> Naslovna > Ponuda poslovnih internet CMS sustava za tvrtke > Hosting > Usluge KONTAKT PODACI ZA Poslovni forum d.o.o. Link na web stranicu sa e-mail adresama i telefonima Pitanja, narudžbe, savjeti... Izrada web stranica za tvrtke, obrte i udruge. Kvalitetna izrada web stranica prilagođenih mobilnim uređajima. Privucite korisnike suvremenim web stranicama. Iskoristite priliku! Pregledajte recenzije naših klijenata i uvjerite se zašto smo mi Vaš pravi izbor. Izrada web trgovina. Web shop i besplatne web stranice prilagođene vašem poslovanju. Savjetovanje i podrška. Napredne funkcionalnosti. Vrhunska usluga. Povoljne cijene. SEO Optimizacija. Suvremen dizajn i visoka tehnička kvaliteta izrade internet stranica. Besplatna izrada web stranica u sklopu naših promotivnih akcija. Besplatne stranice za poduzetnike i udruge. Besplatne stranice za obrtnike i male poduzetnike. Izrada web stranica besplatno brzo i povoljno! Izrađujemo web stranice koje vas spajaju s novim poslovnim prilikama, optimizirane za povećanje uspješnosti online poslovanja. Izrađujemo uspješne web stranice i napredna web rješenja kreirana prema vašim zahtjevima. Besplatna izrada web stranica za obrtnike i male poduzetnike. Besplatna optimizacija za tražilice. Koliko košta izrada stranica? Izrada stranica može biti i besplatna, iskoristite promotivne ponude.
| INTERNET USLUGE - BESPLATNA REGISTRACIJA DOMENA I HOSTING ZA UDRUGE
Ponuda za sponzoriranje udruga U nastavku donosimo članak koji objašnjava što je zapravo sponzoriranje i koja očekivanja su i od tvrtki koja odobravaju sponzorstva. Pročitajte što morate obvezno znati prije nego što zatražite sponzoriranje. mr.sc. Elvira Mlivić Budeš Izvor: Poslovni savjetnik Članak je preuzet sa: http://www.filaks.hr Iako ponekad tako izgleda u praksi, sponzorstvo nikako ne predstavlja samo financijsku injekciju, bez jasnog i mjerljivog cilja, upućenu odabranoj osobi ili događaju. Sponzorstvo kvalitetnih projekata i događaja daje pozitivne efekte u imidžu poduzeća ili marke, a trebalo bi biti u uskoj vezi s funkcijom istraživanja tržišta, marketinškom strategijom i marketinškom komunikacijom. Za uspjeh sponzorstva, od sponzora ne treba očekivati da spasi nezanimljiv događaj, a uspjeh događaja ne smije ovisiti samo o sponzorima. Uspješno sponzorstvo je ono u kojem svi – sponzor, sponzorirani događaj, mediji, publika, javnost, potrošači, mogu jedni bez drugih. Ipak, sponzor i sponzorirani se odlučuju na suradnju, jer kroz takvo partnerstvo ostvaruju bolje komunikacijske i poslovne rezultate. Sponzorstvo uključuje aktivnost razmjene između sponzora (na primjer, marka proizvoda) i sponzoriranog (na primjer, sportski događaj), u kojemu sponzorirani prima određenu financijsku nagradu, dok sponzor ima pravo povezati svoju marku s događajem ili poznatim sportašima koji su sudionici događaja. Za uspjeh sponzorstva bitno je i da poduzeće putem medija komunicira tu povezanost, odnosno predstavi se kao sponzor događaja. Tako je u povijesti zabilježeno da je u Formuli 1, kao najvišem rangu jednosjeda u utrkama motornih vozila, 1968. godine Lotus stavio logotip Imperial Tobacca na vozilo i tako uveo sponzorstvo u taj sport. Za poduzeće je bitno da sponzorira uspješne osobe i događaje. Uspješni ljudi privlače uspješna poduzeća i tu se rađa suradnja koja koristi i jednoj i drugoj strani. Sjetimo se samo Ivice i Janice Kostelić. Uspješni i jedinstveni sportaši privlače uspješna poduzeća, čije se ime povezuje s vrhunskim sportskim rezultatima, ali i osobinama sportaša. Osim u sportu, sponzorstva mogu biti uspješna i u kulturnim djelatnostima. Tako je prošle godine Plivino predstavništvo u Bosni i Hercegovini prepoznalo mogućnosti komunikacije sponzorstva 