 |
 |
|
Ministarstvo zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva
Unutarnje ustrojstvo
Za obavljanje poslova iz djelokruga Ministarstva zaštite okoliša, prostornog
uređenja i graditeljstva ustrojena je i unutarnja ustrojstvena jedinice u sastavu
Ministarstva i to:
TAJNIŠTVO MINISTARSTVA
U Tajništvu Ministarstva zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva obavljaju se poslovi usklađivanja rada upravnih
organizacija u sastavu Ministarstva i unutarnjih ustrojstvenih jedinica, daju
upute za rad u vezi s ostvarivanjem plana rada, koordiniraju poslovi na izradi
i ostvarivanju plana rada i temeljem nacrta planova rada, predlažu planovi
zapošljavanja, osposobljavanja i stručnog usavršavanja državnih službenika,
poduzimaju mjere za osiguranje učinkovitosti u radu, sastavljaju izvješća
ministru o ostvarivanju plana rada i drugih pitanja u vezi s radom i
ustrojstvom Ministarstva.
U Tajništvu se također obavljaju poslovi unutarnje kontrole, kadrovski, opći,
informatički, tehnički i pomoćni poslovi, poslovi nabave roba, radova i
usluga, poslovi obrane i zaštite na radu, kao i poslovi vođenja biblioteke s
publikacijama Ministarstva i drugim tiskanim materijalima, nadzire rad
državnih službenika i namještenika, skrbi o urednom i pravilnom korištenju
imovine, sredstava za rad, opremanju prostora Ministarstva, voznom parku i
korištenju vozila, o načinu održavanja sredstava i opreme, organizira prijevoz
dužnosnika i službenika Ministarstva, obavljaju poslovi prijepisa i
umnožavanja, pisarnice-pismohrane, ekonomata, telefoniste, domara,
dostavljača, održavanja prostora, opreme i čistoće, te poslovi informatizacije
Ministarstva.
U Tajništvu se obavljaju i poslovi u vezi s izradom prijedloga financijskog
plana u skladu s naputcima ministra te prati ostvarivanje donesenog
financijskog plana, pribavljaju izvješća i vrši nadzor nad namjenskim
trošenjem sredstava, vodi knjigovodstvena evidencija i analitika, obavljaju
računovodstveni i drugi poslovi po nalogu ministra.
U Tajništvu se ustrojavaju sljedeće ustrojstvene jedinice:
1. Sektor za opće, kadrovske i informatičke poslove
2. Sektor za financijsko-planske i računovodstvene poslove.
3. Sektor za, opće, kadrovske, i informatičke poslove
Sektor za opće, kadrovske, i informatičke poslove prati i provodi mjere
kadrovske politike Ministarstva zaštite okoliša, prostornog uređenja i
graditeljstva, prati i osigurava primjenu zakona i drugih
propisa iz područja radno-pravnih odnosa, daje stručna mišljenja i objašnjenja
u vezi s primjenom i provedbom zakona, obavlja administrativne poslove izbora
kandidata za prijam u državnu službu, priprema prijedloge rješenja o prijamu i
rasporedu službenika i namještenika te ostala rješenja iz područja
radno-pravnih odnosa, sudjeluje u izradi, donošenju i provedbi programa
osposobljavanja i stručnog usavršavanja te prati statusna stanja dužnosnika,
državnih službenika i namještenika, njihov rad i promicanje u službi.
U Sektoru se obavljaju i poslovi u vezi gospodarenja nekretninama u vlasništvu
Republike Hrvatske kojima upravlja Ministarstvo zaštite okoliša, prostornog
uređenja i graditeljstva.
Sektor obavlja stručne i tehničke poslove koji se odnose na pisarnicu,
prijepis, pismohranu, dostavu, ekonomat, fotokopiranje, organizaciju prehrane
zaposlenih, korištenje prometnih sredstava za potrebe Ministarstva i poslove
vođenja biblioteke s publikacijama Ministarstva i drugim tiskanim
materijalima, poslove obrane, zaštite na radu, obavlja stručne i tehničke
poslove nabave roba, radova i usluga u svrhu opremanja prostorija Ministarstva
sredstvima rada, održavanja prostora, poslove nabave i održavanja računalne i
programske opreme sa ciljem osiguravanja funkcionalnih uvjeta za rad
službenika i namještenika.
U Sektoru se obavljaju i drugi poslovi koje odredi tajnik ili ministar
neposredno.
