POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 

Neslužbeni pregled iz Narodnih novina:

AGENCIJA ZA NADZOR MIROVINSKIH FONDOVA I OSIGURANJA

29

Na temelju članka 14. stavak 6. Zakona o obveznim i dobrovoljnim mirovinskim fondovima (»Narodne novine« broj 49/99, 63/00 i 103/03), Savjet Agencije za nadzor mirovinskih fondova i osiguranja, na sjednici održanoj 23. prosinca 2004., donio je

PRAVILNIK

O UVJETIMA ZA STJECANJE I OBNAVLJANJE LICENCI ZA UPRAVLJANJE MIROVINSKIM FONDOVIMA

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Pravilnikom o uvjetima za stjecanje i obnavljanje licenci za upravljanje mirovinskim fondovima (u daljnjem tekstu: Pravilnik) uređuju se:

– uvjeti za stjecanje licenci za upravljanje mirovinskim fondovima (u daljnjem tekstu: licence);

– program, trajanje, prijava i provedba stručne izobrazbe za stjecanje zvanja ovlaštenog upravitelja mirovinskim fondovima (u daljnjem tekstu: stručna izobrazba);

– provedba stručnog ispita za stjecanje zvanja ovlaštenog upravitelja mirovinskim fondovima (u daljnjem tekstu: stručni ispit);

– izdavanje uvjerenja o položenom ispitu i licence;

– priznavanje istovrijednosti inozemne licence za zvanje ovlaš­tenog upravitelja mirovinskim fondovima stečene u nekoj od zemalja-članica OECD-a; te

– uvjeti i način obnavljanja licenci.

II. UVJETI ZA STJECANJE LICENCI

Članak 2.

(1) Za zainteresirane osobe (u daljnjem tekstu: kandidati) koje ispunjavaju uvjete iz članka 14. stavka 2. Zakona o obveznim i dobrovoljnim mirovinskim fondovima, Agencija za nadzor mirovinskih fondova i osiguranja (u daljnjem tekstu: Agencija) organizira stručnu izobrazbu za stjecanje zvanja ovlaštenog upravitelja mirovinskim fondovima.

(2) Kandidati plaćaju naknadu za pokriće troškova organiziranja i provedbe stručne izobrazbe i polaganja stručnog ispita. Odluku o visini naknade utvrđuje Savjet Agencije, uz odobrenje Vlade Republike Hrvatske.

(3) Pohađanje stručne izobrazbe uvjet je za pristupanje stručnom ispitu za stjecanje zvanja ovlaštenog upravitelja mirovinskim fondovima.

(4) Kandidatu koji položi stručni ispit Agencija će izdati licencu za upravljanje mirovinskim fondovima.

III. PROGRAM I TRAJANJE STRUČNE IZOBRAZBE

Članak 3.

(1) Nastavni plan i program stručne izobrazbe, koji je ujedno i program stručnog ispita za stjecanje zvanja ovlaštenog upravitelja mirovinskim fondovima, obuhvaća sljedeće nastavne discipline i područja:

– financijske institucije i tržišta;

– financijska i investicijska analiza;

– vrijednosni papiri;

– teorija portfolija;

– procjena vrijednosti poduzeća i poslovne kombinacije;

– upravljanje poslovnim financijama i čitanje financijskih izvješća;

– računovodstvo mirovinskih fondova i mirovinskih društa­va;

– marketing financijskih usluga;

– poslovno upravljanje i poslovna etika;

– hrvatsko trgovačko pravo;

– hrvatski zakonodavni i institucionalni okvir funkcioniranja financijskih i mirovinskih tržišta.

(2) Stručna izobrazba traje najmanje 120 nastavnih sati.

(3) Detaljniju raščlambu nastavnog plana i programa te utvrđivanje satnice stručne izobrazbe provodi Programsko vijeće, koje ima predsjednika i šest članova, čije članove, u pravilu iz redova predavača na stručnoj izobrazbi, imenuje i razrješuje ravnatelj Agencije.

(4) Predsjednik i članovi Programskog vijeća imaju pravo na naknadu za rad u Programskom vijeću. Visinu naknade posebnom odlukom određuje ravnatelj Agencije.

