![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Istraživanje tržišta Poslovni izvještaji Internet marketing Izrada web stranica Imenici i baze podataka Poslovni ugovori Poslovni planovi za kredite Poslovne usluge i ponude Trgovačko posredovanje Poslovna psihologija Poslovni programi Oglasi i obavijesti Korisni linkovi Besplatno za poduzetnike Nove poslovne ponude ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
KONTAKT PODACI ZA Poslovni forum d.o.o. Link na web stranicu sa e-mail adresama i telefonima Upiti, narudžbe, savjeti...
Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i web stranice prilagođene vašem poslovanju i budžetu. Savjetovanje i Podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno!
|
![]() |
![]()
![]()
Novi financijski poredak U "Novom financijskom poretku" Shiller nam kazuje kako inovacije u upravljanju rizikom mogu poboljšati živote ne samo bogatoj nego i siromašnoj i srednjoj klasi, štiteći nas od najozbiljnijih rizika s kojima se suočavamo. U ovoj se briljantnoj knjizi nalazi ponešto za svakoga. On predviđa kamo će ići financijska tržišta u nadolazećem stoljeću. opširnije Procjena investicijskih projekata Budžetiranje kapitala Budžetiranje kapitala stalna je praktična djelatnost u poduzećima i financijskim tvrtkama kojom se rješavaju različiti problemi financijskog odlučivanja. opširnije Analiza financijskih izvještaja Knjiga je namijenjena širokom auditoriju poslovnih ljudi – od direktora, rukovoditelja računovodstva, revizorima i svim onima koji odlučuju o financijama, troškovima, ulaganjima i analitičarima poslovanja. opširnije Poslovni plan poduzetnika Knjiga je poticajna i pomaže malim poduzetnicima u svladavanju brojnih nepoznanica na putu u uspješnu poslovnu aktivnost.Knjigu je autorski pripremila velika skupina stručnjaka a tematski obuhvaća razdoblje pripreme i provedbe poduzetničkog pothvata. opširnije Financijski management u praksi Upravljanje financijama kompleksan je posao koji zahtijeva stručno obrazovanje i poznavanje raznih financijskih područja kao što su: financijske bilance, porezi i tokovi novca, financijske institucije i tržišta, kamatne stope, likvidnost... opširnije Ulaganje u Hrvatsku (10. izdanje) - Investment in Croatia Knjiga objašnjava prava i obveze stranih investitora u Hrvatsku. U knjizi su objašnjeni: porezni sustav, koncesije, način osnivanja stranih i mješovitih poduzeća, banaka, štedionica, fondova, carinski sustav, slobodne bescarinske zone, itd. opširnije Procjena boniteta trgovačkog društva Informacija o bonitetu poslovnih partnera bitna je pretpostavka za donošenje kvalitetnih poslovnih odluka. Ocjenjivanje boniteta stručan je posao koji se temelji na detaljnom studiranju bilance, računa dobiti i gubitka, izvještaja o novčanom tijeku.. opširnije Euro (Europska monetarna unija i Hrvatska) Usporedo s uvođenjem nove europske valute mijenjao se i dotadašnji odnos monetarnih i financijskih pravila pojedinih zemalja EU ali i zemalja kandidata i potencijalnih kandidata za ulazak u Uniju. Među tim zemljama nalazi se i Hrvatska. opširnije Konvertibilnost valuta Knjiga obrađuje pojam i nužne operativne poslove vezane za konvertibilnost valuta od modaliteta uvođenja konvertibilnosti do konvertibilnosti hrvatske valute. Ti modaliteti su brojni i posljedice ulaze u svaku poru gospodarskog života svake zemlje. opširnije Kreditni poslovi s njemačkim bankama (od zahtjeva do odobrenja kredita) Hrvatsko gospodarstvo tradicionalno je vezano za njemački bankarski sustav. Statistike nam govore da godišnje zatraži kredit od njemačkih i austrijskih financijskih institucija više od 4000 hrvatskih pravnih osoba (poduzeća i obrtnika). opširnije Javne financije Knjiga je nastala iz potrebe da studenti i praktičari koji rade na području javnih financija dobiju stručni i znanstveni priručnik koji će moći koristiti u svakodnevnom radu. Tekst knjige je