![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Istraživanje tržišta Poslovni izvještaji Internet marketing Izrada web stranica Imenici i baze podataka Poslovni ugovori Poslovni planovi za kredite Poslovne usluge i ponude Trgovačko posredovanje Poslovna psihologija Poslovni programi Oglasi i obavijesti Korisni linkovi Besplatno za poduzetnike Nove poslovne ponude ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
KONTAKT PODACI ZA Poslovni forum d.o.o. Link na web stranicu sa e-mail adresama i telefonima Upiti, narudžbe, savjeti...
Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i web stranice prilagođene vašem poslovanju i budžetu. Savjetovanje i Podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno!
|
![]() |
![]()
![]()
ZAŠTO POSLOVNI PLAN? Kvalitetno izrađen poslovni plan najvažniji je upravo za vas - naručitelja njegove izrade (poduzetnika), jer daje potpunu ocjenu isplativosti planiranog projekta. Kvalitetan poslovni plan realno ocjenjuje isplativost planiranog projekta, ujedno upozorava na potencijalne rizike te ih pokušava svesti na minimum. Osim toga, kvalitetno izrađen poslovni plan olakšava posao poduzetniku pri dobivanju kredita kod banaka. Prezentacijom kvalitetnog poslovnog plana pokazujete banci da znate što želite i kako ćete to postići, te dajete jasnu sliku o tome kako ćete realizacijom vlastite ideje vraćati kredit banci. Tehnološki poslovni plan Osnove poslovanja i pametne analize tržišta u kombinaciji s dobrim idejama stvaraju privlačne i održive poslovne modele. Ova je kategorija osmišljena za nagrađivanje budućih dobrih poslovnih ideja koje koriste tehnologiju kako bi premostile razlike među ljudima u digitalnom svijetu. Opće smjernice • timovi do 4 pojedinca • tema: tehnologija premošćuje razlike među ljudima u digitalnom svijetu • prvi se krug sastoji od ocjenjivanja sažetka projekta • u drugi krug prolazi do 30 timova • u drugom krugu timovi iznose cjelovit plan • pobjednički tim odlazi na ceremoniju dodjele nagrada Imagine Cup u Japanu Što treba isporučiti • prvi krug - sažetak • drugi krug - poslovni plan Obavezni elementi • • prvi krug: - sažetak na engleskom jeziku, do pet stranica • • drugi krug: - poslovni plan, do 20 stranica uključujući dijagrame i dodatke Elementi ocjene Prvi krug: kvalifikacijski projekt• 50% potencijalni društveni utjecaj • 30% analiza tržišta • 20% plan implementacije Drugi krug: poslovni plan• 40% potencijalni društveni utjecaj • 30% analiza tržišta • 30% plan implementacije Tehnološki poslovni plan Osnovni elementi nekog posla i striktno poštovanje procesa traže dobre ideje i stvaraju čvrste, izdržljive poslovne modele. Takmičenje u izradi poslovnog plana trebalo bi da nagradi učenike i studente koji koriste tehnologiju radi prevazilaženja razlika među ljudima u digitalnom svetu. Opšte smernice • Online takmičenje • Timovi sastavljeni od najviše 4 pojedinca • Tema: Tehnologija uklanja razlike među ljudima u digitalnom svetu • Prvi krug se sastoji od Izvršnog rezimea projekta • U drugi krug takmičenja plasira se do 30 timova • Drugi krug takmičenja predstavlja prezentaciju kompletnog poslovnog plana • Najbolji tim odlazi u Japan Potrebni elementi • 1. krug - Izvrišni rezime na ne više od 5 strana na engleskom jeziku • 2. krug - Poslovni plan, ne više od 20 strana uključujući dijagrame i priloge Šta treba poslati • 1. krug - Izvršni rezime • 2. krug - Poslovni plan Elementi ocenjivanja 1. krug: Kvalifikacioni rad• 50% Potencijalni društveni uticaj • 30% Analiza tržišta • 20% Plan implementacije 2. krug: Poslovni plan• 40% Potencijalni društveni uticaj • 30% Analiza tržišta • 30% Plan implementacije Poslovni plan Zašto Koristi Skica poslovnog plana Lista kobnih grešaka u pokretanju vlastitog posla (1/2) nema poslovnog plana neodgovarajući cash flow 95% novoosnovanih firmi ne pokrije troškove prvi mjesec ili prvu godinu; taj je raskorak potrebno ukalkulirati u planove nedostatak financijskih sredstava kriva procjena dovodi do neuspjeha slabe upravljačke vještine mnogi vjeruju da su prirodno nadareni i odbijaju ili preziru potrebnu za savjetovanjem Lista kobnih grešaka u pokretanju vlastitog posla (2/2) greške u odlučivanju kako posao raste, raste i