U Sektoru se ustrojavaju sljedeće ustrojstvene jedinice:
3.1.1. Odjel za kadrovske poslove
3.1.2. Odjel za nabavu, opće i informatičke poslove.
3.1.1. Odjel za kadrovske poslove
Odjel za kadrovske poslove prati i provodi mjere kadrovske politike
Ministarstva, obavlja upravno-pravne i administrativne poslove vezane za izbor
kandidata za prijam u državnu službu, raspored, premještaj i prestanak službe
službenika i namještenika, prati statusna stanja dužnosnika, državnih
službenika i namještenika, njihov rad i promicanje u službi, sudjeluje u
izradi strategije i mjera za razvoj kadrova te planiranju potreba za
provođenjem osposobljavanja i stručnog usavršavanja službenika i namještenika,
priprema i prati realizaciju ugovora o osposobljavanju i stručnom
usavršavanju, prati rad vježbenika, sudjeluje u postupku izbora mentora
vježbenicima i praćenju vježbeničke prakse, vodi propisane očevidnike, obavlja
poslove vezane za gospodarenje nekretninama u vlasništvu Republike Hrvatske
kojima upravlja Ministarstvo zaštite okoliša, prostornog uređenja i
graditeljstva te u vezi s istim vodi Očevidnik nekretnina i surađuje sa
Središnjim državnim uredom za upravljanje državnom imovinom, obavlja poslove
obrane i zaštite na radu, izrađuje prijedloge odgovora na tužbe i prigovore u
predmetima vezanim za prava službenika i namještenika, surađuje sa
Službeničkim sudom, prati pravnu regulativu i sudjeluje u upravno-pravnim
poslovima koji se odnose na normativnu djelatnost iz područja radno-pravnih
odnosa, daje stručna mišljenja i objašnjenja u vezi s primjenom i provedbom
zakona, te obavlja druge poslove koje odredi tajnik ili ministar neposredno.
3.1.2. Odjel za nabavu, opće i informatičke poslove
Odjel za nabavu, opće i informatičke poslove obavlja poslove nabave roba,
radova i usluga za potrebe Ministarstva po postupku propisanom Zakonom o
javnoj nabavi, pruža stručnu pomoć povjerenstvima za nabavu, prati odvijanje
postupaka nabave sukladno planu nabave i sredstvima osiguranim planom
proračuna u pogledu zadanih okvira visine i namjene sredstava, priprema i
izrađuje ugovore iz područja nabave, te prati izvršavanje istih, vodi
evidencije o postupcima nabave i evidencije zaključenih ugovora, sudjeluje u
pripremi i izradi ugovora o zakupu poslovnih prostora, vodi evidenciju istih,
te obavlja druge poslove koje odredi tajnik i ministar neposredno.
Odjel obavlja stručne i tehničke poslove koji se odnose na pisarnicu,
prijepis, pismohranu, održavanje i opremanje prostorija Ministarstva,
korištenje i održavanje prometnih sredstava za potrebe Ministarstva, vođenje
poslova biblioteke s publikacijama Ministarstva i drugim tiskanim
materijalima, te osigurava građanima dostupnost svih publikacija iz
biblioteke, stručne i tehničke poslove nabave i održavanja računalne i
programske opreme, te obavlja i druge poslove koje odredi tajnik ili ministar
neposredno.
U Odjelu za nabavu, opće i informatičke poslove ustrojavaju se sljedeće
ustrojstvene jedinice:
3.1.2.1. Odsjek nabave
3.1.2.2. Odsjek općih i informatičkih poslova
3.1.2.2.1. Pododsjek pisarnice
3.1.2.2.2. Pododsjek za informatičke poslove.
3.1.2.1. Odsjek nabave
Odsjek za nabavu obavlja poslove nabave roba i usluga za potrebe Ministarstva
po postupku propisanom Zakonom o javnoj nabavi, vrše poslove prijema i
raspodjele opreme i materijala te vodi materijalne evidencije o istome, pruža
stručnu pomoć povjerenstvima za nabavu, prati odvijanje postupaka nabave
sukladno planu nabave i sredstvima osiguranim planom proračuna u pogledu
zadanih okvira visine i namjene sredstava, priprema i izrađuje ugovore iz
područja nabave te prati izvršavanje istih, vodi evidencije o postupcima
nabave i evidencije zaključenih ugovora, sudjeluje u pripremi i izradi ugovora
o zakupu poslovnih prostora te vodi evidenciju istih, te obavlja druge poslove
koje odredi tajnik ili ministar neposredno.