IV. JAVNI POZIV I PRIJAVA NA STRUČNU IZOBRAZBU

Članak 4.

(1) Agencija raspisuje javni poziv za podnošenje prijava za pohađanje stručne izobrazbe i polaganje stručnog ispita (u daljnjem tekstu: prijava). U javnom pozivu navest će se uvjeti za podnošenje prijave, važeća visina naknade za pokriće troškova organiziranja i provedbe stručne izobrazbe te polaganja stručnog ispita, rok i adresa za podnošenje prijava, te isprave koje kandidati moraju priložiti uz prijavu.

(2) Uz prijavu kandidati prilažu sljedeće isprave:

1. Životopis;

2. Ovjeren preslik diplome o završenom fakultetu;

3. Dokaz o prebivalištu na teritoriju Republike Hrvatske;

4. Dokaz o državljanstvu Republike Hrvatske;

5. Dokaz o ispunjavanju uvjeta o potrebnom stručnom zna­nju;

6. Dokaz o ispunjavanju uvjeta o potrebnom radnom iskus­t­vu;

7. Uvjerenje o nekažnjavanju za kaznena djela iz članka 15. stavak 3. Zakona o obveznim i dobrovoljnim mirovinskim fondovima.

(3) Ako naknadu iz članka 2. stavak 2. ovog Pravilnika za kandidata plaća tvrtka koja ga upućuje na stručnu izobrazbu, uz prijavu se prilaže i odluka tvrtke o plaćanju naknade za kandidata.

(4) Uz prijavu kandidat prilaže i dokaz o plaćanju pristupnine za pohađanje stručne izobrazbe i polaganje stručnog ispita na račun Agencije. Pristupnina je naknada za pokriće troškova provjere i obrade prijava, a ne vraća se kandidatima za koje se utvrdi da ne ispunjavaju uvjete za pohađanje stručne izobrazbe. Odluku o visini pristupnine utvrđuje Savjet Agencije, uz odobrenje Vlade Republike Hrvatske.

Članak 5.

(1) Ravnatelj Agencije iz redova zaposlenika stručnih službi Agencije imenuje i razrješuje potreban broj članova i tajnika posebnog Povjerenstva za utvrđivanja liste polaznika stručne izobrazbe, čija je zadaća provjera i obrada zaprimljenih prijava.

(2) Prijavljene kandidate Agencija će pisanim putem izvijes­titi o ispunjavanju ili neispunjavanju uvjeta za pohađanje stručne izobrazbe i polaganje stručnog ispita.

(3) Kandidatima koji ispunjavaju uvjete za pohađanje stručne izobrazbe i polaganje stručnog ispita Agencija će dostaviti nastav­ni plan i program stručne izobrazbe, s popisom predavača po pojedinim nastavnim disciplinama te satnicu stručne izobrazbe.

V. PROVEDBA STRUČNE IZOBRAZBE

Članak 6.

(1) Polaznici stručne izobrazbe moraju Agenciji prije počet­ka stručne izobrazbe dostaviti dokaz o plaćanju naknade iz članka 2. stavak 2. ovog Pravilnika na račun Agencije.

(2) Predavače na stručnoj izobrazbi određuje ravnatelj Agencije iz redova sveučilišnih nastavnika, znanstvenika i financijskih stručnjaka koji su se istakli znanstvenim i/ili stručnim radom iz nastavnih disciplina koje predaju.

(3) Ravnatelj Agencije iz redova zaposlenika stručnih službi Agencije imenuje i razrješuje potreban broj članova i tajnika posebnog Povjerenstva za provođenje stručne izobrazbe, čija je zadaća koordiniranje, organiziranje i provođenje administrativno--tehničkih poslova vezanih uz stručnu izobrazbu i polaganje stručnog ispita.

(4) Polaznici su dužni nazočiti najmanje na 70 (sedamdeset) posto nastavnih sati u sklopu stručne izobrazbe.

(5) Ispitnu literaturu predlažu predavači, a odobrava Agencija. Popis ispitne literature polaznicima će priopćiti predavači tijekom stručne izobrazbe. Agencija je dužna polaznicima pribaviti svu ispitnu literaturu prije završetka stručne izobrazbe.

