Naslovna stranica Poslovnog foruma Pregled svih usluga za poduzetnike

 
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Istraživanje tržišta
Poslovni izvještaji
Internet marketing
Izrada web stranica
Imenici i baze podataka
Poslovni ugovori
Poslovni planovi za kredite
Poslovne usluge i ponude
Trgovačko posredovanje
Poslovna psihologija
Poslovni programi
Oglasi i obavijesti
Korisni linkovi
Besplatno za poduzetnike
Nove poslovne ponude

Klikni za pregled priloga
PREGLED SVIH USLUGA

PREGLED SVIH USLUGA ZA PODUZETNIKE

Novosti


Pregled svih usluga za poduzetnike

SEARCH

Pregled najvažnijih zakona i propisa

Poslovni web katalog Poslovni web katalog Poslovni web imenik


Google


WWW Poslovni Forum



KONTAKT PODACI ZA
Poslovni forum d.o.o.

Link na web stranicu sa e-mail adresama i telefonima
Upiti, narudžbe, savjeti...


Ažurirano: 26. 12. 2024.


Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i web stranice prilagođene vašem poslovanju i budžetu. Savjetovanje i Podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno!

POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga
POSLOVNI FORUM
[ Ekonomija ] [ Pravo ] [ Financije ] [ Web hosting ] [ Imenici ] [ Poslovni planovi ] [ Katalog ]

Važnost pravodobnih analiza i informacija


Uspješne tvrtke razmatraju promjenjivu okolinu i neprestano prilagođavaju svoje poslovanje najboljim mogućnostima koje im se u datim uvjetima pružaju

Mudro iskorišteno vrijeme postaje konkurentska prednost

Istraživanje i razmatranje svijeta izvan određene tvrtke može biti ključno za identificiranje mogućih potencijalnih problema ili dobrih prilika. Marketinški stručnjaci imaju zadatak i odgovornost predvidjeti i uočiti situacije koje u većoj ili manjoj mjeri mogu promijeniti uvjete poslovanja u tvrtki u kojoj su zaposleni.

Pravovremeno reagiranje

Okolina marketinga neprekidno stvara nove, bolje ili lošije mogućnosti te opasnosti. U suvremenim uvjetima poslovanja one znaju biti i vrlo iznenadne.

Kako bi se spriječile negativne posljedice tih promjena na tvrtku, a u krajnjem slučaju i eventualna propast njenoga tržišta, na temelju informacija dobivenih istraživanjem tržišta, obavještavanjem i drugim metodama na vrijeme se mijenjaju strategije i donose poslovne odluke kojima se suprotstavljaju novostvorenim okolnostima.

Kada to baš i nije pravovremeno, tvrtke se suočavaju s puno većim problemima nego što su uopće trebali biti. Pod marketinškom okolinom podrazumijevaju se činitelji i sile koje tvrtka ne može kontrolirati, a koji utječu na poslovanje tvrtke, tj. njezinu sposobnost da se razvije i zadrži uspješne odnose i transakcije sa svojim ciljnim kupcima.

Okolinu tvrtke čine akteri u neposrednoj okolini koji utječu na njezinu sposobnost da opslužuje svoja tržišta, to je tzv. mikrookolina, a šire društvene sile koje utječu na sve dijelove u mikrookolini zajednički se nazivaju makrookolina. Dakle tvrtka, njezini dobavljači, kupci, konkurencija i javnost zajednički djeluju u široj makrookolini čiji trendovi su uzrok prijetnji ili mogućnosti tvrtke.

U analizi makrookoline postoji cijela gomila podataka koji u nju trebaju biti uključeni i koji se na određen odgovarajući način trebaju razmatrati kako bi se donijele odluke o mogućem strateškom smjeru. Među brojnim podjelama i pristupima koji govore o makrookolini izdvojit ćemo PESTLE model (akronim od political, economic, social, technological, legal, ecological), koji pomaže sagledati vanjske pokretače političkih, ekonomskih, socijalno-društvenih, tehnoloških, legalnih-zakonodavnih i ekoloških promjena.

Iznimke od pravila

Makrookolina se u pravilu ne može kontrolirati nego se samo može promatrati i na nju se treba adekvatno reagirati. Kako u svakom pravilu ima iznimaka, tako se i ovdje događa da ako je netko dovoljno jak, moćan i/ili uporan, uspijeva promijeniti i naizgled nemoguće.

Tako se primjerice svjetske globalne kompanije koje se bave proizvodnjom i prodajom brze hrane već godinama trude promijeniti prehrambene navike stanovnika širom svijeta i dijelom u tome i uspijevaju. (Američki lanac Domino's Pizza, koji je danas je prisutan u više od 40 zemalja, najveće profite ostvaruje u Japanu).

Krojači budućnosti tvrtki svakodnevno smišljaju kako doskočiti tržištu

U cijelome svijetu, nakon predsjedničkih i drugih izbora, tisak piše o tome koje su tvrtke i poduzetnici dali donacije pojedinoj stranci ili kandidatu te na taj način, u slučaju njihove pobjede, pokušali ostvariti nadzor nad određenim političkim odlukama koje uvelike određuju poslovanje. Govoreći o promjenama u makrookolini koje mogu negativno utjecati na poslovanje tvrtki, možemo spomenuti duboku recesiju tržišta, ratnu krizu, pad kupovne moći stanovništva i slično.

Negativno mogu utjecati i razni zakoni i zabrane. No promjene mogu biti i uzrok velikog uspjeha tvrtke ako ih ona dovoljno brzo uoči i prilagodi im se. U današnjem suvremenom društvu znatno promijenjena uloga žene promijenila je način pripreme hrane, a način života, možemo reći, prilagodila stilu 'više novaca - manje vremena'.