količina informacija koju je potrebno prihvatiti nedostatak znanja, vještina i motiva čak i ako su znanje i vještine adekvatni, a poduzetnik nema dovoljno jaku želju i motiv, posao će vjerojatno propasti Click to add title Da bi se uspjelo, potrebno je uspjeh planirati! Nema malih ideja – sve je moguće ako svoje znanje, vještine i interese usmjerite u unaprijed određenom pravcu. Poslovni plan Poslovni plan je temeljna okosnica planiranja, pokretanja, financiranja, organiziranja, vođenja, razvijanja i kontrole poduzetničkog pothvata tijekom njegova cjelokupnog vijeka trajanja Poslovni plan prijeko je potreban korak u pretvaranju ideja o proizvodima i uslugama u uspješne poslove Zašto je potrebno napraviti poslovni plan Proces pisanja poslovnog plana (počevši od prvobitne ideje) tjera vas da objektivno, kritički i neemotivno sagledate svoj poslovni projekt Poslovni plan je pomoć pri uspješnom vođenju posla Poslovni plan prikazuje vaše ideje drugima i osnova je prijedloga za financiranje upućenog budućem kreditoru ili suvlasniku Temeljna pitanja na koja odgovara poslovni plan (1/2) što je predmet poduzetničkog pothvata te tko su njegovi autori i nositelji što su tržišne i ine prednosti i pogodnosti dotičnog proizvoda/usluge kolike su realne mogućnosti plasmana tog proizvoda/usluge koji je pravni oblik organiziranja koje materijalne inpute zahtijeva poduzetnički projekt koliko djelatnika zahtijeva projekt Temeljna pitanja na koja odgovara poslovni plan (2/2) gdje će biti locirana djelatnost utjecaj na okoliš koje su specifičnosti marketinške strategije koliko je novca potrebno kakvi i koliki financijski učinci se mogu očekivati tijekom prvih pet godina Tko je sve zainteresiran za poslovni plan vlasnici poduzeća potencijalni dioničari banke i drugi financijeri poslovni plan je referenca za pregovore s budućim kupcima, dobavljačima, distributerima radi sklapanja ugovora partneri za zajednička ulaganja manager koji razmatra mogućnost da vodi poduzeće društvena zajednica Skica poslovnog plana (1/2) Naslovna stranica Izjava o svrsi Sadržaj: 1. Poglavlje: Poduzeće Opis poduzeća Proizvod/usluga koju poduzeće nudi Tržište (Plan marketinga) Lokacija poduzeća Konkurencija Poslovodstvo Zaposlenici Upotreba i očekivani učinak zajma Sažetak Skica poslovnog plana (2/2) Sadržaj: 2. Poglavlje: Financijski podaci Izvori i upotreba kapitala Popis opreme Bilanca Izvještaj o točki pokrića Planirani izvještaj o dobiti Planirani izvještaj o novčanim tokovima Prošli financijski izvještaji 3. Poglavlje: Dodatni dokumenti Naslovna stranica Naziv poduzeća i naziv dokumenta Lokacija i broj telefona poduzeća, odnosno direktora Ime osobe (osoba) koja je napisala poslovni plan Ako ćete poslovni plan koristiti kao prijedlog za financiranje, treba napraviti posebnu naslovnu stranicu za svaku banku kojoj dostavljate plan PRIJEDLOG ZA FINANCIRANJE upućen Great Bay banci Napisali: Mike Gosling i Mike Swan 01.01.2004. Izjava o svrsi treba što je moguće jasnije navesti osnovu svrhu poslovnog plana ako je plan rađen za vašu internu upotrebu, treba kratko reći – ovaj poslovni plan će biti poslovni vodič poduzeća.... ili predstavlja projekciju budućeg poslovanja ... ili .... Izjava o svrsi Kada se poslovni plan koristi kao prijedlog za financiranje, izjava treba sadržavati slijedeće: Tko traži novac? Koji je pravni oblik tražitelja? Koliko je novca potrebno za financiranje prijedloga? Za što će biti upotrebljen novac? Kakvu će korist imati poduzeće od traženog kredita ili uloga? Zašto taj kredit ili ulog imaju poslovno opravdanje? Kako će kredit biti vraćen? Ako ćete uložiti vlastiti novac, trebate opravdati ulaganja vlastitog novca Primjer izjave o svrsi Finestkind Seafoods, Inc. traži kredite ukupne vrijednosti 120.000 USD za: kupovinu opreme, zaliha i poslovnog prostora na lokaciji 123 Main Street, Anytown; nužna preuređenja poslovnog prostora; održavanje dovoljnih rezervi novca kako bi se osigurao obrtni kapital za uspješno širenje na postojećem tržištu morske hrane na veliko i malo. Ovaj iznos, zajedno s dodatnih 30.000 USD koje su vlasnici uložili u glavnicu, bit će dovoljan za financiranje rasta kojim će poduzeće moći poslovati još profitabilnije.
2. 5. 2025. |