 |
 |
|
POSLOVNI MAGAZIN
Broj 9/2003, sadržaj (arhiva)
Uvodnik
Nova ekonomija
1
Politika & ekonomija
Politika & ekonomija - Hrvatska
Bura oko gospodarskog pojasa
Dvije verzije vanjskog duga
1
Vijesti iz Hrvatske
Vijesti iz Hrvatske - Gospodarstvo
Konzultacije zbog deficita
Centralizirano gospodarenje državnom imovinom
Inozemni dug dosegnuo 18,6 mlrd usd
Hrvatska želi graditi autoceste u BiH
Vindija zainteresirana za akvizicije
HNB-a povećala obveznu rezervu
Rebalans proračuna od 2,4 mlrd kn
Širenje Našicecementa u regiji
Jačanje Lure uz pomoć EBRD i DEG-a
DEG novi dioničar DCM-a
Klara počela izvoziti
Prinos obveznih mirovinskih fondova 4,5 posto
Snažan rast prihoda Agrokora
INA kreće u modernizaciju rafinerija
Noni - sok s Tahitija
4
Ekonomski pogled
Odgađanje proglašenja gospodarskog pojasa neodgovoran je čin
Dr. sc. Tonči TADIĆ, saborski zastupnik
Riblji fond u Jadranu praktično je prepolovljen u zadnjih 50-ak godina i ako
ne učinimo ništa, iduće generacije Hrvata praktično neće imati što loviti.
7
Nova ekonomija
Lideri Nove ekonomije potiču razvoj društva
Slavica CVITANIĆ, dipl. oec.
Nova ekonomija znači rad na sebi i kupcima, otvorenost, prilagodljivost,
poticanje inovativnog razmišljanja te primjenu suvremenih tehnika menadžmenta.
8
Nova ekonomija - nova pravila igre
Slavica CVITANIĆ, dipl. oec.
Živimo u svijetu u kojemu su inovacije i marketing važniji od masovne
proizvodnje, u kojemu vladaju novi zakoni konkurentnosti, nove vrste
organizacija i nova pravila igre.
10
Komentar
Neuki i sve stariji pred Novom ekonomijom
Zdravko BASARIĆ
Kvalifikacijska struktura hrvatskog stanovništva zaostaje gotovo 50 posto za
europskim prosjecima, a u suvremenoj ekonomiji nitko ne može biti konkurentan
s jeftinom i neobrazovanom radnom snagom.
13
Intervju
Velimir ŠONJE. nezavisni analitičar: Nova ekonomija pruža priliku, ali nije
"čarobni štapić"
Zdravko BASARIĆ
Sama tehnologija neće nam donijeti ništa. Važna je vizija i znanje o njezinoj
produktivnoj uporabi. Uspjeh pojedinca na tržištu rada primarno zavisi o
brzini kojom je sposoban učiti nove stvari.
14
Nova ekonomija
U Internet poslovanju zaostajemo za središnjom Europom
U Hrvatskoj je lani vrijednost e-commerce transakcija iznosila svega oko 49
milijuna dolara, dok bi u srednjoj i istočnoj Europi obujam online transakcija
ove godine trebao dosegnuti 4,4 milijarde dolara.
16
Tvrtke uđu s jednim, a izađu s 15 zaposlenih
Aleksandra ŠTINGL
Poduzetnici u TEH Zagreb imaju smanjene troškove smještaja, mogu koristiti svu
infrastrukturu, dobivaju pomoć za marketing, potpore za inovacije i poslovne
savjete.
18
Za uspjeh je potrebno troje
Mr. sc. Ivica VOLODER
U Silicijskoj se dolini inovativnost temelji na besprijekornom funkcioniranju
triju međusobno povezanih tržišta - ljudi, ideja i kapitala.
19
Ekonomska analiza
Što nakon informatičke revolucije?