Produžio se i vijek platežno sposobnih ljudi koji imaju specifične, svojim godinama prilagođene potrebe. Promijenila se slika tradicionalne obitelji. Sve to utječe na promjene na tržištu.

Trendovi u Hrvatskoj

Vratimo se na hrvatsko tržište i pogledajmo neke snage vanjskog okruženja koje djeluju ili mogu djelovati na promjene na tržištu.

U posljednje vrijeme u Hrvatskoj se dosta govori o negativnoj stopi prirasta stanovništva. Samo u 2003. godini prirodno kretanje stanovništva pokazuje negativni prirodni prirast od -12.907 stanovnika. Možemo pretpostaviti da će takva demografska pojava, između ostaloga, u budućnosti značiti i reduciran broj učenika, što će uzrokovati smanjenje ukupnog broja škola.

U centru Zagreba gdje najvećim dijelom žive starosjedioci, u osnovnim školama nedostaje sve više učenika pa je tako, zbog smanjenog broja učenika, 2001. godine u jednoj od njih ukinuta cijela jedna smjena. To je samo naznaka nadolazećeg trenda zatvaranja škola.

Taj demografski trend sve više će se odražavati na mnoge poslove i tvrtke, kao i društvo u cjelini. Smanjit će se potražnja za dječjom opremom, hranom, odjećom, igračkama, što će uvjetovati promjene poslovanja proizvođača i distributera, a u budućnosti će doći do manjka radne snage kojoj će uslijed toga vjerojatno porasti cijena, itd.

Ulazak Hrvatske u Europsku uniju zasigurno će značiti silne promjene kao posljedice zakonskih i ostalih prilagodbi u skladu sa smjernicama Europske unije. Naime, obveze koje je Hrvatska preuzela potpisivanjem sporazuma na europskoj i široj međunarodnoj razini te prilagođavanje našeg zakonodavstva onome Europske zajednice, obuhvaća i donošenje raznih zakona te ostale promjene.

Već sada se proizvođači domaće hrane i pića pitaju što će biti s njima. Nije lakše ni nakladnicima knjiga i ostalima koji trenutno uživaju privilegiju nulte stope PDV-a kojoj prijeti ukidanje. Opstat će samo oni koji na vrijeme pronađu kvalitetna rješenja i prilagode im se.

Globalna događanja uvijek se mogu pokušati okrenuti u korist tvrtke

Da bi promjene u okolini bile prijatelji a ne neprijatelji, tvrtke se trebaju ponašati prema onoj narodnoj izreci: 'Nema svrhe rijeci govoriti da prestane teći, pametnije je naučiti plivati u smjeru njezina toka'. Mogli bismo dodati - ako nisi toliko snažan i moćan da možeš sagraditi branu ili iskopati novo korito.

Nepažnja ili nesretan slučaj?

Kako promjene u okolini mogu utjecati na tvrtke, nedavno smo mogli pratiti u aferi GMO. Kada je u skladu s novodonesenim Zakonom o hrani u veljači 2004. Ministarstvo zdravstva provelo analize prehrambenih namirnica na prisustvo genetski modificiranih organizama, nedozvoljena količina potvrđena je u jednom proizvodu. Na primjeru proizvođača tog proizvoda došlo je do rasprave o GMO-u.

Iako je sva prehrambeno-prerađivačka industrija u istom vremenu kupovala sojin izolat, koji je bio službeno uvožen u Hrvatsku, nije zato bila sankcionirana pa je time vlada poduzeća postavila u nejednakopravan položaj. Danima su se vodile javne polemike u kojima su sudjelovale i Hrvatska udruga za zaštitu potrošača te Zelena akcija o tome je li uopće u redu proizvoljno uzeta granica od jedan posto kontaminacije GMO-om.

Iako se tadašnja uprava spomenute tvrtke odmah ispričala potrošačima, povukla postojeće proizvode iz trgovina i zamjenila ih novima, šteta je već bila učinjena.

Prodaja je gotovo stala, došlo je do smjene rukovodstva, a govorilo se i o otpuštanju radnika dok se proizvodnja ne stabilizira. To prozivanje imalo je nesagledive socio-ekonomske posljedice za tvrtku koja danas nastoji provesti sanaciju nastalog položaja i vratiti povjerenje potrošača. Hoće li u tome uspjeti i što će biti sa spomenutim proizvodom, pokazat će vrijeme.

Ariel i 'ubojica'

U slučajevima kada tvrtka širi svoje poslovanje na nova i nepoznata tržišta postoji opasnost od propusta u sagledavanju svih čimbenika bitnih za uspješnost tog posla, od zakona te države do kulturnih i društvenih različitosti. Mnoge zapadne tvrtke imale su ne tako male probleme prilikom proboja na tržišta arapskih zemalja, što zbog jezičnih, što zbog drugih barijera.

Primjerice, deterdžent za rublje Ariel tvrtke P&G ima jednako ime kao i izraelski premijer Sharon, što je taj narod našao krajnje uvredljivim. Bolje nisu prošli ni mobilni telefoni Alcatel, što na arapskom znači 'ubojica'.


POSLOVNI FORUM

 

 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 


 
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 



Izrada web stranica
Izrađujemo web stranice koje vas spajaju s novim poslovnim prilikama, optimizirane za povećanje uspješnosti online poslovanja. Izrađujemo uspješne web stranice i napredna web rješenja kreirana prema vašim zahtjevima. Besplatna izrada web stranica za obrtnike i male poduzetnike.
 


26. 12. 2024.