 |
|
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE I PONUDE
INFORMACIJE
Pristup Internetu u Hrvatskoj
ima preko 45 posto građana, a korištenje Interneta kod građana se ustalilo na
razini od oko 35 posto.
Istraživanje je provedeno u srpnju ove godine na reprezentativnom uzorku,
metodom osobne ankete u kućanstvu, a pokazuje da korisnici najčešće Internet
koriste od kuće i to ponajprije za elektronsku poštu i pretraživanje
informacija.
Od ukupnog broja korisnika, njih 65 posto, Internet najčešće koriste od kuće,
dok se s posla Internetom koristi njih 27 %, u školi ili na fakultetu 5 %, a s
ostalih mjesta 3 % korisnika.
Najčešće se Internet koristi za elektronsku poštu (73 posto), potom
pretraživanje (65 posto), dnevno informiranje, odnosno čitanje vijesti (49
posto), traženje literature i sl. (42 posto) itd.
Većina korisnika, njih 46 posto, na Internetu je svaki dan, dok ga 31 posto
koristi nekoliko puta tjedno. Više od polovice korisnika Interneta, točnije njih
54 posto, Internet koristi do pet sati tjedno, do 10 sati tjedno koristi ga 26
posto, a više od 10 sati 22 posto korisnika. Podatci po spolu pokazuju pak
minimalnu 'prevlast' muškaraca s udjelom 51 posto, dok je žena 49 posto.
Oko četvrtina korisnika Interneta ima mjesečni prihod od četiri do šest tisuća
kuna, dok je nešto više od petine (21 posto) s mjesečnim prihodom od dvije do
četiri tisuće kuna. Slijede potom korisnici s preko šest tisuća kuna prihoda i
oni bez osobnih prihoda, s udjelima od po 16 posto, dok je 15 posto korisnika s
prihodima do dvije tisuće kuna, a 7 posto ih nije željelo odgovoriti na pitanje
o svojim prihodima.
Regija u kojoj je koncentriran najveći broj korisnika je logično Zagreb i
okolica (36 posto korisnika koji najmanje jednom mjesečno koriste Internet), a
slijede Dalmacija (24 posto), Istra, Primorje i Gorski kotar (15 posto),
sjeverna Hrvatska (12 posto), dok je najmanji broj korisnika u Slavoniji (9
posto), te Lici, Kordunu i Banovini (4 posto).
Prema podatcima GfK Hrvatska, među Internet poslužiteljima dominira T-Com sa
udjelom od oko 68 %, slijedi CARNet sa više od 21 % udjela, dok Globalnet i
VIPonline imaju svaki udio od po oko 2,5 posto. Najčešća vrsta Internet veze je
još uvijek analogni modem (telefonska linija) kojim se koristi 52 posto
korisnika, dok ih oko trećina ima DSL (ADSL), a 10 posto ISDN.
(Izvor: GfK, Hina, Večernji list)
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|
BESPLATNA IZRADA WEB STRANICA
7. 4. 2025.
| | | |
 |