(6) Predavači imaju pravo na naknadu za održana predavanja na stručnoj izobrazbi. Visinu naknade posebnom odlukom određuje ravnatelj Agencije, vodeći računa o iznosu satnice za predavanja na poslijediplomskim studijima na srodnim fakultetima.

VI. PROVEDBA STRUČNOG ISPITA

Članak 7.

(1) Stručni ispit mora se održati najranije 30 (trideset) dana, a najkasnije 60 (šezdeset) dana od dana završetka stručne izobrazbe.

(2) Agencija utvrđuje datum i mjesto polaganja stručnog ispita i o tome pravodobno i na odgovarajući način izvješćuje kandidate.

(3) Stručni ispit sastoji se iz dva dijela, pisanog i usmenog, i to posebno iz svake od nastavnih disciplina zastupljenih u nas­tav­nom planu i programu stručne izobrazbe, osim Kvantitativnih metoda.

(4) Uspjeh na stručnom ispitu ocjenjuje se prema postignutim rezultatima iz svake pojedine nastavne discipline, pisanog i usmenog dijela, s ocjenom »položio« i »nije položio«.

(5) Stručni ispit provodi Ispitno povjerenstvo, koje ima pred­sjednika i šest članova, čije članove, u pravilu iz redova predava­ča na stručnoj izobrazbi, imenuje i razrješuje ravnatelj Agencije. U odluci o imenovanju predsjednika i članova Ispitnog povjerenstva određuje se tko će ispitivati koje predmete.

(6) Predsjednik i članovi Ispitnog povjerenstva imaju pravo na naknadu za rad u Ispitnom povjerenstvu. Visinu naknade posebnom odlukom određuje ravnatelj Agencije, vodeći računa o iznosu ispitne satnice na poslijediplomskim studijima na srodnim fakultetima.

Članak 8.

(1) Ispiti i sjednice Ispitnog povjerenstva nisu javni.

(2) Ispitne zadatke za pisani dio stručnog ispita sastavljaju članovi Ispitnog povjerenstva. Ispitni zadaci moraju se čuvati u tajnosti.

(3) Pisani dio stručnog ispita sastoji se od dva pisana testa koja kandidati polažu pod nadzorom. Prvi test sastoji se od pitanja iz nastavnih disciplina iz članka 3. stavak 2. ovog Pravilnika navedenih pod rednim brojevima 2., 3. i 8. Drugi test sastoji se od pitanja iz nastavnih disciplina iz članka 3. stavak 2. ovog Pravil­nika navedenih pod rednim brojevima 4., 5., 6. i 7.

(4) Kandidati polažu pisani dio stručnog ispita pod šifrom.

(5) Kandidat koji ostvari najmanje 70 (sedamdeset) posto bodova na testu iz pojedine nastavne discipline položio je pisani dio ispita iz te nastavne discipline.

(6) Kandidat koji nije položio pisani dio ispita iz pojedine nastavne discipline ne može pristupiti usmenom dijelu ispita iz te discipline.

(7) Usmenom dijelu ispita iz preostalih predmeta može pristupiti i kandidat koji nije položio pisani dio ispita iz najviše dvije nastavne discipline.

(8) Kandidat koji na pisanom dijelu stručnog ispita nije položio testove iz tri ili više nastavnih disciplina upućuje se na ponovno polaganje cijelog stručnog ispita.

Članak 9.

(1) Usmeni dio ispita polažu kandidati koji su položili pisani dio ispita.

(2) Kandidat koji ne zadovolji na usmenom dijelu ispita nije položio tu nastavnu disciplinu.

(3) Kandidat koji nakon usmenog dijela ispita nije položio najviše dvije nastavne discipline upućuje se na popravni ispit samo iz tih nastavnih disciplina. Popravni ispit polaže se samo jednom i to najkasnije 60 (šezdeset) dana od dana polaganja stručnog ispita, i to na isti način kao i stručni ispit.