11. sarajevskog filmskog festivala koji predstavlja najznačajniji filmski festival u ovom dijelu Europe. U okviru svjetske premijere filma «Go West», Pliva je pripremila domjenak za djestotinjak prijatelja i poslovnih partnera. Uz nazočnost poznatih osoba iz javnog, estradnog i kulturnog života, posebnu pažnju su privukli oskarovac Danis Tanović i glumac Tarik Filipović. Razlozi za sponzoriranje Mnogobrojni su razlozi za organiziranje sponzorstva, a poduzeća se odlučuju na sponzoriranje radi ostvarivanja 5 važnih ciljeva u poslovanju poduzeća: 1. Kreiranje imidža u javnosti i oblikovanje stavova potrošača Unaprijediti imidž poduzeća u očima ciljne skupine nije jednostavan zadatak. Sponzoriranje može utjecati na oblikovanje stavova potrošača i kreiranje pozitivne reakcije. Coca Cola, primjerice, uvijek uspijeva pronaći kvalitetne događaje koje redovito sponzorira i time pozitivno utječe na mišljenje potrošača. 2. Unapređenje prodaje Sponzorstvo može biti izuzetno korisno za unapređenje prodaje. U praksi se posebno pokazalo učinkovito kod proizvođača hrane i pića koji koriste sponzorstvo za darivanje potrošača različitim uzorcima, a samim tim i za povećanje prodaje. 3. Kreiranje publiciteta Svaki sponzor traži dodatni publicitet u medijima. Pozitivan publicitet omogućava poduzeću primjećenost u medijima, a većina medija naglašavaju sponzore i dodatnim fotografijama ili logotipom. Takva vrsta oglasnog prostora se često ne može zakupiti sukladno cjeniku medija pa iz tog razloga ima i veću vrijednost od klasičnog oglasa. Sponzorstvo, osim kreiranja upoznatosti s ponudom poduzeća, ima za cilj povezivanje vrijednosti sponzoriranog događaja s markom proizvoda. 4. Diferenciranje od konkurencije Sponzoriranje događaja, posebice ako je riječ o ekskluzivnom sponzoru je učinkovit način za diferencijaciju od konkurencije. Poduzeća na taj način mogu izbjeći često zagušenje u medijima masovne komunikacije i tako osigurati veći stupanj pažnje i interesa. 5. Stvaranje statusa «člana zajednice» i uspostavljanje dobrih odnosa s poslovnom javnošću i potrošačima Sponzoriranje posebnih događaja stvara osjećaj da se poduzeće brine o široj zajednici, a ne samo o vlastitoj zaradi. Sponzoriranje različitih događaja može se definirati kao oblik promocije marke ili poduzeća preko sportskog, kulturnog, društvenog, glazbenog ili nekog drugog događaja za kojeg publika pokazuje posebno zanimanje. Razlikuje se od ostalih oblika marketinške komunikacije, a postiže efikasnije komunikacijske ciljeve, jer publiku doseže u opuštenom i dobrom raspoloženju. Kreiranje vlastitih događaja Iako je ulaganje u sponzorstvo i danas neusporedivo manje od ulaganja u klasične oblike integrirane marketinške komunikacije, ono stalno raste. Posljednjih godina poduzeća razvijaju vlastite događaje koje financiraju na isti način kao sponzorstvo. Teme događaja ovise o poduzeću i specifičnosti ponude pa to mogu biti primjerice, natjecanja mladih u sportskim disciplinama, ako poduzeće proizvodi sportsku opremu. Vlastite događaje moguće je kreirati sukladno primarnim interesima poduzeća i istovremno ih planirati za nekoliko ciljnih tržišta. Na taj način poduzeće maksimizira utjecaj na imidž i prodaju. Takvi događaji najčešće manje koštaju, a učinkovitiji su za lokalna ili regionalna tržišta. Posebno je bitna činjenica da kod ovakvog sponzorstva poduzeće može kontrolirati cijeli događaj i tako terminski prilagoditi vrijeme događanja i medije komuniciranja. Razlozi brzog rasta sponzorstva su mnogobrojni, no možemo izdvojiti 5 najvažnijih: 1. Mogućnost povezivanja sa zanimljivim i korisnim događajima 2. Prilagođavanje potrebi potrošača za novim medijima 3. Odobravanje unutarnje javnosti poduzeća