 |
|
|
POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
|
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
|
|
|
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
|
|
POSLOVNE INFORMACIJE I PONUDE
Iz Narodnih novina:
HRVATSKA AGENCIJA ZA TELEKOMUNIKACIJE
Na temelju članka 12. stavka. 1. točke 5., članka 12. stavka 3. Zakona o
telekomunikacijama (»Narodne novine« br. 122/03, 158/03, 60/04 i 70/05) (dalje u
tekstu: Zakon o telekomunikacijama), članka 50. stavka 3. Pravilnika o
telekomunikacijskim uslugama (»Narodne novine« 184/04) (dalje u tekstu:
Pravilnik), i članka 6. stavka 7. Pravilnika o pristupu mreži i međusobnom
povezivanju (»Narodne novine« 185/03), u postupku izdavanja suglasnosti HT –
Hrvatskim telekomunikacijama d.d., Zagreb, Savska cesta 32, na Standardnu ponudu
HT–Hrvatskih telekomunikacija d.d. za davatelje usluge pristupa Internetu od 21.
srpnja 2005. g., Vijeće Hrvatske agencije za telekomunikacije (dalje u tekstu:
Vijeće Agencije) je na sjednici održanoj dana 10. kolovoza 2005. g. donijelo
sljedeću
ODLUKU
1. Daje se suglasnost trgovačkom društvu HT – Hrvatskih telekomunikacija d.d.,
Zagreb, Savska cesta 32, na Standardnu ponudu HT-Hrvatskih telekomunikacija d.d.
za davatelje usluga pristupa Internetu od 21. srpnja 2005. g., koja je sastavni
dio ove Odluke.
2. Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja.
3. Ova će se Odluka objaviti u »Narodnim novinama«.
Obrazloženje
U ovom postupku analizirana je Standardna ponuda HT –Hrvatskih telekomunikacija
d.d. za davatelje usluge pristupa Internetu od 21. srpnja 2005. g., izmijenjena
prema Rješenju Vijeća Hrvatske agencije za telekomunikacije klase:
344-01/05-01/98, urbroja: 376-05-05, od 15. srpnja 2005. g. (dalje u tekstu:
Rješenje) kojim je HT-u d.d. naloženo izmijeniti cijene za »dial-up« pristup
mreži T-Com-a na iznos od 0,05 kuna/min u vrijeme više tarife i 0,025 kuna/min u
vrijeme niže tarife (bez PDV-a) iz razloga što je cijena za »dial-up« pristup
mreži T-Com-a predložena Standardnom ponudom od 23. lipnja 2005. g., u iznosu od
0,06 kuna/min u vrijeme više tarife i 0,03 kuna/min u vrijeme niže tarife, 20%
skuplja od tarife koju HT d.d. trenutno naplaćuje postojećim davateljima
pristupa Internetu. Prihvaćanje predloženih cijena dovelo bi u neravnopravni i
diskriminirajući položaj davatelje pristupa Internetu u odnosu na uslugu
pristupa Internetu koju nudi HT d.d. svojim korisnicima. Također je utvrđeno da
ovakva predložena cijena, kojom bi HT d.d. doveo sebe u povoljniji položaj, nije
opravdana iz razloga što bi usporila tendenciju rasta broja korisnika usluga
pristupa Internetu drugih davatelja usluga, odnosno stvorila negativne efekte na
tržištu u smislu slabijeg korištenja Interneta.
Rješenjem je također određeno HT-u d.d. izraditi Dodatak 1 Standardne ponude HT
– Hrvatskih telekomunikacija d.d. za davatelje usluga pristupa Internetu koji se
odnosi na tehničke, tehnološke i komercijalne uvjete pristupa širokopojasnoj
ADSL tehnologiji, te u roku od 30 dana od dana primitka Rješenja dostaviti
Hrvatskoj agenciji za telekomunikacije Dodatak 1 Standardne ponude radi
izdavanja suglasnosti.
Dana 22. srpnja 2005. g. Agencija je zaprimila izmijenjenu Standardnu ponudu za
davatelje usluge pristupa Internetu od 21. srpnja 2005.g, koja je anlizirana u
ovom postupku, te je utvrđeno da je HT d.d. izmijenio Standardnu ponudu sukladno
toč. 1. Rješenja. U ostalim dijelovima utvrđeno je da Standardna ponuda
ispunjava uvjete određene čl. 54. st. 4. i 5. Zakona o telekomunikacijama, čl.
45. Pravilnika o telekomunikacijskim uslugama i čl. 6. st 9. Pravilnika o
pristupu mreži i međusobnom povezivanju, te ju je Vijeće Agencije temeljem
članka 54. st. 4. i 56. st. 4. Zakona o telekomunikacijama, te čl. 6. stavka 7.
Pravilnika o pristupu mreži i međusobnom povezivanju prihvatilo i donijelo
Odluku kako je navedeno u dispozitivu. Dodatak 1 Standardne ponude HT –
Hrvatskih telekomunikacija d.d. za davatelje usluga pristupa Internetu koji se
odnosi na uvjete pristupa širokopojasnoj ADSL tehnologiji, Vijeće Agencije će
analizirati u drugom postupku, nakon što od HT-a d.d. zaprimi prijedlog Dodatka
1.
Temeljem članka 56. st. 4. Zakona o telekomunikacijama, članka 6. st. 8. i
članka 12. st. 1. Pravilnika o pristupu mreži i međusobnom povezivanju, ova
Odluka će se objaviti u »Narodnim novinama«.
UPUTA O PRAVNOM LIJEKU
Protiv ove Odluke žalba nije dopuštena, ali se može pokrenuti upravni spor kod
Upravnog suda Republike Hrvatske u roku od 30 dana od dana primitka.
Klasa: 344-01/05-01/98
Urbroj: 376-05-07
Zagreb, 10. kolovoza 2005.
Predsjednik
Vijeća Hrvatske agencije
za telekomunikacije
Gašper Gaćina, dipl. ing. el., v. r.
STANDARDNA PONUDA
HT – Hrvatskih telekomunikacija d.d.
ZA DAVATELJE USLUGA PRISTUPA INTERNETU
1. PREDMET STANDARDNE PONUDE
1.1. Predmet Standardne ponude
(1) Sukladno odredbama Zakona o telekomunikacijama, Pravilnika o pristupu mreži
i međusobnom povezivanju i Pravilnika o telekomunikacijskim uslugama HT –
Hrvatske telekomunikacije d.d., Savska cesta 32, Zagreb (dalje u tekstu: T-Com)
pripremile su standardnu ponudu (dalje u tekstu: Standardna ponuda) za pružanje
pristupa mreži (dalje u tekstu: T-Com usluge) ovlaštenim davateljima usluga
pristupa Internetu (dalje u tekstu: Davatelj usluga). T-Com usluge omogućuju
Davatelju usluga pružanje usluga pristupa Internetu krajnjim korisnicima koji
imaju priključak na nepokretnu mrežu T-Com-a ili krajnjim korisnicima kojima su
ove usluge dostupne temeljem ugovora o međusobnom povezivanju sklopljenom između
T-Com-a i drugih operatora (pojedinačno i pod zajedničkim nazivom: Korisnici).