(4) Kandidat koji nakon usmenog dijela stručnog ispita nije položio tri ili više nastavnih disciplina, odnosno kandidat koji na popravnom ispitu ne položi jednu ili obje nastavne discipline, upućuje se na ponovno polaganje cijelog stručnog ispita. Takav kandidat ponovnom polaganju stručnog ispita može pristupiti u roku koji ne može biti kraći od šest mjeseci.

(5) Kandidat je položio stručni ispit ako je na pisanom i usmenom dijelu ispita iz svih nastavnih disciplina postigao ocjenu »položio«.

(6) Tijekom polaganja usmenog dijela ispita za svakog kandidata mora se voditi protokol o polaganju stručnog ispita, iz kojeg će biti razvidni sljedeći podaci:

1. Mjesto i nadnevak održavanja stručnog ispita;

2. Ime i prezime kandidata;

3. Rezultat (postotak ostvarenih bodova) postignut na pisanom dijelu ispita po svim nastavnim disciplinama;

4. Ocjena (uspjeh) postignuta na usmenom dijelu ispita po svim nastavnim disciplinama;

5. Ukupna ocjena (uspjeh) po svim nastavnim disciplinama;

6. Naznaka da je kandidat položio ili nije položio stručni ispit;

7. Ako kandidat nije položio stručni ispit, naznaka upućuje li se ili ne upućuje na popravni ispit;

8. Potpisi predsjednika i članova Ispitnog povjerenstva; te

9. Posebne napomene.

(7) Po završetku usmenog dijela ispita predsjednik Ispitnog povjerenstva, u nazočnosti članova Ispitnog povjerenstva, obavi­jes­tit će kandidata o postignutom uspjehu.

VII. IZDAVANJE LICENCE

Članak 10.

(1) Kandidatu koji položi stručni ispit Agencija može, na njegov zahtjev, izdati uvjerenje o položenome stručnom ispitu, koje vrijedi samo do dana izdavanja licence za upravljanje mirovinskim fondovima.

(2) Kandidatu koji položi stručni ispit Agencija će izdati licencu za upravljanje mirovinskim fondovima, čime je stekao zvanje ovlaštenog upravitelja mirovinskim fondovima.

(3) Licenca mora sadržavati najmanje sljedeće podatke: naziv licenca za upravljanje mirovinskim fondovima; ime i prezime kandidata; datum, mjesto i državu rođenja; naznaku da je kandidat stekao pravo upravljanja mirovinskim fondovima; naznaku da se licenca mora obnavljati svake dvije godine, a može postati trajna najranije za deset godina; klasu i urudžbeni broj; nadnevak izdavanja licence i potpis ravnatelja Agencije.

(4) Visinu naknade za izdavanje licence iz stavka 2. ovoga članka utvrđuje Savjet Agencije, uz odobrenje Vlade Republike Hrvatske.

(5) Kandidati moraju Agenciji prije izdavanje licence dostaviti dokaz o plaćenoj naknadi iz stavka 4. ovoga članka.

VIII. PRIZNAVANJE ISTOVRIJEDNOSTI INOZEMNE LICENCE

Članak 11.

(1) Agencija može izdati licencu za upravljanje mirovinskim fondovima i kandidatu koji nije polagao stručni ispit, ukoliko je taj kandidat stekao licencu za isto zvanje u nekoj od zemalja članica Organizacije za ekonomsku suradnju i razvoj (OECD).

(2) Kandidat iz stavka 1. ovoga članka, uz zahtjev za izdavanje licence, Agenciji mora dostaviti original licence stečene u nekoj od zemalja članica OECD-a i dokument o priznanju njezine istovrijednosti (nostrifikaciji) od strane ovlaštenog tijela u Repub­lici Hrvatskoj.

