Naslovna stranica Poslovnog foruma Pregled svih usluga i informacija za poduzetnike

 
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Istraživanje tržišta
Poslovni izvještaji
Internet marketing
Izrada web stranica
Imenici i baze podataka
Poslovni ugovori
Poslovni planovi za kredite
Poslovne usluge i ponude
Trgovačko posredovanje
Poslovna psihologija
Poslovni programi
Oglasi i obavijesti
Korisni linkovi
Besplatno za poduzetnike
Nove poslovne ponude

Klikni za pregled priloga
PREGLED SVIH USLUGA

PREGLED SVIH USLUGA ZA PODUZETNIKE

Novosti

POŠTOVANI PODUZETNICI! Poslovni Forum okuplja stručnjake koji raspolažu potrebnim znanjima i koriste suvremenu tehnologiju, te stotinjak vanjskih suradnika za specifična znanja i potrebe svih poduzetnika.POŠTOVANI PODUZETNICI! Poslovni Forum okuplja stručnjake koji raspolažu potrebnim znanjima i koriste suvremenu tehnologiju, te stotinjak vanjskih suradnika za specifična znanja i potrebe svih poduzetnika.

Pregled svih usluga za poduzetnike

SEARCH

Pregled najvažnijih zakona i propisa

Poslovni web katalog Poslovni web katalog Poslovni web imenik


Google


WWW Poslovni Forum



KONTAKT PODACI ZA
Poslovni forum d.o.o.

Link na web stranicu sa e-mail adresama i telefonima
Upiti, narudžbe, savjeti...


Ažurirano: 14. 4. 2025.


Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i web stranice prilagođene vašem poslovanju i budžetu. Savjetovanje i Podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno!

POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga
POSLOVNI FORUM
POSLOVNI FORUM - BAZA PODATAKA HRVATSKOG GOSPODARSTVA - ADRESAR POSLOVNIH SUBJEKATA - IZRADA WEB STRANICA ZA PODUZEĆA I OBRTNIKE - WEB HOSTING - PREGLED NAJVAŽNIJIH ZAKONA - PREDSTAVLJANJE I POVEZIVANJE POSLOVNIH SUBJEKATA - IZRADA POSLOVNIH PLANOVA I INVESTICIJSKIH PROJEKATA - ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA - MARKETING - WEB DESIGN - ZAJMOVI - KREDITI - INFORMACIJE - TEČAJNA LISTA - JAVNI NATJEČAJI - PRAVO - PRAVNI SAVJETI - POREZI - EKONOMIJA - FINANCIJE - BANKARSTVO - POSLOVNI FORUM - PREGLED KORISNIH PRILOGA - PRETRAŽIVANJE BAZE PODATAKA - PREGLED PONUDE I POTRAŽNJE - ZASTUPANJE - TRGOVAČKO POSREDOVANJE - KONZALTING - VIJESTI - INFORMACIJE - POSTANITE KORISNIK POSLOVNOG FORUMA - NAJBRŽI I NAJLAKŠI PUT DO SVIH INFORMACIJA - WEB WINDOWS HOSTING - IZRADA INTERNET STRANICA - KNJIGOVODSTVO - IZRADA INVESTICIJSKIH PROGRAMA - TURIZAM - INDUSTRIJA - TRGOVINA - POSLOVNI FORUM - BAZA PODATAKA POSLOVNIH SUBJEKATA - PRETRAŽIVANJE - PREGLED PONUDE I POTRAŽNJE - FINANCIRANJE NOVIH IDEJA - UVOZ - IZVOZ - TRGOVAČKO PRAVO - UGOVORI - RAČUNOVODSTVO - ADRESARI I POSLOVNI IMENICI - PREGLED PONUDE I POTRAŽNJE - PROVJERA BONITETA - KONZULTACIJE - MARKETING - PRIMJERI TRGOVAČKIH UGOVORA - NACIONALNA KLASIFIKACIJA DJELATNOSTI - BAZA PODATAKA - FINANCIJE - PODUZETNIŠTVO - PONUDA I POTRAŽNJA PODUZEĆA - SAMOSTALNE DJELATNOSTI - KONCESIJE - VIJESTI - ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA - ANKETA - MAILING LISTA - POSEBNI PRILOZI - INFORMATIKA I POSLOVNE USLUGE - KONZALTING - PREGLED PONUDE PROIZVODA I USLUGA - KATALOG HRVATSKIH PROIZVODA - SVE INFORMACIJE NA DOHVAT RUKE

