27. 9. 2024.  
POSLOVNE USLUGE BAZE PODATAKA ISTRAŽIVANJA ZASTUPANJE PUBLIKACIJE
IZRADA STRANICA WEB HOSTING E-MARKETING AKTUALNO KONTAKT
Poslovni forum 1 Poslovni forum 6
Poslovni forum 2 Poslovni forum 7
Poslovni forum 3 Poslovni forum 8
Poslovni forum 4 Poslovni forum 9
Poslovni forum 5 Poslovni forum 10
Poslovni web katalog POSLOVNI FORUM
POSLOVNI MAGAZIN

Broj 12/2003, sadržaj - arhiva

Uvodnik
Najugledniji
1
Politika & ekonomija

Nova koalicija, ista nestabilnost
1
Vijesti iz Hrvatske

Drugo izvješće MMF-a o Hrvatskoj
Turizam do 2010. profitabilna industrija
Kraš većinski vlasnik Mire
Dobitak ZABA-e 904 mln kn
HNB povećao obveznu rezervu
Veći prihod a manji dobitak Lure
Snažan rast prihoda Plive
Dobitak Croatia osiguranja 30 posto viši
HBOR najavio nove obveznice
Podravka ponovno pozitivna
Nama izlazi iz stečaja
Gubitak Varteksa od 2,2 mln kn
TDR postaje Adris
DIV vlasnik TVIK-a
Rast IT sektora premašuje gospodarski rast
Niži dobitak Saponije
Liberalizacija tržišta električnom energijom
Obnova Hotela Osijek
4
Ekonomski pogled
Ekonomska politika mora se korjenito promijeniti

Doc. dr. sc. Drago JAKOVČEVIĆ

Lažna je dvojba odabira scenarija između viših stopa rasta uz manju stabilnost ili manjih stopa rasta uz veću stabilnost.
7
Najugledniji hrvatski menadžeri i tvrtke
Menadžeri najviše cijene Plivu i Željka Čovića

Obrazlažući svoj izbor najuglednijih biznismena, menadžeri su naveli kako se radi o ljudima s jasnom vizijom, znanjem i iskustvom, čime su od svojih tvrtki stvorili snažne regionalne igrače s jakim brandovima.

Željko Čović, predsjednik Uprave Plive: Stalno učenje, dobar tim i - sreća
Ivica Todorić, predsjednik Uprave Agrokora: Stvorio međunarodno priznati koncern
Darko Marinac, predsjednik Uprave Podravke: Šarmantan i karizmatičan
Željko Perić, predsjednik Uprave Lure: Stručnjak za financije i preuzimanja
Franjo Luković, predsjednik Uprave Zagrebačke banke: Povučeni lider
Dragutin Drk, predsjednik Uprave Vindije: Veteran modernoga pristupa
Ante Vlahović, predsjednik Uprave TDR-a: Samozatajni moćnik
Luka Rajić, većinski vlasnik Lure: Ostvario "američki san"
Karlo Radolović, predsjednik Uprave Uljanika: Doajen hrvatske brodogradnje
Božo Prka, predsjednik Uprave PBZ-a: Najbolji bankar jugoistočne Europe
8
Intervju
Nadan Vidošević, predsjednik HGK: Više se ne može trošiti ono što nije stvarno zarađeno

Zdravko BASARIĆ

Problem hrvatskog zaduženja je posljedica neodgovorne fiskalne, i s tim neusklađene monetarne politike.
Sve je manje očekivanja nekakvih spektakularnih makroekonomskih rješenja, pa se kompanije okreću same sebi
Država se mora pojaviti kao partner svim kompanijama koje mogu ponuditi jasan koncept rasta i razvoja
14
Tema broja
Lakše je izvoziti zajedničkim snagama

Slavica CVITANIĆ

Strateško povezivanje kompanija omogućuje širu ponudu proizvoda i usluga na stranim tržištima. Tek se treba razviti povezivanje srednjih proizvođača s velikima za nuđenje kompleksnih projekata u inozemstvu.
16
Diplomacija treba lobirati za kompanije

Gospodarska diplomacija mora postati servis kompanijama u njihovom prodoru na inozemna tržišta.
16
Konzum i Delta M proširuju suradnju