Usluge pristupa Internetu koje pruža Davatelj usluga nisu dostupne Korisnicima
T-Com-a korištenjem usluga drugih operatora putem odabira ili predodabira
operatora.
(2) Ova Standardna ponuda T-Com-a za pružanje T-Com usluga, pored općih odredbi,
sastoji se od tehničkih uvjeta koji se jednako primjenjuju na sve Davatelje
usluga u Prilogu A, cijena T-Com usluga u prilogu B, informacija o kontakt
adresi T-Com-a u prilogu C i detaljnog prikaza postupka utvrđivanja i otklona
smetnji u prilogu D.
(3) U svrhu aktivacije i pružanja T-Com usluga, T-Com i Davatelj usluga sklapaju
ugovor o pružanju T-Com usluga (dalje u tekstu: Ugovor o pružanju T-Com usluga)
sukladno odredbama ove Standardne ponude. Ova Standardna ponuda, kao i svi njeni
prilozi, čine sastavni dio Ugovora o pružanju T-Com usluga. Ugovor o pružanju
T-Com usluga može dodatno sadržavati odredbe koje su specifično vezane uz
pojedinog Davatelja usluga. Te su odredbe predmet komercijalnog sporazuma između
T-Com-a i Davatelja usluga.
(4) Na sve odnose između T-Com-a i Davatelja usluga u okviru T-Com usluga, koji
nisu uređeni ovom Standardnom ponudom i/ili Ugovorom o pružanju T-Com usluga
sklopljenim temeljem ove Standardne ponude, na odgovarajući će se način
primjenjivati važeći propisi Republike Hrvatske.
1.2. Pojmovi i definicije
U smislu ove Standardne ponude pojedini pojmovi i definicije imaju sljedeće
značenje:
1. Pristup mreži: fizičko i logičko povezivanje terminalne i druge opreme na
T-Com mrežu.
2. Mrežna terminalna oprema: terminalna oprema T-Com-a koja je spojena između
Terminalne opreme Davatelja usluga i priključne točke, i koja čini sastavni dio
T-Com mreže.
3. Priključna točka: sučelje u prostorijama Davatelja usluge za priključenje na
T-Com mrežu putem kućne instalacije.
4. Terminalna oprema Davatelja usluge: oprema Davatelja usluge koja je spojena
putem Mrežne terminalne opreme na priključne točke T-Com mreže.
5. T-Com mreža: nepokretna javna telefonska (PSTN i ISDN) mreža, uključujući
bilo koji njezin dio koji je u vlasništvu ili zakupu T-Com-a.
6. Davatelj usluga: ovlašteni davatelj usluga pristupa Internetu.
7. Korisnik: korisnik usluga pristupa Internetu koji ima priključak na
nepokretnu mrežu T-Com-a ili kojem su ove usluge dostupne temeljem ugovora o
međusobnom povezivanju sklopljenom između T-Com-a i drugih operatora.
8. Usluge pristupa Internetu: »dial-up« pristup Internetu putem T-Com mreže, uz
korištenje pristupnih kodova određenih Planom numeriranja Republike Hrvatske.
9. POP: Internet čvor Davatelja usluga, koji je smješten u središtu regionalnog
područja (Zagreb, Split, Rijeka i Osijek).
10. ISDN PRA-T priključak: priključak koji se koristi za vezu točka-točka i
omogućava istovremeno korištenje 30 digitalnih 64 kbit/s linija (30 B kanala).
Za svaki ISDN PRA – T priključak određuje se jedan grupni broj. ISDN PRA-T
priključak je zaštićen posebnom kategorijom kako bi se onemogućilo direktno
povezivanje dodijeljenog C-broja. Dolazni pozivi mogući su samo preko
dodijeljenog 07x broja uz posredovanje posebnog programa za upravljanje
prometom. ISDN PRA-T priključak konfiguriran je na način da omogućava samo
dolazne pozive.
2. OPSEG I AKTIVACIJA T-COM USLUGA
2.1. Opseg T-Com usluga
(1) T-Com usluge koje se pružaju Davatelju usluga uključuju pristup T-Com mreži
i pomoćne usluge.
(2) Davatelj usluga i T-Com-om mogu ugovoriti i pružanje dodatnih usluga koje
nisu predmet ove Standardne ponude. Pružanje takvih dodatnih usluga bit će
sastavni dio Ugovora o pružanju T-Com usluga sklopljenim između T-Com-a i
Davatelja usluga.
(3) Davatelj usluga je obvezan koristiti se T-Com uslugama isključivo u svrhu
pružanja Usluga pristupa Internetu Korisnicima, te potvrđuje da neće ustupiti
T-Com usluge, niti bilo koji njihov dio, na korištenje trećim osobama bez
prethodnog pisanog odobrenja T-Com-a.
2.2. Pristup mreži
(1) Pristup T-Com mreži u smislu ove Standardne ponude (dalje u tekstu: Usluga
pristupa mreži) uključuje uspostavljanje pristupa na T-Com mrežu (dalje u
tekstu: Priključna točka) od POP-a Davatelja usluga. Adresa lokacije na kojoj se
nalazi POP Davatelja usluga navodi se u Zahtjevu za T-Com usluge kojeg T-Com-u
podnosi Davatelj usluga. Pristup Davatelja usluga T-Com mreži sukladno ovoj
Standardnoj ponudi, smatrat će se pristupom mreži u smislu važećeg Pravilnika o
pristupu mreži i međusobnom povezivanju.
(2) U svrhu omogućavanja Usluge pristupa mreži Davatelju usluga od strane
T-Com-a sukladno ovoj Standardnoj ponudi, T-Com mreža je podijeljena u četiri
regionalna područja: Zagreb, Split, Rijeka i Osijek. Pristup na T-Com mrežu
uspostavlja se na tranzitnoj razini, i to u jednom ili više navedenih
regionalnih područja. Na ovaj način, Davatelju usluge omogućeno je pružati
Usluge pristupa Internetu onim Korisnicima koji se nalaze unutar dosega
pojedinog regionalnog područja gdje je uspostavljen pristup Davatelja usluga
T-Com mreži.
