Naslovna
O nama
Tema 1
Tema 2
Tema 3
Tema 4
Tema 5
Tema 6
Linkovi
Kontakt
      

 Naručite izradu CMS-a!


POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga
  Prostor za dodatni tekst ispod linkova što se može iskoristiti za neku važniju objavu...  


 

 Upiši traženi pojam
 
 

 Google Yahoo MSN

 
 
Milijuni ljudi svakodnevno koriste Internet za zabavu, posao, komunikaciju, reklamiranje, trgovinu, bankarstvo, istraživanje, itd. Budući da je Internet postao nezaobilazan u svakodnevici, biti on-line više nije luksuz već potreba bez koje se u 21. stoljeću jednostavno ne može. Internet je sredstvo poslovne komunikacije koje donosi dodatnu efikasnost i konkurentnost. U svijetu zasnovanom na računalnim mrežama, od ključne je važnosti da tvrtka ima vlastite web stranice. Stalna komunikacija unutar tvrtke i prema svijetu neophodna je za ozbiljno poslovanje. Ukoliko niste ponudu i potražnju, proizvode i usluge svojeg poduzeća ili obrta predstavili na Internetu, veliki dio potencijalnih kupaca i poslovnih partnera će Vas svakako zaobići. Putem interneta možete pružati podršku klijentima, primati komentare od posjetitelja vezane uz Vaš rad, usluge ili proizvode, istraživati tržište, prodavati proizvode i usluge posjetiteljima iz cijelog svijeta, 24 sata dnevno, brzo i jednostavno razmjenjivati poslovne dopise i dokumente itd. Poduzeća i obrtnici  koje danas svoju prodaju preusmjeravaju na online prodaju ili se isključivo bave takvom djelatnošću, brzo su shvatile da je to jedan od najisplativijih oblika poslovanja. U Hrvatskoj postoji već preko 1.000.000 registriranih korisnika Interneta. Bez obzira na profil Vašeg posla, ne možete ignorirati tu brojku. Biti prisutan na Internetu, najjeftiniji je i najjednostavniji način da svoje proizvode i usluge predstavite svojim potencijalnim korisnicima. Ako to ne učinite Vi, Vaši konkurenti svakako hoće. Dok putem reklame na TV-u ili u novinama o svojem proizvodu možete samo ukratko obavijestiti kupce, na Internetu, uz mnogo manje uloženog novca, omogućujete potencijalnim klijentima da dođu do mnogo detaljnijih informacija i to u bilo koje doba dana ili noći, 24 sata dnevno, 365 dana u godini. Internet je suvremeni medij kojim možete ne samo doprijeti do šireg kruga kupaca, nego i saznati znatno više o njihovom ponašanju, željama i potrebama. Kada netko preko Interneta traži tko nudi određene proizvode ili usluge, neka nađe Vas i neka zaključi da ste Vi oni s kojima želi poslovati! Zašto milijune posjetitelja prepuštati konkurenciji! Pored informacija o poduzeću ili obrtu, možete objaviti i odgovore na česta pitanja. Velika većina pitanja koje Vaši korisnici postavljaju se ponavljaju, tj. većina onih koji traže informaciju, pitaju isto. To su odgovori koje traže Vaši potencijalni kupci ili korisnici usluga prije poslovanja s Vama. Sva ta pitanja i odgovore možete objaviti putem Vaših web stranica, a djelatnika zaduženog za informacije zaposliti na drugim poslovima. Izračunajte koliko vremena dnevno provedete odgovarajući uvijek na ista pitanja. Već samo ušteda na tom vremenu, uveliko je veća od cijene izrade čak i vrlo opširnih web stranica sa dodatnim aplikacijama (npr. web shop). Putem e-maila jeftino, efikasno i brzo kontaktirati svoje dobavljače i saznati trenutne cijene i rokove isporuke, bez obzira gdje u svijetu se isti nalaze. Putem Web stranica i e-maila, Vi ste otvoreni za razgovor s poslovnim partnerima širom svijeta. Tiskali ste klasične papirnate brošure, kataloge, oglase i sl., ali prodaja nije povećana. Umjesto odaziva građana, jedino što dobivate je njihov bijes što im zatrpavate poštanske sandučiće. U čemu je greška? Pogrešna boja, cijena ili ponuda? Potrebno je izvršiti analizu tržišta i promijeniti strategiju. Pomoću web stranica ili e-maila možete od potencijalnih kupaca ili korisnika usluga zatražiti povratnu informaciju bez dodatnih troškova. - Tema 1 - Tema 2 - Tema 3 - Tema 4 - Tema 5 - Tema 6 - POKRETNI TEKST TAKOĐER MOŽETE SAMI DODATI PREKO VAŠEG ADMINISTRATORSKOG CONTROL PANELA

Tema 2
SONY ERICSSON W800I

Tri zacijelo najpoželjnija gadgeta današnjeg doba po svoj prilici su mobilni telefon, MP3 player i digitalni fotoaparat. Sony Ericsson nije prvi koji se sjetio spojiti ih u jedan uređaj, no čini se da je svojim modelom W800i u tome jedini zapravo uspio. Svoje inženjersko umijeće, međutim, na odgovarajući način i naplaćuje.