(3) Kandidat iz stavka 1. ovoga članka kao uvjet za priznavanje istovrijednosti inozemne licence mora položiti i poseban ispit, koji obuhvaća sljedeće nastavne discipline:

1. Regulacija i praksa investicijske industrije u Republici Hrvatskoj;

2. Računovodstvo mirovinskih fondova u Republici Hrvat­skoj; i

3. Praksa mirovinskog tržišta u Republici Hrvatskoj.

(4) Agencija će u roku od 30 dana od dana zaprimanja potpuno dokumentiranog zahtjeva kandidata obavijestiti o roku polaganja posebnog ispita, koji će se održati najkasnije 60 dana od dana zaprimanja zahtjeva. Visinu naknade za pokriće troškova organizacije i provedbe posebnog ispita utvrđuje Savjet Agencije, uz odobrenje Vlade Republike Hrvatske.

(5) Posebni ispit iz stavka 3. ovoga članka sastoji se od pisanih testova iz nastavnih disciplina iz stavka 3. ovoga članka i polaže se na hrvatskom jeziku. Uspjeh na stručnom ispitu ocje­njuje se prema postignutim rezultatima iz svake pojedine nastavne discipline, s ocjenom »položio« i »nije položio«. Kandidat koji ispravno odgovori na najmanje 70 (sedamdeset) posto postavlje­nih pitanja iz pojedine nastavne discipline položio je ispit iz te nastavne discipline. Kandidat koji položi pisane testove iz sve tri nastavne discipline, položio je dodatni ispit.

(6) Kandidat koji ne položi ispit iz bilo koje nastavne discipline upućuje se na ponovni dodatni ispit, kojemu može pristupiti u roku koji ne može biti kraći od tri mjeseca.

(7) Kandidatu koji položi posebni ispit, Agencija će u roku od 15 (petnaest) dana izdati licencu za upravljanje mirovinskim fondovima, čime je stekao zvanje ovlaštenog upravitelja mirovinskim fondovima.

(8) Za izdavanje licence iz stavka 7. ovoga članka plaća se naknada kao u članku 10. stavak 4. ovog Pravilnika.

IX. UVJETI ZA OBNAVLJANJE LICENCE

Članak 12.

(1) Licenca za upravljanje mirovinskim fondovima mora se obnavljati svake dvije godine. Nakon deset godina rada na poslovima ovlaštenog upravitelja mirovinskim fondovima nije potrebno obnavljati licencu.

(2) Agencija će ovlaštenom upravitelju mirovinskim fondovima (u daljnjem tekstu: ovlašteni upravitelji), na njegov zahtjev, obnoviti licencu ako u dvogodišnjem razdoblju od izdavanja ili posljednjeg obnavljanja licence nije kažnjavan ili se protiv njega ne vodi istražni postupak zbog kršenja odredbi iz članka 15. stavak 3. Zakona o obveznim i dobrovoljnim mirovinskim fondovima, odnosno da nije prekršajno kažnjen za djela opisana u članku 122. stavak 1. istog Zakona.

(3) Uvjet iz stavka 2. ovog članka dokazuje se izjavom ovlaš­tenog upravitelja, uvjerenjem Agencije i uvjerenjem o ne­kaž­­njavanju, izdanom najviše osam dana prije podnošenja zah­tjeva za obnavljanje licence.

Članak 13.

(1) Ovlašteni upravitelj ispunit će uvjete za obnavljanje licenci i ako tijekom protekle dvije kalendarske godine bude nazočan i aktivno sudjeluje na sljedećim stručnim aktivnostima, za koje Agencija propisuje sljedeću bodovnu vrijednost:

 1.  Specijalistički seminari Agencije po 10 bodova;

 2.  Međunarodna konferencija Agencije                    6 bodova;

 3.  Regionalni seminar INPRS-a

      (ako se održava u Hrvatskoj)          6 bodova;

 4.  Simpozij Hrvatske zajednice

      računovođa i financijskih djelatnika                       4 boda;

 5.  Konferencija Zagrebačke burze               4 boda;

 6.  Seminar Varaždinske burze             4 boda;

 7.  Savjetovanje Hrvatskog društva  

      ekonomista                                     2 boda;

 8.  Financijska konferencija                  2 boda;

 9.  Financijski forum                             2 boda;

10. Konferencija Tržišta novca Zagreb                       2 boda;

11. Konferencija Cro Money                2 boda;

12. Konferencija Forex                         2 boda.

(2) Bodovi za specijalističke seminare u organizaciji Hagene dodjeljuju se ovlaštenim upraviteljima razmjerno nazočnosti u ukupnom fondu nastavnih sati predavanja.