Ljiljana LUKIĆ

Nekada "ljuti" konkurenti trebali bi početi razgovarati o tome kako se oduprijeti invaziji stranih trgovaca koji pritišću domaću konkurenciju i proizvodnju.
18
Trgovina i proizvodnja
Prilika za proizvođače, ali i prijetnja brandovima

Slavica CVITANIĆ

Proizvodnja privatnih marki popunjava proizvodne kapacitete i pruža iskustva za razvoj vlastitih brandova.
20
Ekonomska analiza
Glavobolje monetarnih vlasti i poslovnih banaka

Goran KOVAČEVIĆ

Odluka Minfina da dio sredstava od prodaje Ine utroši u financiranje proračunskog rashoda, a ne da ih, kako je bilo najavljeno, deponira kod HNB, stavila je monetarne vlasti u nove neprilike.
23
Menadžment
Uspješnima bonusi, neuspješnima "zlatni padobrani"

Ivica VOLODER

Dok cijene dionica u svijetu padaju, plaće direktora rastu. Jedan je to od razloga zašto se ugled vodećih direktora srozao.
24
10 zapovijedi uspješnog vođe

Gea BORGUDAN

Vođenje velike kompanije jedan je od najvažnijih i najtežih poslova u svijetu. Brojne su kompanije, stoga, u potrazi za menadžerima koji su dovoljno sposobni za obavljanje takvih poslova i za koje se smatra da "imaju ono što je potrebno". Analitičari "The Economista" ističu deset najvažnijih kvaliteta koje mora imati svaki uspješni izvršni direktor kompanije ili, kako ih oni nazivaju, "deset zapovijedi uspješnog vođe".
24
Umirovljeni menadžeri ponovno u biznisu

Ivan MARIČIĆ

U životu svakog pojedinca postoji razdoblje u kojem iskustvo, znanje i mudrost dosegnu svoj vrhunac. Starije generacije raspolažu s enormnim izvorima za korist drugima.
26
Vijesti iz svijeta
Vijesti iz svijeta

Schwarzenegger odmah povećao manjak
Oporavak u eurozoni
EU poslodavci upozorili na spore reforme
Mađarska snižava porez na dobitak
WTO presudio protiv američkih carina
Nova kriza na američkom financijskom tržištu
Bayer pred zaokretom
Allianz ponovno posluje s dobitkom
Moguće spajanje MOL-a i PKN-a
Snažan američki rast
Šok za ruske poduzetnike
Veliki izazovi pred Austrijom
DT: Treće tromjesečje s dobitkom

28
Portret menadžera
Ivan Ergović, predsjednik Uprave Nexe grupe: Hrabrost i snalažljivost presudni u poslovnom odlučivanju

Zdravko BASARIĆ

Ako želi da mu ljudi u kompaniji budu uspješni, menadžer mora znati da je motiviranje i nagrađivanje zaposlenih jedan od njegovih najvažnijih zadataka.
30
Poslovna informatika
Poslovna informatika

Siemensov UMTS mobitel U15
Zaštita Firewallom
Ferrari, ali ne za garažu
32
Menadžment
Christina Licci - šefica sa smiješkom

Lidija BRKANIĆ

Wall Street Journal izabrao ju je za najbolju menadžericu, a njezinu Citibank za najbolju banku u Njemačkoj.
33
Vodeći svjetski menadžeri
Jorma Ollila, predsjednik Nokie: Obiteljski čovjek koji vlada tržištem mobitela

Anđelko BREZOVNJAČKI

Nokia je danas simbol Finske. Čini 4% finskog BDP-a i čak 25% izvoza. Ollila je glavni kreator tog uspjeha.
34
Moderno poslovanje
Informacijski resursi važni kao i financijski, ljudski...

