
- razvoj baze podataka: povezivanje podataka iz različitih izvora, pohranjivanje podataka
- ispitivanje mogućnosti tržišta prodaje za proizvode i ispitivanje javnoga mnijenja o političkim, ekonomskim i sl. pitanjima
- kreiranje i provođenje promidžbenih djelatnosti; organiziranje sajmova, izložaba i kongresa
- agencijsko posredovanje u korist pojedinaca za dobivanje angažmana (zaposlenja) u filmskoj i drugim djelatnostima
Ukoliko Vam je potrebna neka od navedenih usluga, kontaktirajte nas!
Kontakt podaci za Poslovni forum d.o.o. -
POSEBNA PONUDA: IZRADA WEB STRANCA
Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i web stranice prilagođene vašem poslovanju i budžetu. Savjetovanje i Podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno!
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
|
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|
|
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
|