3.1.2.2. Odsjek općih i informatičkih poslova
U Odsjeku općih i informatičkih poslova se obavljaju stručni i tehnički
poslovi održavanja računalne i programske opreme, unaprjeđenje i
implementacija informatičke tehnologije, pružanje manje složenih oblika pomoći
i podrške korisnicima informatičkih resursa, poslovi organizacije korištenja i
održavanja prometnih sredstava Ministarstva, poslovi vođenja biblioteke s
publikacijama Ministarstva i drugim tiskanim materijalima i osigurava
građanima dostupnost svih publikacija iz biblioteke, izrađuje izvješća i
pripremaju mišljenja na dostavljene materijale iz djelokruga rada Odsjeka.
Odsjek obavlja poslove prijma, razvrstavanja i otpreme akata, vođenje
propisanih očevidnika, te poslove pismohrane.
U Odsjeku se obavljaju poslovi prijepisa i fotokopiranja, interne i vanjske
dostave, poslovi telefoniste, domara, održavanja i čišćenja prostora i
posluživanja hrane, te drugi poslovi koje odredi tajnik ili ministar
neposredno.
3.1.2.2.1. Pododsjek pisarnice
Pododsjek pisarnice obavlja stručne i tehničke poslove koji se odnose na
prijam akata, razvrstavanje i upisivanje istih u propisane očevidnike, dostavu
u rad te otpremu akata, vođenje propisanih očevidnika o aktima i o uredskom
poslovanju. Nadalje u Pododsjeku se obavljaju poslovi pismohrane,
organiziranje i nadzor obavljanja poslova uredskog poslovanja, izrađuju
izvješća o radu Pododsjeka, poslovi vođenja biblioteke s publikacijama
Ministarstva i drugim tiskanim materijalima te osigurava građanima dostupnost
svim publikacijama iz biblioteke, te obavlja i druge poslove koje odredi
tajnik ili ministar neposredno.
3.1.2.2.2. Pododsjek za informatičke poslove
Pododsjek za informatičke poslove obavlja stručne i tehničke poslove
održavanja računalne i programske opreme, unaprjeđenja i implementacije
informatičke tehnologije, pružanje manje složenih oblika pomoći korisnicima
informatičkih resursa, izrađuje izvješća i priprema mišljenja na dostavljene
materijale iz svog djelokruga, kao i druge poslove koje odredi tajnik ili
ministar neposredno.
3.2. Sektor za financijsko-planske i računovodstvene poslove
Sektor za financijsko-planske i računovodstvene poslove organizira, kontrolira
i prati izvršenje svih financijskih i računovodstvenih poslova sukladno zakonu
i brine o zakonitoj primjeni važećih materijalno-financijskih propisa,
izrađuje planove potrebnih financijskih sredstava za rad svih uprava, priprema
zahtjeve i obavlja plaćanje tekućih i kapitalnih izdataka i transfera putem
sustava Državne riznice, izrađuje preglede i izvješća izvršenih izdataka u
odnosu na plan, obavlja obračun plaća, naknade zaposlenima i vodi blagajničko
poslovanje, kontira, knjiži i knjigovodstveno prati izvršenje svih primitaka i
izdataka po pozicijama državnog proračuna, priprema i izrađuje periodične
obračune, završni račun i konsolidira financijska izvješća na razini Razdjela,
organizira godišnji popis imovine, obveza i potraživanja, vodi knjigovodstvo
osnovnih sredstava, sitnog inventara i kancelarijskog materijala, te obavlja
druge poslove iz djelokruga Sektora.
