![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Poslovni Forum - naslovna Baza podataka Primjer baze Adresar WEB katalog Izrada WEB stranica | ![]() |
||||
IMPRESSIO POSLOVNE EDUKACIJE
Opširnije ... IMPRESSIO POSLOVNE EDUKACIJE konzaltinga na području zdravstva i ustanova za obrazovanje. Ove godine, uočivši važnost poslovnog usavršavanja i komunikacije, odlukom uprave Galen Biro proširuje djelokrug rada na kreiranje i organizaciju programa Impressio poslovne edukacije u vidu nove poslovne jedinice kojom otvara suradnju sa domaćim i stranim institucijama te stručnjacima, s ciljem usavršavanja poslovnih znanja, vještina i sposobnosti. Pri tome se polazi od programskih i obrazovnih koncepata suvremenih svjetskih integracija, što je u skladu sa stremljenjima Hrvatske za članstvo u Europsku uniju. S druge pak strane, suvremene ekonomske i sociološke teorije otkrivaju važnost društvenog kapitala u smislu nacionalne i poslovne koristi. Teoretičari ekonomskih strujanja su nedavno počeli otkrivati kako gospodarski rast i razvoj počiva na određenim kulturnim navikama te društvenim normama, stavovima i vrijednostima koji određuju tijek društvenog i poslovnog znanja. Na taj način dominantni obrasci ponašanja i znanja u poslovanju koji determiniraju svakodnevno radno okruženje, odluke i pravila igre, mogu biti prepreka ili poticaj rastu i razvoju stabilnosti gospodarstva općenito kao i pojedinih poslovnih subjekata pojedinačno. Ovisno o tome koliko je priznat i uvažen značaj društvenog kapitala kao ključnog čimbenika gospodarskog i društvenog razvoja, toliko je evidentan stav da znanje oblikuje kvalitetan poslovni kontekst koji je pak baza svakog uspješnog poslovanja. Isto povlači za sobom još jednu činjenicu, a to je da se društvena klima u poduzeću nameće članovima kao fakticitet koji je pak povratno izgrađen od subjektivnih znanja i značenja samih zaposlenika. Iz toga slijedi da se poslovna zbilja konstruira, u krajnjoj konzekvenci, samim subjektivnim djelovanjem poslovnih ljudi kako i njihovim znanjima, vještinama i sposobnostima. Na taj način se društveni kapital može odrediti kao skup kulturnih osobina, vrijednosti, normi i stavova koji generiraju znanje, vještine i sposobnosti određenog društva na makro planu kao i određenog poduzeća na mikro planu. U skladu s tim svjetska poslovna gibanja pokazuju da je osim kvalitete proizvoda i usluga, adekvatnog marketinga, bitno usmjeriti pažnju na kvalitetu ljudskih resursa i to primjerenim edukacijama na svim razinama hijerarhijske strukture poduzeća, u cilju ostvarenja konkurentnosti i uspješnog poslovanja. Poslovne edukacije u takvom referentnom okviru podrazumijevaju dodatno obrazovanje stručnjaka koji već posjeduju certifikate formalnog obrazovanja da bi ostali u kontinuitetu cjeloživotnog usavršavanja i usvojili suvremene tokove poslovnog znanja. Projekt poslovnih edukacija je nastao u okviru plana suradnje sa svjetskim edukacijskim centrima kojim bi se obuhvatili recentni vidovi ekonomske teorije i prakse poslovanja, ne samo na domaćem već i u širem svjetskom stručnom kontekstu prilagođenom najnovijim kriterijima Europske unije. Posebno valja naglasiti sve veću popularnost dodatnih poslovnih edukacija u svijetu te nužnost razvoja novih znanja i vještina u mnogim područjima ljudskog djelovanja koji već danas postaju temelj potrebe za daljnjim razvojem kako pojedinca tako i poduzeća. Ovaj formalni okvir pomoću kojeg će se oblikovati i realizirati izobrazba u Impressio poslovnim edukacijama temelji se na dosadašnjim spoznajama i iskustvima edukatora te njihovoj opredjeljenosti prema stalnoj modernizaciji i poboljšanju kvalitete poslovnih znanja i znanja uopće kao općem načelu razvitka. Struktura Impressio poslovnih edukacija podrazumjeva seminare, kongrese, simpozije, in-house edukacije, radionice, treninge poslovnih vještina; kao referentne module sa ciljem unapređenja poslovnog znanja, razvijanja kvalitetnih međuljudskih odnosa i kontakata, rješavanja problema te poticanja zdravih mehanizama ličnosti. Svi moduli se realiziraju s obzirom na aktualne teme iz područja ekonomske teorije od kojih su najznačajnije: marketing, menadžment ljudskih potencijala, strategijski menadžment, upravljanje projektima, e-marketing. Osim toga zastupljene su i teme iz područja psihologije poslovanja sa fokusom na komunikacijska strujanja, intrapsihičke procese, upravljanje stresom, emocionalne kompetencije, kreativno i inovativno mišljenje, samovođenje, uspješnu suradnju u timu, motivaciju, zadovoljstvo radom, emotivni i kognitivni kapacitet, interpersonalne odnose... In-house edukacije omogućavaju adaptirani i specifičan pristup svakom poduzeću posebno, već prema potrebi i problemima koje se nastoji riješiti ili konkretnim teorijskim pitanjima koje treba osvijetliti. «Loše putovati znači kao čovjek ostati pri tome nepromijenjen. Takav putnik samo mijenja okolinu ne mijenjajući s njom i sebe samog» E. Bloh Impressio poslovne edukacije kreira i organizira izobrazbu zaposlenika u poslovnom sektoru, metodama suvremenog načina učenja odraslih, sa ciljem unapređenja razine poslovnog znanja, usvajanja suvremenih ekonomskih teorija, razvijanja kvalitete međuljudskih odnosa i komunikacijskih procesa, podizanja razine razumijevanja interaktivnih obrazaca u poslovnoj sferi. S interesom da se otkriju teorijski i organizacijski problemi, kao i obrasci ponašanja te mehanizmi koji se skrivaju iza tekučih problema tvrtki ili institucija, na dubljim latentnim razinama, stavlja se fokus na čovjeka i njegovo znanje kao ključnog nosioca i generatora društvenog kapitala, a time i uspješnog poslovanja. Struktura edukacijskih modula podrazumjeva seminare, kongrese, simpozije, in-house edukacije, radionice te treninge u referentnom okviru razvoja ljudskih resursa te specifičnih poslovnih kompetencija. Sadržaji i tematska područja koji se realiziraju u okviru programa edukacijskih modula su sljedeći:
|