(3) Detaljan prikaz dosega pojedinih Regionalnih područja iz stavka 2. ovog
članka, nalazi se u prilogu A ovoj Standardnoj ponudi.
(4) Usluga pristupa mreži koju T-Com omogućava Davatelju usluga unutar pojedinog
regionalnog područja, sastoji se od sljedećih usluga:
a) Fizičko povezivanje Terminalne opreme Davatelja usluga koja se nalazi na
lokaciji POP-a Davatelja usluga, s Priključnom točkom na T-Com mrežu, putem
najmanje 2 ISDN PRA-T priključka (60 linija) po pojedinom regionalnom području,
uključujući prijenos podatkovnog prometa između Davatelja usluga i Korisnika, i
b) Program za upravljanje i usmjeravanje prometa u T-Com mreži.
(5) Detaljan prikaz tehničkih uvjeta za pružanje Usluge pristupa mreži naveden
je u Prilogu A ovoj Standardnoj ponudi.
2.3. Predaja i prihvaćanje zahtjeva za pružanjem usluge
(1) Tehnički uvjeti za uspostavljanje pristupa T-Com mreži ovisni su o trenutnoj
dostupnosti i razvoju T-Com mreže.
(2) U svrhu korištenja T-Com uslugama, Davatelj usluga podnosi T-Com-u službeni
zahtjev za T-Com uslugama (dalje u tekstu: Zahtjev za uslugu). Zahtjev za uslugu
mora se uputiti u pisanom obliku na T-Com-ovu kontakt adresu navedenu u Prilogu
C ovoj Standardnoj ponudi, te mora sadržavati najmanje sljedeće:
– službeni naziv i adresu Davatelja usluga;
– podatke o ovlaštenoj osobi Davatelja usluga;
– izričitu izjavu da Davatelj usluga podnosi službeni Zahtjev za uslugu;
– podatak o lokaciji POP-a Davatelja usluga;
– izvadak iz registra trgovačkog suda;
– potvrdu koju je izdalo regulatorno tijelo kojom se potvrđuje da je Davatelj
usluga ovlašten za pružanje Usluga pristupa Internetu
(3) Zahtjev za informacijama o T-Com uslugama neće se smatrati podnošenjem
službenog Zahtjeva za uslugu u smislu ove Standardne ponude.
(4) T-Com će se očitovati na podneseni Zahtjev za uslugu u pisanom obliku u roku
od 15 dana od dana zaprimanja Zahtjeva za uslugu. U odgovoru na Zahtjev za
uslugu T-Com će pružiti informacije o postojanju odgovarajućih tehničkih uvjeta
za pružanje T-Com usluga na željenim lokacijama, uzimajući u obzir trenutnu
raspoloživost i razvoj T-Com mreže te ispunjavanje tehničkih preduvjeta
navedenih članku 4. stavku 1. i u Prilogu A ovoj Standardnoj ponudi koje
Davatelj usluga mora ispuniti prije aktivacije T-Com usluge.
(5) Ukoliko Davatelj usluga ne ispuni neke, ili niti jedan od navedenih
tehničkih preduvjeta nužnih za pružanje T-Com usluga kao što je gore navedeno,
obveza T-Com-a za pružanje T-Com usluga sukladno ovoj Standardnoj ponudi
nastupit će po ispunjenju ovih preduvjeta od strane Davatelja usluga.
(6) Ukoliko su ostvareni tehnički preduvjeti u odnosu na T-Com mrežu na željenoj
lokaciji pristupa T-Com mreži i POP-a Davatelja usluge, zatraženoj od strane
Davatelja usluga, a pod uvjetom da je Davatelj usluga ispunio tehničke
preduvjete, T-Com će postupiti po podnesenom Zahtjevu Davatelja usluga i
sklopiti Ugovor o pružanju T-Com usluga s Davateljem usluga. T-Com će aktivirati
T-Com usluge Davatelju usluga na željenim lokacijama u roku od 60 dana od dana
sklapanja Ugovora o pružanju T-Com usluga sklopljenom između T-Com-a i Davatelja
usluga.
(7) U slučaju da su dva ili više ISDN PRA-T priključka obuhvaćene Ugovorom o
pružanju T-Com usluga, prava i obveze iz tog Ugovora tumačit će se i
primjenjivati zasebno za svaki priključak kao da su sklopljeni zasebni ugovori.
(8) Odredbe ovog članka na odgovarajući se način primjenjuju na svaki zahtjev
Davatelja usluga za nove pristupne kapacitete i/ili za promjenu postojećih
kapaciteta. U ovom slučaju, Ugovor o pružanju T-Com usluga, koji je prethodno
sklopljen između T-Com-a i Davatelja usluga, na odgovarajući će se način
dopuniti, odnosno izmijeniti u pogledu novih pristupnih kapaciteta i/ili izmjena
u postojećoj uporabi T-Com usluga od strane Davatelja usluga.
2.4. Uvjeti za aktivaciju i pružanje usluge
(1) Sljedeći uvjeti za aktivaciju i pružanje T-Com usluga moraju biti ispunjeni
u svako doba:
– T-Com i Davatelj usluga sklopili su Ugovor o pružanju T-Com usluga,
– Davatelj usluga je ovlašten pružati Usluge pristupa Internetu Korisnicima.
(2) Neovisno o ispunjenju uvjeta iz stavka 1. ovog članka, T-Com je ovlašten
odbiti aktivaciju T-Com usluga ili prekinuti pružanje tih usluga Davatelju
usluga:
– ako je protiv Davatelja usluga pokrenut stečajni ili neki sličan postupak,
odnosno ako postane nesposoban za plaćanje ili je prezadužen ili ako, prema
razumnoj procjeni T-Com-a, neće biti u mogućnosti podmirivati svoja dugovanja za
pružene usluge;
– ako u trenutku podnošenja Zahtjeva za uslugu Davatelj usluga ima dospjela
dugovanja prema T-Com-u za pružene usluge;
– ako postoji osnovana sumnja da Davatelj usluga zloupotrebljava ili postoji
pokušaj zlouporabe od strane Davatelja usluga neke od telekomunikacijskih usluga
koju pruža T-Com ili ako omogućava trećoj osobi neovlašteno korištenje ovim
uslugama;
– ako Davatelj usluga, na zahtjev T-Com-a, ne pruži T-Com-u odgovarajuće
financijsko jamstvo sukladno članku 7.3. ove Standardne ponude.
(3) Po prestanku razloga navedenih u stavku 2. ovog članka, T-Com će aktivirati,
odnosno nastaviti pružati T-Com usluge Davatelju usluga.
