info
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|


Mediji u Hrvatskoj
Iznimno otvoreno o medijima u Hrvatskoj govorili su na tribini Centra za bolji
svijet mr. Robert Šreter, ravnatelj i glavni urednik Hrvatskoga katoličkog
radija, Branko Lentić s HTV-a te publicist, profesor novinarstva i bivši
večernjakovac dr. Josip Grbelja.
Dr. Grbelja okupljene je proveo kroz povijest novinarstva te istaknuo kako je u
XIX. st. prevladavala borba za nacionalnost, suverenost i hrvatski jezik. Krajem
XIX. st. pa do 1935., kako je rekao, novinari su bili markantne ličnosti na ovim
prostorima i bilo ih je malo. "Poslije Prvoga svjetskog rata novinarstvo je u
lošijem stanju nego robovi u vreći. Nikada, ni u jednoj zemlji na svijetu, nije
bilo više progonjenih novinara nego što je, tih godina, bilo u Hrvatskoj. Na taj
su način disciplinirani neposlušni. Od 1945. - 1952. cijeli naraštaj novinara
pobjegao je u inozemstvo", kazao je Grbelja. Nakon toga je slijedila faza kada
su jedni propagirali internacionalizam, drugi kult državnosti, jedni kult mase,
drugi kult vođe, jedni su hvalili partiju, dok su drugi hvalili ustaški
pokret... Do `90. je vladala velika suradnja u novinama, bilo književnika,
umjetnika, a organizirale su se i velike akcije - humanitarne, medicinske,
zabavne, športske. Vladalo je zajedništvo i osnivali su se razni klubovi. "Od
1990. počela je masovna pojava novinara kratkoga roka, mali broj novina dugoga
roka izlaženja. Radili su samo odabrani redakcijski kadrovi, gotovo svi su imali
kolumne, bez rubrika ili akcija za vanjske suradnike ili čitatelje; počinje trka
za senzacionalnim aktualnostima; neopravdano ukidanje prava na ispravak i
ispriku; vezivanje novinara uz politički i politizirani vrh, uz gospodarsko-
tajkunski sloj, šoubiznismenski te zabavljačko- igrački sloj društva.
Prevladavala je glamuroznost tema i nesigurnost mladih novinara", naglasio je
Grbelja.
Mr. Šreter kazao je kako se čini da tretman Crkve u svjetovnim medijima nije
objektivan, ima mnogo pogrešnoga i zlonamjernoga tumačenja crkvenih stavova, a i
neznanja. Umanjuje se, naglasio je, prava vrijednost crkvenoga djelovanja, što
ne čudi jer je dobar dio medija u rukama lijevih i liberalnih snaga. Ističu se
skandali, a malo se tumače prave vjerske vrijednosti, poput obitelji. No Šreter
je priznao i pogrješke Crkve koja se ponekad brani na način da oko sebe stvara
bedem, zatvara se, jer kao da se ne snalazi u suvremenome svijetu medija. Zato
se svjetovni novinari opravdano žale da često ne mogu do informacija o Crkvi,
što muči čak i crkvene medije, koji za neke događaje prije doznaju iz svjetovnih
medija nego iz same Crkve. Ima, nastavio je Šreter, i nespretnih istupa crkvenih
ljudi u javnosti, a sve to iz razloga što Crkva od 1990. nije odgajala i
školovala novinare. U posljednje vrijeme osnovani su prvi crkveni portali na
Internetu, ali i dalje postoji velika potreba za više vjerskih medija poput
katoličkih dnevnih novina i časopisa za mlade, naglasio je glavni urednik HKR-a.
Branko Lentić rekao je da on na televiziju ne gleda kao na mjesto gdje se stvara
program, već na mjesto gdje se program konzumira, a program se konzumira u našim
kućama. "Televizija djeluje u vašoj kući, u vašem prostoru, televizija ne
djeluje na vaš razum, već na emocije, podsvijest. Ono što gledatelj prima od
televizije samo je trideset posto onoga što prima od novina. I ono što prima od
televizije, cilja na drugi dio čovjekova bića od onoga što ciljaju novine.
Vi
novine kupujete na kiosku na svoju odgovornost, nosite ih kući, dok vam
televizija ulazi u kuću bez najave, ušetava se u vaš prostor i dovodi vas u
zabludu da komunicira s vama i to primate na poseban način", pojasnio je Lentić.
Također je kazao da nam televizija određuje i kada ćemo ručati, večerati, a kada
spavati i to na način kojega ne moramo biti apsolutno svjesni, jer poruka utječe
na drugi dio naše psihe i nemamo snagu za obranom. Branko Lentić založio se za
to da HTV bitku s komercijalnim televizijama vodi kvalitetom, a ne njihovim
oponašanjem, i po cijenu pada gledanosti. Uveli smo načelo da je negativan junak
važniji od pozitivnoga, ali valjda će i to proći, naglasio je Lentić.
Ova aktualna tema javne tribina Mediji u Hrvatskoj - promicatelji istine i
poštivanja dostojanstva osobe? progovorila je o odgovornosti u uporabi medija.
Jer mediji ipak svojom velikom moći utječu na promjenu svijesti i života
pojedinaca, obitelj i društva, pozitivno ili negativno, već prema tome
nadahnjuju li se etičkim kriterijima istine i dostojanstva ljudskoga života.
Stoga je i velika odgovornost u uporabi medija, osobito na djelatnicima u
medijima te državnim vlastima i roditeljima.


|



Admin; adresar imenik
|
POSLOVNI FORUM pored centralne baze podataka, poduzetnicima pruža i druge usluge i djelatnosti:
- trgovačko posredovanje na domačem i inozemnom tržištu
- konzalting u području investicija, izrada investicijskih studija i njihova ocjena (Poslovni planovi / Investicijski projekti)
- izrada web stranica (internet stranica); pisanje programa prema uputama i potrebama korisnika
- obradu podataka uz uporabu programa korisnika ili vlastitog programa i usluge unosa podataka
- razvoj baze podataka: povezivanje podataka iz različitih izvora, pohranjivanje podataka
- ispitivanje mogućnosti tržišta prodaje za proizvode i ispitivanje javnoga mnijenja o političkim, ekonomskim i sl. pitanjima
- kreiranje i provođenje promidžbenih djelatnosti; organiziranje sajmova, izložaba i kongresa
- agencijsko posredovanje u korist pojedinaca za dobivanje angažmana (zaposlenja) u filmskoj i drugim djelatnostima
Ukoliko Vam je potrebna neka od navedenih usluga, kontaktirajte nas!
Kontakt podaci za Poslovni forum d.o.o. -
POSEBNA PONUDA: IZRADA WEB STRANCA
Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i web stranice prilagođene vašem poslovanju i budžetu. Savjetovanje i Podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno!
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
|
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|
|
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
|
|