 |
 |
|
POSLOVNI MAGAZIN
Broj 9/2004, sadržaj (info pregled)
Uvodnik
1
Politika & ekonomija
Politika & ekonomija - Hrvatska
Sve više euroskeptika
1
Vijesti iz Hrvatske
Vijesti iz ekonomije
Ponovno financijska policija
Mečelj se preračunao i povukao
Udovoljeno zahtjevima mesne industrije
Rast dobiti Croatia osiguranja
Jedna ponuda za Belje
Adris povećao dobit 8,5 posto
Luri slijedi konsolidacija
Vegeta superbrand u Poljskoj
Hrvatska po zaduženosti u vrhu tranzicijskih država
Dobit Zabe 561 milijuna kuna
Oporavak Medike
Pad dobiti Ericsson Tesle
HEP ulaže 10,8 milijardi kuna
Štete od krađe softvera
Dobit RBA u šest mjeseci 124 milijuna kn
Povratak Ine na regionalno tržište
Nezadovoljstvo poljoprivrednika zbog šverca
U planu još pet pravaca autoceste
4
Aktualno
Vladu čeka vruća jesen
Ljubica GATARIĆ
Lj. Jurčić: Iz svega što HDZ-ova vlada radi ne vidim sustavnu ekonomsku
politiku, reagira se od slučaja do slučaja, što je najgore za bilo koji
sustav.
8
Intervju
Dr. Željko LOVRINČEVIĆ, Ekonomski institut Zagreb: Građani su solventni, ali
im je problem tekuča likvidnost
Ljubica GATARIĆ
Fenomen je da sektor kućanstva ima natprosječnu vrijednost imovine i štednje u
tzv. fiksnoj imovini. S druge strane, sve više ljudi ima problema s plaćanjem
svojih obveza.
10
Telekomunikacije
I Ustavni sud odlučuje o liberalizaciji mobilnog tržišta
Natječajnu dokumentaciju su, među ostalima, otkupili Dalekovod, EURODET,
HTmobile, Iskon Internet, Millenium promocija, Mislav Šutalo, odvjetničko
društvo Porobija i Spoljarić, odvjetnik Zoran Vujasin i VIPnet.
12
Turizam
Srdelama protiv hamburgera
Renato IVANUŠ
Dobri rezultati prvog "Srdela snacka", budućeg nacionalnog lanca restorana
koji će povoljno nuditi plavu ribu
13
Tema broja
Biti drugačiji od drugih
Slavica CVITANIĆ
Upravljanje brandom usluga snažno se razvija jer je diferencijacija jedne
usluge od drugih osnovna pretpostavka za njezin uspjeh
15
Intervju
Prof. dr. Tihomir VRANEŠEVIć, Ekonomski fakultet u Zagrebu: Više se ne govori
o strategijama poduzeča, nego brandova
Slavica CVITANIĆ
Marka je na prvom mjestu, a pod njezino okrilje stavljamo proizvode ili
usluge, vodeći računa da ne uništimo marku.
18
Turizam
Rezultat bolji od očekivanog
Zdravko BASARIĆ
Hrvatska je uspjela ne samo zadržati svoju poziciju na turističkom tržištu već
je i proširiti.
20
Nešto se zaradilo, ali...
Vlado ŠESTAN
Od sezone možemo zaraditi daleko više, ali samo ako poboljšamo kvalitetu
smještaja, očuvamo prirodu, organiziramo zabavu i noćni život, otvorimo
trgovine u kojima se troši...
21
Aktualno
Slijedi krpanje rupa u Zakonu o javnoj nabavi
Renato IVANUŠ
Afera Bechtel još je jednom pokazala kako se u Hrvatskoj mogu izbjegavati
javni natječaji.
22
Hrvatskoj odgovara ukidanje izvoznih subvencija
Slavica CVITANIĆ
Ukidanje uvoznih carina traže zemlje koje imaju potpuno liberalno tržište
hrane i vrlo su konkurentne. Mi se ne možemo nositi s njima.
24
Public relations
Lobiranje postalo nužnost
Božo SKOKO
Mnogi zamišljaju lobiste kao ljude koji s plavim kovertama u ruci obilaze
moćnike. No, danas je lobiranje cijenjen, legalan i dobro plaćen posao.
26
Svijet
Jačaju brandovi Nove ekonomije
Sanja BACH
Potrošači više nisu samo pasivni korisnici nekog proizvoda ili usluge — od
branda danas traže puno više.
