 |
 |
|
DRŽAVNA UPRAVA
ZAKON O IZMJENAMA I DOPUNAMA ZAKONA O USTROJSTVU I DJELOKRUGU SREDIŠNJIH TIJELA DRŽAVNE UPRAVE
Članak 1.
U Zakonu o ustrojstvu i djelokrugu središnjih tijela državne uprave (»Narodne
novine«, br. 199/03., 30/04. i 136/04.) u članku 2. točka 1. mijenja se i
glasi:
»1. Ministarstvo vanjskih poslova i europskih integracija,«.
Točka 14. briše se.
Članak 2.
U članku 3. točka 4. mijenja se i glasi:
»4. Državni zavod za mjeriteljstvo«.
Iza točke 8. dodaje se točka 9. koja glasi:
»9. Državni zavod za nuklearnu sigurnost«.
Članak 3.
Članak 4. mijenja se i glasi:
»Ministarstvo vanjskih poslova i europskih integracija obavlja upravne i druge
poslove koji se odnose na: predstavljanje Republike Hrvatske u drugim
državama, međunarodnim organizacijama i na međunarodnim konferencijama;
razvijanje i unapređivanje odnosa Republike Hrvatske s drugim državama,
međunarodnim organizacijama i drugim subjektima međunarodnog prava i
međunarodnih odnosa; suradnju s međunarodnim organizacijama i drugim oblicima
multilateralne suradnje država, osobito u procesu približavanja Republike
Hrvatske Europskoj uniji i procesu približavanja euroatlantskim integracijama;
aktivno sudjelovanje u jačanju međunarodne sigurnosti i suradnje, aktivno
sudjelovanje u međunarodnim gospodarskim odnosima i multilateralnim
gospodarskim strukturama; zaštitu prava i interesa Republike Hrvatske i
pravnih osoba sa sjedištem u Republici Hrvatskoj i hrvatskih državljana koji
žive ili borave u inozemstvu te uspostavljanje, održavanje i promicanje veza s
hrvatskim iseljenicima i manjinama kao i s njihovim udrugama u njihovim
državama; suradnju i pregovore s predstavnicima drugih država, međunarodnih
organizacija i ostalih subjekata međunarodnog prava i međunarodnih odnosa,
pripremu, sklapanje i izvršenje međunarodnih ugovora; poticanje i pomoć u
suradnji državnih tijela s inozemstvom u političkim, gospodarskim, kulturnim,
znanstvenim i drugim područjima; održavanje i razvijanje veza s misijama
stranih država i međunarodnih organizacija u Republici Hrvatskoj, diplomatskim
misijama i konzularnim uredima stranih država kao i ostvarenje prava stranih
diplomata vezano za njihovu diplomatsku zaštitu i privilegije; praćenje
razvitka i sudjelovanje u raspravama iz međunarodnoga javnog i privatnog prava
u zemlji i inozemstvu; pružanje informacija ustanovama i tijelima stranih
država i međunarodnih organizacija te stranoj javnosti o stanju u zemlji,
odnosno o drugim pitanjima od značenja za Republiku Hrvatsku.
Ministarstvo sudjeluje u razgovorima i pregovorima s predstavnicima Europske
unije i Vijeća Europe odnosno u pripremi i izvršavanju međunarodnih obveza
između Republike Hrvatske i Europske unije, te Republike Hrvatske i Vijeća
Europe.
Ministarstvo sudjeluje u koordinaciji i poticanju suradnje državnih tijela s
institucijama i tijelima Europske unije, kao i održavanju i razvijanju veza s
predstavnicima Europske unije u Republici Hrvatskoj; koordinaciji radnih
tijela Vlade, tijela državne uprave i tijela lokalne i područne (regionalne)
samouprave u poslovima iz njihovog djelokruga koji su vezani s europskim
integracijama; koordinira usklađivanje pravnog sustava Republike Hrvatske s
pravnim sustavom Europske unije i izvršavanje obveza po preuzetim međunarodnim
ugovorima sklopljenim u okviru Vijeća Europe; pruža informacije o Europskoj
uniji i Vijeću Europe, te o procesu približavanja Republike Hrvatske Europskoj
uniji i suradnji s Vijećem Europe; priprema i provodi programe obuke i
usavršavanja za proces europskih integracija; koordinira programe pomoći i
suradnje s Europskom unijom i druge programe bilateralne pomoći u svrhu
približavanja Europskoj uniji, prati provedbu programa i inicijativa Europske
zajednice; osigurava podršku tijelima Vlade pri koordinaciji sveukupne pomoći
koju Republika Hrvatska prima iz inozemnih izvora; koordinira strategiju
integriranja Republike Hrvatske u svrhu punopravnog članstva u Europskoj
uniji; pruža analitičku podršku procesu integriranja u Europsku uniju;
koordinira rad na praćenju i provedbi prilagodbi Republike Hrvatske Europskoj
uniji; koordinira provođenje pravne stečevine Europske unije na hrvatski
jezik, te relevantnog hrvatskog zakonodavstva na jedan od službenih jezika
Europske unije, te izdaje službene verzije prijevoda propisa i vodi
odgovarajuće baze podataka prijevoda.
