UPUTE - Naslovna CMS izrada stranica


Video prezentacija

Primjer - CMS 1010

Primjer - CMS 1020

Primjer - CMS 2000

Primjer - CMS 4000


Upute za FORUM

Upute za WORD

Upute za HTML

Upute za hosting

Što je to CMS?




NOVO!

NAJNOVIJI MODEL
CMS STRANICA

 
LINK


CMS Upute

 Upute za "forum"

Prva instalacija i puštanje u pogon

Sama "forum" aplikacija ima u administratorskom dijelu preko stotinu postavki, ali sve te postavke nisu zato da Vam "zagorčaju život", već naprotiv, možete deteljno prilagoditi forum svojim potrebama.

U samom aministratorskom dijelu, također imate HELP stranice, te se svakako njima koristite.
Doduše, sve je pisano na engleskom, no nadamo se da to nije veći problem.

Nakon instalacije foruma, prvo što trebate napraviti je otići na administratorski dio i promjeniti početni password i formirati glavne teme.

Ulaz u administratorski dio je na linku:

http://www.NazivVaseDomene/forum/admin.asp

Početno korisničko ime i password su:

Administrator

letmein



Kada ste se logirali, otvara se prozor za prihvaćanje licence, gdje kliknete Accept

Nakon toga dočekati će Vas ovakva stranica:

Forum

Prvo što trebate napraviti (osim promjene passworda) je da idete na link
Forum Admin kako bi formirali teme, to jest, kategorije. Označili smo taj link na slici sa crvenom strelicom.


S obzirom da dolazite prvi puta u administraciju, nakon što ste kliknuli na navedeni link,
dočekat će Vas natpis:

There are no Categories to display. Click here to create a Forum Category


Dakle, kliknite na taj link, da bi kreirali kategorije u forumu.


Ako ste to učinili, dočekat će Vas stranica koja izgleda ovako:

Forum
Dakle, tu upisujete GLAVNU kategoriju, zapravo naziv cijelog foruma, pa predlažemo da to bude u skladu sa nazivom, npr. Vaše tvrtke.

Mi smo na našem primjeru foruma, tu upisali upravo POSLOVNI FORUM

Upišite to štampanim slovima.

Nakon toga, nakon što ste upisali željeni naslov i kliknuli na Submit Category, otvara Vam se stranica koja izgleda ovako:

Forum

Slijedeći korak je da formirate baš konkretne pojedine teme, npr:
-Politika
-Sport
-Nove ideje
-Razno

Dakle, dodat ćete teme koje hoćete i koliko ih hoćete, i to tako da kliknete na link označen na slici crvenom strelicom, ili na dugme "Create New Forum" (svejedno je, otvara isto).

Sada Vam se otvara stranica na putem koje ćete dodati prvu slijedeću temu.
Ta stranica izgleda ovako:

Forum

Na padajućem izborniku, označili smo ga crvenom strelicom, gdje piše
Select Forum Category, naći ćete ono što ste upisali kao glavnu kategoriju foruma, dakle ono po naprimjer nazivu Vaše tvrtke, što smo objasnili naprijed.
Odaberite iz padajućeg menija taj Vaš upis.

Slijedeće; sada dodajte Vaše konkretne pojedinačne teme,
na mjestu gdje je na slici označeno zelenom strelicom, u rubriku Forum name* upisat ćete naziv prve teme, npr.

Politika


a također morate i upisati kratki opis te teme, npr. Rasprava o političkim temema

U nastavku te stranice vidjet ćete i ostale opcije za teme, npr. razvrstavanje po datumu i slično, no to možete ostaviti kako je. Potvrdite na dnu stranice unos.

Ponovite postupak dodavanja pojedinih konkretnih tema, onoliko puta koliko je to potrebno, koliko tema želite.

Naš savjet je da zadnju temu nazovete RAZNO, kako bi uvjek bila rezerva za sve ono što ne može ući u glavne teme.


Kada ste to napravili, možete se vratiti i baš na naslovnu stranicu vašeg foruma, kako bi pogledali, da li je to to, da li Vam odgovara raspored tema, kako to izgleda.

Ako ste nešto krivo napravili, vratite se i ispravite.

Savladajte tu osnovnu administraciju prije nego što počnete koristiti forum i prije nego što korisnici počnu pisati, kako bi po potrebi mogli sve mijenjati.

Ovo je prvo i najbitnije, da počnete koristiti forum, a što se tiće svih drugih opcija, proučite detaljno administratorski control panel.

Forum je već podešen za uobičajeno i najčešće korištenje, ali Vi možete i dodatno mijenjati postavke.

Npr. možete formirati više administratorskih računa, možete im dodjeliti različite ovlasti, možete odediti što mogu a što ne mogu posjetitelji, možete zabraniti da se ne mogu učlaniti posjetitelji koji imaju e-mail na nekom od besplatnih servera...

Savjet; moguće je da će Vas kod svakog logiranja aplikacija pitati da li želite promjeniti administratorski password, no isti ne morati mijenjati kod svakog logiranja, na to pitanje možete odgovoriti kasnije sa Cancel.


Isprobajte kako korisnici vide Vaš forum, dakle isprobajte forum sa pozicije korisnika, na naslovnoj stranici imate link da se registrirate kao novi korisnik, pa prođite cijeli postupak registracije, pisanja novog posta (poruke), editiranje upisa...

Uočite što možete Vi kao administrator, a što mogu korisnici.


Pogledajte već neke formirane forume, jer je sad Vaš forum "prazan", jer ga tek sad stavljate u funkciju, ipak je drugi dojam dok je forum već pun sa temama i raspravama.

Evo nekoliko linkova:

http://lebowskifest.com/forum/default.asp

http://www.poslovniforum.hr/cms/forum/

http://www.bowlingmembership.com/forums/winlabs/

http://www.joinwow.org/forum/

http://www.hsesystems.com/forum/

http://www.tricolumbia.org/forum/

http://www.kabalarians.com/forum/default.asp

http://www.plugincafe.com/forum/

http://www.old-computers.com/forum/default.asp

http://www.findaupair.com/forum/default.asp



Link na pregled CMS modula, cijene, narudžbe....