Ante ŽIGMAN
Informatičke kompanije su posljednjih godina okrenute strukturnim promjenama,
definiranju najprofitabilnijih proizvoda, inovacijama i brzom smanjenju
troškova.
21
Nova ekonomija
Nove ideje osiguravaju budućnost kompanije
Mr. sc. Ivica VOLODER
Uspješne tvrtke izgrađuju prednosti nad konkurentima kontinuiranim inoviranjem
i davanjem veće vrijednosti svojim proizvodima.
22
Bankarstvo
Austrijske banke šest puta profitabilnije od hrvatskih
Jadranka ŠEVIĆ
Dok zaposlenik u hrvatskom bankarstvu ostvaruje prosječnu aktivu od 1,3
milijuna eura, austrijski bankari bilježe 7,5 milijuna eura prosječne aktive
po zaposlenom.
24
Marketing
Coca-Cola i dalje najvredniji brand
Tatjana VUKIĆ
Američki brandovi zauzimaju čak 62 mjesta na top listi 100 najvrednijih robnih
marki u svijetu. Među 10 najjačih, čak ih je osam iz SAD-a, a pet njih i
predvode ljestvicu.
26
Gospodarstvo
500 najvećih hrvatskih tvrtki po ukupnom prihodu
Dr. sc. Vlado BRKANIĆ
Po uzoru na velike svjetske časopise i naš Poslovni magazin želi prikazati
domaćoj javnosti i šire tko su najveći poduzetnici u Hrvatskoj. U tom
projektnom zadatku koristili smo uslugu FINA-e koja nam je prema zadanim
kriterijima i pokazateljima izradila rang liste. Pritom moramo izraziti
žaljenje što je FINA u našem slučaju primijenila dosljednu tajnost podataka
(iako se naši časopisi i stručnjaci upravo za to zalažu), pa očekujemo da će u
sljedećoj godini to vrijediti i za druge koji tako nešto objavljuju. Bez
obzira na izostanak bilančnih podataka vrijednost ovog pregleda jest u rangu -
mjestu što ga pojedino trgovačko društvo zauzima prema pojedinom pokazatelju.
Kako je zapravo rang nastao prema pojedinim pokazateljima, objašnjavamo u
nastavku.
28
500 najvećih
Najuspješnije tvrtke u Hrvatskoj
Prof. dr. sc. Nidžara OSMANAGIĆ-BEDENIK
One slijede osnovne ekonomske principe poslovanja - proizvodnost, ekonomičnost
i rentabilnost.
37
Portret menadžera
Goran RADMAN, glavni direktor Microsoft Hrvatska: Vrijednost je kompanije u
znanju njezinih ljudi
Zdravko BASARIĆ
U poslovima nove ekonomije široko obrazovani pojedinci bolje se snalaze u
različitim područjima i mogu puno lakše premostiti promjene na tržištu.
42
Uspjesi i promašaji
Dug put do vrha
Mr. sc. Marinko KOVAČIĆ, dipl. pol.
GE je danas najveća je svjetska kompanija po tržišnoj kapitalizaciji. Nastao
je prije više od 100 godina, a nakon brojnih uspona i padova posljednjih je
godina čvrsto zasjeo na sam vrh svijeta.
44
Moderni menadžment
Clusteri povećavaju konkurentnost na svjetskom tržištu
Sve više clustera širom svijeta pokazuje da se radi o obliku organizacije koji
se najbolje uklapa u poznatu krilaticu "misli globalno, djeluj lokalno".
46
Vodeći svjetski menadžeri
Pop zvijezda informatičke industrije
Unatoč uspjehu, Ellison nije ostvario svoj glavni cilj. Nije srušio Microsoft
s mjesta najmoćnije globalne informatičke kompanije.
48
Poslovna i razvojna politika
Povjerenje potiče razvoj
Dragan TOMAŠEVSKI
Nobelovac K. Arrow smatra da se gospodarski zaostatak manje razvijenih zemalja
može pripisati i nedostatku povjerenja među stanovnicima tih zemalja. Po
analizama Svjetske banke, porast povjerenja od 10% potiče rast BDP-a od 0,8%.
