Istraživanje tržišta Poslovni izvještaji Internet marketing Izrada web stranica Imenici i baze podataka Poslovni ugovori Poslovni planovi za kredite Poslovne usluge i ponude Trgovačko posredovanje Poslovna psihologija Poslovni programi Oglasi i obavijesti Korisni linkovi Besplatno za poduzetnike Nove poslovne ponude
KONTAKT PODACI ZA Poslovni forum d.o.o. Link na web stranicu sa e-mail adresama i telefonima Upiti, narudžbe, savjeti...
Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i web stranice prilagođene vašem poslovanju i budžetu. Savjetovanje i Podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno!
|
Na temelju članka 44. stavka 5. Zakona o obrtu (»Narodne novine« br. 49/03. – pročišćeni tekst), ministar gospodarstva, rada i poduzetništva, nakon prethodno pribavljena mišljenja Hrvatske obrtničke komore i uz suglasnost ministra znanosti, obrazovanja i športa, donosi JEDINSTVENI NASTAVNI PLAN I OKVIRNI OBRAZOVNI PROGRAM ZA ZANIMANJE ZIDAR Nastavni predmet: ORGANIZACIJA GRAĐENJA ____________________________________________________________________ Razred: 3. (treći) Broj sati: 2/64 Ciljevi učenja predmeta Stjecanje osnovnih znanja o organizaciji građenja objekta uz primjenu Zakona o gradnji, Zakona o zaštiti na radu te osposobljenost za samostalnu i uspješnu izradu dokaznice mjera i analiza cijena pojedinih radova na objektu uz primjenu građevinskih normi, s naglaskom na zidarske radove. Obrazovni zadaci Upoznati osnovne pojmove Zakona o gradnji, Zakona o zaštiti na radu i regulativu koja prati izvođenje građevine. Usvojiti osnovna znanja o glavnim sudionicima u procesu izgradnje objekta te njihovim međusobnim obvezama. Snalaziti se u investicijsko-tehničkoj dokumentaciji i njezinoj primjeni. Uočiti važnost pribavljanja građevne, lokacijske i uporabne dozvole. Usvojiti osnovna znanja o izboru izvoditelja radova, razviti sposobnosti pravilne tehničke organizacije gradilišta i važnosti vođenja potrebne tehničke dokumentacije na objektu te naplati izvedenih radova od investitora. Razviti odgovornost o provođenju osobnih i gradilišnih mjera zaštite na radu pri građenju. Razviti sposobnost samostalne uporabe i primjene građevinskih normi. Usvojiti osnovna znanja o tehnologiji izvođenja i načinu obračuna građevinskih radova uz primjenu građevinskih normi i mjera ZR, s naglaskom na zidarske radove. Razviti sposobnosti pravilnog izračunavanja jedinične cijene pozicije rada, s naglaskom na zidarske radove. Funkcionalni zadaci Osposobiti učenike da primijene usvojena znanja u praksi. Razviti sposobnost samostalnog rješavanja problema. Navikavati učenike na uporabu računala i korištenje potrebnog softvera. Ojačati znanja i vještine komuniciranja i stručnog izražavanja. Odgojni zadaci Razvijati smisao za sistematičnost, preciznost, točnost, marljivost, urednost i savjesnost u radu. Razvijati kulturu rada i radnih navika. Razvijati osjećaj osobne vrijednosti samopouzdanja i samoinicijativnosti u iskazivanju stručnog i poslovnog djelovanja te osobnosti u poslovnom i društvenom okružju. Poštivati stajališta i dokaze drugih. Razvijati stavove zdravog načina življenja i očuvanja okoliša. Didaktički uvjeti izvođenja nastave Prostorni i materijalni Program se ostvaruje u klasičnoj učionici. Realizacija programa provodi se uobičajenim metodama. Poželjno je odvesti učenike na dobro organizirano gradilište. Literatura 1. Zakon o gradnji 2. Zakon o zaštiti na radu 3. Građevinska regulativa 4. Prosječne norme u građevinarstvu 5. Standardna kalkulacija u IGH ___________________________________________________________________ Nastavni predmet: OSNOVE RAČUNALSTVA ___________________________________________________________________ Razred: prvi (1.) Tjedni/godišnji broj sati: 1,5/53 Ciljevi Stjecanje teorijskih i praktičnih znanja na računalu. Zadaci Upoznati učenike s radom računala i njegovim dijelovima. Upoznati učenike s mogućnošću korištenja računala u svrhu izrade stručne dokumentacije. Upoznati učenike s načinom korištenja interneta radi širenja znanja iz područja uslužne djelatnosti. Stjecanje vještine rada u osnovnim računalnim programima. Izborni nastavni predmet: MATEMATIKA U STRUCI _____________________________________________________________________________ Razred: prvi (1.) drugi (2.) treći (3.) Broj sati tjedno/godišnje: prvi: 1/35 drugi: 1/35 treći: 1/32 Ciljevi Nadopunjavanje i proširivanje znanja stečenih u nastavnom predmetu matematika radi uspješnog uključivanja u nastavak školovanja (vertikalna prohodnost). Razumijevanje, matematičko modeliranje i rješavanje problema i procesa u prirodi, društvu struci i radnom okolišu. Zadaci Usvojiti matematičke pojmove, simbole i znanja nužna za uspješno uključivanje u nastavak školovanja. Usvojiti matematičke pojmove, simbole i znanja nužna za razumijevanje, matematičko modeliranje i rješavanje problema i procesa u prirodi, društvu, struci i radnom okolišu. Razvijati logično mišljenje i sposobnosti (pravilnog rasuđivanja, preciznog formuliranja pojmova, računanja, grafičkog izražavanja, prostornog zora) kao preduvjete kreativnosti i snalažljivosti u novim situacijama. Razvijanje pozitivne osobnosti učenika stjecanjem radnih navika, te navika upornosti, točnosti i urednosti. Didaktičko-metodičke napomene Nastavni predmet izborna nastava – matematike u struci formalno je neovisan o nastavnom predmetu matematika u struci u stručno teorijskom dijelu (zasebno se ocjenjuje i upisuje u svjedodžbu). Međutim, u pogledu realizacije nastave u stručno teorijskom dijelu i izborne nastave, postoji međuovisnost: sadržaji izborne nastave matematike dijelom su nove nastavne cjeline, a dijelom nadopunjuju postojeće nastavne cjeline u nastavnom predmetu matematika u struci, radi čega planiranje i izvođenje nastave tih dvaju nastavnih predmeta mora biti sinkronizirano, o čemu se mora voditi računa pri izradi operativnih nastavnih programa za ta dva nastavna predmeta. U organizacijskom smislu, izborna nastava matematike izvodi se, s obzirom na pretpostavljeni manji interes, istodobno za sva zanimanja u dotičnoj školi, kao jedinstvenu nastavnu skupinu; ako je interes veći, formiraju se dvije ili više nastavnih skupina prema konkretnim organizacijskim uvjetima i srodnosti zanimanja. Zbog povezanosti nastavnih sadržaja, uvjetovanosti dinamike njihovog izvođenja i organizacijskoga gledišta, nužna je suradnja između nastavnika koji predaju matematiku u stručno teorijskom dijelu i izbornu nastavu matematike na razini istog razreda. (Napomena Poslovnog foruma; prikazan je samo dio sadržaja iz nastavnog plana) PREGLED SVIH INFORMACIJA ZA PODUZETNIKE - ONE STOP SHOP
13. 1. 2025. |