2.5. Numeriranje
(1) Nakon što zaprimi Zahtjev za uslugu podnesen od strane Davatelja usluga,
T-Com će, u dogovoru s Davateljem usluga, dodijeliti Davatelju usluga
odgovarajući 07x broj ili niz brojeva u T-Com mreži, sukladno važećim propisima
o numeriranju i Planu numeriranja Republike Hrvatske. T-Com će dodijeliti
zemljopisni broj za svaki ISDN PRA-T priključak koju je Davatelj usluga
zatražio.
(2) Ukoliko Davatelj usluga raspolaže s vlastitim brojem ili nizom brojeva
određenih za pružanje Usluga pristupa Internetu sukladno važećim propisima o
numeriranju i Planu numeriranja, pružiti će T-Com-u, u Zahtjevu za usluge, sve
potrebne informacije o brojevima kojima raspolaže.
(3) Ukoliko je T-Com dodijelio broj, ili niz brojeva Davatelju usluga u skladu
sa stavkom 1. ovog članka, T-Com zadržava pravo izmjene brojeva u T-Com mreži
sukladno važećim propisima o numeriranju i Planu numeriranja Republike Hrvatske.
T-Com će obavijestiti Davatelja usluga 60 dana unaprijed o izmjeni njegovog
broja u T-Com mreži. Zbog izmjene korisničkog broja ili niza brojeva u T-Com
mreži ne može se tražiti naknada štete.
3. IZMJENA TEHNIČKIH PARAMETARA
(1) T-Com zadržava pravo svakodobno izvršiti manje izmjene u tehničkim
parametrima T-Com usluge uzrokovane tehničkim razvojem, rekonfiguracijom ili
razvojem T-Com-ove mreže, međunarodnim standardima i preporukama i/ili važećim
propisima Republike Hrvatske, a koje izmjene nemaju učinka na funkcioniranje
T-Com usluga utvrđenih Ugovorom o pružanju T-Com usluga.
(2) O izmjenama u T-Com mreži koje bi mogle imati učinka na funkcioniranje T-Com
usluga utvrđenih temeljem Ugovora o pružanju T-Com usluga, T-Com će Davatelja
usluga obavijestiti najmanje 6 mjeseci prije provođenja ovih izmjena. Ova se
odredba ne primjenjuje u slučaju prethodnog zajedničkog dogovora između T-Com-a
i Davatelja usluga, zahvata manjeg značenja, djelovanja više sile, kao i odluke
nadležnog regulatornog tijela.
(3) T-Com će Davatelja usluga pisanim putem obavijestiti o provođenju izmjena iz
stavka 1. i stavka 2. ovog članka. Smatrat će se da je Davatelj usluga prihvatio
izmjene, ako im u pisanom obliku ne prigovori u roku od 30 dana od primitka
pisane obavijesti upućene od strane T-Com-a. U slučaju da Davatelj usluga odbije
izmjene, T-Com zadržava pravo prestati pružati T-Com usluge Davatelju usluga
sukladno odredbama ove Standardne ponude.
(4) Davatelj usluga sam snosi troškove koji bi za njega mogli proizaći
provođenjem izmjena sukladno stavku 1. i stavku 2. ovog članka.
4. OBVEZE DAVATELJA USLUGA
(1) Davatelj usluga je obvezan osigurati o svom trošku odgovarajuću Terminalnu
opremu Davatelja usluga, struju potrebnu za instalaciju, rad i održavanje i,
ukoliko je potrebno, izjednačavanje potencijala uključujući uzemljenje, kao što
je propisano važećim propisima, uključujući odgovarajuću kućnu instalaciju.
Terminalna oprema Davatelja usluga, uključujući kućnu instalaciju, koja se
priključuje na T-Com mrežu, mora biti sukladna svim relevantnim propisima, te
mora imati sve potrebne certifikate predviđene važećim propisima.
(2) Davatelj usluga će o svom trošku omogućiti T-Com-u pristup na njegov posjed
i sve zgrade na lokaciji priključenja, koliko je potrebno da se izvrši
testiranje, instalacija i održavanje usluge. Ovisno o tipu priključka, T-Com će
instalirati svoju Mrežnu terminalnu opremu na lokaciji priključenja.
(3) Davatelj usluga se obvezuje da neće otvarati ili na bilo koji način
mijenjati Mrežnu terminalnu opremu koju je instalirao T-Com niti će je
premjestiti s lokacije za koju je namijenjena. Sve radove oko održavanja i
izmjene instalirane Mrežne terminalne opreme mogu obavljati samo ovlaštene osobe
T-Com-a. Nakon prestanka ugovornog odnosa između Davatelja usluga i T-Com-a, iz
bilo kojeg razloga, Davatelj usluga će vratiti ili omogućiti T-Com-u povrat
instalirane Mrežne terminalne opremu u stanju u kojem ju je Davatelj usluga
primio, osim ukoliko T-Com i Davatelj usluga ne ugovore drugačije.
(4) Davatelj usluga je odgovoran za štetu koja je nastala neispravnom ili
neovlaštenom uporabom ili zlouporabom Mrežne terminalne opreme, koja je rezultat
namjere ili krajnje nepažnje Davatelja usluga.
(5) Davatelj usluga će odmah prijaviti na T-Com-ovu kontakt adresu, navedenu u
Prilogu C ove Standardne ponude, svaki nedostatak, štetu, gubitak ili krađu
Mrežne terminalne opreme.
(6) Davatelj usluga je osobito obvezan upotrebljavati T-Com usluge i pružati
Usluge pristupa Internetu Korisnicima u skladu s važećim propisima iz područja
telekomunikacija, zaštite osobnih podataka i elektroničkih medija, te svim
ostalim važećim propisima i u svojem poslovanju primijeniti pažnju dobrog
gospodarstvenika.
(7) Davatelj usluga je isključivo odgovoran za sadržaj Usluga pristupa Internetu
koji nastaje, prenosi se ili objavljuje korištenjem ovih usluga.
(8) Davatelj usluga će osigurati da njegova oprema, ili oprema njegovih
Korisnika, ne ometa sigurnost i rad T-Com mreže ili na bilo koji drugi način
djeluje suprotno načelima navedenim u ovoj Standardnoj ponudi. Davatelj usluga
obvezan je nadoknaditi svu štetu koja za T-Com može nastati kao posljedica
takvog postupanja.
5. OSNOVNI (BITNI) ZAHTJEVI
(1) T-Com i Davatelj usluga će osigurati da su osnovni (bitni) zahtjevi utvrđeni
Pravilnikom o pristupu mreži i međusobnom povezivanju (dalje u tekstu: Osnovni
zahtjevi) zaštićeni na odgovarajući način, a u vezi s uspostavljanjem,
održavanjem i pružanjem T-Com usluga.