50
Public relations
Nema uspjeha bez komunikacijskih vještina
Božo SKOKO
Zapadni ekonomisti tvrde da se današnje tvrtke sve manje razlikuju prema
proizvodima i uslugama, a sve više prema poslovnoj filozofiji, nastupu na
tržištu i kvaliteti ljudi.
52
Analiza
Hrvatska trgovina pod "špijunskom" lupom
Vlado BRKANIĆ
Kada je u proljeće ove godine ozakonjena legalna poslovna špijunaža i kad je
iz ovog časopisa primijećeno da su zakonodavci naivno prihvatili objašnjenja
predlagatelja iz Ministarstva financija i FINA-e o potrebi takvog zakona, na
jednoj tiskovnoj konferenciji kolega iz jednog tjednika je uzviknuo:
"Gospodine Popijač, dajte nam listu svih onih koji će svoje podatke proglasiti
tajnim. Mi ćemo ih objaviti".
54
Tržište kapitala
Na hrvatskim burzama dionice 230 društava
Tatjana VUKIĆ
Plasiranje "novih" dionica na burze trebalo bi, ističu analitičari, ojačati
zanimanje ulagača za domaće tržište kapitala.
56
Financijski savjeti
Veća kamata nego na državne papire
Zvonimir SAVIĆ
Hrvatska je na početku razvoja tržišta komercijalnih zapisa i, unatoč malom
broju izdanja, više nema prepreka daljnjem razvoju ovoga segmenta novčanog
tržišta.
58
Optimistični i posloprimci i poslodavci
Nenad BAKIĆ
ITR za srpanj pokazuje porast gospodarske aktivnosti: sve više poslodavaca
povećava broj zaposlenih, i to uglavnom zbog povećanja poslovanja.
59
Poslovna informatika
Poslovna informatika - Pregled
Skynet - bežični pristup Internetu
Računalo za hi-fi ljubitelje
I anđeli ga koriste
60
Poslovna literatura
Poslovna literatura - Pregled
Total Access - Strategija stalne prisutnosti; autor: Regis McKenna; izdavač:
Harvard Business School Publishing
The Costumer Comes Second - Zaposlenici - prioritet menadžmenta; autori: Hal
F. Rosenbluth, Diane McFerrin Peters; izdavač: HarperCollins Publishers
Execution: The Discipline od Getting Things Done - Kako premostiti jaz između
obećanja i rezultata; autori: Larry Bossidy, Ram Charan; izdavač: Crown Groups
61
Putovanja
Raj za hedoniste
Vlado ŠESTAN
Toskanska sela žive, mladi ne bježe u velike gradove i to se vidi svugdje, pa
i u najmanjim brdskim gradićima veličine našeg Motovuna ili Vodnjana.
62
Automobili i moda
I Jaguar kao karavan
Dražen JAMBROVIĆ
Jaguar X-Type karavan
Passat Variant
Renault Megane grandtour
Toyota Avensis Wagon 2,0
64
Financijsko tržište
Nezapamćen skok kamata
Nakon najave novih mjera središnje banke, naglo je porasla potražnja za
kunama, kao i cijena novca.
67
Neuobičajeno zanimljiv kolovoz
Ivana PRPIĆ
Novi je hit dionica Tvornice duhana Rovinj, čija je cijena u svega nekoliko
dana skočila s 15.000 na više od 28.000 kuna.
67
Financijsko tržište
Oporavak dioničkih fondova
Mirex pao zbog slabog tržišta obveznica
68
Sezona bez deviznih intervencija
Jurica VUKAS
Ove godine izostala je aprecijacija kune tijekom turističke sezone, pa
središnja banka nije morala intervenirati.
69
Makroekonomija
Makroekonomija - Hrvatska
Kada oporavak svjetskog gospodarstva?