Hrvatske kompanije još uvijek tretiraju informacijsku tehnologiju kao trošak, a uloga informatičara svodi se na pozadinske funkcije.
36
Uspjesi i promašaji
Proslavio ga walkman, potukao VHS

Marinko KOVAČIĆ

U 57 godina postojanja brojne su Sonyjeve inovacije osvojile tržište, no mnoge su i propale.
38
Public relations
Interni PR subjektivan, vanjskom nedostaju informacije

Božo SKOKO

PR stručnjaci iz kompanije žele objaviti ono što Uprava traži, dok vanjski teže objaviti ono što bi dobro prošlo u medijima, a što je dobro za tvrtku.
40
Menadžment
Na promjene treba reagirati brže od konkurenata

Stipe BALJKAS

Posljednjih godina projektni se menadžment naglo razvija zahvaljujući suvremenim trendovima koji zahtijevaju brzu reakciju na tržišne promjene.
42
Poslovna literatura
Poslovna literatura

Why Not? - Zašto to nismo smislili mi?; autori: Barry Nalebuff, Jan Ayres; izdavač: Harvard Business School Publishing
The Siberian Curse - Sudbina na -60° C; autori: Fiona Hill, Clifford Gaddy; izdavač: Brookings Institution
Purple Cow - Kako transformirati poslovanje da bude izvrsno; autor: Seth Godin; izdavač: Portfolo
44
Ekonomska promišljanja
Novi kapitalizmi ne prihvaćaju američki model

Razvijaju se autohtoni kapitalizmi (ruski, kineski, japanski...) koji ne prihvaćaju američki neoliberalni model, zbog čega prijete veliki geopolitički sukobi.
45
Poslovanje kompanij
Ključevi poslovnog uspjeha

Tvrtke koje su u svijetu usvojile sustav "20 ključeva" značajno su povećale produktivnost i profitabilnost, te smanjile bolovanja i indirektne troškove.
46
Financijski savjeti
Cjenovna politika za nove proizvode

Tatjana RUŽIĆ

Mnoge kompanije žele na brzinu ugrabiti dio tržišta ili brzo vratiti investicije, a s visokim cijenama oba cilja se teže ostvaruju.
48
Bilančna kozmetika - viši li niži porezi

Vlado BRKANIĆ

Treba li posegnuti za bilančnim kozmetikama da bi se platilo manje poreza? Ne, bilančne kozmetike u pravilu dovode do viših poreza. Zašto, o tome zatražite šira objašnjenja od svojih računovođa.
50
Putovanja
Tajland - Egzotična zemlja raskošne kulture

Vlado ŠESTAN

Osim dobrih hotela, turistički aduti Tajlanda su odlična hrana, jeftina zabava i bogata kulturna ponuda.
52
Pisma čitatelja
Pisma čitatelja

Ulaganje u trgovačko društvo može biti oporezivo
Končar se ne boji globalizacije
54
Automobili i moda
Najprodavaniji automobili iz Renaulta

Dražen JAMBROVIĆ

Najprodavaniji automobili iz Renaulta.
56
Financijsko tržište
Očekuje se povećana ponuda kuna

Radmila NIŽETIĆ

HNB je najavio otkup 400 milijuna dolara, odnosno emitiranje 2,7 milijardi kuna, stoga se u prosincu ne očekuje rast kamata.
59
Snažan rast cijena dionica

Radmila NIŽETIĆ

Cijena dionica TDR-a dosegnula rekordnih 30.333 kune, a znatno su poskupile i dionice Plive i Podravke.
59
Financijsko tržište

Oporavak dioničkih fondova
Mirex porastao 5,6% u godinu dana
60
Dolar na rekordno niskim razinama

Mr. sc. Jurica VUKAS

Dolar oslabio prema euru i jenu, te se tako u jednom trenutku našao na najnižoj razini od uvođenja eura.
61
Makroekonomija
Euroland se oporavlja, no nezaposlenost ne pada

Gospodarstvo se eurozone, čini se, konačno počelo oporavljati. Njemački bruto domaći proizvod porastao je u trećem kvartalu 0,9 posto na godišnjoj razini, nakon što je tri tromjesečja zaredom padao.
61
Makroekonomija