(2) T-Com i Davatelj usluga upoznati su s činjenicom da ova Standardna ponuda i
pripadajući prilozi sadrže posebne principe i pravila utvrđena kako bi se
osigurala zaštita Osnovnih zahtjeva. T-Com i Davatelj usluga međusobno će se
konzultirati u interesu osiguranja odgovarajuće zaštite Osnovnih zahtjeva.
(3) Jedan je od preduvjeta za pružanje T-Com usluga od strane T-Com-a sukladno
ovoj Standardnoj ponudi da Zahtjev za uslugu podnesen od strane Davatelja usluga
nije štetan za rad, odnosno integritet i interoperabilnost telekomunikacijske
mreže i usluga, te da je svakodobno osigurana zaštita usluga i internih
podataka, mrežne opreme, sofvarea kao i pohranjenih podataka, uključujući osobne
podatke, povjerljivih informacija i privatnosti.
(4) T-Com je ovlašten prouzrokovati prekide, smetnje ili promjene u svojoj
telekomunikacijskoj mreži i uslugama na štetu pružanja T-Com usluga, a u vezi s
mjerama koje je potrebno poduzeti iz tehničkih i/ili operativnih razloga i/ili u
svrhu održavanja rada mreže. U ovom će slučaju T-Com, u dobroj vjeri, Davatelja
usluga što je prije moguće obavijestiti o prekidu, smetnji i promjenama u
mreži/uslugama, uz navođenje razloga.
6. KVALITETA USLUGE
6.1. Smetnje
(1) T-Com i Davatelj usluga međusobno će se obavještavati o tehničkim smetnjama
i posljedicama koje ove smetnje mogu imati na T-Com usluge, te će aktivno
surađivati na otklonu ovih smetnji. Postupak utvrđivanja i otklona smetnji
utvrđen je u Prilogu D.
(2) U svrhu postupanja sukladno stavku 1. ovog članka, Davatelj usluga će
odrediti ovlaštenu kontakt osobu.
(3) Davatelj usluga je obvezan omogućiti T-Com-u pristup svojim prostorijama u
svrhu uspješnog otklona smetnji. T-Com je ovlašten ući u prostorije Davatelja
usluga isključivo u prisustvu Davatelja usluga.
(4) Ukoliko T-Com na temelju provedenog pregleda utvrdi kvar na Terminalnoj
opremi Davatelja usluga, koji bi mogao prouzročiti smetnje u funkcioniranju i
cjelovitosti T-Com mreže ili umanjenje kvalitete usluga koje pruža T-Com,
Davatelj usluga je obvezan otkloniti kvar u skladu s preporukom T-Com-a, i to
najkasnije u roku od 30 dana nakon primitka T-Com-ovog upozorenja. T-Com je
ovlašten privremeno obustaviti pružanje T-Com usluga Davatelju usluga u skladu
člankom 10. ove Standardne ponude do trenutka uspješnog otklona kvara na
Terminalnoj opremi Davatelja usluga.
(5) Ukoliko Davatelj usluga ne otkloni kvar unutar roka određenog u stavku 4.
ovog članka, ili ne omogući T-Com-u pristup svojim prostorijama u svrhu pregleda
i otklona kvara u roku od 30 dana od dana privremene obustave pružanja T-Com
usluga, T-Com je ovlašten trajno isključiti Terminalnu opremu Davatelja usluga i
onemogućiti Davatelju usluga daljnje korištenje T-Com uslugama.
(6) Ako povodom prijave smetnje od strane Davatelja usluga, ili na temelju
informacije dobivene od Korisnika, T-Com ispitivanjem utvrdi da smetnja nije
bila u tehničkim parametrima za koje je nadležan T-Com, te da je to Davatelj
usluga mogao sam uvidjeti, Davatelj usluga je obvezan naknaditi T-Com-u sve
troškove koje je T-Com imao uslijed provođenja tog ispitivanja. Ukoliko je
smetnja nastala uslijed tehničkih parametara u nadležnosti T-Com-a, T-Com neće
Davatelju usluga naplatiti troškove provođenja ispitivanja.
(7) T-Com neće ni u kojem slučaju biti odgovoran za štetu nastalu uslijed
neispravnog funkcioniranja sustava i/ili pripadajuće opreme Davatelja usluga,
odnosno za bilo koju štetu za koju odgovara Davatelj usluga.
(8) Davatelj usluga obvezan je izvijestiti svoje Korisnike o eventualnim
smetnjama u T-Com uslugama koje mogu imati učinka na pružanje Usluga pristupa
Internetu Korisnicima. T-Com neće ni u kojem slučaju biti prva točka za kontakt
prema Korisnicima Davatelja usluga.
6.2. Parametri kvalitete usluga
(1) Mrežna platforma T-Com-a, priključci, te sva pripadajuća oprema nužna za
uspostavljanje i funkcioniranje T-Com usluga na strani T-Com-a su utvrđene,
uspostavljene i koriste se u skladu s važećim zakonima i drugim propisima na
području telekomunikacija i u skladu sa svim relevantnim preporukama Međunarodne
telekomunikacijske unije (ITU) i Europskog Instituta za standarde u
telekomunikacijama (ETSI).
(2) Prije aktivacije usluge, odnosno uspostavljanja određenog priključka, T-Com
će izvršiti mjerenja s odgovarajućim parametrima u skladu s relevantnim
tehničkim standardima. T-Com će također uredno održavati svoje mrežne kapacitete
potrebne za T-Com usluge kako bi osigurao zajamčenu kvalitetu usluge.
6.3. Rad i održavanje
(1) T-Com i Davatelj usluga će svaki biti odgovoran za funkcioniranje svoje
opreme te za pružanje usluge u dijelu koji se odnosi na njihov sustav.
(2) T-Com će biti odgovoran za instalaciju, rad i održavanje sustava i
pripadajuće opreme u okviru svojeg područja odgovornosti do POP-a Davatelja
usluga.
(3) T-Com i Davatelj usluga su suglasni da će razmjenjivati sve informacije koje
obje strane smatraju nužnima za pružanje T-Com usluga.
7. UVJETI PLAĆANJA
7.1. Uvjeti plaćanja
(1) Cijene T-Com usluga koje T-Com naplaćuje temeljem ove Standardne ponude,
određene su u Prilogu B ove Standardne ponude.
(2) Cijene T-Com usluga naplaćuju se na mjesečnoj osnovi putem računa koji T-Com
izdaje Davatelju usluga. Davatelj usluga je obvezan platiti iznos određen na
računu u roku određenom u računu. Davatelj usluga će snositi sve troškove koji
se mogu pojaviti u vezi s plaćanjem računa.