aktualan i u njegovu stvaranju autor se poslužio i koristio najnovijim i najsvježijim saznanjima i istraživanjima ekonomske i financijske misli. opširnije Rječnik bankarstva "Rječnik bankarstva" specijalizirani je rječnik enciklopedijskog karaktera. U njemu je stručno, razumljivo i sažeto objašnjeno 2.500 najvažnijih pojmova, izraza i institucija. opširnije Strateški menadžment u turizmu Knjiga Strateški menadžment u turizmu može se u svjetskim razmjerima tretirati kao kapitalno djelo s područja poslovnog upravljanja u turizmu. Iako je dominantno marketinški orijentirana, ona praktički obuhvaća sve aspekte poslovnog upravljanja u turizmu, od razmatranja okružja turizma, upravljanja turističkim marketingom (obuhvaćajući sve marketinške funkcije) i strateškog planiranja u turizmu do tzv. funkcionalnog upravljanja u turizmu. opširnije Marketinški planovi Knjiga Malcolma McDonalda "Marketinški planovi" postala je udžbenikom na mnogim kolegijima marketinga u svijetu. Razlozi su njezina uspjeha cjelovitost i sustavnost izlaganja procesa marketinškog planiranja, inovativan pregled ključnih područja u kojima se može unaprijediti strateško marketinško planiranje, pouzdane obavijesti o postignućima u marketinškim tehnikama i alatima te odličan izbor primjera, studija slučaja i problema za rješavanje. opširnije Novi financijski poredak U "Novom financijskom poretku" Shiller nam kazuje kako inovacije u upravljanju rizikom mogu poboljšati živote ne samo bogatoj nego i siromašnoj i srednjoj klasi, štiteći nas od najozbiljnijih rizika s kojima se suočavamo. U ovoj se briljantnoj knjizi nalazi ponešto za svakoga. On predviđa kamo će ići financijska tržišta u nadolazećem stoljeću. opširnije Njemačko-hrvatski poslovni rječnik Njemačko-hrvatski poslovni rječnik obuhvaća 3¸8.000 natuknica, termina i frazema iz raznih područja ekonomske teorije, financija, bankarstva, burzovnog poslovanja, menadžmenta, marketinga, osiguranja, računovodstva i revizije, prijevoza, carine, ekologije, informatike, trgovačkog i imovinskog prava, poreznog prava, međunarodnih gospodarskih odnosa te općeg svakodnevnog poslovnog jezika. opširnije Burzovno trgovanje Knjiga je zamišljena kao stručni priručnik koji može koristiti kako burzovnim brokerima i stručnjacima da se brzo podsjete nekih osnovnih načela funkcioniranja tržišta na kojima djeluju, tako i svima onima koji su zainteresirani za rad i djelovanje suvremenih svjetskih burzi, odnosno financijskih tržišta. To mogu biti studenti ekonomije koji žele proširiti svoja znanja ili dobiti praktičan uvid u ovu, inače široku, multidisciplinarnu oblast, ali i privatni, veći ili manji poduzetnici (biznismeni) koji se žele informirati o najznačajnijim financijskim opcijama za rad svojih poduzeća. opširnije Turizam i ekologija Knjiga "Turizam i ekologija", kapitalno je djelo uglednog sveučilišnog profesora Hansruedi Müllera inače poznatog po značajnim radovima iz područja turizma, prometa i slobodnog vremena. Autor nas, na sebi svojstven način, najprije upoznaje s aktualnim značenjem prirode za slobodno vrijeme i turizam uvodeći nas u problematiku održivog razvoja na način da pokušava identificirati glavna krizna žarišta u odnosima čovjeka i okoliša. opširnije Tajna kapitala U Tajni kapitala de Soto postavlja i odgovara na jedno od središnjih pitanja s kojim je svijet danas suočen: Zašto su neke zemlje uspjele u uvođenju kapitalizma a druge nisu? Nasuprot popularnim predodžbama da je taj uspjeh određen kulturnim razlikama, de Soto nalazi da je tu stvarno riječ o pravnoj strukturi vlasništva i vlasničkim pravima. opširnije Ekonomski leksikon Knjiga ima 6900 obrađenih pojmova i natuknica iz svih kategorija ekonomije te 300 kratkih biografija istaknutih ekonomskih svjetskih znanstvenika. Knjiga je objavljena u suizdavaštvu sa HLZ "Miroslav Krleža". opširnije Poslovna inteligencija Tema kojom se ova knjiga bavi – poslovna