Gospodarska kretanja
Makroekonomski pokazatelji Hrvatske
Cijene na malo porasle 0,3%
Industrijska proizvodnja porasla 2,3%
Indeksi industrijske proizvodnje prema glavnim industrijskim grupacijama i odjeljcima nacionalne klasifikacije djelatnosti u listopadu 2003.
Cijene industrijskih proizvoda porasle 0,2%
Troškovi života porasli 0,1%
Prosječna plaća u rujnu 3.899 kuna
Broj zaposlenih i prosječne plaće u rujnu (u kunama)
Nezaposleno 312.313 osoba
Pad maloprodaje u rujnu
U 9 mjeseci 8,2 milijuna turista
Trgovinski deficit dosegnuo 5,7 mlrd USD
Izvoz i uvoz po sektorima
Pad cijena ugostiteljskih usluga
62
Željko Čović, predsjednik Uprave Plive: Stalno učenje, dobar tim i - sreća Ivica Todorić, predsjednik Uprave Agrokora: Stvorio međunarodno priznati koncern Darko Marinac, predsjednik Uprave Podravke: Šarmantan i karizmatičan Željko Perić, predsjednik Uprave Lure: Stručnjak za financije i preuzimanja Franjo Luković, predsjednik Uprave Zagrebačke banke: Povučeni lider Dragutin Drk, predsjednik Uprave Vindije: Veteran modernoga pristupa Ante Vlahović, predsjednik Uprave TDR-a: Samozatajni moćnik Luka Rajić, većinski vlasnik Lure: Ostvario "američki san" Karlo Radolović, predsjednik Uprave Uljanika: Doajen hrvatske brodogradnje Božo Prka, predsjednik Uprave PBZ-a: Najbolji bankar jugoistočne Europe 8 Intervju Nadan Vidošević, predsjednik HGK: Više se ne može trošiti ono što nije stvarno zarađeno Zdravko BASARIĆ Problem hrvatskog zaduženja je posljedica neodgovorne fiskalne, i s tim neusklađene monetarne politike. Sve je manje očekivanja nekakvih spektakularnih makroekonomskih rješenja, pa se kompanije okreću same sebi Država se mora pojaviti kao partner svim kompanijama koje mogu ponuditi jasan koncept rasta i razvoja 14 Tema broja Lakše je izvoziti zajedničkim snagama Slavica CVITANIĆ Strateško povezivanje kompanija omogućuje širu ponudu proizvoda i usluga na stranim tržištima. Tek se treba razviti povezivanje srednjih proizvođača s velikima za nuđenje kompleksnih projekata u inozemstvu. 16 Diplomacija treba lobirati za kompanije Gospodarska diplomacija mora postati servis kompanijama u njihovom prodoru na inozemna tržišta. 16 Konzum i Delta M proširuju suradnju Ljiljana LUKIĆ Nekada "ljuti" konkurenti trebali bi početi razgovarati o tome kako se oduprijeti invaziji stranih trgovaca koji pritišću domaću konkurenciju i proizvodnju. 18 Trgovina i proizvodnja Prilika za proizvođače, ali i prijetnja brandovima Slavica CVITANIĆ Proizvodnja privatnih marki popunjava proizvodne kapacitete i pruža iskustva za razvoj vlastitih brandova. 20 Ekonomska analiza Glavobolje monetarnih vlasti i poslovnih banaka Goran KOVAČEVIĆ Odluka Minfina da dio sredstava od prodaje Ine utroši u financiranje proračunskog rashoda, a ne da ih, kako je bilo najavljeno, deponira kod HNB, stavila je monetarne vlasti u nove neprilike. 23 Menadžment Uspješnima bonusi, neuspješnima "zlatni padobrani" Ivica VOLODER Dok cijene dionica u svijetu padaju, plaće direktora rastu. Jedan je to od razloga zašto se ugled vodećih direktora srozao. 24 10 zapovijedi uspješnog vođe Gea BORGUDAN Vođenje velike kompanije jedan je od najvažnijih i najtežih poslova u svijetu. Brojne su kompanije, stoga, u potrazi za menadžerima koji su dovoljno sposobni za obavljanje takvih poslova i za koje se smatra da "imaju ono što je potrebno". Analitičari "The Economista" ističu deset najvažnijih kvaliteta koje mora imati svaki uspješni izvršni direktor kompanije ili, kako ih oni nazivaju, "deset zapovijedi uspješnog vođe". 24 Umirovljeni menadžeri ponovno u biznisu Ivan MARIČIĆ U životu svakog pojedinca postoji razdoblje u kojem iskustvo, znanje i mudrost dosegnu svoj vrhunac. Starije generacije raspolažu s enormnim izvorima za korist drugima. 26 Vijesti iz svijeta Vijesti iz svijeta Schwarzenegger odmah povećao manjak Oporavak u eurozoni EU poslodavci upozorili na spore reforme Mađarska snižava porez na dobitak WTO presudio protiv američkih carina Nova kriza na američkom financijskom tržištu Bayer pred zaokretom Allianz ponovno posluje s dobitkom Moguće spajanje MOL-a i PKN-a Snažan američki rast Šok za ruske poduzetnike Veliki izazovi pred Austrijom DT: Treće tromjesečje s dobitkom 28 Portret menadžera Ivan Ergović, predsjednik Uprave Nexe grupe: Hrabrost i snalažljivost presudni u poslovnom odlučivanju Zdravko BASARIĆ Ako želi da mu ljudi u kompaniji budu uspješni, menadžer mora znati da je motiviranje i nagrađivanje zaposlenih jedan od njegovih najvažnijih zadataka. 