Naslovna stranica Poslovnog foruma Pregled svih usluga i informacija za poduzetnike

 
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Istraživanje tržišta
Poslovni izvještaji
Internet marketing
Izrada web stranica
Imenici i baze podataka
Poslovni ugovori
Poslovni planovi za kredite
Poslovne usluge i ponude
Trgovačko posredovanje
Poslovna psihologija
Poslovni programi
Oglasi i obavijesti
Korisni linkovi
Besplatno za poduzetnike
Nove poslovne ponude

Klikni za pregled priloga
PREGLED SVIH USLUGA

PREGLED SVIH USLUGA ZA PODUZETNIKE

Novosti


Pregled svih usluga za poduzetnike

SEARCH

Pregled najvažnijih zakona i propisa

Poslovni web katalog Poslovni web katalog Poslovni web imenik


Google


WWW Poslovni Forum



KONTAKT PODACI ZA
Poslovni forum d.o.o.

Link na web stranicu sa e-mail adresama i telefonima
Upiti, narudžbe, savjeti...


Ažurirano: 11. 4. 2025.


Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i web stranice prilagođene vašem poslovanju i budžetu. Savjetovanje i Podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno!

POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga
POSLOVNI FORUM
POSLOVNI FORUM - BAZA PODATAKA HRVATSKOG GOSPODARSTVA - ADRESAR POSLOVNIH SUBJEKATA - IZRADA WEB STRANICA ZA PODUZEĆA I OBRTNIKE - WEB HOSTING - PREGLED NAJVAŽNIJIH ZAKONA - PREDSTAVLJANJE I POVEZIVANJE POSLOVNIH SUBJEKATA - IZRADA POSLOVNIH PLANOVA I INVESTICIJSKIH PROJEKATA - ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA - MARKETING - WEB DESIGN - ZAJMOVI - KREDITI - INFORMACIJE - TEČAJNA LISTA - JAVNI NATJEČAJI - PRAVO - PRAVNI SAVJETI - POREZI - EKONOMIJA - FINANCIJE - BANKARSTVO - POSLOVNI FORUM - PREGLED KORISNIH PRILOGA - PRETRAŽIVANJE BAZE PODATAKA - PREGLED PONUDE I POTRAŽNJE - ZASTUPANJE - TRGOVAČKO POSREDOVANJE - KONZALTING - VIJESTI - INFORMACIJE - POSTANITE KORISNIK POSLOVNOG FORUMA - NAJBRŽI I NAJLAKŠI PUT DO SVIH INFORMACIJA - WEB WINDOWS HOSTING - IZRADA INTERNET STRANICA - KNJIGOVODSTVO - IZRADA INVESTICIJSKIH PROGRAMA - TURIZAM - INDUSTRIJA - TRGOVINA - POSLOVNI FORUM - BAZA PODATAKA POSLOVNIH SUBJEKATA - PRETRAŽIVANJE - PREGLED PONUDE I POTRAŽNJE - FINANCIRANJE NOVIH IDEJA - UVOZ - IZVOZ - TRGOVAČKO PRAVO - UGOVORI - RAČUNOVODSTVO - ADRESARI I POSLOVNI IMENICI - PREGLED PONUDE I POTRAŽNJE - PROVJERA BONITETA - KONZULTACIJE - MARKETING - PRIMJERI TRGOVAČKIH UGOVORA - NACIONALNA KLASIFIKACIJA DJELATNOSTI - BAZA PODATAKA - FINANCIJE - PODUZETNIŠTVO - PONUDA I POTRAŽNJA PODUZEĆA - SAMOSTALNE DJELATNOSTI - KONCESIJE - VIJESTI - ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA - ANKETA - MAILING LISTA - POSEBNI PRILOZI - INFORMATIKA I POSLOVNE USLUGE - KONZALTING - PREGLED PONUDE PROIZVODA I USLUGA - KATALOG HRVATSKIH PROIZVODA - SVE INFORMACIJE NA DOHVAT RUKE