Ministarstvo, u suradnji s drugim nadležnim ministarstvima, obavlja poslove
koji se odnose na stvaranje uvjeta za povratak iseljeništva u Republiku
Hrvatsku i njihovo uključivanje u gospodarski i društveni život u Republici
Hrvatskoj, predlaže politiku poticanja i pomoći povratka i useljavanja
pripadnika hrvatskog naroda, članova njihovih obitelji i potomaka iz
inozemstva u Republiku Hrvatsku, pruža pomoć u njihovim poduzetničkim
ulaganjima i aktivnostima s ciljem povratka i useljavanja; pruža savjete u
pogledu zbrinjavanja starijih povratnika i useljenika; potiče povratak i
useljavanje mladih te njihovo školovanje uz državnu potporu.
Ministarstvo, u suradnji s drugim ministarstvima i tijelima državne uprave,
promiče u zemlji i inozemstvu gospodarske interese Republike Hrvatske.
Ministarstvo, u suradnji s drugim nadležnim institucijama, obavlja poslove
vezane uz sigurnost i zaštitu diplomatskih misija i konzularnih ureda u
inozemstvu.
Ministarstvo obavlja i druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost
posebnim zakonom.«
Članak 4.
Članak 17. briše se.
Članak 5.
Članak 20.a mijenja se i glasi:
»Državni zavod za mjeriteljstvo obavlja upravne i druge poslove koji se odnose
na: mjeriteljstvo i nadzor predmeta od plemenitih kovina; uspostavljanje i
objedinjavanje sustava mjeriteljstva, uspostavljanje i održavanje državnih
etalona fizikalnih veličina i osiguranje njihove sljedivosti; uspostavljenje,
opsluživanje i nadzor u djelatnostima mjeriteljstva.
Državni zavod obavlja i druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost
posebnim zakonima.«
Članak 6.
Iza članka 22.b dodaje se članak 22.c koji glasi:
»Članak 22.c
Državni zavod za nuklearnu sigurnost obavlja upravne i stručne poslove koji se
odnose na nuklearnu sigurnost, izdaje dozvole za obavljanje nuklearne
djelatnosti u svezi s nuklearnim materijalom ili posebnom opremom; provodi
nezavisne analize sigurnosti i izdaje rješenja odnosno potvrde za smještaj,
projektiranje, gradnju, uporabu, te razgradnju objekta u kojem će se obavljati
nuklearna djelatnost; vodi očevidnike o dozvolama, suglasnostima, rješenjima i
potvrdama koje izdaje u okviru svojih ovlasti; obavlja upravni i inspekcijski
nadzor; osigurava stručnu pomoć za provođenje programa i postupaka u slučaju
nuklearne nesreće; osigurava stručnu pomoć u poslovima suzbijanja
nedozvoljenog prometa nuklearnog materijala tijelima državne uprave nadležnim
za te poslove; prati stanje sigurnosti nuklearnih elektrana u regiji i provodi
procjenu opasnosti od mogućih nuklearnih nesreća u njima; provodi obveze koje
je Republika Hrvatska preuzela prema međunarodnim konvencijama i bilateralnim
sporazumima a odnose se na nuklearnu sigurnost i primjenu mjera zaštite u
svrhu neširenja nuklearnog oružja; surađuje s međunarodnim i domaćim
organizacijama i društvima u području nuklearne sigurnosti; koordinira poslove
tehničke suradnje s Međunarodnom agencijom za atomsku energiju; potiče i
podupire razvojnoistraživački rad u skladu sa zahtjevima i potrebama razvoja
nuklearne sigurnosti; izdaje upute za provođenje međunarodnih normi u području
nuklearne sigurnosti.
Državni zavod obavlja i druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost
posebnim zakonom.«
Članak 7.
U članku 23. stavku 2. riječi: »Državni zavod za normizaciju i mjeriteljstvo«
zamjenjuju se riječima: »Državni zavod za mjeriteljstvo«.
Članak 8.
Stupanjem na snagu ovoga Zakona Ministarstvo vanjskih poslova i Ministarstvo
europskih integracija nastavljaju s radom kao Ministarstvo vanjskih poslova i
europskih integracija.
Stupanjem na snagu ovoga Zakona Državni zavod za normizaciju i mjeriteljstvo
nastavlja s radom kao Državni zavod za mjeriteljstvo.
Do početka rada Hrvatske akreditacijske agencije i Hrvatskog zavoda za norme
upravne i stručne poslove iz područja akreditacije i normizacije obavljat će
Državni zavod za mjeriteljstvo.