30 Poslovna informatika Poslovna informatika Siemensov UMTS mobitel U15 Zaštita Firewallom Ferrari, ali ne za garažu 32 Menadžment Christina Licci - šefica sa smiješkom Lidija BRKANIĆ Wall Street Journal izabrao ju je za najbolju menadžericu, a njezinu Citibank za najbolju banku u Njemačkoj. 33 Vodeći svjetski menadžeri Jorma Ollila, predsjednik Nokie: Obiteljski čovjek koji vlada tržištem mobitela Anđelko BREZOVNJAČKI Nokia je danas simbol Finske. Čini 4% finskog BDP-a i čak 25% izvoza. Ollila je glavni kreator tog uspjeha. 34 Moderno poslovanje Informacijski resursi važni kao i financijski, ljudski... Hrvatske kompanije još uvijek tretiraju informacijsku tehnologiju kao trošak, a uloga informatičara svodi se na pozadinske funkcije. 36 Uspjesi i promašaji Proslavio ga walkman, potukao VHS Marinko KOVAČIĆ U 57 godina postojanja brojne su Sonyjeve inovacije osvojile tržište, no mnoge su i propale. 38 Public relations Interni PR subjektivan, vanjskom nedostaju informacije Božo SKOKO PR stručnjaci iz kompanije žele objaviti ono što Uprava traži, dok vanjski teže objaviti ono što bi dobro prošlo u medijima, a što je dobro za tvrtku. 40 Menadžment Na promjene treba reagirati brže od konkurenata Stipe BALJKAS Posljednjih godina projektni se menadžment naglo razvija zahvaljujući suvremenim trendovima koji zahtijevaju brzu reakciju na tržišne promjene. 42 Poslovna literatura Poslovna literatura Why Not? - Zašto to nismo smislili mi?; autori: Barry Nalebuff, Jan Ayres; izdavač: Harvard Business School Publishing The Siberian Curse - Sudbina na -60° C; autori: Fiona Hill, Clifford Gaddy; izdavač: Brookings Institution Purple Cow - Kako transformirati poslovanje da bude izvrsno; autor: Seth Godin; izdavač: Portfolo 44 Ekonomska promišljanja Novi kapitalizmi ne prihvaćaju američki model Razvijaju se autohtoni kapitalizmi (ruski, kineski, japanski...) koji ne prihvaćaju američki neoliberalni model, zbog čega prijete veliki geopolitički sukobi. 45 Poslovanje kompanij Ključevi poslovnog uspjeha Tvrtke koje su u svijetu usvojile sustav "20 ključeva" značajno su povećale produktivnost i profitabilnost, te smanjile bolovanja i indirektne troškove. 46 Financijski savjeti Cjenovna politika za nove proizvode Tatjana RUŽIĆ Mnoge kompanije žele na brzinu ugrabiti dio tržišta ili brzo vratiti investicije, a s visokim cijenama oba cilja se teže ostvaruju. 48 Bilančna kozmetika - viši li niži porezi Vlado BRKANIĆ Treba li posegnuti za bilančnim kozmetikama da bi se platilo manje poreza? Ne, bilančne kozmetike u pravilu dovode do viših poreza. Zašto, o tome zatražite šira objašnjenja od svojih računovođa. 50 Putovanja Tajland - Egzotična zemlja raskošne kulture Vlado ŠESTAN Osim dobrih hotela, turistički aduti Tajlanda su odlična hrana, jeftina zabava i bogata kulturna ponuda. 52 Pisma čitatelja Pisma čitatelja Ulaganje u trgovačko društvo može biti oporezivo Končar se ne boji globalizacije 54 Automobili i moda Najprodavaniji automobili iz Renaulta Dražen JAMBROVIĆ Najprodavaniji automobili iz Renaulta. 56 Financijsko tržište Očekuje se povećana ponuda kuna Radmila NIŽETIĆ HNB je najavio otkup 400 milijuna dolara, odnosno emitiranje 2,7 milijardi kuna, stoga se u prosincu ne očekuje rast kamata. 59 Snažan rast cijena dionica Radmila NIŽETIĆ Cijena dionica TDR-a dosegnula rekordnih 30.333 kune, a znatno su poskupile i dionice Plive i Podravke. 59 Financijsko tržište Oporavak dioničkih fondova Mirex porastao 5,6% u godinu dana 60 Dolar na rekordno niskim razinama Mr. sc. Jurica VUKAS Dolar oslabio prema euru i jenu, te se tako u jednom trenutku našao na najnižoj razini od uvođenja eura. 61 Makroekonomija Euroland se oporavlja, no nezaposlenost ne pada Gospodarstvo se eurozone, čini se, konačno počelo oporavljati. Njemački bruto domaći proizvod porastao je u trećem kvartalu 0,9 posto na godišnjoj razini, nakon što je tri tromjesečja zaredom padao. 61 Makroekonomija Gospodarska kretanja Makroekonomski pokazatelji Hrvatske Cijene na malo porasle 0,3% Industrijska proizvodnja porasla 2,3% Indeksi industrijske proizvodnje prema glavnim industrijskim grupacijama i odjeljcima nacionalne klasifikacije djelatnosti u listopadu 2003. Cijene industrijskih proizvoda porasle 0,2% Troškovi života porasli 0,1% Prosječna plaća u rujnu 3.899 kuna Broj zaposlenih i prosječne plaće u rujnu (u kunama) Nezaposleno 312.313 osoba Pad maloprodaje u rujnu U 9 mjeseci 8,2 milijuna turista Trgovinski deficit dosegnuo 5,7 mlrd USD Izvoz i uvoz po sektorima Pad cijena ugostiteljskih usluga 62