Pfizerova plava Viagra, Bayerova narančasta Levitra i žuti Cialis od Eli Lilly

VIAGRA - LEVITRA - CIALIS


Proizvođači triju lijekova koji vremešnim muškarcima vraćaju muškost nadmeću se u hvaljenju svojstava svoje pilule, iako im je osnovno djelovanje slično

Plava, žuta ili narančasta? S tim pitanjem suočeni su mnogi muškarci koji pate od poremećaja erekcije, nakon što su tržište, uz Pfizerovu plavu Viagru, preplavile Bayerova narančasta Levitra i žuti Cialis što ga proizvodi Eli Lilly. Sva tri lijeka djeluju na principu blokiranja određenog enzima kako bi više krvi dotjecalo u penis, olakšavajući postizanje i zadržavanje erekcije. Ipak, ima nekih razlika u kemijskom učinku, načinu uporabe i popratnim efektima.
Muškarci s poremećenom erektilnom funkcijom koji uzimaju neku od tri spomenute pilule mogu zadržati erekciju i imati seks u 70 do 85 posto pokušaja. Postotak može biti i viši za osobe s manje ozbiljnim problemima, ali i znatno niži (35 do 50 posto) kada je poremećaj prouzročen dijabetesom. Ali kako nema pouzdanih usporednih proučavanja o djelovanju lijekova, sadašnje spoznaje ne omogućuju da se dokuči koji lijek (i da li uopće) djeluje bolje od konkurentskih.
Međutim, "štos" u federalnim odredbama o oglašavanju lijekova u SAD-u - piše proteklog tjedna ”Wall Street Journal” - kod nekih pacijenata stvara dojam da dva novija lijeka snažnije djeluje od "stare" Viagre. U reklamiraniji Cialisa i Levitre obično se navodi rijetka popratna pojava - četiri sata neprestane erekcije što iziskuje medicinsku pozornost (ali i izaziva radoznalost potencijalnih korisnika oba spola).
Liječnici kažu da je to upozorenje u nekih pacijenata proizvelo vjerovanje da su novi lijekovi snažniji od Viagre za koju se u oglasima u pravilu ne spominje taj problem (a neki će, smatrati da to i nije problem nego dobrodošla "anomalija"). U svakom slučaju rizik je jednak za sva tri lijeka. Viagra, zbog dobro poznatoga imena branda, naprosto upotrebljava drukčiji stil oglasa koji ne iziskuje tako mnogo otkrivanja.

Tehnički je Levitra snažnija od Viagre - što znači da je potrebna manja doza lijeka da bi se polučio željeni rezultat. Neki liječnici misle da je veća potencija Levitre rezultat čvršće erekcije, ali zasad nema proučavanja koja bi poduprla tu tvrdnju. Neki liječnici postavljaju pitanja o konzistentnosti Levitre, zato što ima nisku "bioraspoloživost", što znači da tijelo apsorbira samo 15 posto lijeka.
Iako Levitra možda djeluje izvrsno u pacijenata koji apsorbiraju lijek u normalnoj ili nadprosječnoj razini, možda uopće ne djeluje u pacijenata koji ga apsorbiraju manje od uobičajenoga postotka. Međutim, GlaxoSmithKline, koja traži lijek u SAD-u zajedno s korporacijom ScheringPlough, kaže da nema podataka koji bi ukazivali da "bioraspoloživost" donosi ikakvu razliku u tomu kako lijek djeluje u pacijenata.
Tržitelji Levitre također navode nedavno proučavanje muškaraca koji nisu imali nikakva uspjeha s Viagrom. Kada su koristili Levitru, gotovo polovica je izjavila da djeluje. Ali u Pfizeru tvrde da je to proučavanje bilo pogrešno jer nije dokumentirano da li ti muškarci zaista nisu reagirali na Viagru ili su je koristili pogrešno.
U nedavnom istraživanju Pfizera, muškarci koji su mislili da im Viagra ne djeluje dobili su upute o korištenju lijeka i nakon toga dvije trećine je postizalo erekciju. Eli Lilly pak "skromno" obrazlaže kako je njeno istraživanje pokazalo da muškarci koji su iskušali sve tri pilule najradije uzimaju Cialis, ali kritičari s pravom ukazuju da takve ankete nemaju znanstvenu vjerodostojnost.
Iako se proizvođač da Levitra djeluje najbrže od tri seksualno poticajna lijeka, na naljepnici je savjet, korisnicima neka se ne upuštaju u seksualni pokušaj dok ne protekne jedan sat od uzimanja lijeka. Većina liječnika priopćuje muškarcima da i Levitra i Viagra počinju djelovati 30 minuta do jedan sat nakon uzimanja pilule.