U Sektoru se ustrojavaju sljedeće ustrojstvene jedinice:
3.2.1. Odjel za pripremu i izvršavanje proračuna
3.2.2. Odjel za računovodstvene poslove
3.2.1. Odjel za pripremu i izvršavanje proračuna
Odjel za pripremu i izvršenje proračuna obavlja upravne i stručne poslove
vezane za planiranje i pripremu te izvršavanje proračuna, organizira i
koordinira rad na izradi planova potrebnih financijskih sredstava za rad svih
uprava, sukladno sa zakonskim propisima služeći se metodom racionalnog i
namjenskog korištenja proračunskih sredstava, vrši kontrolu ispravnosti
dokumentacije za unos u sustav riznice, kontrolira, evidentira i knjiži
ovjerenu računovodstvenu dokumentaciju u poslovne knjige Ministarstva, vrši
usklađivanja stanja na knjigovodstvenim karticama, prati i primjenjuje
promjene u području proračunskog računovodstva i računskom planu proračuna,
vrši usklađivanja obveza i potraživanja s poslovnim partnerima, vrši
rezervaciju sredstava u propisanim i ugovorenim rokovima i iznosima usklađenim
s dodijeljenim sredstvima i dospjelim obvezama. Ispostavlja zahtjeve za
plaćanje unosom podataka iz naloga za plaćanje i dostavljene dokumentacije u
sustav Državne riznice, surađuje s Ministarstvom financija u vezi s radom
sustava riznice i Financijskom agencijom u vezi s otvaranjem dobavljača u
sustavu, modela plaćanja kroz sustav riznice, te obavlja i druge poslove koje
mu odredi tajnik ili ministar neposredno.
3.2.2. Odjel za računovodstvene poslove
Odjel za računovodstvene poslove u okviru svoje nadležnosti obavlja upravne i
stručne poslove vezane za ustrojavanje i vođenje zakonom propisanih poslovnih
knjiga, vrši kontrolu knjigovodstvene dokumentacije, obavlja kontiranje i
knjiženje poslovnih događaja, izradu godišnjih, polugodišnjih, tromjesečnih,
mjesečnih i statističkih izvješća, obračun plaća i ostalih primanja
dužnosnika, državnih službenika i namještenika, obračun i isplatu dohotka od
obavljanja intelektualnih i ostalih usluga i autorskih honorara, izrađuje i
nadležnim institucijama dostavlja propisana izvješća o isplatama svih vrsta
dohotka iz radnog odnosa i bez radnog odnosa te obveznih doprinosa, poreza i
prireza, obavlja i brine o rokovima plaćanja svih obveza, vodi sve potrebne
knjigovodstvene evidencije i statistike iz financijskog i materijalnog
poslovanja, sudjeluje u ustroju godišnjeg popisa (inventure u Ministarstvu),
izrađuje preglede po vrstama troškova sukladno zakonskim propisima, obavlja
poslove vezane za uplatu i isplatu preko blagajne i akreditiva područnih
jedinica, te obavlja i druge poslove iz ovog područja koje mu odredi tajnik
ili ministar neposredno.
4. SAMOSTALNA SLUŽBA ZA ŽALBE I UPRAVNI NADZOR
Samostalna služba za žalbe i upravni nadzor rješava po žalbama, izvanrednim
pravnim lijekovima, te inicira podnošenje zahtjeva za zaštitu zakonitosti u
upravnim stvarima iz područja prostornog uređenja, graditeljstva, stanovanja i
komunalnog gospodarstva. Predlaže plan i obavlja poslove upravnog nadzora, te
predlaže mjere u svrhu otklanjanja nezakonitosti i nepravilnosti utvrđenih u
upravnom nadzoru. Priprema i izrađuje odgovore na predstavke i pritužbe
građana u vezi s upravnim postupkom i nadzorom nad radom nadležnih službi,
daje stručna mišljenja i objašnjenja u vezi s provedbom zakona i drugih
propisa iz područja rješavanja upravne stvari, surađuje s Upravnim sudom i
Državnim odvjetništvom Republike Hrvatske te drugim tijelima državne vlasti i
jedinicama područne (regionalne) i lokalne samouprave, te obavlja i druge
poslove koje joj odredi državni tajnik ili ministar neposredno.
U Samostalnoj službi za žalbe i upravni nadzor ustrojavaju se sljedeće
ustrojstvene jedinice:
4.1. Odjel za žalbe
4.2. Odjel za upravni nadzor.
4.1. Odjel za žalbe
Odjel za žalbe rješava upravne stvari po žalbama, izvanrednim pravnim
lijekovima, te inicira podnošenje zahtjeva za zaštitu zakonitosti u upravnim
stvarima iz područja prostornog uređenja, graditeljstva, stanovanja, zaštite
okoliša i komunalnog gospodarstva. Obavlja poslove upravnog nadzora, priprema
i izrađuje odgovore na predstavke i pritužbe građana u vezi s upravnim
postupkom, daje stručna mišljenja i objašnjenja u vezi s provedbom zakona i
drugih propisa iz područja rješavanja upravne stvari, surađuje s Državnim
odvjetništvom Republike Hrvatske i drugim tijelima državne vlasti i jedinicama
područne (regionalne) i lokalne samouprave, te obavlja i druge poslove iz
djelokruga Odjela.