inteligencija (engl. Business Intelligence) – izuzetno je aktualna u svijetu, a sve više i kod nas. Predmet bavljenja ove knjige jest fenomen poslovne inteligencije s mikroaspekta. opširnije Poslovni plan poduzetnika Knjiga je poticajna i pomaže malim poduzetnicima u svladavanju brojnih nepoznanica na putu u uspješnu poslovnu aktivnost. Knjigu je autorski pripremila velika skupina stručnjaka a tematski obuhvaća razdoblje pripreme i provedbe poduzetničkog pothvata. opširnije Englesko-hrvatski poslovni rječnik "Englesko-hrvatski poslovni rječnik" djelo je 20 autora i urednika. Obuhvaća 40.000 termina i namijenjen je ekonomistima i prevoditeljima, studentima i nastavnicima... opširnije Leksikon menedžmenta "Leksikon menedžmenta" obuhvaća 3600 najvažnijih pojmova, kratica, institucija i organizacija. Na kraju knjige dodani su englesko-hrvatski i njemačko-hrvatski rječnik menedžmentskog nazivlja, svaki s više od 3000 izraza. opširnije Globalization, Democratization and Development Knjiga je nastala na temelju izlaganja skupine autora na znanstvenom skupu u Zagrebu o gospodarskoj i političkoj tranziciji u zemljama jugoistočne Europe. opširnije Bogatstvo i siromaštvo naroda Zašto su neki narodi tako bogati, a neki tako siromašni – što tome prethodi, zašto jedan narod počinje nazadovati ili ga okolnosti bace nekoliko desetljeća natrag – pitanje je kojim se u ovoj knjizi bavio harvardski profesor emeritus David Landes. opširnije Međunarodni marketing Temeljno djelo za razumijevanje i znanje međunarodnog marketinga. Knjiga objavljuje se relevantne marketinške kategorije – od planiranja i kontrole, teorije međunarodne trgovine i konkurentnosti na svjetskom tržištu do strategije cijena proizvoda... opširnije Analiza financijskih izvještaja Svaki poslovni čovjek mora znati i razumjeti logiku računovodstvenog evidentiranja poslovanja, odnosno mora znati čitati financijske izvještaje. Praktična vrijednost knjige je u tome što ona ne iscrpljuje pažnju čitatelja računovodstvenim tehnikama. opširnije Procjena investicijskih projekata Budžetiranje kapitala Budžetiranje kapitala stalna je praktična djelatnost u poduzećima i financijskim tvrtkama kojom se rješavaju različiti problemi financijskog odlučivanja. opširnije Institucije, institucionalne promjene i ekonomska uspješnost Nobelovac Douglass C. North na originalan način pokazuje mogućnosti ekonomskog pristupa u interpretaciji institucionalne promjene i njezina utjecaja na uspješnost nacionalne ekonomije. opširnije Euro (Europska monetarna unija i Hrvatska) Usporedo s uvođenjem nove europske valute mijenjao se i dotadašnji odnos monetarnih i financijskih pravila pojedinih zemalja EU ali i zemalja kandidata i potencijalnih kandidata za ulazak u Uniju. Među tim zemljama nalazi se i Hrvatska. opširnije Lažna zora Iluzije globalnog kapitalizma Knjiga je snažna analiza rastuće nestabilnosti globalnog kapitalizma, što predstavlja veliku opasnost za budućnost svjetske ekonomije. Autor pokazuje da je neoliberalistički projekt čiji je cilj svjetska gospodarska i politička dominacija. opširnije Poslovni rječnik "Poslovni rječnik" je u znanstveno-stručnim i poslovnim krugovima dočekan i prihvaćena kao sustavan i cjelovit doprinos našem suvremenom tržišnom gospodarstvu. Na poticaj i sugestije brojnih korisnika (poslovnih ljudi i poduzetnika, stručnjaka, nastavnika i studenata na fakultetima i u stručnim srednjim školama) priređeno je treće znatno izmijenjeno i dopunjeno izdanje. opširnije Rječnik bankarstva "Rječnik bankarstva" specijalizirani je rječnik enciklopedijskog karaktera. U njemu je stručno, razumljivo i sažeto objašnjeno 2.500 najvažnijih pojmova, izraza i institucija. opširnije Doba smanjenih očekivanja Knjiga objašnjava ekonomistima i neekonomistima koji se djelomično razumiju u ekonomiju misterije inflacije i recesije, ekonomike ponude, proizvodnosti, klizećih deviznih