Naslovna stranica Poslovnog foruma Pregled svih usluga i informacija za poduzetnike

 
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Istraživanje tržišta
Poslovni izvještaji
Internet marketing
Izrada web stranica
Imenici i baze podataka
Poslovni ugovori
Poslovni planovi za kredite
Poslovne usluge i ponude
Trgovačko posredovanje
Poslovna psihologija
Poslovni programi
Oglasi i obavijesti
Korisni linkovi
Besplatno za poduzetnike
Nove poslovne ponude

Klikni za pregled priloga
PREGLED SVIH USLUGA

PREGLED SVIH USLUGA ZA PODUZETNIKE

Novosti


Pregled svih usluga za poduzetnike

SEARCH

Pregled najvažnijih zakona i propisa

Poslovni web katalog Poslovni web katalog Poslovni web imenik


Google


WWW Poslovni Forum



KONTAKT PODACI ZA
Poslovni forum d.o.o.

Link na web stranicu sa e-mail adresama i telefonima
Upiti, narudžbe, savjeti...


Ažurirano: 26. 12. 2024.


Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i web stranice prilagođene vašem poslovanju i budžetu. Savjetovanje i Podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno!

POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga
POSLOVNI FORUM
POSLOVNI FORUM - BAZA PODATAKA HRVATSKOG GOSPODARSTVA - ADRESAR POSLOVNIH SUBJEKATA - IZRADA WEB STRANICA ZA PODUZEĆA I OBRTNIKE - WEB HOSTING - PREGLED NAJVAŽNIJIH ZAKONA - PREDSTAVLJANJE I POVEZIVANJE POSLOVNIH SUBJEKATA - IZRADA POSLOVNIH PLANOVA I INVESTICIJSKIH PROJEKATA - ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA - MARKETING - WEB DESIGN - ZAJMOVI - KREDITI - INFORMACIJE - TEČAJNA LISTA - JAVNI NATJEČAJI - PRAVO - PRAVNI SAVJETI - POREZI - EKONOMIJA - FINANCIJE - BANKARSTVO - POSLOVNI FORUM - PREGLED KORISNIH PRILOGA - PRETRAŽIVANJE BAZE PODATAKA - PREGLED PONUDE I POTRAŽNJE - ZASTUPANJE - TRGOVAČKO POSREDOVANJE - KONZALTING - VIJESTI - INFORMACIJE - POSTANITE KORISNIK POSLOVNOG FORUMA - NAJBRŽI I NAJLAKŠI PUT DO SVIH INFORMACIJA - WEB WINDOWS HOSTING - IZRADA INTERNET STRANICA - KNJIGOVODSTVO - IZRADA INVESTICIJSKIH PROGRAMA - TURIZAM - INDUSTRIJA - TRGOVINA - POSLOVNI FORUM - BAZA PODATAKA POSLOVNIH SUBJEKATA - PRETRAŽIVANJE - PREGLED PONUDE I POTRAŽNJE - FINANCIRANJE NOVIH IDEJA - UVOZ - IZVOZ - TRGOVAČKO PRAVO - UGOVORI - RAČUNOVODSTVO - ADRESARI I POSLOVNI IMENICI - PREGLED PONUDE I POTRAŽNJE - PROVJERA BONITETA - KONZULTACIJE - MARKETING - PRIMJERI TRGOVAČKIH UGOVORA - NACIONALNA KLASIFIKACIJA DJELATNOSTI - BAZA PODATAKA - FINANCIJE - PODUZETNIŠTVO - PONUDA I POTRAŽNJA PODUZEĆA - SAMOSTALNE DJELATNOSTI - KONCESIJE - VIJESTI - ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA - ANKETA - MAILING LISTA - POSEBNI PRILOZI - INFORMATIKA I POSLOVNE USLUGE - KONZALTING - PREGLED PONUDE PROIZVODA I USLUGA - TURIZAM - KATALOG HRVATSKIH PROIZVODA - SVE INFORMACIJE NA DOHVAT RUKE

Našem turizmu treba 20 milijardi kuna ulaganja


Prema statistici, na Jadranu je u prva četiri mjeseca ove godine bilo dva posto više turista nego lani, ali je ostvareno tri posto manje noćenja.