Distributivna trgovina


I. Statističko istraživanje/prikupljanje podataka.....
Broj 1

Naziv statističkog istraživanja/administrativnog izvora podataka.........
Mjesečni izvještaj trgovine na malo (TRG-1)

Periodičnost.............. Mjesečno

Kratak opis sadržaja podataka...........
Promet, porez na dodanu vrijednost i zalihe u djelatnosti trgovine na malo, prodaje i popravaka predmeta za osobnu uporabu i kućanstvo te u ostalim djelatnostima izvještajne jedinice

Izvještajne/statističke jedinice............. Pravne osobe

Način prikupljanja podataka..............
Izvještajna metoda, sudjeluju uredi državne uprave u županijama i upravno tijelo Grada Zagreba nadležni za poslove službene statistike

Rokovi prikupljanja/prijenosa podataka..................... 10. u mjesecu za protekli mjesec

Obvezatnost davanja podataka........... Zakon o službenoj statistici (NN, br. 103/03.)

Veza s rezultatima ili aktivnostima u Programu.........
444. Primjena i razvoj kratkoročnih poslovnih statistika – Distributivna trgovina (područje G)

Rokovi objavljivanja rezultata............ 35 dana nakon izvještajnog mjeseca

Razina objavljivanja rezultata........... Republika Hrvatska

Razvoj u tijeku godine......................


Relevantni nacionalni standardi........
Odluka o Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti – NKD 2002. (NN, br. 13/03.)

Zakon o trgovini (NN, br. 49/03.)

Relevantni međunarodni standardi....
NACE Rev. 1.1

Council Regulation (EC) concerning Short-Term Statistics, 1165/98, Eurostat

I. Statističko istraživanje/prikupljanje podataka
Broj 2

Nositelj službene statistike/
posjednik administrativnog izvora podataka ……
Državni zavod za statistiku

Naziv statističkog istraživanja/administrativnog izvora podataka ………………………………….
Tromjesečni izvještaj distributivne trgovine za pravne osobe (TRG-2)

Periodičnost ……………………………………… Tromjesečno

Kratak opis sadržaja podataka …………
Broj zaposlenih osoba i broj prodavaonica/servisa, promet i zalihe po pojedinim djelatnostima distributivne trgovine koje obavlja poslovni subjekt (trgovina na veliko; posredovanje u trgovini na veliko; trgovina na malo; prodaja, održavanje i popravci motornih vozila i motocikla; popravci predmeta za osobnu uporabu i uporabu u kućanstvu) i prema pretežnoj djelatnosti poslovnog subjekta

Izvještajne/statističke jedinice …………
Pravne osobe

Način prikupljanja podataka ……………………
Izvještajna metoda, sudjeluju uredi državne uprave u županijama i upravno tijelo Grada Zagreba nadležni za poslove službene statistike.

Rokovi prikupljanja/prijenosa podataka
20 dana nakon isteka tromjesečja

Obvezatnost davanja podataka ………………….
Zakon o službenoj statistici (NN, br. 103/03.)

Veza s rezultatima ili aktivnostima u Programu
444. Primjena i razvoj kratkoročnih poslovnih statistika – Distributivna trgovina (područje G)

Rokovi objavljivanja rezultata ………………….
80 dana nakon isteka tromjesečja

Razina objavljivanja rezultata ………………….
Republika Hrvatska

Razvoj u tijeku godine ………………………….


Relevantni nacionalni standardi ………………
Odluka o Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti – NKD 2002. (NN, br. 13/03.)

Zakon o trgovini (NN, br. 49/03.)