Članak 9.
Vlada Republike Hrvatske će, u roku od 60 dana od dana stupanja na snagu ovoga
Zakona uredbama urediti unutarnje ustrojstvo Ministarstva vanjskih poslova i
europskih integracija i Državnog zavoda za mjeriteljstvo.
Čelnici tijela iz stavka 1. ovoga članka donijet će pravilnike o unutarnjem
redu prema odredbama ovoga Zakona, u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu
uredbi iz stavka 1. ovog članka.
Unutarnje ustrojstvene jedinice Ministarstva vanjskih poslova i Ministarstva
europskih integracija, nastavljaju s radom kao unutarnje ustrojstvene jedinice
Ministarstva vanjskih poslova i europskih integracija, do stupanja na snagu
uredbe iz stavka 1. ovog članka.
Državni službenici i namještenici središnjih tijela državne uprave koja
mijenjaju ustrojstvo ili djelokrug nastavljaju s radom na poslovima na kojima
su zatečeni u trenutku stupanja na snagu ovoga Zakona i zadržavaju plaće prema
dosadašnjim propisima, do donošenja rješenja o rasporedu na radna mjesta prema
pravilniku iz stavka 2. ovog članka.
Državni službenici i namještenici Državnog zavoda za normizaciju i
mjeriteljstvo koji obavljaju poslove normizacije i akreditacije nastavljaju s
radom u Državnom zavodu za mjeriteljstvo, do početka rada Hrvatske
akreditacijske agencije i Hrvatskog zavoda za norme.
Članak 10.
Opremu, pismohranu i drugu dokumentaciju, sredstva za rad, financijska
sredstva, prava i obveze, Ministarstva vanjskih poslova i Ministarstva
europskih integracija, preuzima Ministarstvo vanjskih poslova i europskih
integracija.
Članak 11.
Ovaj Zakon stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.
Klasa: 023-03/05-01/02
Zagreb, 16. veljače 2005.
HRVATSKI SABOR
Predsjednik Hrvatskoga sabora
Vladimir Šeks, v. r.
N.N. 22/2005
|
|
|
|
Poslovni forum - One Stop Shop |
|
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Istraživanje tržišta
Poslovni izvještaji
Internet marketing
Izrada web stranica
Izrada CMS stranica
Hosting i domene
Imenici i adresari
Poslovni ugovori
Poslovne usluge
Trgovine i usluge
Poslovna psihologija
Poslovni programi
Oglasi i obavijesti
Korisni linkovi
Besplatne stvari
Poslovni forum
Primjeri ugovora
Poslovne ponude
| |
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|
Napomena!
Internet je dostupan milijunima ljudi. Ipak, neke tvrtke još uvijek ne shvaćaju moć Interneta.
Neke tvrtke uopće nemaju internet stranice, a neke imaju tako amaterske i loše
da je to gotovo nevjerojatno.
Priuštite si stvarno kvalitetne stranice. Sada po
prvi puta imate priliku kvalitetno predstaviti svoju tvrtku milijunima ljudi.
Da
li ćete tu priliku iskoristiti, to ovisi samo o Vama.
CMS - Content Menagment System - Izrada web stranica |
Što je to CMS?
CMS ili Content Menagment System
je izraz za programirane internet stranice što
Vam omogućava da samostalno i jednostavno unosite ili brišete sadržaj sa
svojih internet stranica putem jednostavnog i preglednog administratorskog
sučelja, a što je vrlo bitno, bez ikakvih posebnih predznanja.
Za rad Vam dovoljan je samo Vaš preglednik web stranica (browser), a to je
upravo Vaš Internet Explorer ili neki drugi program koji upravo i sada koristite kada čitate ovaj tekst.
Tekst je moguće unositi direktno ili tako da ga jednostavno kopirate iz
Microsoft Worda ili drugog tekst editora, a formatirate ga onako kako ste
navikli u svom programu za obradu teksta. Kao što pišete stranice u Wordu,
ili Excelu, tako pišete i sadržaj za Vaše web stranice, direktno u Vašem
Control panelu, ili sve napišete u npr. Wordu, a potom to isto kopirate na
svoje stranice. Da ste naručili i "klasičnu" izradu web stranica, svejedno
bi morali pripremiti tekst i fotografije.
Kako bi se upoznali sa CMS aplikacijama pripremili smo Vam veliki broj primjera i pregleda.
Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i besplatne web stranice prilagođene vašem poslovanju. Savjetovanje i podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno! Izrađujemo web stranice koje vas spajaju s novim poslovnim prilikama, optimizirane za povećanje uspješnosti online poslovanja. Izrađujemo uspješne web stranice i napredna web rješenja kreirana prema vašim zahtjevima. Besplatna izrada web stranica za obrtnike i male poduzetnike.
|
Detaljne informacije o izradi CMS internet stranica - Klikni i saznaj! |
|
|
|
|
| | |