4.2. Odjel za upravni nadzor
Odjel za upravni nadzor provodi upravni nadzor nad radom Ureda državne uprave
i upravnih tijela jedinica područne (regionalne) i lokalne samouprave.
Predlaže poduzimanje mjera u svrhu otklanjanja nezakonitosti i nepravilnosti
utvrđenih u upravnom nadzoru. Rješava po izvanrednim pravnim lijekovima,
priprema odgovore na predstavke i pritužbe građana u odnosu na rad nadležnih
službi te surađuje s Upravnim sudom i Državnim odvjetništvom Republike
Hrvatske, drugim tijelima državne vlasti i jedinicama područne (regionalne) i
lokalne samouprave, te obavlja i druge poslove iz djelokruga Odjela.
Pregled svih ustrojstvenih jedinica:
1. Kabinet ministra
2. Samostalni odjel za unutarnju reviziju
3. Tajništvo Ministarstva
4. Samostalna služba za žalbe i upravni nadzor
5. Samostalna služba za zakonodavstvo
6. Uprava za prostorno uređenje
7. Uprava za inspekcijske poslove
8. Uprava za zaštitu okoliša
9. Uprava za strateške i integracijske procese u zaštiti okoliša
10. Uprava za stanovanje, komunalno gospodarstvo i graditeljstvo
11. Zavod za prostorno planiranje.
Informacije na info@poslovniforum.hr
|
|
|
|
Poslovni forum - One Stop Shop |
|
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
Istraživanje tržišta
Poslovni izvještaji
Internet marketing
Izrada web stranica
Izrada CMS stranica
Hosting i domene
Imenici i adresari
Poslovni ugovori
Poslovne usluge
Trgovine i usluge
Poslovna psihologija
Poslovni programi
Oglasi i obavijesti
Korisni linkovi
Besplatne stvari
Poslovni forum
Primjeri ugovora
Poslovne ponude
Poslovne web stranice
| |
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|
Napomena!
Internet je dostupan milijunima ljudi. Ipak, neke tvrtke još uvijek ne shvaćaju moć Interneta.
Neke tvrtke uopće nemaju internet stranice, a neke imaju tako amaterske i loše
da je to gotovo nevjerojatno.
Priuštite si stvarno kvalitetne stranice. Sada po
prvi puta imate priliku kvalitetno predstaviti svoju tvrtku milijunima ljudi.
Da
li ćete tu priliku iskoristiti, to ovisi samo o Vama.
CMS - Content Menagment System - Izrada web stranica |
Što je to CMS?
CMS ili Content Menagment System
je izraz za programirane internet stranice što
Vam omogućava da samostalno i jednostavno unosite ili brišete sadržaj sa
svojih internet stranica putem jednostavnog i preglednog administratorskog
sučelja, a što je vrlo bitno, bez ikakvih posebnih predznanja.
Za rad Vam dovoljan je samo Vaš preglednik web stranica (browser), a to je
upravo Vaš Internet Explorer ili neki drugi program koji upravo i sada koristite kada čitate ovaj tekst.
Tekst je moguće unositi direktno ili tako da ga jednostavno kopirate iz
Microsoft Worda ili drugog tekst editora, a formatirate ga onako kako ste
navikli u svom programu za obradu teksta. Kao što pišete stranice u Wordu,
ili Excelu, tako pišete i sadržaj za Vaše web stranice, direktno u Vašem
Control panelu, ili sve napišete u npr. Wordu, a potom to isto kopirate na
svoje stranice. Da ste naručili i "klasičnu" izradu web stranica, svejedno
bi morali pripremiti tekst i fotografije.
Kako bi se upoznali sa CMS aplikacijama pripremili smo Vam veliki broj primjera i pregleda.
Izrada web stranica za tvrtke, obrte i privatne osobe. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i besplatne web stranice prilagođene vašem poslovanju. Savjetovanje i podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno! Izrađujemo web stranice koje vas spajaju s novim poslovnim prilikama, optimizirane za povećanje uspješnosti online poslovanja. Izrađujemo uspješne web stranice i napredna web rješenja kreirana prema vašim zahtjevima. Besplatna izrada web stranica za obrtnike i male poduzetnike.
|
Detaljne informacije o izradi CMS internet stranica - Klikni i saznaj! |
|
|
|
|
| | |