(3) Jednokratna naknada za instalaciju telekomunikacijskih kapaciteta i
implementaciju programa za upravljanje prometom potrebnih za pristup mreži
T-Com-a u smislu članka 2.2. ove Standardne ponude, obračunat će se u prvom
računu izdanom nakon aktivacije usluge.
(4) Mjesečna naknada za Uslugu pristupa mreži obračunavat će se unaprijed. Prvi
račun koji sadrži mjesečnu naknadu iz ovog članka, sadržavat će obračunsko
razdoblje od dana aktivacije usluge do kraja redovnog obračunskog razdoblja za
koje se izdaje račun. U ovom obračunu primjenjuje se dnevni iznos naknade koji
se obračunava kao 1/30 mjesečne naknade. Ova će se odredba na odgovarajući način
primjenjivati i na mjesec u kojem je došlo do otkaza ili raskida Ugovora o
pružanju T-Com usluga za jednu ili više Priključnih točaka obuhvaćenih Ugovorom.
(5) Naknadu za uporabu T-Com-ove mrežne infrastrukture koja se koristi u procesu
prijenosa i usmjeravanja poziva Korisnika do POP-a Davatelja usluga, T-Com će
zaračunati nakon što je usluga pružena Davatelju usluga od strane T-Com-a.
(6) Za potrebe obračuna korištenja T-Com usluga od strane Davatelja usluga, bit
će relevantni podaci dobiveni mjerenjem provedenim od strane T-Com-a. Obujam
prometa računa se na način da se trajanje svih uspješnih poziva (u sekundama)
kumulira i iskazuje ukupnim zbrojem minuta.
7.2. Naplata potraživanja i podnošenje prigovora
(1) Prigovori koji se odnose na iznos računa za pružene T-Com usluge podnose se
T-Com-u u pisanom obliku, u roku od 30 dana od dana izdavanja računa. Iznos
računa smatrat će se prihvaćenim ukoliko prigovor nije podnesen sukladno
navedenom.
(2) Ukoliko Davatelj usluga podnese prigovor u skladu sa stavkom 1. ovog članka,
T-Com će provjeriti svoje podatke o obračunu te obavijestiti Davatelja usluga o
tome u roku od 15 dana od dana kada je T-Com zaprimio prigovor.
(3) U slučaju da Davatelj usluga podnese prigovor u skladu sa stavkom 1. ovog
članka, Davatelj usluga je obvezan platiti neosporeni dio iznosa računa do
datuma dospijeća određenog u računu. Plaćanje osporenog dijela iznosa računa
može se obustaviti do konačnog dogovora između T-Com-a i Davatelja usluga. U
slučaju da se ne može postići dogovor između T-Com-a i Davatelja usluga u roku
od 45 dana od dana primitka prigovora od strane T-Com-a, primijenit će se članak
15. ove Standardne ponude. Po konačnom rješenju spora vezanom uz iznos računa,
svaki dugovani iznos bit će plaćen odmah i bez odgađanja, najkasnije 3 dana od
dana rješenja spora.
(4) Ukoliko Davatelj usluga ne plati u cijelosti račun T-Com-a u roku dospijeća,
T-Com će mu poslati pisanu opomenu za plaćanje računa (dalje u tekstu: Opomena).
Opomena će sadržavati upozorenje Davatelju usluga da će T-Com, u roku od 30 dana
od Opomene, privremeno obustaviti pružanje T-Com usluga dok se u cijelosti ne
podmiri dug naveden u Opomeni.
(5) Ukoliko, uslijed propusta na strani Davatelja usluga, Davatelj usluga nije
na ispravan način upoznao T-Com s podacima o njegovom identitetu koji su
potrebni za obračun usluga, ili ukoliko identifikacijski broj Davatelja usluga
nije ispravno unesen u obrazac za plaćanje, T-Com neće odgovarati za pogrešnu
ispostavu računa, odnosno za nemogućnost evidentiranja uplate iz navedenih
razloga sve dok Davatelj usluga ne dostavi T-Com-u dokaz o izvršenoj uplati.
(6) U slučaju kašnjenja s plaćanjem od strane Davatelja usluga, T-Com ima pravo
zaračunati zatezne kamate u skladu sa Zakonom o zateznim kamatama i drugim
primjenjivim zakonima i propisima.
7.3. Financijska jamstva
(1) Prije aktivacije usluge Davatelj usluga je obvezan dostaviti T-Com-u
bankarsko jamstvo pri uglednoj bankarskoj instituciji u Republici Hrvatskoj s
minimalnim rokom od godine dana, s klauzulom »na prvi poziv« i »bez prigovora.«
(2) Davatelj usluga će biti dužan dostaviti T-Com-u bankarsko jamstvo u visini
inicijalnog iznosa u trenutku sklapanja Ugovora o pružanju T-Com usluga.
Inicijalni iznos bankarskog jamstva bit će određen ovisno o broju ISDN kanala
koje zatraži Davatelj usluga, i to u iznosu od 3.000 kuna po svaki ISDN kanalu
plus 20.000 kuna za implementaciju 076/077 numeracije.
(3) Nakon dostave bankarskog jamstva u skladu sa stavkom 2. ovog članka,
inicijalni iznos bankarskog jamstva može se revidirati svaka tri mjeseca
sukladno zbroju iznosa koje je T-Com obračunao Davatelju usluga na ime pružanja
T-Com usluga tijekom prethodna tri mjeseca.
(4) U slučaju da Davatelj usluga propusti izvršiti uplatu dospjelih dugovanja
T-Com-u za T-Com usluge pružene sukladno ovoj Standardnoj ponudi, dospjeli iznos
će se naplatiti putem bankarskog jamstva.
(5) Prije isteka važnosti jamstva, Davatelj usluga je obvezan dostaviti novo
bankarsko jamstvo T-Com-u.
8. USLUGE OBRAČUNA I NAPLATE
(1) Davatelj usluga i T-Com mogu dodatno ugovoriti pružanje od strane T-Com-a
Davatelju usluga usluge obračuna i naplate Usluga pristupa Internetu. Sva prava
i obveze vezane uz pružanje usluga obračuna i naplate biti će sastavni dio
Ugovora o pružanju T-Com usluga.
(2) Pružanje usluga obračuna i naplate od strane T-Com-a Davatelju usluga
predmet je sporazuma na komercijalnog osnovi između T-Com-a i Davatelja usluga.
Trenutkom sklapanja Ugovora o pružanju T-Com usluga, odnosno trenutkom sklapanja
izmijenjenog Ugovora sukladno članku 16. stavku 5. ove Standardne ponude,
Davatelj usluga će imati mogućnost zasebno zatražiti od T-Com-a pružanje usluga
obračuna, fakturiranja i naplate Usluga pristupa Internetu u ime Davatelja
usluga, ili izabrati korištenje T-Com usluga bez dodatnih usluga obračuna,
fakturiranja i naplate.