Kao mobilni telefon, Sony Ericsson nudi taman odmjerenu funkcionalnost za današnjeg prosječnog korisnika pa tako uz ekran s 262.000 boja donosi i podršku za povezivanje s drugim uređajima putem infracrvenog sučelja i Bluetootha, kao i mogućnost spajanja s računalom putem USB-a ostvarivu kroz podatkovni kabel koji se dobiva u paketu. Za mobilni Internet tu je podrška za pomalo zastarjeli GPRS (bilo bi zgodno da je podržan EDGE kojeg su implementirala oba naša aktivna operatera) i softver koji nudi sve što biste mogli poželjeti: od kalendara i kalkulatora, do e-mail klijenta i platforme za Java-midlete.

Uz lijepe tipke, odmah ćete uočiti i Sonyjev logotip za walkman, čime je proizvođač jasno dao naslutiti kako je izvođenje glazbe, uz telefoniranje, primarna zadaća ove naprave. Stoga ćete u paketu dobiti i natprosječno kvalitetne slušalice kao i karticu Memory Stick Duo kapaciteta 512 MB kako biste sa sobom uvijek mogli nositi i dovoljno glazbenih brojeva kojim će vas ovaj narančasto-bijeli lijek protiv stresa dodatno uveseljavati.

Reprodukcija zvuka koju nudi ovaj aparat na razini je Sonyjevih prijenosnih MP3 playera, a izbornici na ekranu kojima se upravlja uskladištenim zvukovljem neodoljivo podsjećaju na one kakve je izvorno ponudio Appleov iPod, a kasnije i mnogi drugi. Jedina razlika u odnosu na postojeće playere s nešto većim ekranima je u tome što se ovdje sve odvija uz gomilu narančaste boje i svojevrsni efekt tekućih slova i menija pa ćete uz imalo ozbiljnije korištenje imati neodoljivu potrebu za ispijanjem Cedevite.

Za razliku od funkcija MP3 playera i mobilnog telefona, digitalnom fotoaparatu Sony Ericssona W800i eventualno bi se mogla uputiti koja primjedba ako bismo ga uspoređivali s digitalnim fotoaparatima, a ne s "kamericama" koje se inače masovno ugrađuju u mobitele. Kamera ovog uređaja, naime, nudi osjetno više te je uvjerljivo najbolja u usporedbi s bilo kojom drugom koju smo vidjeli kod mobilnih telefona, no lagali bismo kada bismo rekli da nismo isprobali i boljih digitalnih fotoaparata s rezolucijom od dva megapiksela, u vrijeme dok su se ovi još prodavali.

Sav taj veseo i štosan izgled, kvalitetnu izvedbu i impresivnu integraciju tri uređaja u jedan morat ćete dobro platiti. Cijena od gotovo 3.500 kuna čini se astronomskom ako na ovu tehničku napravu gledate samo kao na telefon, MP3 player ili digitalac koji zasebno nude onoliko koliko i W800i pa će proći još dosta vremena dok ga oko vrata ne ovjese svi kojima je namijenjen: pripadnici mlađe, tehno-generacije i zaljubljenici u probrane briljante elektronske industrije kakvi se rađaju svega dva-tri puta godišnje.
(Izvor: BUG)

 


(25.05.2006.)

Tekst ispod svih vijesti za neku važniju najavu ili obavijest


 
 
 
Pretraži stranice


 

 
Upiši se u Mailing listu
Ime:
E-mail:

 

 
Pošalji preporuku
E-mail primatelja

Vaše ime i prezime

Vaša dodatna poruka


 
Anketa
Koliko je oglašavanje na internetu potrebno?
Neophodno
Služi svrsi
Nije potrebno
Rezultati

 
Online korisnika: 357
Ažurirano: 10. 11. 2024.
Design & Hosting
Poslovni forum d.o.o.
 

 
 
Poslovni forum d.o.o.
Dodatni prostor za važniju informaciju ili naznake kontakta