![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Istraživanje tržišta Poslovni izvještaji Internet marketing Izrada web stranica Imenici i baze podataka Poslovni ugovori Poslovni planovi za kredite Poslovne usluge i ponude Trgovačko posredovanje Poslovna psihologija Poslovni programi Oglasi i obavijesti Korisni linkovi Besplatno za poduzetnike Nove poslovne ponude ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
KONTAKT PODACI ZA Poslovni forum d.o.o. Link na web stranicu sa e-mail adresama i telefonima Upiti, narudžbe, savjeti...
Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i web stranice prilagođene vašem poslovanju i budžetu. Savjetovanje i Podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno!
|
![]() |
![]() ![]()
Kako procjenjuje Kagan Research LLC, internetsko je oglašavanje 2004. dostiglo vrijednost od 9,4 milijarde dolara, a s dvoznamenkastim rastom na putu je da pretekne oglašavanje u magazinima Oglašivači u sve većoj mjeri otkrivaju draži i probitačnost korištenja interneta, koji ne samo na radnim mjestima nego i u domovima diljem svijeta postaje ozbiljan konkurent televiziji. Počelo je oglašavanjem na pretraživačkim medijima (kao što je u posljednje vrijeme sve popularniji Google) koji su u pet godina u privlačenju oglasa stigli od nule do 3,9 milijardi dolara, koliki im je, prema procjenama, današnji udio. Kompanije sada promoviraju svoje brandove sa sve više oglasa koji se vrte po internetskim stranicama. U 2004. internetsko je oglašavanje dostiglo 9,4 milijardi dolara, kako procjenjuje Kagan Research LLC. Nastavljajući dvocifreni rast, na putu je da pretekne oglašavanje u magazinima u dvije godine, kažu u spomenutoj tvrtki. Trenutačno je uzbuđenje unutar umreženog oglašavanja povezano s valom industrijskog okrupnjavanja. AOL je lani u lipnju platio 435 milijuna dolara za Advertising.com. Sredinom studenoga, Dow Jones & Co. pristao je kupiti CBS Marketwatch za 515 milijuna dolara. Analitičari vjeruju da Dow Jones, čiji je wsj.com dostupan isključivo pretplatnicima, nastoji iskoristiti oglašivačko obilje jer privlači više posjetitelja nego konkurenti koji naplaćuju uslugu. Sadašnja groznica ima donekle obilježje dot.com ludila, ali uz jednu bitnu razliku: iako oglašivačke zvijezde imaju hrabre vizije o umreženoj budućnosti, one mjere napredak profitom što ga donosi svaka stepenica. Troznamenkasti rast Kako investitori mogu zaraditi novac u tom trendu? Na više načina. Ispod dvaju vrhova što ih čine Yahoo! i Google uobličuje se prosperitetna industrija. Veliku aktivnost pokazuju oglasne agencije koje se specijaliziraju za umreženi biznis. Privlače oglašivače na Web pribavljajući tehnologiju koja im omogućuje da precizno mjere učinak pojedinih oglasa. Neke od njih prate mušterije koji reagiraju na oglase. Dobar je primjer brzo rastuća agencija aQuantive Inc. Ta tvrtka sa sjedištem u Seattlu ne samo što pomaže organizirati kampanje za velike i slavne klijente kao što su Microsoft i Verizon Communications, već je i lider u vođenju reklamnih kampanja na pretraživačima. Koristeći se automatiziranom tehnologijom, za račun mušterija, nudi na milijune natuknica, koje su od kritične važnosti kako bi se postiglo da se oglasi vide na stranicama pretraživača. To je zato što svaka natuknica stavlja mušterijin oglas uz rezultate specifičnog pretraživanja, bilo da je riječ o potrazi za otvaračem limenki s konzervom ili za odmorom u Kostariki. To je bujajući biznis za aQuantive i slične agencije, donoseći joj troznamenkasti rast dohotka, na 152 milijuna dolara, dok se očekuje da će zarada porasti od 11,8 milijuna na 39 milijuna dolara. Eksplozija cijena ValeuClick polučuje sličan poslovni uspjeh. Agencija sa sjedištem u Los Angelesu hvali se širokom ponudom usluga, od isporuke online oglasa do praćenja njihove djelotvornosti i sklapanja najboljih ugovora. Eksplozija cijena internetskih oglasa - dnevna cijena istaknutih oglasa na važnim sajtovima kao što su portali Yahoo ili MSN udvostručena je u proteklih 12 mjeseci i dostiže 300.000 dolara - privlači još više oglašivača na ValeuClick. Njezina jedinica Commission Junction stavlja oglase na široku mrežu web stranica za oglašivače. Za tu uslugu plaćaju tek trećinu cijene po mušteriji u odnosu na onu koju bi platili na vodećem sajtu, kako navodi analitičar Stewart Barry u investicijskoj banci ThinkEquity Partners LLC, u San Franciscu. Porast oglašavanja na mreži pomaže ne samo agencijama nego i internetskim izdavačima. Štos je, kako kažu analitičari, u pronalaženju sajtova koji dopiru do ciljane skupine korisnika. Tu bi investitori mogli razgledati i Village, sajt vrhunskoga ranga namijenjen ženama. Dok je muškarce lako pronaći na financijskim, sportskim i tehničkim stranicama na kojima "pecaju", znatno je teže locirati žene na mreži. Specijalno za žene Sa svojom usredotočenošću na različite sektore, od njege djece i ispravne prehrane do osobnih financija i astrologije, iVillage dobiva više od 15 milijuna posjetitelja na mjesec, gotovo isključivo žena, kako navodi comScore Media Metrix. iVillage je industrijski predvodnik, sa 14 posto američkih žena starijih od 18 godina koje posjećuju njegovu stranicu. Glavni direktor Douglas McCormick kaže: "Mi smo mini Yahoo za žene." Analitičar Youssef Squali u tvrtci Jefferies & Co. vidi dosta prostora za nastavak rasta. Od ključne je važnosti što iVillage preuređuje svoju stranicu kako bi prikazivala više videomaterijala - kako oglasnoga tako i autorskih tekstova. "Oglašivači su voljni platiti dvostruko više za video nego za tradicionalne oglase" dodaje on. iVillage namjerava stvarati više video programa uz pratnju oglasa, što bi moglo privući još više posjetitelja. Uz porast prodaje internetskih oglasa, mnoge kompanije brzo usmjeravaju svoj biznis prema tom obilju. Čini se da će 2005. također donijeti dinamično internetsko tržište oglašavanja. PREGLED SVIH INFORMACIJA ZA PODUZETNIKE - ONE STOP SHOP
8. 4. 2025. |