Relevantni međunarodni standardi ……………
NACE Rev. 1.1

Council Regulation (EC) concerning Short-Term Statistics, 1165/98, Eurostat

I. Statističko istraživanje/prikupljanje podataka
Broj 3

Nositelj službene statistike/
posjednik administrativnog izvora podataka ……
Državni zavod za statistiku

Naziv statističkog istraživanja/administrativnog izvora

podataka …………………………………………….….
Tromjesečni izvještaj distributivne trgovine za obrtnike (TRG-2/OBRT)

Periodičnost ………………………………….
Tromjesečno

Kratak opis sadržaja podataka …………….….…….
Broj obrtnika i prodavaonica/servisa, broj zaposlenih osoba, ukupan promet i zalihe u svim djelatnostima jedinice koja se bavi distributivnom trgovinom

Izvještajne/statističke jedinice ………………
Fizičke osobe – obrtnici

Način prikupljanja podataka …………………………
Izvještajna metoda, sudjeluju uredi državne uprave u županijama i upravno tijelo Grada Zagreba nadležni za poslove službene statistike

Rokovi prikupljanja/prijenosa podataka ……...…….
20 dana nakon isteka tromjesečja

Obvezatnost davanja podataka …………….……….
Zakon o službenoj statistici (NN, br. 103/03.)

Veza s rezultatima ili aktivnostima u Programu………………………………….……….……
444. Primjena i razvoj kratkoročnih poslovnih statistika – distributivna trgovina
(područje G)

Rokovi objavljivanja rezultata ……………….
80 dana nakon isteka tromjesečja

Razina objavljivanja rezultata ………………
Republika Hrvatska

Razvoj u tijeku godine ……………………….


Relevantni nacionalni standardi ……………….…….
Odluka o Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti – NKD 2002. (NN, br. 13/03.)

Zakon o trgovini (NN, br. 49/03.)

Relevantni međunarodni standardi …………….……
NACE Rev. 1.1

Council Regulation (EC) concerning Short-Term Statistics, 1165/98, Eurostat

I. Statističko istraživanje/prikupljanje podataka.....
Broj 4

Nositelj službene statistike/
posjednik administrativnog izvora podataka..............
Državni zavod za statistiku

Naziv statističkog istraživanja/administrativnog izvora podataka.........
Godišnji izvještaj distributivne trgovine (TRG-3)

Periodičnost..............
Godišnje

Kratak opis sadržaja podataka...........
Broj zaposlenih osoba, troškovi zaposlenih, nabave sirovina i materijala, nabave robe za preprodaju, ostali vanjski troškovi, ostali troškovi poslovanja, porezi i trošarine, zalihe sirovina, proizvodnje u tijeku, trgovačke robe i gotovih proizvoda, investicije, broj prodavaonica/prodajnih mjesta po tipovima i veličini prodajnog prostora, prihodi od prodaje robe i usluga po djelatnostima, ostali prihodi, promet od trgovinskih djelatnosti po kategorijama proizvoda na osnovi Klasifikacije proizvoda po djelatnostima – KPD, promet i zaposleni po trgovinskim djelatnostima i županijama

Izvještajne/statističke jedinice........... ..
Pravne osobe

Način prikupljanja podataka..............
Izvještajna metoda, sudjeluju uredi državne uprave u županijama i upravno tijelo Grada Zagreba nadležni za poslove službene statistike

Rokovi prikupljanja/prijenosa podataka.....................
15. svibnja

Obvezatnost davanja podataka...........
Zakon o službenoj statistici (NN, br. 103/03.)

Veza s rezultatima ili aktivnostima u Programu.........
441. – 443. Primjena uredaba o strukturnim poslovnim statistikama – Distributivna trgovina (područje G)

Rokovi objavljivanja rezultata............
13 mjeseci nakon isteka izvještajnog razdoblja

Razina objavljivanja rezultata...........
Republika Hrvatska, županije

Razvoj u tijeku godine......................


Relevantni nacionalni standardi........
Odluka o Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti – NKD 2002. (NN, br. 13/03.)

Zakon o trgovini (NN, br. 49/03.)

Zakon o računovodstvu (NN, br. 90/92.)

Klasifikacija proizvoda po djelatnostima – KPD 2002. (NN, br. 128/03.)

