|
|
|
POSLOVNI MAGAZIN
Broj 12/2003, sadržaj
Uvodnik
Najugledniji
1
Politika & ekonomija
Nova koalicija, ista nestabilnost
1
Vijesti iz Hrvatske
Drugo izvješće MMF-a o Hrvatskoj
Turizam do 2010. profitabilna industrija
Kraš većinski vlasnik Mire
Dobitak ZABA-e 904 mln kn
HNB povećao obveznu rezervu
Veći prihod a manji dobitak Lure
Snažan rast prihoda Plive
Dobitak Croatia osiguranja 30 posto viši
HBOR najavio nove obveznice
Podravka ponovno pozitivna
Nama izlazi iz stečaja
Gubitak Varteksa od 2,2 mln kn
TDR postaje Adris
DIV vlasnik TVIK-a
Rast IT sektora premašuje gospodarski rast
Niži dobitak Saponije
Liberalizacija tržišta električnom energijom
Obnova Hotela Osijek
4
Ekonomski pogled
Ekonomska politika mora se korjenito promijeniti
Doc. dr. sc. Drago JAKOVČEVIĆ
Lažna je dvojba odabira scenarija između viših stopa rasta uz manju stabilnost
ili manjih stopa rasta uz veću stabilnost.
7
Najugledniji hrvatski menadžeri i tvrtke
Menadžeri najviše cijene Plivu i Željka Čovića
Obrazlažući svoj izbor najuglednijih biznismena, menadžeri su naveli kako se
radi o ljudima s jasnom vizijom, znanjem i iskustvom, čime su od svojih tvrtki
stvorili snažne regionalne igrače s jakim brandovima.
Željko Čović, predsjednik Uprave Plive: Stalno učenje, dobar tim i - sreća
Ivica Todorić, predsjednik Uprave Agrokora: Stvorio međunarodno priznati
koncern
Darko Marinac, predsjednik Uprave Podravke: Šarmantan i karizmatičan
Željko Perić, predsjednik Uprave Lure: Stručnjak za financije i preuzimanja
Franjo Luković, predsjednik Uprave Zagrebačke banke: Povučeni lider
Dragutin Drk, predsjednik Uprave Vindije: Veteran modernoga pristupa
Ante Vlahović, predsjednik Uprave TDR-a: Samozatajni moćnik
Luka Rajić, većinski vlasnik Lure: Ostvario "američki san"
Karlo Radolović, predsjednik Uprave Uljanika: Doajen hrvatske brodogradnje
Božo Prka, predsjednik Uprave PBZ-a: Najbolji bankar jugoistočne Europe
8
Intervju
Nadan Vidošević, predsjednik HGK: Više se ne može trošiti ono što nije stvarno
zarađeno
Zdravko BASARIĆ
Problem hrvatskog zaduženja je posljedica neodgovorne fiskalne, i s tim
neusklađene monetarne politike.
Sve je manje očekivanja nekakvih spektakularnih makroekonomskih rješenja, pa
se kompanije okreću same sebi
Država se mora pojaviti kao partner svim kompanijama koje mogu ponuditi jasan
koncept rasta i razvoja
14
Tema broja
Lakše je izvoziti zajedničkim snagama
Slavica CVITANIĆ
Strateško povezivanje kompanija omogućuje širu ponudu proizvoda i usluga na
stranim tržištima. Tek se treba razviti povezivanje srednjih proizvođača s
velikima za nuđenje kompleksnih projekata u inozemstvu.
16
Diplomacija treba lobirati za kompanije
Gospodarska diplomacija mora postati servis kompanijama u njihovom prodoru na
inozemna tržišta.
16
Konzum i Delta M proširuju suradnju
Ljiljana LUKIĆ
Nekada "ljuti" konkurenti trebali bi početi razgovarati o tome kako se
oduprijeti invaziji stranih trgovaca koji pritišću domaću konkurenciju i
proizvodnju.
18
Trgovina i proizvodnja
Prilika za proizvođače, ali i prijetnja brandovima
Slavica CVITANIĆ
Proizvodnja privatnih marki popunjava proizvodne kapacitete i pruža iskustva
za razvoj vlastitih brandova.
20
Ekonomska analiza
Glavobolje monetarnih vlasti i poslovnih banaka
Goran KOVAČEVIĆ
Odluka Minfina da dio sredstava od prodaje Ine utroši u financiranje
proračunskog rashoda, a ne da ih, kako je bilo najavljeno, deponira kod HNB,
stavila je monetarne vlasti u nove neprilike.
23
Menadžment
Uspješnima bonusi, neuspješnima "zlatni padobrani"
Ivica VOLODER
Dok cijene dionica u svijetu padaju, plaće direktora rastu. Jedan je to od
razloga zašto se ugled vodećih direktora srozao.
24
10 zapovijedi uspješnog vođe
Gea BORGUDAN
Vođenje velike kompanije jedan je od najvažnijih i najtežih poslova u svijetu.