28
Vijesti iz Europske unije
Vijesti iz Europske unije - Gospodarstvo
Novi sastav EK-a
Poljska traži niži PDV na Internet
Šokovi na tržištu nafte
Slovačka očekuje rast od 4,5 posto
Bugarska vodeći izvoznik struje
Ostavite se ribarenja i poljoprivrede
Navala stranih financijaša u Mađarsku
Rasprave oko zaštite radnika
Bitka za poljsko nebo
Priprema, pozor, leti
OMV kupio većinski udjel u Petromu
30
Portret menadžera
Zvjezdana BLAŽIĆ, predsjednica Uprave Kraša: Bez uspješnih brandova nema
opstanka
Zdravko BASARIĆ
Jedino timski rad može dovesti do uspjeha, a strpljivim i predanim radom može
se postići sve.
32
Psihologija menadžmenta
Kako izaći na kraj s "teškim" ljudima
Majda RIJAVEC; Dubravka MILJKOVIĆ
Nema jednostavnog rješenja za uspostavljanje dobrog odnosa s "teškim" tipovima
ljudi, ali pomaže strategija suočavanja s takvim ljudima.
34
Vodeći svjetski menadžeri
Jochen ZEITZ, predsjednik Uprave Pume: Marketinški genij koji je spasio Pumu
Anđelko BREZOVNJAČKI
Puma se nije mogla upustiti u marketinški rat s divovima poput Adidasa ili
Nikea, pa je na vrh krenula prečicom — promovirajući brand među
trendsetterima.
38
Menadžment
Umijeće postavljanja pitanja i slušanja
Saša PETAR
Postavljanjem pitanja dobivaju se informacije, a onaj koji postavlja pitanja
ima stvarnu kontrolu u pregovorima.
40
Komentar
Velike istine iz "Disneylanda"
Marijan OŽANIĆ
Spektakularni skokovi nisu mogući. Trebamo stalno učiti od drugih, onih iz
razvijenih zemalja, ali dobro razumijevajući i njih i nas.
43
Uspjesi i promašaji
Tamni oblaci nad Legolandom
Anđelko BREZOVNJAČKI
Nad čuvenim proizvođačem kockica nadvila se opasna prijetnja. Lego je 2003.
zabilježio najveći gubitak u povijesti tvrtke
44
Menadžment
Skupo, ali isplativo učenje
Ivica VOLODER
Bez obzira što MBA-diploma ne jamči baš ništa, ipak pomaže steći bolje radno
mjesto
46
Za preustroj kompanije ključni su zaposlenici
Krešimir KRIŠTO, dipl. oec.; Dino Ivan DOGAN
Da bi se kompanija prilagodila novim tržišnim uvjetima, svaki zaposlenik mora
biti svjestan svoje uloge u njoj i spreman na maksimalni angažman.
50
Poslovna literatura
Poslovna literatura - Za poduzenike
The Hidden Power of Social Networks - Kako se doista obavlja posao; autori:
Rob Cross i Andrew Parker; izdavač: Harvard Business School
Squirrel Inc. - Basna o liderstvu; autor: Stephen Denning; izdavač:
Jossey-Bass
The New Division of Labour - Računala kreiraju novo tržište rada; autori:
Frank Levy, Richard Murnane; izdavač: Princeton University Press
52
Unapređivanje poslovniih procesa
Operativne inovacije povećavaju povećavaju konkurentnost kompanije
Ivica VOLODER
Snažan rast većina kompanija može zahvaliti sposobnosti da stvori proizvode
slične konkurentskim, ali znatno jeftinije.
53
Automobili
Prostrani, dinamični i — lijepi
Dražen JAMBROVIĆ
Ova su dva karavana zanimljiva i za poslovne i za obiteljske potrebe.
54
Promet
Neopreznim vozačima prijete stroge kazne
Ante VIDOVIĆ
56
Financijsko tržište
Kamatna stopa iznad 7 posto
Radmila NIŽETIĆ
Nekoliko je uzroka snažnom rastu potražnje za kunama, a time i kamata.
59
Novi rekord Vin indeksa, kolebanje Crobexa
Lidija ĐEVOIĆ
U kolovozu je i na Zagrebađkoj i na Varaždinskoj ostvaren znatno veđi promet
nago mjesec dana prije.
59 Financijsko tržište
Novđani fondovi najbolji
Mirex indeks potonuo 1,6%
60 Visoke cijene nafte štete SAD-u i Japanu
Jurica VUKAS
Svjetska devizna tržišta obilježava slabljenje dolara, dok su kretanja na
hrvatskom deviznom tržištu pod uobićajenim sezonskim utjecajima.