Unatoč napomenama na naljepnici kutije Cialisa da muškarci mogu imati seks 30 minuta nakon uzimanja pilule, neki liječnici preporučuju pacijentima da se strpe minimalno dva sata prije nego se upuste u seksualne aktivnosti. Glavna je odlika toga lijeka da djeluje dulje od osala dva konkurenta. Istraživanja pokazuju da čak 36 sati nakon uzimanja Cialisa, uspijeva oko 60 posto seksualnih pokušaja. Iako lijek ne mora biti u najvišoj razini da bi djelovao, ipak će neki muškarci morati čekati dulje od dva sata da bi se "uhodao". S Levitrom i Viagrom vremenski je razmak od 30 minuta do dva sata za početak djelovanja.
Proizvođači tvrde da Viagra i Levitra djeluje četiri do pet sati, ali neka proučavanja pokazuju da mogu zadržati djelovanje osam do čak 12 sati.
Sva tri lijeka imaju slične popratne efekte. Najčešći je crvenilo lica, slinav nos i glavobolja. Ali intenzitet i tip popratnih efekata razlikuju se ovisno o lijeku. Levitra možda ima najnižu razinu popratnih pojava jer njezin viši kemijski potencijal znači da je dostupno manje molekula za interakciju s tijelom.
Smetnje vida - obično zeleno plava nijansa onoga što se vidi - manje su česte i mogu ih izazvati Viagra i Levitra, ali ne Cialis. Razlog je u tom što Viagra i Levitra ne samo da zaustavljaju enzim PDE-5 povezan s protokom krvi kroz penis, već mogu zaustaviti enzim PDE-6 povezan s vidom. Cialis ne utječe na PDE-6.
Međutim, Cialis je jedini lijek koji utječe na PDE-11, koji se nalazi u testisima, što nameće pitanje mogu li utjecati na spermu. Iako je lijek utjecao na spermu psa, proučavanje u rujnu 2003. pokazalo je da svakodnevna uporaba lijeka tijekom šest mjeseci nije utjecala na kvalitetu sperme zdravih muškaraca starijih od 45 godina.


Prodaja triju "pilula strasti" razočarala je analitičare, a još više proizvođače

Sudeći prema golemoj količini televizijskih i tiskovnih oglasa, moglo bi se pretpostaviti da su tri lijeka koja vraćaju poremećenu muškost prodaju kao pivo za ljetne žege. Uostalom, što bi moglo biti utrživije od sredstva koje vremešnim muškarcima pomaže da postignu bolji učinak u krevetu?
Stvarnost je, međutim, posve drukčija. Unatoč golemim oglasnim izdacima, prodaja triju pilula poprilično je razočaravajuća. Viagra je lani pretrpjela pad prodaje diljem svijeta od čak 11 posto, a utržak od 1,7 milijardi dolara bio je upola manji nego što su prije nekoliko godina prognozirale neke tvrtke na Wall Streetu. Calis i Levitra su u SAD-u zabilježile porast prodaje od 10 posto, ali analitičari Wall Streeta - od kojih su neki prije nekoliko godina nagađali da će samo Viagra 2004. utržiti 4,5 milijarde dolara, nisu impresionirani. Cialis je lani, u prvoj punoj godini prodaje, donio utržak od 203 milijuna dolara, uz oglasnu kampanju vrijednu 165 milijuna dolara. Levitra proizvođača GlaxoSmithKline, koja je donedavno imala dodatni marketing Bayera, imala je lani prodaju od samo 128 milijuna dolara, znatno manje nego što je kompanija potrošila na oglase. Ukupno su sva tri proizvođača na oglašavanje "čarobnih" pilula potrošila 37 posto vrijednosti prodaje, kako navodi TNS Media Intelligence. Istodobno je Ford Motor lani potrošio na medijsku promidžbu samo sedam posto vrijednosti prodaje u SAD-u.