Iako takav razvoj događaja nije potpuno u skladu s najavama o ovogodišnjem rastu prihoda za tri posto, Zdenko Mičić, državni tajnik za turizam, ostao je optimist. "I dalje stojim iza prijašnjih procjena, čak bih rekao da će rezultati biti i bolji od najavljenih. Očekujem prihod veći i do pet posto, a tome u prilog idu i rezultati za prva četiri mjeseca. Noćenja je, doduše, bilo manje nego lani, ali to smo očekivali zbog ranog, hladnog i kišovitog Uskrsa. Već je dolazak brojnih gostiju za prvomajske praznike pokazao da je sezona dobro pripremljena, a ohrabruje i rani početak čarter-linija te popunjenost hotela u Dubrovniku, Opatiji i svim objektima koji imaju dodatne sadržaje.

U predsezoni je odrađeno mnogo međunarodnih seminara i kongresa, i to upravo u nekim hotelima koji lani nisu bili u funkciji. Očekujemo da će rezultati za prvih pet mjeseci biti daleko bolji nego za prošlu godinu. U lipnju će biti na razini prošle godine ili nešto lošiji jer su blagdani Duhova rano pali, no ukupno za prvih šest mjeseci očekujem rezultat bolji od prošlogodišnjeg.

Što očekujete od glavne sezone?

Za taj je period niz hotela već obustavio buking za udarne termine, a vjerujem da će posezona biti par dana duža nego lani. Isto tako očekujemo bolju popunjenost u kampovima. Lani smo zbog loših vremenskih prilika u svibnju, lipnju i dijelu srpnja imali veliki pad noćenja u tom dijelu, a ove je godine buking do 40 posto bolji. I ove ćemo godine imati velik porast fizičkog prometa, a nećemo biti zadovoljni financijskim efektima. Bit će bolji od lanjskih, ali nedovoljno s obzirom na to koliko će se novca ukupno okrenuti. Velik dio prihoda i dalje završava u sivoj ekonomiji.

Kako komentirate izvješće HNB-a prema kojem je lani od turizma zarađena 5,01 milijarda eura, dakle manje nego 2003.?

Prošla je godina neusporediva sa 2003., koja je bila enormno pogodna za turizam - sušno razdoblje bez kiše trajalo je pet mjeseci, a visoke temprerature i velika potrošnja napitaka rezultirali su većim prihodom. Lani je i buking bio problematičan, hoteli i kampovi su u strahu spuštali cijene; popunjenost je na kraju ipak bila dobra, no snižene cijene smanjile su ukupne prihode.

Zadovoljni smo jer se struktura gostiju poboljšava, imamo snažan iskorak na tržištima visoke kupovne moći kao što su Francuska i Skandinavija. Prihodi iz tih država bit će svake godine sve značajniji.

Ali pod uvjetom da poboljšamo ponudu...

Apsolutno, hrvatski turizam ima dosta ograničavajućih okolnosti. Stalno upozoravamo na lošu strukturu kapaciteta gdje prevladava privatni smještaj, koji nije dovoljno kvalitetan. Bivši zimmer frei se prenamijenio u apartmane, ali to i dalje nije kvaliteta koju traži zahtjevniji gost. Uz nekolicinu pozitivnih primjera, gdje se postiglo tri ili četiri zvjezdice i grade se bazeni, opća karakteristika privatnog smještaja je prvenstveno nedostatak sadržaja.

Sezona sada jest duža nego prije rata, u nekim hotelima prešla je 160 dana popunjenosti. Međutim, kampovi i privatni smještaj u nas čine više od 80 posto kapaciteta, a kako su oni popunjeni svega 40 do 50 dana, u prosjeku imamo kratku sezonu i lošu strukturu gostiju. Cilj nam je da ukupno 70 posto postelja bude u hotelima, kao što je slučaj u Španjolskoj ili Italiji.

Ali trenutno niti hoteli, ovakvi nesadržajni, ne produžuju sezonu?

