 |
|
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE I PONUDE
KORISNO
PRIPREMA SLIKA
Slike su važan dio ukupnog sadržaja Vaših web stranica jer pored toga što
pružaju konkretnu informaciju, iste doprinose i ukupnom dojmu stranica. Čak i
ako je Vaša djelatnost takva da se bavite prvenstveno tekstom (npr.
knjigovodstvo, računovodstvo, pravo...) vještim ubacivanje po neke prigodne
(prikladne) slike, Vaše stranice će izgledati puno atraktivnije.
Objasnili smo da kod slika trebate voditi računa da li su one .jpg ili .gif
formata, te da se njihove dimenzije ne izražavaju u milimetrima ili
centimetrima, već u pixelima.
ZAPAMTITE
- Dimenzije slike za zaglavlje: 800 x 150 pixela (u nekim verzijama: 805 x 150)
- Male slike u najavi članaka, optimalno: 140 x 95 pixela (mogu biti i drugih
dimenzija)
- Maksimalna širina slike na stranici: 595 pixela
Zasigurno imate na svom računalu neki program za obradu slika, jer bez obzira da
li slike skidate sa Interneta ili koristite svoje originalne slike koje ste sami
snimili digitalnim fotoaparatom, prije njihove objave trebate ih pripremiti na
odgovarajuće dimenzije.
Ako eventualno nemate niti jedan program za obradu slika, programe i to
besplatne (freeware) možete naći na bilo kojem CD-u informatičkih časopisa (BUG,
VIDI...) ili na Internetu.
Evo nekoliko korisnih linkova za programe:
http://www.download.hr
- Hrvatski jezik ili
http://www.download.com - Engleski jezik
Nazivi slika
- za nazive slika koristite samo slova engleske abecede, dakle bez ć, č, š, ž,
š, đ i sl.
- u nazivu slika ne smije biti razmaka, ako se naziv slike sastoji od dvije
riječi, povežite ih sa crticom, odnosno minusom, ili donjom crticom, npr:
novi-zagreb ili novi_zagreb
- velika ili mala slova u nazivu ne igraju nikakvu ulogu
Vodite računa da ćete vremenom imati puno slika, i da ćete možda i neke slike
trebati naknadno pronaći, obrisati, ažurirati. zato odmah razmislite o tome da
im dajete nazive po nekoj "špranci".
Npr. ako ste agencija za nekretnine, za svaki objekt ćete objaviti možda i
desetak slika, već nakon desetak objekata imat ćete možda i stotinjak slika.
Ako bez puno razmišljanja slikama dajete nazive npr.
slika-male-sobe
kuhinjasaterasom
novaspavacamaksimir
stanpescenica
standrugipescenica
kuca-na_pescenici-druga
kuca_na_pescenici_treca
dnevni-boravak_od_druge_kuce-na-pescenici
i sad možete zamislite kako će izgledati Vaš pregled slika kad ćete imati na
desetke objekata, a uz svaki objekt opet po desetak slika, više nećete moći
pohvatati konce koje su sve zapravo slike od nekog objekta.
Radite pregledno i razumljivo, svakom objektu dodijelite (internu) šifru, a
potom uz šifru objekta dodajete samo brojčanu oznaku svake pojedine slike. Tada
će Vam pregled slika izgledati ovako:
001-01
001-02
001-03
002-01
002-02
002-03
002-04
itd.
Na ovaj način sve je puno preglednije, ako ćete trebati npr. obrisati neke slike
kada prodate objekt, vrlo brzo ćete pronaći koje se slike odnose na konkretni
objekt.
Također, već kod samog unošenja članka (stranica) kada uz tekst dodajete slike,
iste trebate prvo uploadati na server, a potom ih birate sa popisa i insertate
jednu po jednu u Vaš članak (stranicu). Kada su Vam nazivi brojčani i po
određenoj špranci i sam unos slika u članak će biti brži i jednostavniji.
Kako se slike dodaju u članak (stranicu), opisano je u poglavlju Unos članaka /
stranica
Unos članaka / stranica
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|
BESPLATNA IZRADA WEB STRANICA
12. 4. 2025.
| | | |
 |