Uzmak Viagre bio je znatno strmiji nego što je itko predvidio. Kada se pojavila 1998. bila je udžbenički primjer marketinškog predstavljanja lijeka na recepte kao potrošačkog proizvoda -komentira "Business Week". U manje od dvije godine Pfizer je zacementirao ime lijeka u popularni žargon na način o kojemu marketinški stručnjaci mogu samo sanjati. Današnja je stvarnost posve drukčija. Manje od 15 posto od oko 30 milijuna muškaraca koji prema procjenama pate od erektilne disfunkcije koristi ijedan od "spasonosnih" lijekova. Mnogima je još uvijek neugodno pitati liječnike za mišljenje o lijekovima. Dodatni je problem u tome što su mnogi pacijenti razočarani kada uzmu lijek a ništa se ne dogodi. Čini se da ne uzimaju pravu dozu, a istodobno mnogi liječnici ne povezuju erektilni poremećaj s osnovnim tegobama kao što su kardiovaskularna oboljenja i ne razgovaraju o tome s pacijentima.

Ali, kako upozorava Business Week, proizvođači lijekova ne bi pogriješili kada bi optužili i sebe za slabu prodaju. U utrci da prigrabe što više tržišta, doktore su preplavili besplatnim uzorcima. Lani je oko 40 posto "muških" lijekova dobiveno besplatno, kaže tvrtka za farmaceutička istraživanja ImpactRs. Osim toga, oglasima poticano pretjerivanje dovelo je do toga da su u početku za lijekom posegnuli i mnogi od onih kojima zapravo ne treba nego su to učinili iz znatiželje. Naravno, takvi se više ne pojavljuju kao kupci.
Ipak, proizvođači se nisu obeshrabrili, a najnovija reklama Viagre prikazuje vesela muškarca kojemu izrastaju plavi rogovi, dakle iste boje kao što je i pilula. Uprava za hranu i lijekove prošle je jeseni dala po prstima Pfizeru, prisilivši ga da povuče neke oglase, koji po ocjeni agencije obećavaju više nego što je realno, a izostala su i upozorenja o popratnim pojavama. Cialis je uzeo romantičniji pristup, prikazujući milovanje parova srednje dobi, želeći naglasiti 36-satno djelovanje.
Pilule strasti zasad se nisu morale mnogo brinuti za standarde decentnosti na TV mrežama. NBC priopćuje da neće prikazivati reklame u "obiteljskim" emisijama, ali proizvođači lijekova ionako nisu zainteresirani za takve programe. Oni se usredotočuju na muško gledateljstvo, ali ipak nije baš sigurno da će njihova Kupidonova strelica pogoditi cilj.  (Izvor; Privredni vjesnik, 2005)




Informacije: www.poslovniforum.hr/internet/

PREGLED SVIH INFORMACIJA ZA PODUZETNIKE - ONE STOP SHOP




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 


 
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 



Izrada web stranica
Izrađujemo web stranice koje vas spajaju s novim poslovnim prilikama, optimizirane za povećanje uspješnosti online poslovanja. Izrađujemo uspješne web stranice i napredna web rješenja kreirana prema vašim zahtjevima. Besplatna izrada web stranica za obrtnike i male poduzetnike.
 


11. 4. 2025.