Da, tu je nužan razvojni koncept i nova ulaganja. Pozdravljamo investicije poput onih u zadarskom Boriku gdje se ulaže 30 milijuna eura u wellness program, kongresni turizam, ali kombiniran s all inclusive pristupom u poslovno-obiteljski turizam koji garantira cjelogodišnje poslovanje. Zato ove godine imaju porast od 30 do 40 posto, kako bukinga tako i financijskih rezultata.

Privatni sektor, posebice naši veliki lanci kao što su Adris, Ugo grupa, Štrokov JLH i Riviera Poreč, imaju razvojne projekte, ali su donekle samozatajni pa nisu to prezentirali javnosti. Samo u Zadru postoji nekoliko projekata vrijednih 50 do 100 milijuna eura i takvim primjerima država treba dati podršku. S druge strane, kao negativne primjere imamo Haludovo, Korčulu, Crikvenicu, Podgoru, Živogošće, oni nisu u investicijskom zamahu i neće dobro proći na tržištu.

Može li država motivirati privatne vlasnike da što prije krenu s podizanjem kvalitete hotela?

Država mora osigurati okvire da bi te investicije - koje se ukupno kreću po milijardu kuna godišnje - bile profitabilne jer generiraju multiplikativne efekte u cijelom gospodarstvu, od ugostiteljstva do poljoprivrede.

Za sada, na žalost, nemamo razvojnu politiku turizma, Vlada tek treba odrediti koja će državna institucija o tome skrbiti. Primjerice, imamo dosta problema s poštivanjem dogovorenih ulaganja jer se u pet godina promijene dvije vlade i to više nema tko kontrolirati. Onda, mediji nas prozivaju iako naše ministarstvo najčešće nije odlučivalo, a kad se i pitalo predlagali smo nešto drugo od onog što je na kraju napravljeno. U zadnjih godinu dana naše se primjedbe ipak uvažavaju, primjerice, u pitanju Hvara i Korčule, koji trebaju postati destinacije sa četiri ili pet zvjezdica.

Na nekoliko natječaja je kao uvjet postavljeno i dovođenje brendova, hoće li se nastaviti s takvom praksom?

U nekim slučajevima sigurno hoćemo, dovođenjem brenda dobivamo know-how, edukaciju zaposlenih i kvalitetniju radnu snagu jer će zaposleni morati proći dodatnu edukaciju. Brend donosi znanje i kapital. Danas recepcionar u hotelu sa pet zvjezdica mora govoriti pet jezika, biti informatički pismen i poznavati tehnologiju marketinga. Tako ćemo se pripremiti za ulazak u Europu, koju čekamo dosta uspavani, a već sutra će doći vlasnik koji nije socijalno osjetljiv, zanima ga samo zarada. Kod nas u državnim hotelima još nije bilo smjene vlasti, i dalje ih vode predratni direktori.

Što je s već godinama srušenim hotelima Haludovo?

Nitko ne zna kada će ta priča završiti - Haludovo je, jednostavno, dopalo u krive ruke. Mi tu ne možemo puno napraviti, prodaja je išla mimo nas, preko burze. Ta destinacija propada već deset godina, nema je na tržištu pa i kada se vrati trebat će puno vremena da se stekne nova klijentela. Najnovija je priča da investicija kreće na jesen, ali takvih je obećanja bilo već puno pa se ne treba previše nadati.

Vlasnik Haludova, ruski trgovac dijamantima Ara Abramijan, za otezanje krivi lokalne vlasti?

Kriv je ipak on. Drugi investitori dolaze kod nas u ministarstvo i govore o svojim planovima, korektni su i transparentni, a on se nije niti jednom pojavio. U Haludovu je u godinu dana šest puta promijenio upravu pa se tamo nemamo s kime dogovarati. Do Abramijana niti uprava Haludova ne može doći. Htjeli su napraviti destinaciju koja nije bila u skladu s razvojnim konceptom hrvatskog turizma, prezenirali su hotele koji spadaju u Las Vegas, a ne na Mediteran. Ne može netko ako je kupio komad parcele raditi što ga je volja. Slično je u Baškoj Vodi i Primoštenu, tamošnji ulagači nisu naši strateški partneri i od našeg ministarstva nemaju zeleno svjetlo.