i šire društvene zajednice 4. Mogućnost usmjeravanja komunikacijskog sadržaja i kreiranje pozitivnih asocijacija 5. Zaobilaženje pravnih barijera (primjer cigareta i alkohola koji sponzoriraju kulturne događaje i tako na legalan način oglašavaju marku proizvoda ili instituciju, što je u klasičnom oglašavanju zakonom zabranjeno). Sponzoriranje medija Sponzoriranje određenog medija počelo je 80-ih godina prošlog stoljeća, a poraslo je sa satelitskom televizijom. Značajan primjer takvog sponzoriranja bio je 1997. godine kada je Toyota sponzorirala ITV s 18 milijuna funti. Sponzorstvo je obuhvaćalo 36-satni program dan prije Nove godine i na samu Novu godinu za vrijeme 5 godina. Osim toga, Toyota je sponzorirala i ITV-ove premijerne serije u tijeku tri godine. Cilj ovog sponzorstva bio je upoznavanje javnosti s Toyotinim novim modelom automobila Avensis. U ovom slučaju je Toyota sinergijom povezala željene događaje te pojačala imidž vlastite marke i usmjerila ga prema ciljnom tržištu. Pozicioniranje proizvoda u programu televizije Većina medija prihvaća ovakav način sponzorstva, iako je etički dvojben. U Engleskoj je umetanje proizvoda u program zabranjeno, ali se to pravilo ne odnosi na filmove i satelitski program. Primjer velikog uspjeha pozicioniranja proizvoda ostvarile su Ray-Ban naočale u filmu Top Gun iz 1986. godine. Naočale na licu Toma Cruisa utjecale su na enorman porast prodaje u cijelom svijetu. Iz svega navedenog, možemo zaključiti da uspjeh sponzorstva ovisi od sljedećih pretpostavki: • Ciljna skupina poduzeća mora biti i publika koja prati događaj • Poduzeće se ne smije «utopiti» u skupu sponzora • Sponzorirani događaj mora imati pozitivan utjecaj na javnost • Poruka sponzora mora biti vidljiva Primjeri uspješnih sponzorstava Uspješna poduzeća i danas prepoznaju značaj sponzoriranja kvalitetnih medija ili događaja. Toyota je potpisala ugovor s vodećim svjetskim pretraživačem Yahoo, koji će lansirati mikro web stranicu koja će sadržavati sve informacije o glazbenim događajima u Velikoj Britaniji, a Aygo će biti sponzor tog sadržaja. Ciljna skupina Aygo automobila je mlada urbana generacija pa se čini da će Toyota od ovog vida sponzorstva imati višestruku korist. Sony Ericsson je potpisao sponzorski ugovor s Women Tennis Association i time sponzorira novu promotivnu web stranicu «Girls on Tour» koja nudi zanimljive sadržaje s WTA turnira. Stranica omogućuju pretraživanje fotografija i filmova koje su snimile igračice turnira sa svojim Sony Ericsson mobilnim telefonima. Time Sony Ericsson ostvaruje učinkovitu komunikaciju s ciljnom skupinom, a čitateljima osigurava zanimljive informacije o igračicama. Primjerice, Hrvatski Telekom je po drugi put sudjelovao u natjecanju osnovnih i srednjih škola u izradi internetskih stranica za mlade, sadržajno vezanih uz Europsku uniju, a u organizaciji Ministarstva vanjskih poslova i europskih integracija Republike Hrvatske te Hrvatske akademske i istraživačke mreže – CARNet. Cilj natjecanja bio je poticanje učenika na razvoj, prilagodbu i prezentaciju informacija o Europskoj uniji, prvenstveno svojim kolegama iz škole uz korištenje Interneta kao multimedijalnog i interaktivnog medija s temom “Upoznajmo EU” te sloganom “Klik do europe”. Sudjelovanje T-HT bilo je dvostruko: kao sponzor druge nagrade i kao dio povjerenstva zaduženog za praćenje i konačno ocjenjivanje najboljih radova. Osim kvalitetne ideje za sponzorstvo ili osmišljavanje vlastitog događaja, bitno je i integriranje sponzorstva u marketinšku strategiju i komunikacijski miks. Samo na taj način poduzeće može očekivati da će uloženi iznos u sponzorstvo donijeti odgovarajuće financijske rezultate. Ponuda za sponzoriranje udruga |