 
Poslovni forum - One Stop Shop

 
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 


Istraživanje tržišta
Poslovni izvještaji
Internet marketing
Izrada web stranica
Izrada CMS stranica
Hosting i domene
Imenici i adresari
Poslovni ugovori
Poslovne usluge
Trgovine i usluge
Poslovna psihologija
Poslovni programi
Oglasi i obavijesti
Korisni linkovi
Besplatne stvari
Poslovni forum
Primjeri ugovora
Poslovne ponude

 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 


  Napomena!

 Internet je dostupan milijunima ljudi. Ipak, neke tvrtke još uvijek ne shvaćaju moć Interneta.
 Neke tvrtke uopće nemaju internet stranice, a neke imaju tako amaterske i loše da je to gotovo nevjerojatno.
 Priuštite si stvarno kvalitetne stranice. Sada po prvi puta imate priliku kvalitetno predstaviti svoju tvrtku milijunima ljudi.
 Da li ćete tu priliku iskoristiti, to ovisi samo o Vama.


  CMS - Content Menagment System - Izrada web stranica

 Što je to CMS?

CMS ili Content Menagment System je izraz za programirane internet stranice što Vam omogućava da samostalno i jednostavno unosite ili brišete sadržaj sa svojih internet stranica putem jednostavnog i preglednog administratorskog sučelja, a što je vrlo bitno, bez ikakvih posebnih predznanja.
Za rad Vam dovoljan je samo Vaš preglednik web stranica (browser), a to je upravo Vaš Internet Explorer ili neki drugi program koji upravo i sada koristite kada čitate ovaj tekst.