tečajeva i nemirnih burzi. opširnije Procjena boniteta trgovačkog društva Informacija o bonitetu poslovnih partnera bitna je pretpostavka za donošenje kvalitetnih poslovnih odluka. Ocjenjivanje boniteta stručan je posao koji se temelji na detaljnom studiranju bilance, računa dobiti i gubitka, izvještaja o novčanom tijeku, izračunavanja omjera i odnosa. opširnije Rječnik marketinga "Rječnik marketinga" sabire temeljna znanja potrebna poduzetnicima, menedžerima, stručnjacima, studentima i svima onima čiji su obrazovni i praktični interesi usmjereni složenim pitanjima marketinga i logistike... opširnije Rječnik trgovačkog prava "Rječnik trgovačkog prava", prvi te vrste u nas, oslanja se na dosadašnja postignuća hrvatske pravne znanosti i prakse. U njemu je na sažet, razumljiv i pregledan način objašnjeno 2057 pojmova s područja trgovačkog prava, građanskog prava... opširnije Financijski management u praksi Upravljanje financijama kompleksan je posao koji zahtijeva stručno obrazovanje i poznavanje raznih financijskih područja kao što su: financijske bilance, porezi i tokovi novca, financijske institucije i tržišta, kamatne stope, likvidnost... opširnije Trgovački rječnik U "Trgovačkom rječniku" objašnjeno je oko 2.400 pojmova. Na kraju knjige dodan je englesko-hrvatski i njemačko-hrvatski rječnik trgovačkog nazivlja, svaki s više od 2.200 izraza. Ovaj rječnik djelo je 26 kompetentnih znanstvenika i stručnjaka. opširnije Prometna politika Hrvatske Knjiga je izuzetno instruktivna jer pomaže sagledavanju ukupne prometne politike u Hrvatskoj. Uz povijesni kontekst djelo razotkriva aktualne ciljeve prometne politike, njene instrumente i način na koji je do sada vođena. opširnije Povratak u kapitalizam Knjiga predstavlja izbor uvodnika - komentara objavljenih u "Poslovnom svijetu" u Večernjem listu u razdoblju 1993. do 2000. godine. U prvom dijelu knjige objavljeni su uvodnici koji se bave hiperinflacijom, nelikvidnošću i primjenom antiinflacijskih mjera i stabilizacijskog paketa u Hrvatskoj opširnije Rječnik osiguranja "Rječnik osiguranja" specijalizirani je rječnik enciklopedijskog karaktera, u kojem 19 kompetentnih znanstvenika i stručnjaka na sažet i razumljiv način objašnjava 2326 najvažnijih pojmova, izraza i institucija iz svih područja osiguranja. opširnije Kreditni poslovi s njemačkim bankama (od zahtjeva do odobrenja kredita) Hrvatsko gospodarstvo tradicionalno je vezano za njemački bankarski sustav. Statistike nam govore da godišnje zatraži kredit od njemačkih i austrijskih financijskih institucija više od 4000 hrvatskih pravnih osoba (poduzeća i obrtnika). opširnije Rječnik turizma "Rječnik turizma" specijalizirani je rječnik enciklopedijskog karaktera, prvi takve vrste u nas, u kojem 13 znanstvenika objašnjava 2.200 najvažnijih pojmova, kratica, institucija i organizacija iz svih sektora turizma. opširnije Ulaganje u Hrvatsku (10. izdanje) - Investment in Croatia Knjiga objašnjava prava i obveze stranih investitora u Hrvatsku. U knjizi su objašnjeni: porezni sustav, koncesije, način osnivanja stranih i mješovitih poduzeća, banaka, štedionica, fondova, carinski sustav, slobodne bescarinske zone, itd. opširnije Osnove međunarodnog marketinga U knjizi su na znanstveni i stručni način prikazani svi relevantni parametri međunarodnog tržišta, bez obzira na stupanj internacionalizacije poslovanja. Naglasak je stavljen na konkurentnost tržišta različitih zemalja. opširnije Procjena boniteta trgovačkog društva Informacija o bonitetu poslovnih partnera bitna je pretpostavka za donošenje kvalitetnih poslovnih odluka. Ocjenjivanje boniteta stručan je posao koji se temelji na detaljnom studiranju bilance, računa dobiti i gubitka, izvještaja o novčanom tijeku, izračunavanja omjera i odnosa. Ovisno o prirodi poslovnih odnosa na temelju analize podataka iz prošlosti i svježih pokazatelja poslovanja procjenjuje se bonitet