Istraživanje tržišta Poslovni izvještaji Internet marketing Izrada web stranica Imenici i baze podataka Poslovni ugovori Poslovni planovi za kredite Poslovne usluge i ponude Trgovačko posredovanje Poslovna psihologija Poslovni programi Oglasi i obavijesti Korisni linkovi Besplatno za poduzetnike Nove poslovne ponude
KONTAKT PODACI ZA Poslovni forum d.o.o. Link na web stranicu sa e-mail adresama i telefonima Upiti, narudžbe, savjeti...
Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i web stranice prilagođene vašem poslovanju i budžetu. Savjetovanje i Podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno!
|
UZ HRVATSKI TELEKOM, TV KUĆE UBIRU GOLEMU ZARADU POZIVIMA S VIŠOM TARIFOM Gotovo sve TV-emisije suradnju s gledateljima temelje na pozivima sa skupljom tarifom, koji im jamče sigurnu zaradu. HTV-u i T-HT-u gledatelji su, primjerice, glasujući samo za Dražena Turinu-Šajetu u »Piramidi«, priskrbili oko 150.000 kuna Kada su sredinom 1997. godine u fiksnoj telefonskoj mreži uvedene usluge s dodanom vrijednošću, odnosno broj 060, nitko nije slutio da će te takozvane »usluge inteligentne mreže«, govorni aparati, zamijeniti sve veći broj dotadašnjih linija s običnom tarifom. Pozivanje ovih brojeva dodatno se naplaćuje ovisno o tarifnoj skupini biranog broja. Tako, recimo, ako nakon 060 slijedi broj 1, cijena je od 1,13 kuna po minuti. Cijena raste kako se broj nakon 060 povećava tako da se za brojeve tipa 060 6xx plaća od 6,82 kune po minuti. Dok se time u našoj zemlji za mnoge informacije osim uobičajenih impulsa sada mora platiti i dodana vrijednost na poziv, u mnogim su europskim državama usluge informiranja pozivateljima besplatne. U Italiji su, primjerice, pozivi prema državnim institucijama, autobusnim, željezničkim i zrakoplovnim tvrtkama, meteorološkim i turističkim informacijama, agencijama, hotelima te prema mnogim neprofitabilnim udrugama – besplatni za pozivatelja, odnosno umjesto 060 koristi se broj 0800. Međutim, u Hrvatskoj, iako se na poziv broja 060 ne javlja osoba, već automat, čime su tvrtke smanjile trošak za plaće, usluge pružanja informacija postale su još i skuplje. Čak 160 koncesionara broja 060 Dok naplaćivanje informacija vezanih za igre na sreću, zabavu i glazbu, horoskopske savjete, pa čak i prijave za nagradne igre, i nije toliko sporno, upotreba broja 060 za dobivanje obavijesti o vremenskoj prognozi, polasku vlaka, rasporedu dežurstva bolnica i ljekarni vrlo je upitna. Tim više što se umjesto donedavne uobičajene cijene impulsa sada, u najboljem slučaju, naplaćuje trostruko veća cijena. Hiperinflacija brojeva s dodanom vrijednošću na televizijskim programima pokazuje da se komercijalne linije mogu uvesti u sve zabavne, edukativne, informativne i kontakt emisije bez ikakvih ograničenja. Zakonska regulativa govori da cijena poziva mora biti naznačena na ekranu na primjeren način. Međutim, ona se tek usputno ističe na dnu ekrana sitnim slovima. – Davatelj usluge i T-HT odgovorni su za sadržaj i kvalitetu usluge, kratko je odgovoreno iz Hrvatske agencije za telekomunikacije. U dopisu ove agencije stoji da se putem broja 060 pružaju dječje usluge (?!), usluge poznanstva i zakazivanja susreta, usluge natjecanja i nagradnih igara te usluge zabavnog karaktera. Osim toga, tu su i savjetodavne i poslovne usluge, zatim sve češće usluge telefonskog glasovanja te prijava za sudjelovanje u RTV emisijama. U dopisu se također navodi da, osim T-HDobrovoljni porez za gledatelje Prijava za kvizove »Tko želi biti milijunaš?« i »Najslabija karika« iznosi 3,66 kuna po pozivu te nije čudno što je komentar jednog od natjecatelja kad je prešao prag od 2.000 kuna glasio da će tim novcem platiti telefonske račune »zarađene« pozivanjem broja 060. Cijena poziva za izražavanje mišljenja očito je najjeftinija; cijena poziva za »Otvoreno« stoji 0,85 kuna, a za glasovanje u »Nedjeljom u 2« 0,91 kunu. T-a, u Hrvatskoj trenutno ima 140 koncesionara koji uslugu korištenja broja 060 pružaju kao posrednici. Telefoni su, reći će razni glasnogovornici televizija, zamišljeni kao dodatna ponuda osnovnoj funkciji emisije, kao neka vrsta interakcije s gledateljem. Međutim, u želji za novčanim dobitkom koji se nudi pozivateljima ovih brojeva, ili pak u nadi da će se njihov glas i mišljenje čuti barem na televiziji, brojevi 060 sve se češće biraju. Prema posljednjim podacima T-HT-a, pozivi prema servisnim brojevima 060 čine oko 12 posto ukupnih poziva u telefonskoj mreži. Sramotno je što su brojevi s višim tarifama ušli i u edukativne emisije za djecu i mlade poput »Učilice«. Zbog čega gledatelji ne mogu televizijske emisije zvati putem redovnih linija, plaćajući samo uobičajene impulse? Odgovor leži u novonastaloj milijunskoj zaradi koje se televizijske kuće ne žele odreći. Kako na HTV-u tako i na RTL-u, gdje i Sanja i Tanja ne mogu bez suradnje s gledateljima, uz pozivni 060. Primjerice, ako je suditi prema izjavi Dražena Turine-Šajete koji je sudjelovao u emisiji »Piramida«, za njegovo je glasovanje broj 060 okrenut najmanje 50.000 puta. Budući da je cijena poziva za ovu emisiju 3,66 kuna, nakon što se državi platio PDV, na ovom se glasovanju zaradilo otprilike 150.000 kuna. Zaradu će, ako nema koncesionara, podijeliti T-HT i TV kuća. Time proizlazi da je samo na Šajeti ta HTV-ova emisija zaradila 75.000 kuna! Izvor: Novi list PREGLED SVIH INFORMACIJA ZA PODUZETNIKE - ONE STOP SHOP
13. 1. 2025. |