Brojne su kompanije, stoga, u potrazi za menadžerima koji su dovoljno sposobni
za obavljanje takvih poslova i za koje se smatra da "imaju ono što je
potrebno". Analitičari "The Economista" ističu deset najvažnijih kvaliteta
koje mora imati svaki uspješni izvršni direktor kompanije ili, kako ih oni
nazivaju, "deset zapovijedi uspješnog vođe".
24
Umirovljeni menadžeri ponovno u biznisu
Ivan MARIČIĆ
U životu svakog pojedinca postoji razdoblje u kojem iskustvo, znanje i mudrost
dosegnu svoj vrhunac. Starije generacije raspolažu s enormnim izvorima za
korist drugima.
26
Vijesti iz svijeta
Vijesti iz svijeta
Schwarzenegger odmah povećao manjak
Oporavak u eurozoni
EU poslodavci upozorili na spore reforme
Mađarska snižava porez na dobitak
WTO presudio protiv američkih carina
Nova kriza na američkom financijskom tržištu
Bayer pred zaokretom
Allianz ponovno posluje s dobitkom
Moguće spajanje MOL-a i PKN-a
Snažan američki rast
Šok za ruske poduzetnike
Veliki izazovi pred Austrijom
DT: Treće tromjesečje s dobitkom
28
Portret menadžera
Ivan Ergović, predsjednik Uprave Nexe grupe: Hrabrost i snalažljivost presudni
u poslovnom odlučivanju
Zdravko BASARIĆ
Ako želi da mu ljudi u kompaniji budu uspješni, menadžer mora znati da je
motiviranje i nagrađivanje zaposlenih jedan od njegovih najvažnijih zadataka.
30
Poslovna informatika
Poslovna informatika
Siemensov UMTS mobitel U15
Zaštita Firewallom
Ferrari, ali ne za garažu
32
Menadžment
Christina Licci - šefica sa smiješkom
Lidija BRKANIĆ
Wall Street Journal izabrao ju je za najbolju menadžericu, a njezinu Citibank
za najbolju banku u Njemačkoj.
33
Vodeći svjetski menadžeri
Jorma Ollila, predsjednik Nokie: Obiteljski čovjek koji vlada tržištem
mobitela
Anđelko BREZOVNJAČKI
Nokia je danas simbol Finske. Čini 4% finskog BDP-a i čak 25% izvoza. Ollila
je glavni kreator tog uspjeha.
34
Moderno poslovanje
Informacijski resursi važni kao i financijski, ljudski...
Hrvatske kompanije još uvijek tretiraju informacijsku tehnologiju kao trošak,
a uloga informatičara svodi se na pozadinske funkcije.
36
Uspjesi i promašaji
Proslavio ga walkman, potukao VHS
Marinko KOVAČIĆ
U 57 godina postojanja brojne su Sonyjeve inovacije osvojile tržište, no mnoge
su i propale.
38
Public relations
Interni PR subjektivan, vanjskom nedostaju informacije
Božo SKOKO
PR stručnjaci iz kompanije žele objaviti ono što Uprava traži, dok vanjski
teže objaviti ono što bi dobro prošlo u medijima, a što je dobro za tvrtku.
40
Menadžment
Na promjene treba reagirati brže od konkurenata
Stipe BALJKAS
Posljednjih godina projektni se menadžment naglo razvija zahvaljujući
suvremenim trendovima koji zahtijevaju brzu reakciju na tržišne promjene.
42
Poslovna literatura
Poslovna literatura
Why Not? - Zašto to nismo smislili mi?; autori: Barry Nalebuff, Jan Ayres;
izdavač: Harvard Business School Publishing
The Siberian Curse - Sudbina na -60° C; autori: Fiona Hill, Clifford Gaddy;
izdavač: Brookings Institution
Purple Cow - Kako transformirati poslovanje da bude izvrsno; autor: Seth
Godin; izdavač: Portfolo
44
Ekonomska promišljanja
Novi kapitalizmi ne prihvaćaju američki model
Razvijaju se autohtoni kapitalizmi (ruski, kineski, japanski...) koji ne
prihvaćaju američki neoliberalni model, zbog čega prijete veliki geopolitički
sukobi.
45
Poslovanje kompanij
Ključevi poslovnog uspjeha
Tvrtke koje su u svijetu usvojile sustav "20 ključeva" značajno su povećale
produktivnost i profitabilnost, te smanjile bolovanja i indirektne troškove.
46
Financijski savjeti
Cjenovna politika za nove proizvode
Tatjana RUŽIĆ
Mnoge kompanije žele na brzinu ugrabiti dio tržišta ili brzo vratiti
investicije, a s visokim cijenama oba cilja se teže ostvaruju.
48
Bilančna kozmetika - viši li niži porezi
Vlado BRKANIĆ
Treba li posegnuti za bilančnim kozmetikama da bi se platilo manje poreza? Ne,
bilančne kozmetike u pravilu dovode do viših poreza. Zašto, o tome zatražite
šira objašnjenja od svojih računovođa.
50
Putovanja
Tajland - Egzotična zemlja raskošne kulture
Vlado ŠESTAN
Osim dobrih hotela, turistički aduti Tajlanda su odlična hrana, jeftina zabava
i bogata kulturna ponuda.