Tekst je moguće unositi direktno ili tako da ga jednostavno kopirate iz Microsoft Worda ili drugog tekst editora, a formatirate ga onako kako ste navikli u svom programu za obradu teksta. Kao što pišete stranice u Wordu, ili Excelu, tako pišete i sadržaj za Vaše web stranice, direktno u Vašem Control panelu, ili sve napišete u npr. Wordu, a potom to isto kopirate na svoje stranice. Da ste naručili i "klasičnu" izradu web stranica, svejedno bi morali pripremiti tekst i fotografije.
Kako bi se upoznali sa CMS aplikacijama pripremili smo Vam veliki broj primjera i pregleda.

Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i besplatne web stranice prilagođene vašem poslovanju. Savjetovanje i podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno! Izrađujemo web stranice koje vas spajaju s novim poslovnim prilikama, optimizirane za povećanje uspješnosti online poslovanja. Izrađujemo uspješne web stranice i napredna web rješenja kreirana prema vašim zahtjevima. Besplatna izrada web stranica za obrtnike i male poduzetnike.
 Detaljne informacije o izradi CMS internet stranica - Klikni i saznaj!
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga
POSLOVNI FORUM - BAZA PODATAKA HRVATSKOG GOSPODARSTVA - ADRESAR POSLOVNIH SUBJEKATA - IZRADA WEB STRANICA ZA PODUZEĆA I OBRTNIKE - WEB HOSTING - PREGLED NAJVAŽNIJIH ZAKONA - PREDSTAVLJANJE I POVEZIVANJE POSLOVNIH SUBJEKATA - IZRADA POSLOVNIH PLANOVA I INVESTICIJSKIH PROJEKATA - ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA - MARKETING - WEB DESIGN - ZAJMOVI - KREDITI - INFORMACIJE - TEČAJNA LISTA - JAVNI NATJEČAJI - PRAVO - PRAVNI SAVJETI - POREZI - EKONOMIJA - FINANCIJE - BANKARSTVO - POSLOVNI FORUM - PREGLED KORISNIH PRILOGA - PRETRAŽIVANJE BAZE PODATAKA - PREGLED PONUDE I POTRAŽNJE - ZASTUPANJE - TRGOVAČKO POSREDOVANJE - KONZALTING - VIJESTI - INFORMACIJE - POSTANITE KORISNIK POSLOVNOG FORUMA - NAJBRŽI I NAJLAKŠI PUT DO SVIH INFORMACIJA - WEB WINDOWS HOSTING - IZRADA INTERNET STRANICA - KNJIGOVODSTVO - IZRADA INVESTICIJSKIH PROGRAMA - TURIZAM - INDUSTRIJA - TRGOVINA - POSLOVNI FORUM - BAZA PODATAKA POSLOVNIH SUBJEKATA - PRETRAŽIVANJE - PREGLED PONUDE I POTRAŽNJE - FINANCIRANJE NOVIH IDEJA - UVOZ - IZVOZ - TRGOVAČKO PRAVO - UGOVORI - RAČUNOVODSTVO - ADRESARI I POSLOVNI IMENICI - PREGLED PONUDE I POTRAŽNJE - PROVJERA BONITETA - KONZULTACIJE - MARKETING - PRIMJERI TRGOVAČKIH UGOVORA - NACIONALNA KLASIFIKACIJA DJELATNOSTI - BAZA PODATAKA - FINANCIJE - PODUZETNIŠTVO - PONUDA I POTRAŽNJA PODUZEĆA - SAMOSTALNE DJELATNOSTI - KONCESIJE - VIJESTI - ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA - ANKETA - MAILING LISTA - POSEBNI PRILOZI - INFORMATIKA I POSLOVNE USLUGE - KONZALTING - PREGLED PONUDE PROIZVODA I USLUGA - KATALOG HRVATSKIH PROIZVODA - SVE INFORMACIJE NA DOHVAT RUKE
Sva prava pridržana - Poslovni forum d.o.o. - www.poslovniforum.hr  -   info@poslovniforum.hr