9. IZMJENE CIJENA I STANDARDNE PONUDE
(1) T-Com zadržava pravo izmijeniti cijene i Standardnu ponudu u skladu s
odredbama Zakona o telekomunikacijama i svim drugim primjenjivim zakonima i
propisima.
(2) Dodatno, ukoliko nadležno regulatorno tijelo donese odluku koja zahtijeva
izmjenu cijena i/ili Standardne ponude, T-Com će prilagoditi svoje
cijene/Standardnu ponudu sukladno odluci tog tijela.
(3) Izmjene cijena i/ili Standardne ponude primjenjivat će se na Davatelja
usluga u roku od 30 dana njihove objave. Ukoliko Davatelj usluga ne odbije te
izmjene u roku od 30 dana od njihove objave, smatrat će se da je suglasan s
uvedenim izmjenama.
(4) U slučaju da odbije izmjene, Davatelj usluga može inicirati postupak pred
nadležnim regulatornim tijelom u skladu sa Zakonom o telekomunikacijama.
Neovisno o tome, uvedene izmjene počet će se primjenjivati na Davatelja usluga
nakon 30 dana od dana njihove objave, osim ako i/ili dok nadležno regulatorno
tijelo ne odluči drugačije.
10. PRIVREMENA OBUSTAVA PRUŽANJA USLUGA
(1) Bez prejudiciranja bilo kakvih drugih pravnih ili ugovornih lijekova i bez
obzira na što drugo navedeno u Ugovoru o pružanju T-Com usluga, T-Com može
privremeno obustaviti pružanje T-Com usluga Davatelju usluga s trenutnim
učinkom, uz pisanu obavijest Davatelju usluga 15 dana unaprijed:
– ukoliko se Davatelj usluga ili njegov Korisnik ponaša na način koji ometa
T-Com u pružanju T-Com usluga, odnosno koji ometa druge Davatelje usluga u
korištenju usluga koje pruža T-Com, ili se ponaša na drugi način koji je
protivan primjenjivim zakonima i propisima, a takvo ponašanje Davatelj usluga ne
otkloni u roku od 15 dana od dana primitka T-Com-ove pisane obavijesti;
– ukoliko T-Com utvrdi na strani Davatelja usluga postojanje bilo kojeg razloga
za ograničavanje korištenja T-Com usluga na temelju ove Standardne ponude ili
važećih propisa, a ovi razlozi ne budu otklonjeni od strane Davatelja usluga u
roku od 15 dana od dana primitka T-Com-ove pisane obavijesti;
(2) Neovisno o navedenom u stavku 1. ovog članka, T-Com zadržava pravo
privremeno obustaviti pružanje usluge Davatelju usluga s trenutnim učinkom:
– u slučaju kršenja od strane Davatelja usluga obveza iz ove Standardne ponude
koje bi moglo rezultirati u značajnoj materijalnoj šteti za T-Com;
– u slučaju da Davatelj usluga propusti podmiriti bilo koji dugovani i nesporni
račun za bilo koji dospjeli iznos za T-Com usluge pružene od strane T-Com-a u
roku od 30 dana od dana Opomene, ili ne pruži, obnovi ili ponovo uspostavi
financijsko jamstvo iz članka 7.3. ove Standardne ponude;
– u slučaju da je to zatraženo od T-Com-a temeljem odluke nadležnog regulatornog
tijela ili nadležnog suda.
(3) Neovisno o navedenom u stavcima 1. i 2. ovog članka, održavanje i razvoj
T-Com-ove mreže mogu zahtijevati od T-Com-a da ograniči T-Com usluge ili da ih
privremeno obustavi, a sukladno važećim propisima. U tom slučaju, T-Com će bez
odlaganja o tome izvijestiti Davatelja usluga.
(4) Po prestanku razloga za privremenu obustavu pružanja usluge, na način
određen ovim člankom, T-Com će Davatelju usluga ponovno omogućiti korištenje
T-Com usluga.
(5) Privremena obustava pružanja T-Com usluga neće se smatrati prekidom u mreži
u smislu odredbi iz Priloga D.
(6) Tijekom privremene obustave T-Com usluga iz razloga navedenih u stavcima 1.
i 2. ovog članka, Davatelj usluga će biti dužan plaćati mjesečnu naknadu za
T-Com usluge.
(7) Davatelj usluga prihvaća i suglasan je da tijekom privremene obustave T-Com
usluga u skladu s odredbama ovog članka, Usluge pristupa Internetu neće biti
dostupne Korisnicima. Davatelj usluga obvezan je o tome pravovremeno
obavijestiti Korisnike.
(8) T-Com može raskinuti Ugovor o pružanju T-Com usluga slanjem pisane
obavijesti s trenutnim učinkom ukoliko je pružanje usluge privremeno
obustavljeno u skladu sa stavcima 1. i 2. ovog članka, a razlozi koji su
uzrokovali privremenu obustavu nisu otklonjeni od strane Davatelja usluga u roku
od 30 dana od dana privremene obustave pružanja usluge.
(9) Pravne posljedice raskida Ugovora o pružanju T-Com usluga sukladno stavku 8.
ovog članka nastupit će s danom u kojem je nastao jedan od razloga za raskid
ugovora iz stavka 8. ovog članka.
(10) U slučajevima privremene obustave navedenim u stavcima 1., 2., i 3. ovog
članka, kao i u slučaju raskida Ugovora navedenog u stavku 8. ovog članka,
Davatelj usluga neće imati pravo na naknadu štete ili na oslobođenje od naknade
štete koja je uslijed toga nastala, osim ukoliko je to pravo predviđeno
hrvatskim prisilnim propisima.
11. ODGOVORNOST
(1) Osim ukoliko je drugačije određeno u Ugovoru o pružanju T-Com usluga, svaka
strana Ugovora bit će odgovorna za naknadu bilo koje štete koja može nastati
drugoj ugovornoj strani kao posljedica neizvršavanja ili kašnjenja u izvršavanju
obveza određenih u Ugovoru o pružanju T-Com usluga.
(2) Ograničenje odgovornosti ugovornih stana odredit će se Ugovorom o pružanju
T-Com usluga. U svakom slučaju, nijedna strana neće biti odgovorna za indirektnu
štetu.