61 Makroekonomija Makroekonomija - Pregled
Rast cijena nafte prijeti svjetskom gospodarstvu
Gospodarska kretanja Cijene industrijskih proizvoda porasle 0,9%
Industrijska proizvodnja u srpnju porasla 1,2% Promet u maloprodaji porastao 2,6%
Prosjećna neto plaća porasla na 4.226 kuna Potrošaćke cijene smanjene 0,4%
U lipnju 6% manje turista Izvoz porastao 25, a uvoz 20,1%
Daljnji pad nepodmirenih naloga za plačanje
Ukidanje uvoznih carina
traže zemlje koje imaju potpuno liberalno tržište hrane i vrlo su konkurentne.
Mi se ne možemo nositi s njima. Public relations Lobiranje postalo nužnost
Mnogi zamišljaju lobiste kao ljude koji s plavim kovertama u ruci obilaze
moćnike danas je lobiranje cijenjen, legalan i dobro plaćen posao. Svijet
Jačaju brandovi Nove ekonomije Sanja BACH BOSCH Potrošači više nisu samo pasivni
korisnici nekog proizvoda ili usluge od branda danas traže puno više. Vijesti
iz Europske unije Vijesti iz Europske unije Novi sastav EK-a Poljska traži
niži PDV na Internet Šokovi na tržištu nafte Slovačka očekuje rast od Bugarska
vodeći izvoznik struje Ostavite se ribarenja i poljoprivrede Navala stranih
financijaša u Mađarsku Rasprave oko zaštite radnika Bitka za poljsko nebo
Priprema, pozor, leti OMV kupio većinski udjel benzin i nafta Portret
menadžera, predsjednica Uprave Kraša: Bez uspješnih brandova nema opstanka |
|
|
|
Poslovni forum - One Stop Shop |
|
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Istraživanje tržišta
Poslovni izvještaji
Internet marketing
Izrada web stranica
Izrada CMS stranica
Hosting i domene
Imenici i adresari
Poslovni ugovori
Poslovne usluge
Trgovine i usluge
Poslovna psihologija
Poslovni programi
Oglasi i obavijesti
Korisni linkovi
Besplatne stvari
Poslovni forum
Primjeri ugovora
Poslovne ponude
| |
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|
Napomena!
Internet je dostupan milijunima ljudi. Ipak, neke tvrtke još uvijek ne shvaćaju moć Interneta.
Neke tvrtke uopće nemaju internet stranice, a neke imaju tako amaterske i loše
da je to gotovo nevjerojatno.
Priuštite si stvarno kvalitetne stranice. Sada po
prvi puta imate priliku kvalitetno predstaviti svoju tvrtku milijunima ljudi.
Da
li ćete tu priliku iskoristiti, to ovisi samo o Vama.
CMS - Content Menagment System - Izrada web stranica |
Što je to CMS?
CMS ili Content Menagment System
je izraz za programirane internet stranice što
Vam omogućava da samostalno i jednostavno unosite ili brišete sadržaj sa
svojih internet stranica putem jednostavnog i preglednog administratorskog
sučelja, a što je vrlo bitno, bez ikakvih posebnih predznanja.
Za rad Vam dovoljan je samo Vaš preglednik web stranica (browser), a to je
upravo Vaš Internet Explorer ili neki drugi program koji upravo i sada koristite kada čitate ovaj tekst.
Tekst je moguće unositi direktno ili tako da ga jednostavno kopirate iz
Microsoft Worda ili drugog tekst editora, a formatirate ga onako kako ste
navikli u svom programu za obradu teksta. Kao što pišete stranice u Wordu,
ili Excelu, tako pišete i sadržaj za Vaše web stranice, direktno u Vašem
Control panelu, ili sve napišete u npr. Wordu, a potom to isto kopirate na
svoje stranice. Da ste naručili i "klasičnu" izradu web stranica, svejedno
bi morali pripremiti tekst i fotografije.
Kako bi se upoznali sa CMS aplikacijama pripremili smo Vam veliki broj primjera i pregleda.
Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i besplatne web stranice prilagođene vašem poslovanju. Savjetovanje i podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno! Izrađujemo web stranice koje vas spajaju s novim poslovnim prilikama, optimizirane za povećanje uspješnosti online poslovanja. Izrađujemo uspješne web stranice i napredna web rješenja kreirana prema vašim zahtjevima. Besplatna izrada web stranica za obrtnike i male poduzetnike.
|
Detaljne informacije o izradi CMS internet stranica - Klikni i saznaj! |
|
|
|
|
| | |