Relevantni međunarodni standardi …………………….
Council Regulation (EC, EURATOM) concerning Structural Business Statistics, 58/97, Eurostat

NACE Rev. 1.1

CPA 2002

I. Statističko istraživanje/prikupljanje podataka ………..
Broj 5

Nositelj službene statistike/
posjednik administrativnog izvora podataka ……………….
Državni zavod za statistiku

Naziv statističkog istraživanja/administrativnog izvora

Podataka ……………………………………………………….
Izvještaj o prodajnim kapacitetima u trgovini na malo (TRG-41)

Periodičnost…………………………………………………….
Višegodišnje

Kratak opis sadržaja podataka……………………………….
Broj prodavaonica i drugih prodajnih mjesta za prodaju na malo, tipovi prodajnih mjesta, trgovačke struke, površina prodajnog prostora i priručnog skladišta, promet i zaposleni po prodajnim mjestima

Izvještajne/statističke jedinice………………………………….
Pravne i fizičke osobe

Način prikupljanja podataka ………………………………….
Izvještajna metoda, sudjeluju uredi državne uprave u županijama i upravno tijelo Grada Zagreba nadležni za poslove službene statistike

Rokovi prikupljanja/prijenosa podataka………………………
15. ožujka 2005.

Obvezatnost davanja podataka………………………………..
Zakon o službenoj statistici (NN, br. 103/03.)

Veza s rezultatima ili aktivnostima u Programu.........
441. – 443. Primjena uredaba o strukturnim poslovnim statistikama – Distributivna trgovina (područje G)

Rokovi objavljivanja rezultata............
12 mjeseci nakon isteka izvještajnog razdoblja

Razina objavljivanja rezultata...........
Republika Hrvatska, županije, gradovi/općine, naselja

Razvoj u tijeku godine......................
Provedba oglednog istraživanja

Relevantni nacionalni standardi........
Odluka o Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti – NKD 2002. (NN, br. 13/03.)

Zakon o trgovini (NN, br. 49/03.)

Zakon o računovodstvu (NN, br. 90/92.)

Klasifikacija proizvoda po djelatnostima – KPD 2002. (NN, br. 128/03.)

Tipologija prodajnih mjesta

Relevantni međunarodni standardi....
Council Regulation (EC, EURATOM) concerning Structural Business Statistics, 58/97, Eurostat

NACE Rev. 1.1

CPA 2002

II. Ostale statističke aktivnosti.........
Broj 1

Nositelj službene statistike/
posjednik administrativnog izvora podataka..............
Državni zavod za statistiku

Naziv statističke aktivnosti.................
Statistika distributivne trgovine

Kratak opis sadržaja podataka...........
Ažuriranje adresara/poslovnog registra pomoću ostalih administrativnih izvora podataka; poboljšanje obuhvata izvještajnih jedinica; revizija istraživanja uz promjenu obrazaca; daljnji razvoj primjene metoda uzorka; analiza kvalitete rezultata uzorka; analiza mogućnosti korištenja drugih administrativnih izvora; daljnja harmonizacija mjesečnih i tromjesečnih istraživanja s propisima Eurostata uvođenjem novih varijabli i nove tehnologije obrade, izrada novih serija podataka; izbor novih jedinica u uzorak; prilagodba istraživanja na izmjene NKD-a; metodološke i organizacijske pripreme za provođenje oglednog istraživanja o kapacitetima u trgovini na malo

Veza s rezultatima ili aktivnostima u Programu.........
441. – 443. Primjena uredaba o strukturnim poslovnim statistikama – Distributivna trgovina (područje G)

444. Primjena i razvoj kratkoročnih poslovnih statistika – Distributivna trgovina
(područje G)

Relevantni nacionalni standardi........
Odluka o Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti – NKD 2002. (NN, br. 13/03.)

Klasifikacija proizvoda po djelatnostima – KPD 2002 (NN, br. 128/03.)

Zakon o trgovini (NN, br. 49/03.)

Relevantni međunarodni standardi....
NACE Rev. 1.1

Council Regulation (EC) concerning Short – Term Statistics, 1165/98, Eurostat

Council Regulation (EC, EURATOM) concerning Structural Business Statistics, 58/97, Eurostat

CPA 2002 – Classification of Products by Activity




Informacije: www.poslovniforum.hr/internet/

PREGLED SVIH INFORMACIJA ZA PODUZETNIKE - ONE STOP SHOP




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 


 
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 



Izrada web stranica
Izrađujemo web stranice koje vas spajaju s novim poslovnim prilikama, optimizirane za povećanje uspješnosti online poslovanja. Izrađujemo uspješne web stranice i napredna web rješenja kreirana prema vašim zahtjevima. Besplatna izrada web stranica za obrtnike i male poduzetnike.
 


14. 4. 2025.