poslovnog partnera u kraćem budućem razdoblju ili dugoročne perspektive partnera ako se radi o dugoročnim ugovorima. U knjizi su prikazana dva modela bonitetnih izvještaja koje bez sustezanja primaju međunarodne institucije i inozemna poduzeća i to: bonitetni izvještaj koji izdaje CREDITREFORM (sjedište: NEUSS – Njemačka) i DUN & BRADSTREET INTERNATIONAL. Knjiga PROCJENA BONITETA TRGOVAČKOG DRUŠTVA je od koristi svima koji namjeravaju donositi svoje odluke na osnovi analize utemeljene na podacima iz financijskih izvještaja i na njima zasnovanoj ocjeni boniteta. Marketinški planovi Knjiga Malcolma McDonalda "Marketinški planovi" postala je udžbenikom na mnogim kolegijima marketinga u svijetu. Razlozi su njezina uspjeha cjelovitost i sustavnost izlaganja procesa marketinškog planiranja, inovativan pregled ključnih područja u kojima se može unaprijediti strateško marketinško planiranje, pouzdane obavijesti o postignućima u marketinškim tehnikama i alatima te odličan izbor primjera, studija slučaja i problema za rješavanje. opširnije Turizam i ekologija Knjiga "Turizam i ekologija", kapitalno je djelo uglednog sveučilišnog profesora Hansruedi Müllera inače poznatog po značajnim radovima iz područja turizma, prometa i slobodnog vremena. Autor nas, na sebi svojstven način, najprije upoznaje s aktualnim značenjem prirode za slobodno vrijeme i turizam uvodeći nas u problematiku održivog razvoja na način da pokušava identificirati glavna krizna žarišta u odnosima čovjeka i okoliša. opširnije Strategija marketinga neprofitnih organizacija Knjiga Jurice Pavičića "Strategija marketinga neprofitnih organizacija", može se smatrati korisnim i dobro koncipiranim udžbenikom za studente marketinga. Knjiga je korisna i svima onima koji se bave marketingom u neprofitnim organizacijama. opširnije Rječnik marketinga "Rječnik marketinga" sabire temeljna znanja potrebna poduzetnicima, menedžerima, stručnjacima, studentima i svima onima čiji su obrazovni i praktični interesi usmjereni složenim pitanjima marketinga i logistike u uvjetima suvremenog tržišnog gospodarstva. opširnije Međunarodni marketing Temeljno djelo za razumijevanje i znanje međunarodnog marketinga. Knjiga objavljuje se relevantne marketinške kategorije – od planiranja i kontrole, teorije međunarodne trgovine i konkurentnosti na svjetskom tržištu do strategije cijena proizvoda... opširnije Osnove međunarodnog marketinga U knjizi su na znanstveni i stručni način prikazani svi relevantni parametri međunarodnog tržišta, bez obzira na stupanj internacionalizacije poslovanja. Naglasak je stavljen na konkurentnost tržišta različitih zemalja. opširnije Marketinški planovi Knjiga Malcolma McDonalda "Marketinški planovi" postala je udžbenikom na mnogim kolegijima marketinga u svijetu. Razlozi su njezina uspjeha cjelovitost i sustavnost izlaganja procesa marketinškog planiranja, inovativan pregled ključnih područja u kojima se može unaprijediti strateško marketinško planiranje, pouzdane obavijesti o postignućima u marketinškim tehnikama i alatima te odličan izbor primjera, studija slučaja i problema za rješavanje. Iz poglavlja u poglavlje autor objašnjava kako funkcionira proces marketinškog planiranja, kako se obavlja revizija marketinga, kako se postavljaju marketinški ciljevi i strategije, kako se raspoređuju vrijeme i troškovi za postizanje ciljeva te kako se praktično oblikuje i primjenjuje sustav marketinškog planiranja. Knjiga je prije svega namijenjena marketinškim stručnjacima u poslovnoj praksi, ali i studentima marketinga i ekonomskih znanosti općenito, te svima koji žele upoznati marketing. Malcolm McDonald redoviti je profesor marketinške strategije na Sveučilištu Cranfield u Bedfordu i autor više od trideset knjiga: Creating Powerful Brands, Marketing Planning for Services, Marketing: An Introduction, Marketing Planner, Marketing Segmentation i dr.
30. 4. 2025. |