Gospodarska kretanja
Inflacija u srpnju 1,5%
Troškovi života porasli 2,9%
Industrijski proizvodi poskupili 1,4%
Rast industrijske proizvodnje - 4,5%
Promet u maloprodaji porastao 7,1%
Zaposlenost raste
U godinu dana plaće porasle 4,8%
Izvoz porastao 31,1%, a uvoz 35%
Rast cijena ugostiteljskih usluga - 6,3%
U šest mjeseci 8% više turističkih noćenja
69
Ove godine izostala je aprecijacija kune tijekom
turističke sezone, pa središnja banka nije morala intervenirati. 69
Makroekonomija Makroekonomija Kada oporavak svjetskog gospodarstva?
Gospodarska kretanja Inflacija u srpnju 1,5% Troškovi života porasli 2,9%
Industrijski proizvodi poskupili 1,4% Rast industrijske proizvodnje - 4,5%
Promet u maloraste U godinu dana plaće porasle 4,8% Izvoz porastao 31,1%, a
uvoz 35% Rast cijena ugostiteljskih usluga - 6,3% U šest mjeseci 8% više
turističkih noćenja
|
|
|
|
Poslovni forum - One Stop Shop |
|
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Istraživanje tržišta
Poslovni izvještaji
Internet marketing
Izrada web stranica
Izrada CMS stranica
Hosting i domene
Imenici i adresari
Poslovni ugovori
Poslovne usluge
Trgovine i usluge
Poslovna psihologija
Poslovni programi
Oglasi i obavijesti
Korisni linkovi
Besplatne stvari
Poslovni forum
Primjeri ugovora
Poslovne ponude
| |
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|
Napomena!
Internet je dostupan milijunima ljudi. Ipak, neke tvrtke još uvijek ne shvaćaju moć Interneta.
Neke tvrtke uopće nemaju internet stranice, a neke imaju tako amaterske i loše
da je to gotovo nevjerojatno.
Priuštite si stvarno kvalitetne stranice. Sada po
prvi puta imate priliku kvalitetno predstaviti svoju tvrtku milijunima ljudi.
Da
li ćete tu priliku iskoristiti, to ovisi samo o Vama.
CMS - Content Menagment System - Izrada web stranica |
Što je to CMS?
CMS ili Content Menagment System
je izraz za programirane internet stranice što
Vam omogućava da samostalno i jednostavno unosite ili brišete sadržaj sa
svojih internet stranica putem jednostavnog i preglednog administratorskog
sučelja, a što je vrlo bitno, bez ikakvih posebnih predznanja.
Za rad Vam dovoljan je samo Vaš preglednik web stranica (browser), a to je
upravo Vaš Internet Explorer ili neki drugi program koji upravo i sada koristite kada čitate ovaj tekst.
Tekst je moguće unositi direktno ili tako da ga jednostavno kopirate iz
Microsoft Worda ili drugog tekst editora, a formatirate ga onako kako ste
navikli u svom programu za obradu teksta. Kao što pišete stranice u Wordu,
ili Excelu, tako pišete i sadržaj za Vaše web stranice, direktno u Vašem
Control panelu, ili sve napišete u npr. Wordu, a potom to isto kopirate na
svoje stranice. Da ste naručili i "klasičnu" izradu web stranica, svejedno
bi morali pripremiti tekst i fotografije.
Kako bi se upoznali sa CMS aplikacijama pripremili smo Vam veliki broj primjera i pregleda.
Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i besplatne web stranice prilagođene vašem poslovanju. Savjetovanje i podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno! Izrađujemo web stranice koje vas spajaju s novim poslovnim prilikama, optimizirane za povećanje uspješnosti online poslovanja. Izrađujemo uspješne web stranice i napredna web rješenja kreirana prema vašim zahtjevima. Besplatna izrada web stranica za obrtnike i male poduzetnike.
|
Detaljne informacije o izradi CMS internet stranica - Klikni i saznaj! |
|
|
|
|
| | |