(3) Ovlašteni upravitelj može Agenciji izjaviti sudjelovanje i na drugim stručnim aktivnostima, seminarima i konferencijama u zemlji i inozemstvu, održanima u protekle dvije kalendarske godine, uz priložene materijale s popisom tema koje su se obrađivale na tim aktivnostima. Agencija će priznati sudjelovanje na takvom stručnom događaju kao uvjet za obnavljanje licenci ako su na njemu obrađivane teme iz područja tržišta kapitala, mirovinskih tržišta i mirovinskog osiguranja na temelju individualne kapitalizirane štednje.

(4) Aktivno participiranje na stručnim aktivnostima koje se priznaju za ispunjavanje uvjeta za obnavljanje licenci u vidu samostalnog ili grupnog držanja predavanja ili prezentacija dodatno se vrednuje sa 100 (sto) posto bodova predviđenih za konkretnu stručnu aktivnost.

(5) Ovlaštenom upravitelju kao uvjet za obnavljanje licenci priznat će se i autorstvo ili suautorstvo znanstvenih i stručnih radova iz područja financija, investiranja, računovodstva i trgovačkog prava, koji moraju udovoljavati kriterijima Nacionalne i sveučilišne knjižnice, a čiji je primjerak potrebno dostaviti Agenciji na uvid. Za takve radove Agencija propisuje sljedeću bodovnu vrijednost:

1. Znanstveni rad                                6 bodova;

2. Stručni rad                                      4 boda;

3. Recenzija znanstvenog ili stručnog rada    1 bod.

(6) Ovlašteni upravitelj kao uvjet za obnavljanje licenci u dvogodišnjem razdoblju mora sakupiti najmanje onoliko bodova koliko nose svi održani specijalistički seminari u organizaciji Agencije tijekom te dvije godine, uvećano za 30 (trideset) bodova.

Članak 14.

(1) Ovlašteni upravitelj podnosi Agenciji zahtjev za obnavljanje licenci najkasnije do 31. siječnja godine u kojoj su protekle pune dvije kalendarske godine od izdavanja ili posljednjeg obnavljanja licence.

(2) Zahtjevu iz stavka 1. ovoga članka prilažu se dokazi iz članka 12. stavak 3. ovog Pravilnika, te izjava o sudjelovanju na stručnim aktivnostima iz članka 13. stavci 1. do 5. ovog Pravilnika tijekom protekle dvije kalendarske godine, uz potrebne dokaze.

(3) Ravnatelj Agencije u pravilu iz redova zaposlenika struč­nih službi Agencije imenuje i razrješava potreban broj članova Povjerenstva za utvrđivanje ispunjavanja uvjeta za obnavljanje licenci, čija je zadaća da utvrdi koji su ovlašteni upravitelji ispunili, odnosno koji nisu ispunili uvjete za obnavljanje licence.

(4) Ovlašteni upravitelj kojem je Agencija odbila zahtjev za obnavljanje licence ne može obnašati dužnost odgovorne osobe u mirovinskom društvu u razdoblju od dvije godine od dana izdavanja rješenja o neispunjavanju uvjeta za obnavljanje licence.

X. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 15.

(1) Agencija vodi evidenciju o kandidatima koji su pohađali seminare, kandidatima koji su polagali i položili stručni ispit, kao i o izdanim, priznatim i obnovljenim licencama.

(2) Evidencija iz stavka 1. ovog članka trajno se čuva u Agenciji.

Članak 16.

Stupanjem na snagu ovog Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o vremenu trajanja izobrazbe, programu izobrazbe i ispita za stjecanje zvanja ovlaštenog upravitelja mirovinskim fondovima (»Narodne novine« brojevi 57/01, 107/02 i 113/03).

Članak 17.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.

Klasa:  011-01/04-01/14
Urbroj: 383-01-04-1
Zagreb, 23. prosinca 2004.

Predsjednik Savjeta
dr. sc. Vladimir Lasić, v. r.




 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 










POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Link na brzi pregled poslovnih i internet usluga