52
Pisma čitatelja
Pisma čitatelja
Ulaganje u trgovačko društvo može biti oporezivo
Končar se ne boji globalizacije
54
Automobili i moda
Najprodavaniji automobili iz Renaulta
Dražen JAMBROVIĆ
Najprodavaniji automobili iz Renaulta.
56
Financijsko tržište
Očekuje se povećana ponuda kuna
Radmila NIŽETIĆ
HNB je najavio otkup 400 milijuna dolara, odnosno emitiranje 2,7 milijardi
kuna, stoga se u prosincu ne očekuje rast kamata.
59
Snažan rast cijena dionica
Radmila NIŽETIĆ
Cijena dionica TDR-a dosegnula rekordnih 30.333 kune, a znatno su poskupile i
dionice Plive i Podravke.
59
Financijsko tržište
Oporavak dioničkih fondova
Mirex porastao 5,6% u godinu dana
60
Dolar na rekordno niskim razinama
Mr. sc. Jurica VUKAS
Dolar oslabio prema euru i jenu, te se tako u jednom trenutku našao na
najnižoj razini od uvođenja eura.
61
Makroekonomija
Euroland se oporavlja, no nezaposlenost ne pada
Gospodarstvo se eurozone, čini se, konačno počelo oporavljati. Njemački bruto
domaći proizvod porastao je u trećem kvartalu 0,9 posto na godišnjoj razini,
nakon što je tri tromjesečja zaredom padao.
61
Makroekonomija
Gospodarska kretanja
Makroekonomski pokazatelji Hrvatske
Cijene na malo porasle 0,3%
Industrijska proizvodnja porasla 2,3%
Indeksi industrijske proizvodnje prema glavnim industrijskim grupacijama i
odjeljcima nacionalne klasifikacije djelatnosti u listopadu 2003.
Cijene industrijskih proizvoda porasle 0,2%
Troškovi života porasli 0,1%
Prosječna plaća u rujnu 3.899 kuna
Broj zaposlenih i prosječne plaće u rujnu (u kunama)
Nezaposleno 312.313 osoba
Pad maloprodaje u rujnu
U 9 mjeseci 8,2 milijuna turista
Trgovinski deficit dosegnuo 5,7 mlrd USD
Izvoz i uvoz po sektorima
Pad cijena ugostiteljskih usluga
62
|
|
|
|
Poslovni forum - One Stop Shop |
|
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Istraživanje tržišta
Poslovni izvještaji
Internet marketing
Izrada web stranica
Izrada CMS stranica
Hosting i domene
Imenici i adresari
Poslovni ugovori
Poslovne usluge
Trgovine i usluge
Poslovna psihologija
Poslovni programi
Oglasi i obavijesti
Korisni linkovi
Besplatne stvari
Poslovni forum
Primjeri ugovora
Poslovne ponude
| |
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|
Napomena!
Internet je dostupan milijunima ljudi. Ipak, neke tvrtke još uvijek ne shvaćaju moć Interneta.
Neke tvrtke uopće nemaju internet stranice, a neke imaju tako amaterske i loše
da je to gotovo nevjerojatno.
Priuštite si stvarno kvalitetne stranice. Sada po
prvi puta imate priliku kvalitetno predstaviti svoju tvrtku milijunima ljudi.
Da
li ćete tu priliku iskoristiti, to ovisi samo o Vama.
CMS - Content Menagment System - Izrada web stranica |
Što je to CMS?
CMS ili Content Menagment System
je izraz za programirane internet stranice što
Vam omogućava da samostalno i jednostavno unosite ili brišete sadržaj sa
svojih internet stranica putem jednostavnog i preglednog administratorskog
sučelja, a što je vrlo bitno, bez ikakvih posebnih predznanja.
Za rad Vam dovoljan je samo Vaš preglednik web stranica (browser), a to je
upravo Vaš Internet Explorer ili neki drugi program koji upravo i sada koristite kada čitate ovaj tekst.
Tekst je moguće unositi direktno ili tako da ga jednostavno kopirate iz
Microsoft Worda ili drugog tekst editora, a formatirate ga onako kako ste
navikli u svom programu za obradu teksta. Kao što pišete stranice u Wordu,
ili Excelu, tako pišete i sadržaj za Vaše web stranice, direktno u Vašem
Control panelu, ili sve napišete u npr. Wordu, a potom to isto kopirate na
svoje stranice. Da ste naručili i "klasičnu" izradu web stranica, svejedno
bi morali pripremiti tekst i fotografije.
Kako bi se upoznali sa CMS aplikacijama pripremili smo Vam veliki broj primjera i pregleda.
Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i besplatne web stranice prilagođene vašem poslovanju. Savjetovanje i podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno! Izrađujemo web stranice koje vas spajaju s novim poslovnim prilikama, optimizirane za povećanje uspješnosti online poslovanja. Izrađujemo uspješne web stranice i napredna web rješenja kreirana prema vašim zahtjevima. Besplatna izrada web stranica za obrtnike i male poduzetnike.
|
Detaljne informacije o izradi CMS internet stranica - Klikni i saznaj! |
|
|
|
|
| | |