Što se trenutno događa u Primoštenu?

U taj smo slučaj aktivno uključeni, ne radimo reviziju, ali utvrđujemo stanje, idemo na poništenje aneksa na ugovor i dovođenje na početnu fazu. Želimo vidjeti zašto mađarski investitor nije izvršio dio dogovorenih ulaganja uvažavajući sve probleme koje je imao s lokalnom samoupravom. Pokušavamo problem riješiti bez suda - nismo prezadovoljni s vlasnicima, ali vjerujem da se ta priča s njima može dovesti do kraja.

Zbog golemog interesa za apartmanima na Jadranu navodno se ne poštuje niti uredba o zabrani gradnje uz more?

Da, s terena mi javljaju da su građevinarski "meštri" već našli načina kako će dobiti papire i graditi apartmane na prostoru gdje je predviđena isključivo turistička izgradnja. To treba kontrolirati lokalna vlast, a znamo da državni inspektor za par tisuća kuna plaće ne želi da mu netko prijeti sjekirom. Hrvatska je prezentirana kao raj na zemlji i svaki malo bogatiji Europljanin želi kod nas kupiti svojih par stotina kvadrata, a uvijek će se naći netko da mu u tome pomogne.

Novi propisi o carinjenju starih kamp-prikolica, kakvih je na Jadranu oko 60.000, mogli bi rezultirati masovnim odlaskom dugogodišnjih gostiju?

S udrugom kampera i vlasnicima autokampova pravimo popis takvih kućica. Problem je u starim gostima koji su paušalno plaćali, a njima smo za vrijeme rata dozvoljavali da rade ono što je u svijetu nezamislivo - da ograde svoj prostor, dižu zidove, sade vrtove i borave tu cijele godine pa su parcele počeli pretvarati u svoje vikendice. To više nije moguće jer se zbog velikog pritiska potražnje novi vlasnici žele riješiti paušalaca i premjestiti ih u manje reprezentativne zone, dalje od mora.

A tada dolazi do sukoba jer stranac misli da je sadnjom cvijeća postao vlasnik tog dijela obale. Čim riješimo kategorizaciju hotela, idemo na pravilnik o kampovima. Kampovi su golem potencijal koji je iskorišten samo u Istri, a želimo ih razviti i u Dalmaciji. Tu nema betoniranja ni devastacije. Tu je nužna parcelacija, struja i voda za svaku parcelu. Njemački ADAC u katalog neće staviti kamp bez bazena. Prije rata su kampovi nosili profit, a hoteli su bili gubitaši, ali novi vlasnici to ne uočavaju pa kampovi u Boriku ne rade, Solaris je ugasio kamp u Zablaću.

Tu je problem i sa zakonom o zemljištu?

Oko 50 milijuna kvadratnih metara kampova nije procijenjeno niti ušlo u temeljni kapital tvrtki, a nitko neće ulagati u zemljište dok ne bude njegovo. Tek kada riješimo te probleme možemo u punoj mjeri razvijati turizam i ići prema cilju od 12 milijuna gostiju. Sami moramo odrediti limite i vidjeti što zapravo želimo, treba li nam još 200.000 ili 500.000 postelja u hotelima i dogovoriti se na kojim ćemo lokacijama razvijati turizam.

(Izvor; Dnevnk, lipanj 2005.)







Informacije: www.poslovniforum.hr/internet/

PREGLED SVIH INFORMACIJA ZA PODUZETNIKE - ONE STOP SHOP




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 


 
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 



Izrada web stranica
Izrađujemo web stranice koje vas spajaju s novim poslovnim prilikama, optimizirane za povećanje uspješnosti online poslovanja. Izrađujemo uspješne web stranice i napredna web rješenja kreirana prema vašim zahtjevima. Besplatna izrada web stranica za obrtnike i male poduzetnike.
 


26. 12. 2024.