 |
|
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE I PONUDE
KORISNO
PRIPREMA TEKSTA
Tekst, tekst i samo tekst
Naravno da bi voljeli da na svojim stranicama imate što više posjetitelja. No,
kako posjetitelji dolaze na Vaše stranice? U 95% slučajeva, onaj tko traži neku
informaciju koristit će neku tražilicu, a najpopularnija je Google.
Svi internet pretraživači (Google, Yahoo, AltaVista, Pogodak...) imaju pravila
prikazivanja rezultata, koja se u kratko mogu svesti na slijedeće najbitnije:
- ako na Vašim stranicama postoji riječ koja se traži (ili fraza, rečenica),
ulazite u rezultate pretraživanja,
- na kojem mjestu u prikazu rezultata će biti Vaša pozicija, ovisi i od
učestalosti tražene riječi ili
fraze, i to ne samo na pojedinoj Vašoj stranici, već i na cijelom Vašem web
siteu.
Npr. Poslovni forum objavljuje i preglede najvažnijih zakona. Ako tražite npr.
Zakon o radu i upišite na Google izraz "zakon o radu", Poslovni forum će biti na
prvom mjestu u rezultatima.
Pretpostavimo da je djelatnost Vaše tvrtke proizvodnja i/ili prodaja hrane.
Zadnja solucija je da će prosječni posjetitelj koji se interesira o hrani
upisati točan naziv Vaše tvrtke. Ne, analizirali smo na velikom uzorku što i
kako posjetitelji traže.
Prvo će upisati riječ "hrana" i dobiti preko 1.380.000 rezultata. Oni malo
vještiji, odabrat će na Google-u opciju "pretraži samo stranice na hrvatskom
jeziku" i dobit će "samo" 335.000 rezultata.
Traži li posjetitelj nešto određenije, i upiše li npr. "hrana meso", dobit će
71.000 rezultata, a ako odabere opciju za prikaz samo stranica na hrvatskom
jeziku, dobit će "samo" 33.000 rezultata!
Naravno da će posjetitelj završiti na prvim rezultatima pretraživanja i
vjerojatno neće doći nikada na Vaše stranice. Zašto?
Zato što ste Vi, jer eto nemate vremena, jedva sastavili desetak rečenica o
"Vašoj djelatnosti", i sa tih desetak rečenica očekujete da pokrijete sve moguće
varijacije upita, u svim padežima...?!
(meso, mesni, mesna, mesnih, mesa, suhomesnati, kupnja mesa, svinjsko meso,
teleće meso, svinjetina, junetina, svježe meso, cijena mesa, meso Zagreb, meso
Rijeka... )
Mogli bi naredati tisuće varijanti što se sve upisuje na tražilice, no shvatili
ste poantu.
Priprema teksta
O Vašoj tvrtki i djelatnostima trebate napisati što Više, sve opišite detaljno.
Zašto da Vas klijenti ponovo zovu na telefon, ili da im na e-mail ponovo sve
objašnjavate,
iz dana u dan, kad možete sve detalje puno preglednije objaviti na svojim web
stranicama.
Manje ćete trošiti vremena na objašnjavanje, a ujedno imat ćete i bolju poziciju
u rezultatima pretraživanja.
Pored nekih standardnih kategorija, npr. "O nama", "Ponuda" i sl. planirajte
otvoriti i najmanje jednu kategoriju, gdje ćete objavljivati zanimljive i
korisne priloge vezane uz Vašu djelatnost.
Npr. ako imate auto salon, na velikom broju portala imate razne recenzije o
novim vozilima, vijesti i slično. Kopirajte odatle članke i objavite ih na svom
CMS stranicama. Članke u većini slučajeva možete slobodno kopirati, najčešće je
dovoljno da samo na kraju članka napišete, npr:
Izvor: Poslovni forum d.o.o.
Odličan izvor teksta su i razni zakoni, propisi, pravilnici. Bez obzira kojom se
djelatnošću bavili, postoji cijeli niz propisa koji to pokrivaju. Sve propise
naći ćete na stranicama Poslovnog foruma ili na web stranicama Narodnih novina
(www.nn.hr).
Razni zakoni, pravilnici i drugi propisi odlična su stvar jer nad njima ne
postoji autorsko pravo, oni su prema Zakonu o autorskom pravu javno dobro i mogu
se slobodno objavljivati.
Dakle, kod propisa ne morate navoditi da su njihov izvor web stranice Narodnih
novina.
Još jedan savjet, u pravilu ne stavljate cijeli zakon u jedan članak (na jednu
stranicu), osim ako zakon i inače nije kratak. Čim je nešto duži, podijelite ga
po poglavljima i objavite u više članaka, odnosno stranica, naučili ste već
naprijed da Vam je u interesu imati i ukupno što veći broj pojedinačnih
stranica.
Prvo pripremite tekstove, ono što se kaže, na miru, a tek potom ćete se spojiti
u administraciju Vašeg CMS-a i onda samo copy / paste. To je puno bolji način
nego da članke pišete online, jer ako predugo uređujete tekst, administratorska
aplikacija će Vas odlogirati (slično kao i u raznim web mailima, internet
bankarstvima i sl.).
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|
BESPLATNA IZRADA WEB STRANICA
1. 4. 2025.
| | | |
 |