(3) Ugovorne strane se neće smatrati odgovornim za neispunjenje ili za
zakašnjenje u ispunjenju njihovih obveza iz Ugovora o pružanju T-Com usluga niti
za povezane štete ukoliko je neispunjenje ili zakašnjenje u ispunjenju nastupilo
iz razloga koji se smatraju višom silom. Višom silom se smatraju događaji čiji
se učinci nisu mogli predvidjeti, izbjeći ili umanjiti, kao što su velike
vremenske nepogode, potres, poplava, požar ili udar groma. U slučaju da je bilo
koja od ugovornih strana ometena u izvršavanju svojih obveza iz Ugovora o
pružanju T-Com usluga uslijed više sile, ta ugovorna strana je obvezna bez
odgađanja obavijestiti drugu ugovornu stranu o razlozima te priložiti dokaze o
postojanju više sile u roku od 48 sati.
(4) U slučaju iz stavka 3. ovog članka, ometena strana će dostaviti i procjenu
trajanja razdoblja tijekom kojeg će, prema vlastitoj procjeni, biti onemogućena
ispunjavati obveze iz Ugovora o pružanju T-Com usluga. Nakon što je nastup
događaja koji se smatraju višom silom dokazan, ugovorne strane mogu, nakon
razgovora vođenih u dobroj vjeri, dogovoriti daljnje izvršavanje Ugovora o T-Com
uslugama.
(5) Davatelj usluga će u cijelosti biti odgovoran za štetu koja je nastala
Korisnicima kao rezultat pružanja, odnosno nepružanja T-Com usluga.
(6) U slučaju bilo kakvih tužbi ili zahtjeva za naknadom štete koju Korisnik
postavi T-Com-u, a odnosi se na Uslugu pristupa Internetu koju pruža Davatelj
usluga, Davatelj usluga će poduzeti najveće napore kako bi stupio u pokrenuti
pravni postupak umjesto T-Com-a. U svakom slučaju, Davatelj usluga će biti
obvezan nadoknaditi T-Com-u sve iznose koje bi T-Com morao platiti Korisniku
sukladno sudskoj odluci i/ili zahtjevu za naknadu štete kao i sve druge štete i
troškove koje T-Com pretrpi u vezi s tim tužbama i/ili zahtjevima.
12. POVJERLJIVOST
(1) T-Com i Davatelj usluga su obvezni držati u tajnosti sve povjerljive podatke
koje T-Com i/ili Davatelj usluga stekne ili s njima bude upoznat tijekom
pregovora oko T-Com usluga, počevši od trenutka zaprimanja Zahtjeva za uslugu
podnesenog od strane Davatelja usluga T-Com-u.
(2) Sva druga pitanja vezana uz povjerljivost podataka odredit će se Ugovorom o
pružanju T-Com usluga.
13. PRAVA INTELEKTUALNOG VLASNIŠTVA
Osim ukoliko je u Ugovoru o pružanju T-Com usluga izričito predviđeno drugačije,
ova Standardna ponuda neće imati nikakvog učinka na prava intelektualnog
vlasništva T-Com-a ili Davatelja usluga. Po potrebi, prava intelektualnog
vlasništva bit će detaljnije regulirana Ugovorom o pružanju T-Com usluga.
14. TRAJANJE UGOVORNOG ODNOSA
Ugovor o pružanju T-Com usluga između T-Com-a i Davatelja usluga sklapa se na
neodređeno vrijeme. T-com je ovlašten raskinuti Ugovor sukladno odredbama ove
Standardne ponude i važećim propisima. Davatelj usluga je ovlašten raskinuti
Ugovor dostavom pisane obavijesti T-Com-u 60 dana unaprijed.
15. RJEŠAVANJE SPOROVA
(1) U slučaju spora koji proizlazi iz ili je u vezi s T-Com uslugama, T-Com i
Davatelj usluga će najprije pokušati riješiti spor na miran način. Smatrat će se
da je pokušaj da se spor riješi na miran način propao ukoliko jedna strana
obavijesti o tome drugu u pisanom obliku.
(2) Svi sporovi koji proizlaze iz ili su u vezi s T-Com uslugama i/ili ovom
Standardnom ponudom, a u nadležnosti su nadležnog regulatornog tijela, riješit
će se pred tim tijelom.
(3) Svi drugi sporovi koji proizlaze iz ili su u vezi s T-Com uslugama i/ili
ovom Standardnom ponudom, uključujući pitanja u pogledu njihovog postojanja ili
važenja, koja nisu u nadležnosti nadležnog regulatornog tijela, bit će konačno
riješeni pred Trgovačkim sudom u Zagrebu.
16. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
(1) Svi prilozi ovoj Standardnoj ponudi tumačit će se u skladu s ovom
Standardnom ponudom.
(2) T-Com će objaviti te učiniti dostupnom ovu Standardnu ponudu te sve izmjene
i dopune ovoj Standardnoj ponudi na način određen važećim propisima.
(3) Ova Standardna ponuda stupa na snagu i primjenjuje se počevši od 1. siječnja
2006. godine, te zamjenjuje Standardne uvjete T-HT-a za koncesionare i ostale
davatelje usluga iz kolovoza 2001. godine, s izmjenama od siječnja 2002. godine,
koji prestaju važiti danom početka primjene ove Standardne ponude. Prijelazno
razdoblje između odobrenja ove Standardne ponude izdanog od strane nadležnog
regulatornog tijela, i početka njezine primjene, omogućava postojećim
Davateljima usluga T-Com usluga prilagodbu njihove mrežne konfiguracije i
resursa odredbama ove Standardne ponude.
(4) Od 1. siječnja 2006. godine, prethodno važeći model podjele prihoda između
T-Com-a i davatelja usluga prestaje se primjenjivati. Sukladno članku 8. ove
Standardne ponude, novi model obračuna, fakturiranja i naplate T-Com usluga bit
će dostupan Davateljima usluga počevši od 1. siječnja 2006. godine, sukladno
sklopljenom Ugovoru o pružanju T-Com usluga.
(5) 30 dana prije stupanja na snagu ove Standardne ponude, T-Com će postojećim
Davateljima usluga dostaviti prijedlog izmijenjenog Ugovora o pružanju T-Com
usluga. U slučaju da do sklapanja izmijenjenog Ugovora ne dođe do trenutka
stupanja na snagu ove Standardne ponude, postojeći Ugovor sklopljen između
T-Com-a i Davatelja usluga smatrat će se raskinutim.
(6) Postojeći Davatelj usluga dužan je dostaviti T-Com-u bankarsko jamstvo iz
članka 7.3. ove Standardne ponude u trenutku sklapanja izmijenjenog Ugovora o
pružanju T-Com usluga sukladno stavku 4. ovog članka, i to u iznosu koji je
jednak zbroju iznosa koje je T-Com obračunao na ime pružanja T-Com usluga
Davatelju usluga tijekom prethodna tri mjeseca.
(Prilozi su ispušteni)
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|
BESPLATNA IZRADA WEB STRANICA
30. 4. 2025.
| | | |
 |